Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2014 01:04 - Тя, това е път
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2750 Коментари: 14 Гласове:
25

Последна промяна: 04.02.2014 10:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Това е път
И толкова е страшен
че някога обсебват го миражите
и също то е къща
и така обсебваща
че всички земни твари е събрала
в годините
в обширната си топла вътрешност.
Това е дума
но е пълна с толкова значения
че няма ум за нейното разчитане
и няма земна сила
нито пък космическа
която може да предвиди
формите, в които се е сбъдвала
и сбъдва се сега, като сънувате.
Това е дом
на времето обичане
не временно, а времето
самото дето е обичане
в което всяка бивша мисъл
вече окончтелно е станала
за мир и благодат в телата им
и за очите им в душите им
с войничета-цветя обкичени.







Тагове:   къща,   път,   мир,   дума,   благодат,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - благодаря ти.
04.02.2014 13:42
минала си през всичките ми кожи за защита.
цитирай
2. sestra - Радвам се, миличка.
04.02.2014 19:09
faktifakti написа:
минала си през всичките ми кожи за защита.


Надявам се, че шумерските статуи от храма на Ану и Бой Джорж (обожавам ги всичките тях) се радват заедно с мен, че сме те докоснали и зарадвали :)
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Прекрасно е!
05.02.2014 04:41
Поздрави, Стани!

"не временно, а времето
самото дето е обичане..."

Такова поетично избухване не може да не вещае една хубава пролет, където мислите ще се разлистят и ще ни изведат към един по-прекрасен свят... "С войничета-цветя обкичени"! :)
цитирай
4. sestra - Дано, дано, Наде,
05.02.2014 16:58
тези думи точно като вещание се появиха - като от никъде. Благодаря, и на теб поздрав!
цитирай
5. makont - Очите, Стани. Поразяващи са очите.
06.02.2014 14:43
От цялата статуя, ме поразиха тези големи очи. Те ли са пътя? Това ли са войниците-звезди, създадени да унищожат порочните. Сигурно съм грешница и не разбрах, коя е Тя, която е пътя и то, което е къща. Той е крал на боговете, но и на демоните. По дяволите, сигурно съм обзета от демони и се обърках. Поясни , за
тъпанарчета, като мен. Усмивки!
цитирай
6. sestra - Обичам, Мая,
06.02.2014 19:27
въпросничета като теб :) Тя е то и то е къща, и дума, думата е любов и вечност или бог, ако предпочиташ. Все това е :) Очите, да, те са сред най-интересното в шумерските скулптури. Те са инкрустирани с цветни камъни и имат религиозно предназначение, както и позите, които всички са заели. Видяха ми се много близки с този мой доста мистичен текст.
цитирай
7. makont - Благодаря, Стани. Вярно е свръхмистичен текста,
07.02.2014 09:19
sestra написа:
въпросничета като теб :) Тя е то и то е къща, и дума, думата е любов и вечност или бог, ако предпочиташ. Все това е :) Очите, да, те са сред най-интересното в шумерските скулптури. Те са инкрустирани с цветни камъни и имат религиозно предназначение, както и позите, които всички са заели. Видяха ми се много близки с този мой доста мистичен текст.

но някак си ми допадна, ей така вътре в душата. Дори си помислих, че Тя е душата, а то е сърцето. Земна асоциация, все пак, нека не забравяме, че съм един сухар счети и в главата ми сега са само закони и такива прозаични нещица. как да бръкна по-надълбоко, за да си извадя разбирането. Усмивки и слънчице от мен.
цитирай
8. sestra - Свръх? Не.
07.02.2014 10:09
Обикновеността е също толкова капан умствен колкото и сложното мислене. Истинската простота е мистична, неразгадаема като начина, по който вървим без да падаме, като този, по който от едно семе расте изящно цвете... Впрочем войниците-цветя са просто цветята, та те са воини... Мистиката е навсякъде, едни рационални обяснения не дават пълна яснота и затова, Мая, приемам слънцето ти заедно с това навън, защото си сладурче!
цитирай
9. etyna - Това е
07.02.2014 11:59
от онези чудни стихотворение, от които надстърчат десетки нишчици, всяка от която те отвежда на различно място в "топлата му вътрешност". И някак подсъзнателно знаеш, че не можеш да го разплетеш, държи интереса ти буден. Поздрави!
цитирай
10. faktifakti - ето всички са го харесали стиха ти.
07.02.2014 12:23
sestra написа:
faktifakti написа:
минала си през всичките ми кожи за защита.


Надявам се, че шумерските статуи от храма на Ану и Бой Джорж (обожавам ги всичките тях) се радват заедно с мен, че сме те докоснали и зарадвали :)

цитирай
11. sestra - Така възприемам поезията, Ети
07.02.2014 15:19
etyna написа:
от онези чудни стихотворение, от които надстърчат десетки нишчици, всяка от която те отвежда на различно място в "топлата му вътрешност". И някак подсъзнателно знаеш, че не можеш да го разплетеш, държи интереса ти буден. Поздрави!


и ако е станало точно такова, както обикновено, заслугата ми е само тази, че бях налице да го напиша. И също е хубаво, че поражда поетични коментари като твоя - надстърчат... :)
цитирай
12. sestra - Да :) обичам да става така...
07.02.2014 15:21
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
минала си през всичките ми кожи за защита.


Надявам се, че шумерските статуи от храма на Ану и Бой Джорж (обожавам ги всичките тях) се радват заедно с мен, че сме те докоснали и зарадвали :)



и също че лекота съпътстваше появяването му.
цитирай
13. marrta - с кокичета, обкичено
11.02.2014 17:25
...времето
самото дето е обичане

:)
цитирай
14. sestra - Точно така :)
11.02.2014 18:25
marrta написа:
...времето
самото дето е обичане

:)


Войниците от първите редици.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2595279
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930