Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2014 11:47 - Маркер
Автор: sestra Категория: Изкуство   
Прочетен: 3088 Коментари: 12 Гласове:
23

Последна промяна: 16.02.2014 12:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Късно снощи по БТВ - един много специален филм на Нийл Джордан (автор на "Интервю с вампир", "Играчка-плачка"), кой знае защо ограничен за гледане до 18 г. и от там доста късния му час за показване. Заспивах много пъти и се събуждах в едно особено състояние на свръхбудност, за да не пропусна фабулата до края. И така може да съм изтървала някоя особено гореща сцена, причина за ограничаването му за юноши, ама до 18 г. ми се вижда множко, като знам какви кървави и необяснимо садистични неща са свикнали да гледат децата.
Има, разбира се доста еротика, но премерена, в чисто естетическа картина, без извращения. Темата, сюжетът предполагат това, и все пак не видях проблем за възпитанието. Затова пък пред очите ви се разкрива любовта човешка като фин пъзел на Божията воля за всички нас, и то далеч от илюзиите за нея, продавани на малки и големи на всяка крачка, както и тук, в блог.бг от много обични мои приятели - илюзии за блажени емоции без капчица респект към истината. А тя, истината е сурова и принадлежи на силните.  Силните въпреки слабостта на тленното - те си остават трегерите в човешкия храм. Човешката любов - миг блаженство и една жертва, прехвърляща границите на живота. Много красиво, напълно пречистващо. Бих искала моите приятели, отдадени на безспирни копнения по съвършената любовна наслада да погледнат на живота си по начина на Нийл Джордан и Греъм Грийн, по чиято книга е този филм. Спомням си, че преди години с "Играчка-плачка" бях тласната към същото пречистващо разтърсване.  


Може би ще го намерите за теглене с български субтитри, а тук ще добавя първa част (другите до края са последователно в поредицата клипове в дясно), кaкто е публикуван в оригинал в YouTube. Ще ви подсетя и за "Играчка - плачка" и песента на Бой Джордж от него.



"КРАЯТ НА АФЕРАТА"












Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marrta - o, da, припомних си - много ме беше впечатлил първия път като го гледах, вдъхнови ме
16.02.2014 12:10
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=13558

Ралф Файнс ми стана любим актьор след "Списъка на Шиндлер"
цитирай
2. sestra - Като бележка под линия. Автентично :)
16.02.2014 12:29
marrta написа:
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=13558

Ралф Файнс ми стана любим актьор след "Списъка на Шиндлер"


В списъкът на Шиндлер той се отвори за гениалните си зли образи. А аз го обикнах в "Английският пациент". трябва непременно да го видиш в "Кориолан" - негова режисура по Шекспир и в главната роля - силен до безумство. И ти отговарям на въпроса от стиха ти: важат.
цитирай
3. stela50 - Благодаря, Сестра... звучи интригуващо.
16.02.2014 12:34
Може би още днес ще се опитам да го изгледам.
Поздрави и хубав ден !
цитирай
4. milady - сестро....ти...
16.02.2014 12:39
Ти вече пречисти ли се??!!
възвиси ли се ...
да не те мисля!!
цитирай
5. sestra - Струва си, Таня.
16.02.2014 13:12
stela50 написа:
Може би още днес ще се опитам да го изгледам.
Поздрави и хубав ден !

Хубава неделя!
цитирай
6. sestra - Изразяваш се неясно и човек не знае
16.02.2014 13:15
milady написа:
Ти вече пречисти ли се??!!
възвиси ли се ...
да не те мисля!!

доколко се заяждаш и доколко си добронамерена. Не постъпих така, като коментирах в твоя блог темите по Кастанеда.
цитирай
7. megg - Помня, че бях много впечатлена,
16.02.2014 22:49
когато гледах този филм и че останах с усещането, че трябва още веднъж да го видя; някои от филмите, които харесвам, съм гледала по два - три пъти и при всеки от тях откривам нови моменти, детайли, внушения...
Поздрав, Сестра, и приятна седмица!
цитирай
8. sestra - Благодаря, Мег, хубава седмица и на теб :)
17.02.2014 11:56
megg написа:
когато гледах този филм и че останах с усещането, че трябва още веднъж да го видя; някои от филмите, които харесвам, съм гледала по два - три пъти и при всеки от тях откривам нови моменти, детайли, внушения...
Поздрав, Сестра, и приятна седмица!

И при мен не беше за първи път, всеки път различно се възприема, да, но този път фабулата ме ангажира особено непосредствено.
цитирай
9. faktifakti - добър избор.
21.02.2014 16:00
както винаги ..
здрасти
цитирай
10. sestra - Здрасти.
21.02.2014 16:54
faktifakti написа:
както винаги ..
здрасти


Къде те вя февруари пройдохата? А, да, този разрез беше с лазер.
цитирай
11. wonder - Велик филм! Многопластов. И най...
22.02.2014 13:11
Велик филм! Многопластов. И най-силната роля в киното на Джулиън Мур, според мен.
цитирай
12. sestra - Вероятно, много е силна, а за мен
22.02.2014 19:23
wonder написа:
Велик филм! Многопластов. И най-силната роля в киното на Джулиън Мур, според мен.

тя е сред най-магнетичните жени в киното.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584236
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930