Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2013 10:03 - Легион
Автор: sestra Категория: Регионални   
Прочетен: 5206 Коментари: 14 Гласове:
13

Последна промяна: 28.05.2013 10:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Жал ми е за Орешарски. Но от друга страна, нали има и Бадемов, и Лешников, и кой ги знай още колко глави за строшаване, сами сложили себе си в торбата. Неволно чувам от журналистка вместо "номинираният" за министър-председател"минираният". Действителност, не се превръщай в гласове в моя мозък! Бягам да работя. И хах!, отново думичка се промъква - РОБОТя. Смейте се, последно!

Защото последният, който се смее, може да си позволи и да реве с де що глас има.


https://www.youtube.com/watch?v=GbDknOnsx0E

https://www.youtube.com/watch?v=Wws7mnMewPw&list=RD020TUnwu-X6pk

https://www.youtube.com/watch?v=GY9kQcWLvEM

https://www.youtube.com/watch?v=t3M9vfKTxVw



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drakulla - Бадемов
28.05.2013 10:38
няма, но има Адемов.
цитирай
2. sestra - Аха, явно скрита лимонка :D
28.05.2013 10:49
Абе сладкиш от меню за милиони :))))))

drakulla написа:
няма, но има Адемов.

цитирай
3. jabalka - Сладко е от зелени домати...! :)
28.05.2013 11:35
От орехчета е по - вкусно!
Поздрави Сестра ! Много често се промъкват и из моята глава сбъркани - грешно чути или прочетени думи:
познай как четях една реклама сто и една години преди да я махнат!:) тя гласеше следното:
" Вишки под наем! " Усмихнат и спорен ден от мен!
цитирай
4. sestra - Ahahh... всъщност трудно ми е да се смея, добра ябълчице,
28.05.2013 11:59
повече от минута без да се разплача. Индивидуалисти да ми правят държава. Индивидуалистът е обречен да губи по презумпция. От бог. Глупаци до наивници, сещам се за тази картина: http://2.bp.blogspot.com/-C8L1tpBBzoo/UTkbcsAYDaI/AAAAAAAAADs/GEF6z86wiyw/s1600/11-05-27-41413_1.jpg

jabalka написа:
От орехчета е по - вкусно!
Поздрави Сестра ! Много често се промъкват и из моята глава сбъркани - грешно чути или прочетени думи:
познай как четях една реклама сто и една години преди да я махнат!:) тя гласеше следното:
" Вишки под наем! " Усмихнат и спорен ден от мен!
цитирай
5. stela50 - Не ние грешно чуваме и виждаме ...
28.05.2013 19:16
Все улавям неволно грешно изговорени думи...
и изписани ... Жал ми е за милия ни роден език.
Но със сигурност спортистите ще са в час със синтаксиса,
а учителите ще бъдат от здрави по- здрави...
Ето - всичко ще си дойде на мястото ...
Приятна вечер, Сестричке !
цитирай
6. sestra - Не ми е жал за езика ни, Танче,
28.05.2013 19:40
така се доказва,че той е жива материя - променя се в движение, за да изкаже скрито и скривано. А учителите сме заякнали, вярно е. Да показвам ли мускули? :D

stela50 написа:
Все улавям неволно грешно изговорени думи...
и изписани ... Жал ми е за милия ни роден език.
Но със сигурност спортистите ще са в час със синтаксиса,
а учителите ще бъдат от здрави по- здрави...
Ето - всичко ще си дойде на мястото ...
Приятна вечер, Сестричке !

цитирай
7. faktifakti - важно е не кой ще се смее последен,
28.05.2013 20:54
защото преди него ще има страдащи, а всеки да може да се надсмива и над себе си.
цитирай
8. sestra - Който се смее последен
28.05.2013 21:10
е достатъчно мъдър, за да плаче и се смее едновременно. Страданието - отделно. Ама... не може без страдание, Факти!

faktifakti написа:
защото преди него ще има страдащи, а всеки да може да се надсмива и над себе си.

цитирай
9. tili - Не избираме къде да се
29.05.2013 09:28
родим, но избираме къде да живеем. Това е положението! Каквото има да става - ще стане и това ще мине. Нещо много си зациклила в тия актуалности. Не си угнетявай духа, приеми го като стихийно народно бедствие.
Усмихни се :)***
цитирай
10. sestra - Хаха, Лили, ще зацикля ами!
29.05.2013 09:59
Не гледаш ли? А духът ми си е угнетен, Лили, аз съм българче. Но права си! Името на стихийното народно бедствие за пореден исторически път се нарича... мно зле :D

tili написа:
родим, но избираме къде да живеем. Това е положението! Каквото има да става - ще стане и това ще мине. Нещо много си зациклила в тия актуалности. Не си угнетявай духа, приеми го като стихийно народно бедствие.
Усмихни се :)***

цитирай
11. karaiany - Хаха, Сестро ! :)Това ми спомня ...
30.05.2013 02:07
Хаха , Сестро ! :)
Това ми спомня "Лешникотрошачката "на Чайковски !
Или The Nutcracher на английски. По този повод можем да се посмеем с играта на думи . Nuts в сленга е синоном на мъжки тестиси.
И тъй като най - главният Тестис в тази държава е господин Орешаря , ще бъде особено интересно да видим Лешникотрошачката в действие. Ами то си личи , че той ще бъде в партер през цялото време . Ще бъде охкане и плакане до небето . Аз много се съмнявам , че ще удържи до зимата. Особено във вида , в който го виждаме сега . И колкото и да бъде смешно , ще падне голямо плакане.:(
Основната идея на балета на Чайковски сочи , че в края на краищата всичко е било сън.... :)
цитирай
12. sestra - Да, Караяни.
30.05.2013 11:45
Убедила съм се, че Nuts като жаргон означава преди всичко умението да не съдиш прибързано. Тука сме го обърнали на "хвани тоа, удри другиа, па дано се сети трети" и така до никъде не я докарахме. Знаеш ли...(хубаво сравнение с Лешникотрошачката - сън)... подсещаш ме, че да се събудиш от кошмар е много по-хубаво от това да се събудиш от блян. Затова и на мен са ми чужди всички революции, освен когато са напълно неизбежни, както сега вече изглежда се налага. Защото: каквото повикало, такова отвърнало и който сее вихри,жъне урагани.Това е положението. Пази ни, боже. и се смили над нас!

karaiany написа:
Хаха , Сестро ! :)
Това ми спомня "Лешникотрошачката "на Чайковски !
Или The Nutcracher на английски. По този повод можем да се посмеем с играта на думи . Nuts в сленга е синоном на мъжки тестиси.
И тъй като най - главният Тестис в тази държава е господин Орешаря , ще бъде особено интересно да видим Лешникотрошачката в действие. Ами то си личи , че той ще бъде в партер през цялото време . Ще бъде охкане и плакане до небето . Аз много се съмнявам , че ще удържи до зимата. Особено във вида , в който го виждаме сега . И колкото и да бъде смешно , ще падне голямо плакане.:(
Основната идея на балета на Чайковски сочи , че в края на краищата всичко е било сън.... :)
цитирай
13. karaiany - Да, така е, сестро ! :) Просто не ...
30.05.2013 12:57
Да , така е , сестро ! :)
Просто не можах да скрия незадоволството си от лошите
избори , които правим.
Трябва да ти каза , че искрено бих се радвал сегашното правителство да бъде успешо . Възможно ли е това ?
Коалицияте е толкова тежко обременена с противоречията на миналото , щото оптимизмът ми изтъня до самия минимум.
И аз ще кажа : Нека Бог ни е на помощ !
цитирай
14. sestra - Не е възможно, разбира се. Коалицията е подла,
30.05.2013 18:46
преднамерено подла, защото е създадена с цел да предаде народа си. Тя го изкушава с лъжи от начало до край и краят ни е едно огромно страдание. Днес те си имат главен прокурор, преврат си спретнаха, за какви успехи да говорим тук?...

karaiany написа:
Да , така е , сестро ! :)
Просто не можах да скрия незадоволството си от лошите
избори , които правим.
Трябва да ти каза , че искрено бих се радвал сегашното правителство да бъде успешо . Възможно ли е това ?
Коалицияте е толкова тежко обременена с противоречията на миналото , щото оптимизмът ми изтъня до самия минимум.
И аз ще кажа : Нека Бог ни е на помощ !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2591042
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930