Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2013 09:20 - What a shame
Автор: sestra Категория: Политика   
Прочетен: 2930 Коментари: 8 Гласове:
21

Последна промяна: 13.05.2013 13:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Народът ми страда от най-големия грях според християнската етика - гордост. Взаимно оплюване и омраза на всяка крачка. Позор, народе.

What a shame, what a shame, to judge a life that you can`t change
Shinedown

Другарят партайгеносе манекен Станишев ме облъчва с думата статукво лично и чрез лумпени по улиците. Верно ли? Не мога да повярвам, но трябва... Ами, че статукво - това сте вие, народе*, всеки миг и всяка секунда, сте статуквото си. Така, че каквото имаш добро - то е тук и сега, друго не е имало и няма да има. Ах, схванах! Искаш политически чадър, не политическо управление. Нали, народе? А за какво дело, ще ме просветлиш ли? Ако може, по-бързичко, че искат да ми спират тока. Със семейството ми имаме дързостта да сме живи, да работим и се борим за бъдещето си все още без да сме се уредили комфортно в статуквото ти.

*народ - дума за понятие, което няма доказано положителен аспект. Обратното е доказано по демократичен и недемократичен път в историята и до днес.

По-високо, ако може да се слуша песента и чете бавно текста! 





Тагове:   Status Quo,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Това искам, Стани,
13.05.2013 13:29
да сме живи, да работим и да се радваме на плодовете от своя труд. Да бъде така, че изобщо да не ни интересува кой ни управлява, давайки всичко от себе си, ще градим и за нас и за държавата, съответно. Но де ги тези времена? Честно, все ми е тая кой ще ни пречи, номера е най-после да дойте този, или тези, които ще бъдат незабележими, но всичко ще върви. Поздрави!
цитирай
2. sestra - Няма да ти се сбъдне желанието, Мая, впрочем и мое,
13.05.2013 13:40
докато ти, аз и всички останали не спрем да се поддаваме на внушенията,че не сме главните герои в собствения си живот. В момента ми оспорват вота и аз искам да го повторя, за да стане напълно ясно какво съм решила и преценила.
цитирай
3. alexs - Това не е хубаво ! Всеки си има право ...
14.05.2013 14:48
Това не е хубаво ! Всеки си има право на мнение може и да не сме съгласни но трябва да го уважаваме мнението и на другите !
цитирай
4. sestra - О, да,
14.05.2013 22:09
разбира се, Алекс. Без съмнение :))) Ето, на мен например не ми уважиха нито правото на спокойствие преди избора, нито след това - компромати, компромати, компромати. Изнервящо и крайно подозрително. Да не говорим, че народът ми изглежда е клюкар, щом само на разни гадости дава уши, добро да не чува. Въобще, какво да ти кажа... омерзена съм. Вече дни минават.
цитирай
5. tit - Виж, от една страна те разбирам.
14.05.2013 22:32
Съгласна съм и за гадостите в съботния ден, и за подозрителните сенки зад бунтовете през зимата. Да ти кажа - първо не разбрах миналия ден за какво говориш, щото аз не следя новините, особено пък - тивитата. Забранила съм си да гледам телевизия и живея малко по-спокойно. Та за протестите, които са те огорчили разбрах ...от теб!:)

Стани, хората не вярват...казват, че искат истината, но искат своята си истина. Живеем сред толкова фалшивини, че се съмняваме в собствените си мисли, особено когато сме облъчени масмедийно.

Трябва ни тишина. Тишината на разума, но кой ли ни оставя на спокойствие?:(
цитирай
6. sestra - Тит, отдавна вече сме в отрицателното време на правилата,
14.05.2013 23:34
за да се занимаваме с нуждите си - привилегия на едно нормално съществуване. Ние живеем в екстремен свят и нямаме избор - или живеем екстремно, или не живеем. Никой не пита хората и няма и да ги пита поне 100 г. напред, щом вече е видял, че може да ги лъже. А появи ли се такъв случайно, човек със сърце, който ще се интересува за хората наистина, то те явно ще го разпнат като Христа. Знаеш как е станало: Царят не може да го осъди, прокураторът не вижда вина в него и го дава на народа. Народът е мафиогенна структура, ако въобще има някаква структура и осъжда невинния.Така е било, така е сега, дано да не бъде така повече!
цитирай
7. andromen - ...
16.05.2013 13:28
...споделям.
цитирай
8. sestra - Благодаря.
16.05.2013 19:17
Тягостно споделяне... Нямах време да прочета целия Ваш текст, така, че ще го чета малко по-късно с интерес, харесвам поезията Ви.

andromen написа:
...споделям.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2583725
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930