Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2016 23:18 - 6.3.2013
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2192 Коментари: 6 Гласове:
14

Последна промяна: 08.03.2016 23:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Роден Микеланджело Буонароти - скулптор, архитект и поет от Високото Възраждане.

Починала Нанси Рейгън - съпруга на бившия американски президент Роналд Рейгън.

От обезводняване гасне в затвора украинката, летец и депутат Надя Савченко, незаконно задържана и съдена с фалшифициране на факти от Руски съд.

image

 

От погледа на мойта радост зрака

с такава ярка светлина полита,

че и да зажумя, гръдта ми реже.

И куца Любовта, понеже

под тежест тъй неравна е превита:

излъчва светлина, а вижда мрака.

превод Драгомир Петров


Надежда Савченко

image

Заявление
(от блога Украйна)

Аз, Надежда Викторовна Савченко, украинка, гражданка на Украйна, обявявам суха гладна стачка от 04.03.2016 г. до връщането ми в Украйна жива или мъртва!

Сухата гладна стачка е протест срещу действията на руските власти, руските спецслужби, следствието, съда и прокуратурата на РФ, и срещу това, че те се опитват да скрият своите престъпления.

Те са виновни за нарушаването на международното право, за отвличането ми от Украйна, насилственото ми транспортиране в Русия и незаконното ми задържане в затворите на РФ, както и за безчестния съдебен процес срещу мен!

Забранявам в СИЗО /следствения изолатор/ и изобщо в Русия да се правят опити да бъда хранена насила. Забранявам да ми бъдат взимани проби за изследвания и да бъда принуждавана да приемам каквито и да било медикаменти. Забранявам на руски лекари и на служителите на СИЗО да се докосват до мен.

Съгласна съм да бъда преглеждана само от лекари от Украйна или Европа.

Забранявам да бъда извеждана където и да било от килията и да бъда изпращана на друго място без да ми бъде разяснено какви са целите и крайният пункт.

Всяко прилагане на физическа сила спрямо мен ще разглеждам като изтезание и ще оказвам съпротива.

Ако на 09.03.2016 г. съм още жива, настоявам да бъда доставена в съда за съдебното заседание.

В случай на моята смърт забранявам тялото ми да бъде подлагано на аутопсия  и настоявам то да бъде предадено, запазено в цялост, на майка ми и сестра ми.

Решението ми не подлежи на промяна!

04.03.2016 г.                                               Надiя Савченко

image
Кликни върху снимките за увеличаване
image
 

Свободата няма цена!

В Русия не вярвам на никого! не се страхувам! не се моля!

Казах последната си дума!

С Украйна в сърцето

Надiя Савченко


Нельзя убивать Надежду,
закрыв в четырех стенах,
и жечь восковые свечи,
богам на чужих алтарях.

Надежда,главней чем Вера,
Важнее чем даже Любить.
Не сможем мы без Надежды,
Нельзя без нее жить.

В своей повседневной жизни,
как в шторм попавший баркас,
Надежду всегда мы ищем,
Она сберегает нас.

Нельзя убивать Надежду,
нельзя без нее жить,
сменить можно дом и одежду,
Надежду нельзя убить.






Тагове:   живей,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Ще се получи един познавателен п...
07.03.2016 00:07
Ще се получи един познавателен постинг от тази твоя идея.
Днес имен ден празнували Красимир и Красимира, не го знаех а брат ми се казваше така.
Красимир значи „Път към светлината“, интересното е, че например 1935 г. ако някой е искал да кръсти така детето си трябвало да има разрешение от Синода.
Чудно ми е защо Православната църква е била резервирана към това име?
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Надя Савченко обяви сухо гладуване. Излезе с отворено писмо към света.
07.03.2016 16:58
ЗОМБИТА

Те са съдилище! Какъв е този съд
от клевети, лъжи и компромати.
Бълнуване в света ще разнесат
със Ленинските гнили постулати.
Деца на болшевишките борци,
унищожавали наред, по списъци.
Отгде да вземем толкова венци
да почетем убитите ни близки.
За почит към убити без вина
не стигат нито плочите надгробните,
да преклоним чела и колена
пред жертвите, очистени от зомбита.
Те са съдилище! Какъв е този съд
от зомбита във всякакви одежди?
Бълнуване в света ще разнесат
сега пък и за Савченко Надежда.

Сергей Ирза
04.03.2016г.
цитирай
3. sestra - О, ами в такъв случай съжалявам - един Красимир снощи веднага се изказа,
07.03.2016 18:28
getmans1 написа:
Ще се получи един познавателен постинг от тази твоя идея.
Днес имен ден празнували Красимир и Красимира, не го знаех а брат ми се казваше така.
Красимир значи „Път към светлината“, интересното е, че например 1935 г. ако някой е искал да кръсти така детето си трябвало да има разрешение от Синода.
Чудно ми е защо Православната църква е била резервирана към това име?

но изказването му бе толкова неприемливо за мен, че бях принудена да го изтрия. Излиза, че и на имения си ден човек трябва да е почтителен към чуждите публикации. На патерица - жив и здрав, КВГ.
цитирай
4. sestra - Бог да пази Надя! Сега тя е в огромно страдание.
07.03.2016 18:32
slavimirgenchev1953 написа:
ЗОМБИТА

Те са съдилище! Какъв е този съд
от клевети, лъжи и компромати.
Бълнуване в света ще разнесат
със Ленинските гнили постулати.
Деца на болшевишките борци,
унищожавали наред, по списъци.
Отгде да вземем толкова венци
да почетем убитите ни близки.
За почит към убити без вина
не стигат нито плочите надгробните,
да преклоним чела и колена
пред жертвите, очистени от зомбита.
Те са съдилище! Какъв е този съд
от зомбита във всякакви одежди?
Бълнуване в света ще разнесат
сега пък и за Савченко Надежда.

Сергей Ирза
04.03.2016г.

Надявам се да оцелее, макар за нея да е без значение как ще стъпи на врата на ботоксовия гном. Стъпила е още от сега. Да се молим за детето на Украйна.
цитирай
5. batogo - !!!:))) Поздравления, сестра!
08.03.2016 10:55
Поклон пред силата на духа, от който мерзавците най-много ги е страх.
цитирай
6. sestra - Естествено, че ги е страх, Оги.
08.03.2016 12:43
Скалъпения процес срещу Савченко, сухата и гладна стачка са в очите на целия свят. Само ние тук с продажните медии не се полага да сме информирани, да имаме ако щеш нормални човешки чувства. Нам са отредили съдби на зомбита.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2577813
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031