Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2015 14:51 - Така е с фаталните любови
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 9388 Коментари: 16 Гласове:
37

Последна промяна: 08.02.2015 14:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ти го пусна под леглото си, то се качи отгоре върху теб. 

image
Задължително гледане на първия клип, а после първа помощ с втория.






Тагове:   има русия,   няма русия,


Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Искаше ми се да започна от втория клип...
08.02.2015 15:00
но последвах инструкцията.
Невероятно... първата помощ ми дойде добре.
пропуснах фаталните любови...
Поздрави, Сестра !
цитирай
2. pepikomentatora - .
08.02.2015 15:14

Според мен руснаците търсят къде да пуснат 2-3 атомни бомби, ама първо обявяват за лоши онези, които ще им отвърнат със същото. Демек искат, но без ответен удар. Иначе пак ще извадят изтърканяците за фашисти и други подобни. Само че този път едва ли ще има на кого да ги четат.
Империя им се приискала на ненормалниците. Освен и аз да поискам, а? После защо не е Путин, а Путлер. Аналогиите са очевидни. Много обичам някой да ми говори, че е по-специален от другите и заслужава империйка или две.

цитирай
3. sestra - На кого му се иска да гледа злото в очите, Таня?...
08.02.2015 15:46
stela50 написа:
но последвах инструкцията.
Невероятно... първата помощ ми дойде добре.
пропуснах фаталните любови...
Поздрави, Сестра !

Нормално е, а за пропускането на фаталната фИлия няма какво да се съжалява. Имаме си достатъчно заблуден народ.
цитирай
4. sestra - Няма какво да ни се обяснява на нас кой е специален
08.02.2015 15:56
pepikomentatora написа:

Според мен руснаците търсят къде да пуснат 2-3 атомни бомби, ама първо обявяват за лоши онези, които ще им отвърнат със същото. Демек искат, но без ответен удар. Иначе пак ще извадят изтърканяците за фашисти и други подобни. Само че този път едва ли ще има на кого да ги четат.
Империя им се приискала на ненормалниците. Освен и аз да поискам, а? После защо не е Путин, а Путлер. Аналогиите са очевидни. Много обичам някой да ми говори, че е по-специален от другите и заслужава империйка или две.



и с какво. Гигантското чувство за малоценност се изразява в гигантомания. Трезвият човек ограничава сам своите потребности, за да си спаси душата, защото знае, че са извор на зло. Нещо, което днес вече всеки е научил от историята. Те не я разбират, не я знаят, затова явно плануват да и бамнат една точка.
цитирай
5. yotovava - Ох, акълът ми не го побира.
08.02.2015 19:09
Ох, акълът ми не го побира.
цитирай
6. sestra - Единственото чувство е,
08.02.2015 19:31
yotovava написа:
Ох, акълът ми не го побира.


че живеем в кошмар.
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Гигантското чувство за малоценност се изразява в гигантомания.
08.02.2015 19:31
sestra написа:
pepikomentatora написа:

Според мен руснаците търсят къде да пуснат 2-3 атомни бомби, ама първо обявяват за лоши онези, които ще им отвърнат със същото. Демек искат, но без ответен удар. Иначе пак ще извадят изтърканяците за фашисти и други подобни. Само че този път едва ли ще има на кого да ги четат.
Империя им се приискала на ненормалниците. Освен и аз да поискам, а? После защо не е Путин, а Путлер. Аналогиите са очевидни. Много обичам някой да ми говори, че е по-специален от другите и заслужава империйка или две.



и с какво. Гигантското чувство за малоценност се изразява в гигантомания. Трезвият човек ограничава сам своите потребности, за да си спаси душата, защото знае, че са извор на зло. Нещо, което днес вече всеки е научил от историята. Те не я разбират, не я знаят, затова явно плануват да и бамнат една точка.


Руснаците съзнават, че са тор за човечеството, и това ги вбесява, но и мотивира. Достоевски е проследил това в "Бесове".
цитирай
8. getmans1 - Господи, ...
08.02.2015 19:40
... какви мили и миролюбиви хора !
цитирай
9. sestra - Демек
08.02.2015 20:40
slavimirgenchev1953 написа:
sestra написа:
pepikomentatora написа:

Според мен руснаците търсят къде да пуснат 2-3 атомни бомби, ама първо обявяват за лоши онези, които ще им отвърнат със същото. Демек искат, но без ответен удар. Иначе пак ще извадят изтърканяците за фашисти и други подобни. Само че този път едва ли ще има на кого да ги четат.
Империя им се приискала на ненормалниците. Освен и аз да поискам, а? После защо не е Путин, а Путлер. Аналогиите са очевидни. Много обичам някой да ми говори, че е по-специален от другите и заслужава империйка или две.



и с какво. Гигантското чувство за малоценност се изразява в гигантомания. Трезвият човек ограничава сам своите потребности, за да си спаси душата, защото знае, че са извор на зло. Нещо, което днес вече всеки е научил от историята. Те не я разбират, не я знаят, затова явно плануват да и бамнат една точка.


Руснаците съзнават, че са тор за човечеството, и това ги вбесява, но и мотивира. Достоевски е проследил това в "Бесове".

действат инстинктивно. Усеща се това в "Бесове“ макар да съм го позабравила. Има го това и в художници като Врубел, Ге и още при Висоцки като че ли...
цитирай
10. sestra - Да,
08.02.2015 20:43
getmans1 написа:
... какви мили и миролюбиви хора !


онези, моралните, дето имаха непоносимост към еврогейските и толерастките работи.
цитирай
11. rustam - Пропаганден фейк
08.02.2015 22:21
това е първото клипче. Някаква украинска курветина се прави на " руска сепаратистка" и налива вода в мелницата на хейтъри като авторката на постинга!
цитирай
12. sestra - На хейтърите е присъщо
08.02.2015 22:35
rustam написа:
това е първото клипче. Някаква украинска курветина се прави на " руска сепаратистка" и налива вода в мелницата на хейтъри като авторката на постинга!


да квалифицират без много да му мислят хората както им падне, само да е по-грубичко и по-язвително. На мен това не ми е присъщо, обиди не използвам, затова, ако обичате, си върнете думите назад. Ако не, не сте допустим в блога ми повече. А дали е фейк клипът или не, естествено, че е фейк, от когото и да е направен - на всички ни е пределно ясно, че Русия губи векове от бъдещето си заради това, което е "сътворявала" до днес или по-простичко казано - е загубила всички възможни войни на планетата.
цитирай
13. shaxname - Ако изключим литературата, нищо ...
09.02.2015 01:10
Ако изключим литературата, нищо хубаво не е дошло от Русия. Само злини. Тази ще е последната.
цитирай
14. vmir - Дали е фейк първото клипче не мога да кажа,
09.02.2015 14:30
но поразително много наподобява позицията на немалко руснаци, готови да унищожат всеки, който не споделя култа им към беззаконието.
цитирай
15. sestra - Не само литературата,
09.02.2015 18:57
shaxname написа:
Ако изключим литературата, нищо хубаво не е дошло от Русия. Само злини. Тази ще е последната.

но това си е европейска култура, освен това всеки един и всяка една от личностите в изкуството в русия, ссср са били целенасочено тормозени до смърт и направо убивани. Имената не са малко при целия геноцид и това доказва само, че човек е велика машина, ако ще и да е от руски произход.
цитирай
16. sestra - Култ към беззаконието -
09.02.2015 19:01
vmir написа:
но поразително много наподобява позицията на немалко руснаци, готови да унищожат всеки, който не споделя култа им към беззаконието.

Ами точно така си е, култ към простотията, към парвенющината, към недодялаността, към всичко, което е против нормалното.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578698
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031