Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2015 12:12 - Klling In The Name
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1889 Коментари: 4 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image

МОЯТА МОЛИТВА

 

"Благословен бог наш..."

 

 

О, мой боже, правий боже!

Не ти, що си в небесата,

а ти, що си в мене, боже -

мен в сърцето и в душата...

 

Не ти, комуто се кланят

калугери и попове

и комуто свещи палят

православните скотове;

 

не ти, който си направил

от кал мъжът и жената,

а човекът си оставил

роб да бъде на земята;

 

не ти, който си помазал

царе, папи, патриарси,

а в неволя си зарязал

мойте братя сиромаси;

 

не ти, който учиш робът

да търпи и да се моли

и храниш го дор до гробът

само със надежди голи;

 

не ти, боже на лъжците,

на безчестните тирани,

не ти, идол на глупците,

на човешките душмани!

 

А ти, боже, на разумът,

защитниче на робите,

на когото щат празнуват

денят скоро народите!

 

Вдъхни секиму, о, боже!

любов жива за свобода -

да се бори кой как може

с душманите на народа.

 

Подкрепи и мен ръката,

та кога въстане робът,

в редовете на борбата

да си найда и аз гробът!

 

Не оставяй да изстине

буйно сърце на чужбина,

и гласът ми да премине

тихо като през пустиня!...

 Христо Б отев
19 век






Гласувай:
29



1. dockholiday - Дано Господ да помогне ...
14.01.2015 12:29
цитирай
2. getmans1 - „Всичко ново е добре забравено старо!“
14.01.2015 13:21
Проблема е не само в Шърли, даже най-вече не е, но в днешно време трябва да се отчитат реалностите.
В мои коментари и в това което съм писал в блога си винаги съм бил за една етническа и верска търпимост но съм против и Калашниците.
цитирай
3. sestra - Но
14.01.2015 13:55
dockholiday написа:

не е лицемер.
цитирай
4. sestra - Същото мисля, изобщо не е в Шарли,
14.01.2015 14:00
getmans1 написа:
Проблема е не само в Шърли, даже най-вече не е, но в днешно време трябва да се отчитат реалностите.
В мои коментари и в това което съм писал в блога си винаги съм бил за една етническа и верска търпимост но съм против и Калашниците.

просто деструктивисти избраха произволна но удобна цел за атака. Безброй пъти вече повтарям - ако вестникът е атакуван от обидена религиозна група, то тази хладнокръвна професионално проведена атака не би довела по никакъв начин до сегашния му тираж и популярност. Те да не са улави като са толкова интелигентни и богати ислямистите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578184
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031