Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2014 14:09 - хлъзгав от простотии, временен постинг с малко х и п
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 616 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Анитка. Не помня какво лошо видя от мен, луда жено, напомни ми! Ти може всичко да си пишеш и да разпространяваш нещата, които наричаш свои мисли и да си вярваш колкото си щеш, но да ми лепиш манийките си като някакви табелки на позора, няма да стане. За всичките си лъжи отговаряш, колкото и да ти ври кръвта, нямаш оправдание. Че и деца намесила. Продължавай си както решиш със своите, моите да не пипаш, че лошо ти се пише! Всичко това е подсъдно, даваш ли си сметка? Все още съм добронамерена, както съм била винаги досега с теб.
И следва отврат.  

02.08 22:10 - ШЕПА МАНИАЦИ ДЪРПАТ САЙТА НАДОЛУ,ГОНЯТ ХОРАТА С ГЛАВНО Ч автор: sekirata категория: Поезия   image 
прочетен: 83 коментари: 0 гласове:  6  
последна промяна: 02.08 22:32 
 
Най-популярни Годишна класация Най-активни А ето после,след като започнах да пускам този пост 
как аламинут нещата се ПРОМЕНЯТ, 
ХЕЙ, ВИЕ ЗА КВА МЕ ИМАТЕ?!



Най-популярни Годишна класация Най-активни КРАЙ,ПИСНА МИ ОТ ......ВЛИЗАМ, ПУСКАМ И ИЗЛИЗАМ. ДО ТУК!
ТОВА Е МАНИПУЛИРАНЕ И ТО ОТ КОИ? ДА БЯХТЕ ПОНЕ ПО УМНИ, ПО КРАСИВИ,
не от мене, а от тези като мене, ДЕТО ГИ МАНИПУЛИРАТЕ. 
РАЗБИРА СЕ,ЧЕ НЕ СЪМ САМО АЗ,
НО АЗ ПИША И ОТГОВАРЯМ ЗА СЕБЕ СИ.


Такава е картинката след поста ми, който засегна величията в този сайт, а и Станимира-тяхната маша, не за коса, а за интриги. Чудя се как тук си я избраха нея,не само защото е от Плевен и я познавам,защото се подава, дупедавка,като тях. Защото  ще се и се е оплакала от мене. Нека.Явно зависима е от  ТЯХ с дъщеря си,знам че има проблеми със студенството и.  СТАНИМИРА,ТОЗИ ТУПАН СЪМ ГО БИЛА И ПОСТРАДА ДЪЩЕРЯ МИ И ТЕБЕ ЛИ ИЗПЛАШИХА С ТОВА? НО АЗ НЕ СЕ ПРЕДАДОХ. ТИ ИЗЛЕЗНА ....
Черпеха от Станимира неща за мене,макар че аз не съм споделяла кой знае колко неща , докато беше в моето училище. В моите часове никога не е имало хаос  и не са ми посягали, но това го знаят и директорите.  И това го знаеш , Станимира, както и тази тайфа тук. Кирчо, ще ти окапе мустака от злоба!  Наистина не очаквах,че може и Станимира да стане зависима от тези, заради дъщеря си-студентката ....А защо само в сайта ?!

Все едно, ето наказана съм. Всичко се вижда, като на длан, че съм повече от активна, но ме свалиха след ,като пуснах този пост-
31.07 13:38 - ЛОШОТО НЕ МОГА ДА ЗАБРАВЯ, БОЛКАТА СЛЕДИ В СЪРЦЕ ОСТАВЯ...всички сме земни
А за популярна не се натискам, защото виждаме всички как стават нещата тук- ПРОСТО СА НЕРЕАЛНИ. Защо си мислите, че ме дразните, нима ЩЕ СТАНЕТЕ ПО КАДЪРНИ?! 
АКО ЩЕ И НЕ СВОБОДНИ ПОЕТИ, А СВОБОДНИ МЕТРЕСИ ДА ОСНОВЕТЕ ПАК НЯМА ДА ВЪРВИТЕ
,защото не от всяко дърво става свирка! 

А вижте дупедавци- БОЛ,та и в 
www.blog.bg


Блогът на Златка Митева - esen image Тук ще архивирам един постинг на секирата, който може да ми послужи в съда!

Златке, Кирчо,Стефчо и .....Сега вместо знаменоската на училището,тя вече е студентка извън Плевен,хванахте Станимира бивша моя колежка. Да чакам ли пак посещение в Плевен и на работното си място , както
тогава?Брей, страхотни режисури и сценарии!
Изнудвачи, да ви се връща!

Станимира, ако имаш представа какво значи смешно 
,
нямаше да се излагаш с този си пост и подаряваната ти музика в постовете ти, както и стиховете превод от ....
няма да кажа къде.
28.07 15:38 - Истината винаги е малко смешна

от: sestra

Прочетен: 1093 Коментари: 12 Гласове: 19

Как не се срамуваш,с твое знание го правят. Пионка си, а за мене си ИНТЕРЕСЧИЙКА.


Огледай се в огледалото и питай другите какви ги вършиш-смешни,продажни нещица,за да си запазиш ....Аз защо не клекнах тогава,когато ме изнудваха поетесите и тези дрипльовци свободни поети с това че съм майка на чалга певица и .т. н . и  разсипаха дъщеря ви ?!   ....ДЪЩЕРЯ МИ ?!


Ето пак го направихте,за да редактирам пак,да ме изкарате неграмотна ли? Май не правите разлика между правописна и пематна  .....ПЕЧАТНА  грешка. Винаги ще редактирвам щом така правите и ще показвам мястото,защо и на кое място.

И да продължа, лопата си,Станимира-фурнаджийска. Пфу! Дотук с теб. Дъщеря ти да се стегне и сама да си оправя нещата, нали сте били по порядъчни с твоята от мен и моята и по красиви?!


Да ме простят някои, но много силно се възмущавам, когато ме е гнус от подобни деяния и манипулации, както и бъркане по дупките, и изнудване на СЛАБИ ЖЕНИЧКИ.
От мене имате много здраве, отивам да .....че ми се гади, меко казано.


И може ли някой да ми отговори как повече от година този профил -skotadix не слиза от първо място на активни , та и в популяни се вре,кой е този,а, май се досещам,защото влизах в блога му  и видях това ,което и най глупавият ще види и резбере.






Тагове:   пошлост,   гнусен текст,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584061
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930