Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2014 14:18 - Правдна песен
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1500 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 07.06.2014 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


 Свободата идва денем
и си тръгва нощем
без да буди никого.
Може би е много нежна,
може би е твърде груба,
но не търси одобрение,
и не те почуква пак
настойчиво по рамото.
На тихото белязано лице
усмивката и е такава,
че мигом да я видиш
или лесно да я пуснеш
по ската на реката си
и този пропуск не боли
дори през идните години
додето неочакавано
не мине пак край теб
и лъхне с тънък мъх
от счупеното си крило
по набразденото чело
на суетата ти.
То затова така  -
боли от свобода
когато и е времето.






Тагове:   обща,   свобода,   лична,   Правда,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. megg - Полека - лека,
07.06.2014 18:55
с всяко "Трябва" губим "Искам", загърбваме "Мога" ... може би. Понякога дори свикваме с капаните. Избор е свободата, понякога - болезнен...

Може би е много нежна,
може би е твърде груба,
но не търси одобрение

Здравей, Сестра, размисля твоето стихотворение, и за това защо, раждайки се свободни, понякога се случва да си спомним това едва когато усетим полъха от "счупеното... крило" на свободата...
Поздрав!
цитирай
2. sestra - Благодаря ти и прегръдка, Мег,
07.06.2014 19:35
Пак няма да скрия, че обичам да ми пишеш тук :)
цитирай
3. flymore - Като струна!
08.06.2014 18:53
Докосна ме с истинското стихо!
Времето да запази крилата ти цели, мила!
Прегръдка!<3
цитирай
4. sestra - Благодаря ти
08.06.2014 21:58
flymore написа:
Докосна ме с истинското стихо!
Времето да запази крилата ти цели, мила!
Прегръдка!<3


за красивите думи и пожелание в твоя коментар. Прегръдка.
цитирай
5. makont - "Боли, когато и е времето!"
09.06.2014 11:13
Разумният човек винаги мисли за последствията от своя избор, цената, която трябва да плати. Искам това, към което се тремя и имам свободата да го направя? Мога да съградя, но и мога да разруша. ТЯ не буди никого, ТЯ просто ни държи будни. Ох, Стани, как успяваш да концентрираш цялата проблематика по темата в толкова изтънчено, замислящо и същевременно лаконично послание? Прегръщам те, защото се умислих, а е време за усмивки. На вън е слънчице, това ми е малката свобода, поне с усмивка да работя, след като не съм си избрала точно днес да тичам на воля на една огряна полянка, пълна с цветя!
цитирай
6. sestra - Благодаря, Мая,
09.06.2014 20:16
makont написа:
Разумният човек винаги мисли за последствията от своя избор, цената, която трябва да плати. Искам това, към което се тремя и имам свободата да го направя? Мога да съградя, но и мога да разруша. ТЯ не буди никого, ТЯ просто ни държи будни. Ох, Стани, как успяваш да концентрираш цялата проблематика по темата в толкова изтънчено, замислящо и същевременно лаконично послание? Прегръщам те, защото се умислих, а е време за усмивки. На вън е слънчице, това ми е малката свобода, поне с усмивка да работя, след като не съм си избрала точно днес да тичам на воля на една огряна полянка, пълна с цветя!


Приятна вечер и усмивки :)
цитирай
7. faktifakti - свобода - една от любимите ми думи.
12.06.2014 13:33
според мен всеки дух е свободен- ние се оковаваме сами.
десятка.
цитирай
8. sestra - Да, точно.
12.06.2014 16:08
faktifakti написа:
според мен всеки дух е свободен- ние се оковаваме сами.
десятка.

Дай друга любима да я опишем
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2577523
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031