Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2014 19:34 - Бялата ми същност изяде черната
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2676 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 25.01.2014 20:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Бялата ми същност изяде черната и стана сива,  
а после се превърна в канибал.
Трябва да ти кажа,
че ме боли за теб от мен и дългокосата ми глупавост.
Тъгата ти струи по кожата ми като нощ във ден,
но остри ветри са очите ми - кинжали от преминали събития.
Не могат да не режат само при едно докосване.
Не, няма как да ги строша, не са ръждясвали столетия.
Сега ги чакам - да узреят в скъпоценни камъни.
Тогава, казват, че сме ставали  добри завинаги,
а аз ще стана лека като дъх от песничка авлигова
и нежно ще навлеза в теб през тънките комини на очите ти,
за да ме носиш винаги на път дълбоко скрита в себе си,
а днес все още трудно мога да се задържа,
когато гледам косо от ръба към бездната.





.



Тагове:   Черна,   глупост,   добри,   Бяла,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Стани, тези двамата сладури от снимката ли те провокираха?
26.01.2014 14:43
Добре се е получило. Същностите дори не си противоречат, направо се изяждат. Смело и отривисто. Де да беше толкова лесно. Прегръщам те и отивам да си хапна от тъмната си същност, с айран, за белота. Усмивки!
цитирай
2. sestra - Да, Мая :)
26.01.2014 18:28
makont написа:
Добре се е получило. Същностите дори не си противоречат, направо се изяждат. Смело и отривисто. Де да беше толкова лесно. Прегръщам те и отивам да си хапна от тъмната си същност, с айран, за белота. Усмивки!

Никак даже не е лесно, задача като за един живот най-малко. Хaха, добрa идея :D
цитирай
3. faktifakti - това стихотворение ти е шедьовър.
27.01.2014 14:32
изброявам точните ти попадения:
Бялата ми същност изяде черната и стана сива,
а после се превърна в канибал.
....
Тъгата ти струи по кожата ми като нощ във ден,
но остри ветри са очите ми - кинжали от преминали събития.
......
а аз ще стана лека като дъх от песничка авлигова
и нежно ще навлеза в теб през тънките комини на очите ти,
.....
гледай си косо пт ръба на бездната - струва си.
цитирай
4. sestra - изброявам точните ти попадения...
27.01.2014 15:30
faktifakti написа:
изброявам точните ти попадения:
Бялата ми същност изяде черната и стана сива,
а после се превърна в канибал.
....
Тъгата ти струи по кожата ми като нощ във ден,
но остри ветри са очите ми - кинжали от преминали събития.
......
а аз ще стана лека като дъх от песничка авлигова
и нежно ще навлеза в теб през тънките комини на очите ти,
.....
гледай си косо пт ръба на бездната - струва си.


Благодаря ти, насърчаваш ме, а това за пешеходка като мен е важно :)
цитирай
5. etyna - Не зная защо
28.01.2014 00:06
ми изплува терминът "корелация", докато те четях. Може би, защото откривам стохастична зависимост между величините ти. Хубаво е. И го харесвам, защото е и необичайно. :)
цитирай
6. karaiany - Ти си най- интровертната поетеса, ...
28.01.2014 02:20
Ти си най- интровертната поетеса, която познавам и то не само в този сайт.
Tова е може би най- дълбоката ти изповед до тук. Поне на мен така ми се струва откакто те чета. А точно това парче му дава допълнително измерение.
Cъвършени cмe в несъвършенството си.
Рядко красив стих, сестро!
цитирай
7. sestra - Etina :)
28.01.2014 11:17
etyna написа:
ми изплува терминът "корелация", докато те четях. Може би, защото откривам стохастична зависимост между величините ти. Хубаво е. И го харесвам, защото е и необичайно. :)


Използвала си двете ми любими думички ;) и по този повод отидох в тълковния речник да си ги погледам отново... Благодаря за положителния поглед, а има ли нестохастична зависимост между величините, сега си мисля?
цитирай
8. sestra - Хаха, най... не мисля, че е верно. Благодаря ти, че ти е харесало.
28.01.2014 11:22
karaiany написа:
Ти си най- интровертната поетеса, която познавам и то не само в този сайт.
Tова е може би най- дълбоката ти изповед до тук. Поне на мен така ми се струва откакто те чета. А точно това парче му дава допълнително измерение.
Cъвършени cмe в несъвършенството си.

Рядко красив стих, сестро!


Първата строфа съдържа много повече космополитичната ми нагласа, отколкото изглежда. И хумор също. А че се обръщам с хастара нагоре, да.
цитирай
9. etyna - :-))
28.01.2014 20:55
Ти умееш да създаваш вероятности с лекота!
цитирай
10. sestra - Привидна е лекотата :)
28.01.2014 23:45
etyna написа:
Ти умееш да създаваш вероятности с лекота!

ІПри мен е че търся с упорството на прасе трюфели.
Лека вечер, Етина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2583401
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930