Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2013 17:55 - Воля
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1420 Коментари: 8 Гласове:
25

Последна промяна: 06.12.2013 19:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Разхвърляй ме по краищата на света, любов,
да взра през всички гледни точки на човека,
събирай ме подир това с ръце, добре заякнали
на нивите на Дух, където искам да работиш.
Насипвай ме във мелницата за месо "човек"
и стискай докато излезе цялата ми хубост
долу, под сборището на души и болки,
където няма вече никой бивш любим,
а само днес струящата, карминена, 
рубинена и бистра воля твоя.





Тагове:   човек,   дух,   мелница,   Воля,   любов,   днес,   бивш,   кармин,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - когато човек не зависи от никого , дори в мислите си , е най - силен.
08.12.2013 12:43
където няма вече никой бивш любим,
а само днес струящата, карминена,
рубинена и бистра воля твоя.
цитирай
2. sestra - faktifakti,
08.12.2013 13:29
когато човек не зависи от никого , дори в мислите си , е най - силен.
faktifakti]където няма вече никой бивш любим,
а само днес струящата, карминена,
рубинена и бистра воля твоя.[/quote]

Да :) Който не е минал през пресата, не ги знае тия работи.
цитирай
3. karaiany - Много близък до светоусещането ми ...
08.12.2013 14:42
Много близък до светоусещането ми стих.
Истинската любов е надперсонална. Ограничиш ли я до един единствен човек- убил си я!
Много харесах, сестро!
цитирай
4. sestra - karaiany,
08.12.2013 15:32
karaiany написа:
Много близък до светоусещането ми стих.
Истинската любов е надперсонална. Ограничиш ли я до един единствен човек- убил си я!
Много харесах, сестро!


Убил си я, защото енергийно в нея е по-чисто или по-горещо или по-студено в необяснима степен (сетих се за този филм на Фасбиндер в момента "Любовта е по-студена от смъртта") от където и когато имаме някаква представа, а азът и притежанията му съществуват само до границите на представите. Просто е за анализ, а трудно инак доста :) Радвам се много, че ти харесва.
цитирай
5. makont - Но когато човек не зависи от никого, не остава ли сам,
09.12.2013 21:20
и каква е цената. Аз съм си за споделеността, дори и най-голямата си победа, като няма с кой да я споделиш, за какво ти е. Прегръдки, Стани, ти малко съвършенство, такова.
цитирай
6. sestra - makont,
09.12.2013 21:49
написа:
и каква е цената. Аз съм си за споделеността, дори и най-голямата си победа, като няма с кой да я споделиш, за какво ти е. Прегръдки, Стани, ти малко съвършенство, такова.


Да бе, Майче...твърде малко съвършенство има в мен, така е :D Прегръдки за теб. А за споделянето - то е пълноценно между хора, които са достигнали своята независимост. От друга страна тя не е нещо, за което трябва да се бори човек, а да узрее за нея. Малко са оплетени нещата наистина, но само на пръв поглед. Независимост не значи изолация.
цитирай
7. makont - Оооо, не е, "малко" съвършенство го казах като умалително,
10.12.2013 12:06
sestra написа:
написа:
и каква е цената. Аз съм си за споделеността, дори и най-голямата си победа, като няма с кой да я споделиш, за какво ти е. Прегръдки, Стани, ти малко съвършенство, такова.


Да бе, Майче...твърде малко съвършенство има в мен, така е :D Прегръдки за теб. А за споделянето - то е пълноценно между хора, които са достигнали своята независимост. От друга страна тя не е нещо, за което трябва да се бори човек, а да узрее за нея. Малко са оплетени нещата наистина, но само на пръв поглед. Независимост не значи изолация.

като едно малко, симпатично съвършенство, с голям потенциал. Просто много си интересна, а специално на мен си ми много симпатична, въпреки, че не те познавам. Едно топличко ми е, като влизам при теб, а аз съм елементарна и се доверявам на вътрешните си индикатори. Прегръдки, Стани!
цитирай
8. sestra - Ах тии :)
10.12.2013 18:44
makont написа:
sestra написа:
написа:
и каква е цената. Аз съм си за споделеността, дори и най-голямата си победа, като няма с кой да я споделиш, за какво ти е. Прегръдки, Стани, ти малко съвършенство, такова.


Да бе, Майче...твърде малко съвършенство има в мен, така е :D Прегръдки за теб. А за споделянето - то е пълноценно между хора, които са достигнали своята независимост. От друга страна тя не е нещо, за което трябва да се бори човек, а да узрее за нея. Малко са оплетени нещата наистина, но само на пръв поглед. Независимост не значи изолация.

като едно малко, симпатично съвършенство, с голям потенциал. Просто много си интересна, а специално на мен си ми много симпатична, въпреки, че не те познавам. Едно топличко ми е, като влизам при теб, а аз съм елементарна и се доверявам на вътрешните си индикатори. Прегръдки, Стани!


Разбрах те ама рекох да го обърна на шега, че се смущавам от хубави думи. Но знаеш ли, Майче, ти също си една от най-интересните и колоритни личности, с които се познавам тук и моите ответни чувства към теб са точно огледални на твоите. Да предизвиквам твоето внимание е радост за мен. Инак съм далеч от съвършенството, все пак стремя се, да :) Поздрав отново!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2583401
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930