Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2013 11:01 - лиха дипломация
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1915 Коментари: 10 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В проникващия хлад
мухите много често
запрелитват в стаята.
Те искат да оближат
малките, пламтящи 
ранички на лятото
и аз не знам дали
е безопасно и дали
ще е в добрия тон
да ги оставя да кръжат
по своя маещ танц
и в тях да ги допусна
като спешния екип
обнежващи спасители.








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Стани, винаги е хубаво,
04.09.2013 14:23
когато "отмине времето", някой да ти даде топлина и да те обгърне животоспасяващо. Някой "обнежващ спасител"! Днес тук ми бе топличко и свръхнежно.
цитирай
2. sestra - Радвам се много, Мая.
04.09.2013 15:41
makont написа:
когато "отмине времето", някой да ти даде топлина и да те обгърне животоспасяващо. Някой "обнежващ спасител"! Днес тук ми бе топличко и свръхнежно.


Човек да не очаква от мухичките, а ето ;)
цитирай
3. stela50 - Понякога ми е мило и тъжно, когато стане по-студено
04.09.2013 17:31
и мухите търсят топлинка ... отварям вратата и ги моля да излязат навън,
струва ми се, че разбират и излизат ... става ми още по-мъчно...
Колко противоречиви неща има в дните ни - нещо дразни, пречи -
в същото време изпитваш необяснима нежност и разбиране ...
Слушам музиката и пиша ... Хубаво ми е ... топло ...
Толкова добре си го написала, Сестра ...
Поздрав !
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Ей, че хубаво! :)
04.09.2013 18:51
Здравей Стани! Като танц на мушица е цялото стихотворение... От една страна са те, преплетени и танцуващи със светлината - есенната, отиваща си, но някак по-трайна, а от друга - ние. Неизмерими в своето себелюбие и все пак така податливи и крехки, така подаващи се на ангелския полъх на природата... Крехък, но всесилен.

"обнежваши спасители"...

Прекрасно е, а ми припомни и един хубав филм... Благодаря ти, вдъхновена вечер и до скоро, Стани
цитирай
5. sestra - Точно това, което
04.09.2013 21:32
stela50 написа:
и мухите търсят топлинка ... отварям вратата и ги моля да излязат навън,
струва ми се, че разбират и излизат ... става ми още по-мъчно...
Колко противоречиви неща има в дните ни - нещо дразни, пречи -
в същото време изпитваш необяснима нежност и разбиране ...
Слушам музиката и пиша ... Хубаво ми е ... топло ...
Толкова добре си го написала, Сестра ...
Поздрав !


описа, и на мен ми се случва, Таня. Всеки миг е препълнен с магическа бъркотия, наистина :) Много се радвам, че така ти въздейства стихчето.
цитирай
6. sestra - Случайно попаднах на песента и клипа с "Град на ангели",
04.09.2013 21:38
malchaniaotnadejda7 написа:
Здравей Стани! Като танц на мушица е цялото стихотворение... От една страна са те, преплетени и танцуващи със светлината - есенната, отиваща си, но някак по-трайна, а от друга - ние. Неизмерими в своето себелюбие и все пак така податливи и крехки, така подаващи се на ангелския полъх на природата... Крехък, но всесилен.

"обнежваши спасители"...

Прекрасно е, а ми припомни и един хубав филм... Благодаря ти, вдъхновена вечер и до скоро, Стани


както всеки път, когато се ровя за музика... Да, податливи на лекия като на сън досег - само еднодневките това го могат. Харесва ми сравнението ти много. Благодаря за него. Хубава и спокойна вечер, Наде :)
цитирай
7. marrta - ...
04.09.2013 23:12
ранички на лятото...
цитирай
8. sestra - Има си то...:)
05.09.2013 09:26
marrta написа:
ранички на лятото...


Пламтят :)
цитирай
9. faktifakti - обнежащи пасители
08.09.2013 08:07
как ти хрумват такива нестандартни определения
цитирай
10. sestra - Ами
08.09.2013 09:13
faktifakti написа:
как ти хрумват такива нестандартни определения


като не мога да намеря думи, си поизмислям :) Но точно ти, царицата на нестандартните визии, недей да се чудиш :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2591139
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930