Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2012 12:59 - Не си картина на стената,
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 4143 Коментари: 19 Гласове:
21

Последна промяна: 30.07.2012 13:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
не си и вчерашна роса,
виж се като фотоувеличение -
неустановена реалност, лъжа.
преместването ти
от точка А до точка Б
може да бъде миг,
а може и цяла епоха.
Може и векове.
Всичките тези усилия
стават и за това -
да се приближиш до рамката,
и така, докопа ли те смъртта,
ти да си там, до ръбчето
и само крачка да е останала.
ако все още си със сърцето си,
Фибро на безкрайността.





Тагове:   рамка,   безкрайността,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Най дългият път....
30.07.2012 13:01
Поздрави, Сестриче! Много ми хареса!
цитирай
2. sestra - Радваш ме, че си тук, Мая :)
30.07.2012 13:10
Коригирах разбира се междувременно, благодаря ти за непосредствения поглед!
цитирай
3. faktifakti - странността на мислите ти е непредсказуема странница.
30.07.2012 13:38
преместването ти
от точка А до точка Б
може да бъде миг,
а може и цяла епоха.
цитирай
4. sestra - Странност... защо?
30.07.2012 13:58
Сега вече бих написала не Неустановена реалност а Преустановена, защото е по-близко до истината. Какво друго ако не преустановяване е усещането за стабилни и трайни явления - човешкото усещане за реалността. Всъщност знаем, че светът е в постоянен ход (времето). Обясни това без странности, да видим.
цитирай
5. faktifakti - аз обичам странностите философке
30.07.2012 14:25
sestra написа:
Сега вече бих написала не Неустановена реалност а Преустановена, защото е по-близко до истината. Какво друго ако не преустановяване е усещането за стабилни и трайни явления - човешкото усещане за реалността. Всъщност знаем, че светът е в постоянен ход (времето). Обясни това без странности, да видим.

цитирай
6. sestra - Добре, но измъкваш ли се
30.07.2012 15:56
от предложението да обясниш реалността? Шегувам се :) Поздрав с песента горе!
цитирай
7. stela50 - Преместването ти от точка А до ...
30.07.2012 16:44
Преместването ти
от точка А до точка Б
може да бъде миг,
а може и цяла епоха.
Може и векове...
Не може да бъде казано по- добре ...
Много ми хареса , много ...
Поздрави !
цитирай
8. sestra - stela50,
30.07.2012 18:08
винаги може да бъде казано по-добре, но като е във формата си и на място -това е добре за стиха :) Радва ме нашето единомислие, Таня!
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - :) Хубаво стихотворение!
30.07.2012 20:54
Поздрави Стани! разбрах те - кратко и ясно. Яснотата е качество - едно от най-недостижимите. Знаеш ли, какъв образ извиква в съзнанието ми стихът ти? На човек, който седейки срещу вековна скала, с която го дели бездънна пропаст, извайва лика си в скалата чрез съзерцание. Това е стих, който няма нищо общо с преместването на планини с поглед, за подобряване отглеждането на ориза.:) Вечерен поздрав и благодаря!
цитирай
10. sestra - Благодаря, Надя, държа на оценката ти,
30.07.2012 21:50
но мисля че яснотата е в твоя блог днес, до усещане за свръхреалност както ти писах. И твоята представа... неочакван образ, но пък неочаквано силен и точен и щом е така, моят стих наистина се е получил :))) Всъщност всички ви поздравявам с песничката! Да не забравя да ти благодаря за вниманието да ме споменеш като художник :)
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - Аз ти благодаря, Стани!
31.07.2012 00:44
Имах предвид яснота в модерността като изказ на мислене, спонтанно изразен, а не търсен и мъчен. При теб е като себевглеждане в този стих и оттам обобщенията идват естествено. Най-трудното, поне, според мен,е постигане на яснота в поезията. Яснотата на мисълта да зазвучи поетично, а поезията да придобие кристаличност, до степен да е ясна като въздуха, който дишаме. Примерът с оризовите плантации - :) Има хора, които са чели купища литература, които са професионалисти и без да се усетят започват да симулират стих, да си "играят" на поезия, но това, обикновено веднага се усеща. Личи! Тук наистина се е получило, защото е искрено, а не търсено, ти ме разбра. Акварелите ти ме впечатлиха и ще се радвам да видя още твои творби. Спокойна нощ!:)
цитирай
12. etyna - Ех, сестричке...
31.07.2012 01:41
Понякога в покоя има тласък с нетърпима скорост. А ти имаш усещане за мига. Благодаря ти за написаното!
цитирай
13. sestra - Обясни ми този пример с оризовите плантации, моля те,
31.07.2012 09:42
Не съм пример за начетеност, инак те разбрах наистина, а за поезията мога да кажа само: за мен е едно от нещата, на които избрах да служа като роб по логиката "избери робството, за да не те избира то" и още ; "избери робството, за да робуваш с кеф" :))))


malchaniaotnadejda7 написа:
Имах предвид яснота в модерността като изказ на мислене, спонтанно изразен, а не търсен и мъчен. При теб е като себевглеждане в този стих и оттам обобщенията идват естествено. Най-трудното, поне, според мен,е постигане на яснота в поезията. Яснотата на мисълта да зазвучи поетично, а поезията да придобие кристаличност, до степен да е ясна като въздуха, който дишаме. Примерът с оризовите плантации - :) Има хора, които са чели купища литература, които са професионалисти и без да се усетят започват да симулират стих, да си "играят" на поезия, но това, обикновено веднага се усеща. Личи! Тук наистина се е получило, защото е искрено, а не търсено, ти ме разбра. Акварелите ти ме впечатлиха и ще се радвам да видя още твои творби. Спокойна нощ!:)

цитирай
14. sestra - Мила etina,
31.07.2012 09:48
Благодаря на теб за този кратък, точен разрез на идеята - точно както писа по-нагоре Надя. Привет и хубав ден!
etyna написа:
Понякога в покоя има тласък с нетърпима скорост. А ти имаш усещане за мига. Благодаря ти за написаното!

цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - 13. sestra - Обясни ми този пример с оризовите плантации, моля те,
31.07.2012 12:39
sestra написа:
Не съм пример за начетеност, инак те разбрах наистина, а за поезията мога да кажа само: за мен е едно от нещата, на които избрах да служа като роб по логиката "избери робството, за да не те избира то" и още ; "избери робството, за да робуваш с кеф" :))))


malchaniaotnadejda7 написа:
Имах предвид яснота в модерността като изказ на мислене, спонтанно изразен, а не търсен и мъчен. При теб е като себевглеждане в този стих и оттам обобщенията идват естествено. Най-трудното, поне, според мен,е постигане на яснота в поезията. Яснотата на мисълта да зазвучи поетично, а поезията да придобие кристаличност, до степен да е ясна като въздуха, който дишаме. Примерът с оризовите плантации - :) Има хора, които са чели купища литература, които са професионалисти и без да се усетят започват да симулират стих, да си "играят" на поезия, но това, обикновено веднага се усеща. Личи! Тук наистина се е получило, защото е искрено, а не търсено, ти ме разбра. Акварелите ти ме впечатлиха и ще се радвам да видя още твои творби. Спокойна нощ!:)


Здравей, Стани! Просто има такива мъже. Медитирайки и БЕЗ ДА ИСКАТ - изсичат образа си в отсрещната скала. Ние го правим много по невинно - сравнението ми е смехотворно, разбира се. Когато всичко е спокойно и изведнъж чаша на масата се строшава на хиляди парчета... :)

Има и мъже, които преместват планини СЪЗНАТЕЛНО, за да разширят площта на оризовите плантации - това повлиява добре отглеждането на ориза.

Първите - спонтанно променят структурата на скалата, същността на Природата, сливат се с нея. Вторите - (затова ги сравних с професионалните литератори, които изчитат планини литература, ерудити, велики анализатори, които действително преместват планини от знания) - пишат поезия, не защото не могат да не пишат, а защото ЗНАЯТ как.:) И нищо не подобряват. Напротив, отдалечават се от същността, поетичната същност и насъщия. "Оризът", така или иначе покълва под това небе. Такива ти ми работи. Хубав и успешен ден!:)
цитирай
16. sestra - Ясно,
31.07.2012 12:50
до сърцето опира пак работата, а има и друго - да не търсиш своето, което е в основата на успеха при натрупването на енергия, както го знам от мъжете и жените, които коментирахме в по-стар мой постинг. Те могат да създават образи по описания начин, за ориза не бях чела.
цитирай
17. pevetsa - и така, докопа ли те смъртта,
31.07.2012 19:55
да продължим, ... да се борим!
цитирай
18. monaliza121 - Виж се като фотоувеличение...
01.08.2012 17:00
Трудно постижимо.
Привет!:)
цитирай
19. sestra - Да, точно така, Алекс :)
01.08.2012 18:35
pevetsa написа:
да продължим, ... да се борим!

цитирай
20. sestra - Всъщност мисля, че ние
01.08.2012 18:41
точно това виждаме от себе си, трудното е да се огледаме в пейзажа... Привет, Тинче :)
monaliza121 написа:
Трудно постижимо.
Привет!:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2588169
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930