Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2011 01:11 - Изчистих днес
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2585 Коментари: 13 Гласове:
31

Последна промяна: 26.11.2011 01:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Обрах си състоянията от това,
което никога не се бе случавало.
Изчистих болката от онова,
което я караше да боледува,
и радостта - от онова,
което я оставяше у мен да се забравя,
а бедността - от нещо,
което я караше от мен да се срамува.
Изчистих си тъгата от това, 
което и придаваше свръхзвуково звучене
и вярата - от патетичния нагар 
на всичките си загуби.
Почистих и надеждата
от всяко мъничко доверие.
Оставих само теб,
на голата си маса да ми светиш,

непрогледно Знание.


image





Гласувай:
31



1. makont - Санитарният ден е хубаво нещо,
28.11.2011 15:28
особено, когато почистваме душата си. Усмихната седмица от мен!
цитирай
2. sestra - Да, Мая,
28.11.2011 20:55
особено тогава, а е дори по-трудно, че и по-страшно от обичаен санитарен ден. Но както с повечето страхотии (освен хорърите), страшното е докато започнеш. Ще я усмихна аз тая седмица, ще види тя.. :))) И на теб!
цитирай
3. musicriver - :)
29.11.2011 14:40
Аз всичко разбрах още на пръв прочит, сестричка!:)
И сърцето ми днес е пеещо, напук на тежката работна обстановка, която се случва до момента и ще продължи явно до късничко следобед, и то заради .... ПОДАРЪКА МИИИ!:))))) Направо като си го прочетох и на сърцето ми нещо му стана - литна и кацна на един облак № 9 - ей там, зад прозореца ми, близо до слънцето, и взе да се усмихва от него, небрежно кръстосало и клатещо крака и подпряло брадичката си с ръка, ококорено мигащо зад очилата за четене изпълнено с адреналина на приятелско-обичащо въздушно-магично случване! Ейййй, много те прегръщам, да знаеш, на Нора Джоунс съм и безкрайно благодарна, а Него Го Обичам, заради поредното му вълшебство, дето го направи без да знае!!!!:)))))
Две песенки за следобедно летящо настроение :

http://www.youtube.com/watch?v=QhO-4cCQSUU

http://www.youtube.com/watch?v=aBKcKQHZXks
цитирай
4. sestra - musicriver,
29.11.2011 16:10
долитам ти на облака, за да ти кажа нещо хубаво, но да ти кажа, се чувствам малко като в главата на Шекспир. Радвам се за теб и Него и ти изпращам тази песен, днес стават 10 години от смъртта на Джордж Харисън. По този случай си припомних една от най-хубавите му песни:
http://www.youtube.com/watch?v=4sYJv-zyePQ
цитирай
5. musicriver - Ех...
29.11.2011 17:15
...точно в сърцетоооооооо!!!:)
И текста, и музиката, и всичко.....
Много тежко беше днеска, но не липсваха и смешки!:)))) А сега си гледам една снимка на море , морска пяна, скали от двете страни - усещането е за нещо като вход или изход на някакъво пространство.... Много странно.... и някакъв цитат на Бен Щайн - "Човешкия дух има нужда да осъществява, да постига и да триумфира, за да бъде щастлив."
Джордж Харисън - Бог да го прости....
Ей това негово обичам аз от ученичка - > Got my mind set on you
http://www.youtube.com/watch?v=-_niy2ZM5Jo
Как се превеждаше това - > Загубих си ума по Тебе?:))))
Хайде бягам - on the road again....
До после...:))))
цитирай
6. sestra - Хубав ден и днес, Рекичке,
30.11.2011 08:31
и дано е по-лек от вчерашния, дано да имаш време да политваш на твоите облачета, а за човешкия дух - и да открива ми се струва, че има потребност, да осветлява скривани дълго тайни.
цитирай
7. phoenix2000 - Девет осми
04.12.2011 13:05
Много яка група. В началото помислих, че може да са българи, щотто джаркат в девет осми
цитирай
8. sestra - Te са от Калифорния,
04.12.2011 21:10
не ми е известно да имат нещо българско, а че им е много яка музиката - ДА! Сред песните на групата и на "водачът" и Брандън Бойд не се намира една с една да си прилича, слушам ги от известно време доста.
цитирай
9. cinderellathespy - :-)
05.12.2011 23:37
http://www.youtube.com/watch?v=K_bQ80xZNwI
Брандън Бойд, еeeх....:-)
Ти си знаеш! Спокойна нощ!:-)
цитирай
10. sestra - Знам, че го харесвам много,
06.12.2011 09:22
и в "Love hurts",и в "Runaway train",и в"Dig", и в"Oil and water" и във всичките им песни. Чувствителният му глас е всеки път неочаквано чудо, може да се каже много добро и за кавърите им, също белязани от яркото присъствие и талант на Бойд. Той е и добър художник, така че съм му вярна фенка без колебание.
цитирай
11. анонимен - dmv съм,но ме мързи да си влизам в профила:)
06.12.2011 11:09
Там, относно инкубусите знаеш какво мисля, 10 години "настолна група":) За мен най-добрият им албум е "Морнинг Вю", песента е тази:) - http://www.youtube.com/watch?v=Qf_7mEPMIAc , Гледах целия концерт, много добър, 10 години и не ми писва:) "Алтър Бридж" имат прилика с тях, от пост гръндж групите тези двете се доближават до стилът на ранните Пърл Джем, макар че, ако трябва да сме искрени , няма кой да ги стигне;) И те така!:)
цитирай
12. анонимен - Те ти малко "тресня"- ...
06.12.2011 11:15
Те ти малко "тресня"- http://www.youtube.com/watch?v=8Pnlm1Ky_sA
цитирай
13. sestra - 10x, dmv,
06.12.2011 13:41
попаднах на толкова силни концертни изпълнения на Incubus, че ми се струва, всичките трябва да са силни, както тук споменах - пристрастна съм. Тези неща са от албум на Бойд и също много ми харесват:
http://www.youtube.com/watch?v=RuxfQF5admk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=baq2RohEG0o&feature=related
И от мен една тресня :) http://www.youtube.com/watch?v=BHTr38mO0Fo&feature=related
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578440
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031