Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2016 23:01 - Доста изненадващо
Автор: sestra Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 9339 Коментари: 47 Гласове:
19

Последна промяна: 06.02.2016 15:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Народ който не е скъсал с комунизма, ще бъде разкъсан от него!
Славимир Генчев


Приятели, споделете свoето мнение по този тук въпрос. По тази разкъсваща болест.
Става дума за следното. На 31 януари публикувах подписка за изучаването на комунистическите престъпления в учебниците по история. По същество това не се нуждае от подписка. Рано или късно ще се учи, защото е история. И колкото повече време минава, толкова по-добре този отрязък история ще бъде видим от перспективата на това време, което идва. 
 Но срещнах обичайното осмиване от обичайни прокремълски и антибългарски типажи, както и откровено и наистина доста сериозно съпротивление само срещу мисълта, че това би могло да стане факт от хора, които започнаха да изглеждат дори разтревожени. Във връзка със следващия ден, 1 февруари, избран от легитимния български законодателен орган за Ден за почит към жертвите на комунизма, тези хора започнаха да се връщат към събитията 23-25 година, изваждайки от контекста съветската намеса чрез комунистическата партия тогава в българската политика, за нея дума не обелиха и  позовавайки се на наистина жестоките убийства на Гео Милев, Сергей Румянцев (Димитър Митовски), Христо Ясенов, Йосиф Хербст 25-а година и след атентата в църквата Света Неделя.
 Замислих се. Поискахме ние, различни хора тук да покажем на всички безупречно направения филм, разкриващ механизма на тази руска имперска намеса, довела до смъртта на не един чистосърдечен българин в тези мътни времена, включително и Никола Вапцаров и последващото мракобесие Народен съд. Пак  се щурнаха, налетяха
 нашите тук русофилчета, сериозно нахъсени - всички наред сме били комунисти, авторът на филма и той бил, ако не сме - сме фашисти, ако не сме такива, сме в списъка за разправа с враговете на народа, която щяла да бъде изпълена, саморазправата, когато му било дойдело времето. Явно пак в името на народа. Не знам кой точно е техният народ, който не е мой и не е на всички останали. И тук се замислих...
 Излиза, че някои хора днес в България, без да ги наричам така или инак, никак няма да ги наричам, здравата ги е хванал страх, ама голям, от реваншизъм и отмъщение в лицето на споменатата вече подписка, в лицето на наследниците на убитите от народния съд и в лицето на всички преследвани в следващите десетилетия на така наречения социализъм. Значи, те дотолкова се боят от отмъщение за стореното, че започват да заплашват такива като мен с отмъщение или пък започват да ни убеждават, че е грешка да се говори на децата истината, грешка било да учат реална история. Рано им било...
 И пак се замислих. Тоя път се запънах да ги мисля. Много глупаво ми звучи това. Няма ли кой да им обясни на тези другарчета, че историята не се учи за отмъщение, че който е пострадал от нея иска да я разкаже на децата за поука, за да имат знанията, които ще им донесат обяснението за много явления в днешното ни сложно време, ще им дадат сила да понесат неимоверните трудности, заложени от това време?... 
 Замислих се, но после пак се размислих.  Не ще да са чак толкова глупави тези другари. Историята не е проблем нито за умния, нито за глупака. Най ми се вижда, че гузни ще да са били те, че толкова да се вълнуват. 
 Но се отказах от това разсъждение. Който си има гузна съвест, си е негов проблем. За мен въпросът е принципен и се отнася за бъдещето на страната ни. Не мога да си представя, че някой ще е толкова заблуден, че да го е страх от следващ съд, наречен кой знае как си, може би "Демократясал съд" в който ще събират хора с камионетка, ще ги карат в оная сграда на Лъвов мост, ще ги измъчват дни и седмици наред по начини, които дори не искам да споменавам тук и после ще им спретнат съд, след което ще ги откарат някъде да ги разстрелват. И така, до края на света... 
 Брей, взех да мисля на всеки километър, хора. И си викам: спри!
Има ли как да им обясним някак си, че реванш и отмъщения днес не искаме? Има ли как да се успокоят тези хора, че да престанат да ни атакуват за всичко написано и заради това, че просто не мислим като тях? И да не ни заплашват, нито трескаво убеждават в обратното и затова, че ние ще продължим да мислим по този начин и това ще продължи да си продължава така? Кажете ми, какво да си мисля?
Като се изпоразмислих вече прекалено така, осъзнах - няма какво да ги мисля повече. Още повече, че те са много по-наясно от мен защо няма смисъл. Или страх, или гузна съвест или и двете. Или все пак да взема най-после да спра да ги мисля?!..

image



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - ". . . да престанат да ни ата...
05.02.2016 23:14
"... да престанат да ни атакуват за всичко написано и заради това, че просто не мислим като тях?" Така. А вие лично, какво правите. Цензурирате ми коментарите.
Това демократично ли е? Това не е ли реваншизъм от ваша страна?
цитирай
2. sestra - Така.
05.02.2016 23:18
Не е реваншизъм, а практицизъм. Освен това, след като Вие ми обяснихте, че много държите да коментирате всеки от постингите ми, особено поетичните, и то толкова искрено, отново започнах да Ви ги пускам. Хайде сега ако може още един коментар, че да е по темата.
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Не спори с тях.
05.02.2016 23:48
Не бива да им се обръща внимание. Те са мръсници, кито съдят зза другите по себе си. Гузни са, обвързани, зависими. Клеветят, повтарят лъжи по хиляда пъти, та белким станат истини.
Воят им е панически, защото ясно рабират, че цоцът свърши и няма да се върне.
цитирай
4. getmans1 - http://mt46.blog.bg/politika/2016/02/04/shte-ima-li-naroden-syd.1427553
05.02.2016 23:57
Както виждаш, някои стигат и още по далеч в мечтите се, а тоя от №1 се жалва и иска но иначе се кефи когато на друго място буквално те обругават.
При мен борави с десетина клишета и мисля да се отървам от такива щом няма какво да кажат.

Иначе за постинга, пак ще се направят, че не са те разбрали или ще преиначат нещата, нали видя днес при Чара.

И аз съм подготвил една изненада, по темата с която последно съм се захванал.
цитирай
5. sestra - Много точно наблюдение.
06.02.2016 00:24
slavimirgenchev1953 написа:
Не бива да им се обръща внимание. Те са мръсници, кито съдят зза другите по себе си. Гузни са, обвързани, зависими. Клеветят, повтарят лъжи по хиляда пъти, та белким станат истини.
Воят им е панически, защото ясно рабират, че цоцът свърши и няма да се върне.

Значи, така викаш - да не ги мисля.
цитирай
6. tryn - Няма място за спор и размисли.
06.02.2016 00:27
За всяко престъпление трябва да се търси отговорност и виновните да си понесат
наказанието.
Споделям изложената позиция...
цитирай
7. sestra - Попрочитвам и аз разните му пасквили по първа страница.
06.02.2016 00:30
getmans1 написа:
Както виждаш, някои стигат и още по далеч в мечтите се, а тоя от №1 се жалва и иска но иначе се кефи когато на друго място буквално те обругават.
При мен борави с десетина клишета и мисля да се отървам от такива щом няма какво да кажат.

Иначе за постинга, пак ще се направят, че не са те разбрали или ще преиначат нещата, нали видя днес при Чара.

И аз съм подготвил една изненада, по темата с която последно съм се захванал.

Добре, очакваме темата. Иначе нямам какво да добавя към коментара ти.
цитирай
8. sestra - Само да ви илюстрирам какъв коментар изтрих от един от въпросните:
06.02.2016 00:38
00:35 - Пиле, уж се имаш за практична и пр...
от: podvodni За постинг: Доста изненадващо
Пиле, уж се имаш за практична и принципна, но го удряш едностранчиво и манипулативно.Какво е кажеш наред с престъпленията извършени в българия под зоркият поглед на Ревизионната комисия и в "Името на Н.В. Симеон 2" непосредственно след ВСВ да се изучават и реалните постижения в периода 1952 - 1990г.А за капак да се направи сравнителен анализ с периода 1990 - 2015г.
Но безпристрастно, със цифри, факти и статистика.
Стиска ли ти ?
Одобри | Изтрий
цитирай
9. sestra - Това е работа на закона, Трънче.
06.02.2016 00:42
tryn написа:
За всяко престъпление трябва да се търси отговорност и виновните да си понесат
наказанието.
Споделям изложената позиция...

За мен акцентът е в правдивото преподаване на историята без изопачаване и без фалш. Благодаря ти, че коментира. За всички, които по-рядко се включват в темите на деня в този блог написах това.
цитирай
10. sestra - Подводни, Искра Баева твърди, че т.нар. преход се учи вече по история
06.02.2016 00:56
без да се учи за преврата на 9.9 и Народния съд. Ами не са имали време от убийства и крадене да си сменят конституцията, затова е в името на Н В Симеон II. Чак 47 са сколасали. То пък голяма философия да разбереш какви са били приоритетите. Излагаш се - твоите хора.
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Един от блоговите идиоти
06.02.2016 06:22
възнегодува от това определение - и със свой отделен постинг веднага го доказва. Но идиотите служат само за това - да се доказват едни други.
цитирай
12. batogo - !!!:))) Поздравления, сестра! Много точно си го казала!
06.02.2016 06:53
Тези другарчета ползват историята за отмъщение, черпят от нея омраза и за другите съдят по себе си, затова се страхуват от истината. Гузен негонен бяга. А страхът създава агресията и не се интересува от поуката. Но техните вълнения мен не ме интересуват. За мен е важно цялата истина за последните 71 години да излезе наяве и да се изучава, за да спре възпроизводството на заблудени овце. Хубав ден!
цитирай
13. yoan2015 - 11
06.02.2016 08:02
Реванш и отмъщение.
Сестра ми! Извинявай за обръщението.
Когато се лепи нещо повърхността трябва да е добре изчистена иначе лепило няма да хване, не знам дали се разбира какво искам да кажа. В природата всичко е математика.
цитирай
14. sestra - Видях :)
06.02.2016 10:04
slavimirgenchev1953 написа:
възнегодува от това определение - и със свой отделен постинг веднага го доказва. Но идиотите служат само за това - да се доказват едни други.

Моите герои живеят, за да разбиват класовия враг в блог.бг.
цитирай
15. sestra - Оги, пък ти
06.02.2016 10:07
batogo написа:
Тези другарчета ползват историята за отмъщение, черпят от нея омраза и за другите съдят по себе си, затова се страхуват от истината. Гузен негонен бяга. А страхът създава агресията и не се интересува от поуката. Но техните вълнения мен не ме интересуват. За мен е важно цялата истина за последните 71 години да излезе наяве и да се изучава, за да спре възпроизводството на заблудени овце. Хубав ден!

още по-точно си го казал в този коментар. Благодаря, и на теб хубав да е денят!
цитирай
16. sestra - Няма нужда от извинение, брат ми.
06.02.2016 10:10
yoan2015 написа:
Реванш и отмъщение.
Сестра ми! Извинявай за обръщението.
Когато се лепи нещо повърхността трябва да е добре изчистена иначе лепило няма да хване, не знам дали се разбира какво искам да кажа. В природата всичко е математика.

Разбираема е твоята метафора и я приемам. Бих добавила, че в този случай вадим заровеното куче, за да видим как всичко е случило, а не да се доверяваме на това, което са ни разправяли до сега. Да, без математиката животът спира. По естествен път. Като разпада, който наблюдаваме.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Сестро, много се уплаших от петицията.
06.02.2016 14:00
Тръгвам в момента да крия цевите в плевнята и да позачистя земланката,
чее ти , Гети и Славчо свирите сбор:)

Все пак имам време защото се надявам да почнете от "главата", а там в Министерски съвет, Президентство има биографично много близки ми хора.

Иначе ще разширя репликата си/дето цитирах един от джелатите през 20те на миналия век/с малко пояснение. На 9 юни тесните социалисти макари малко шумна, но в рамките на парламентаризма са нормална фракция. Пак до това време
са убити трима български премиери, 6 министри и областни управители-Алеко е убит като политик дори. Загубени са с катастрофални последици са народ и страна две войни. Имаме преврати и опити за такива. Бити , затваряни, прокуждани са много интелектуалци-сред тях и мой любим поет. Пенчо славейков умира като куче в чужбина драга ми сестро. Пак повтарям социалистите до този момент са нормална опозиционна фракция без особена тежест в управлението и политиката на страната. 9ти юни , и още повече станалото известно указание на Цанков за физическото ликвидиране на " най-образованите, най-будните сред земеделци, социалисти , синдикални активисти, лидерите сред младежките им организации...радикализира социалисти и комунисти. Спомни си, че в началото на преврата, още не осъзнавайки замисъла му комунистите гледат на 9ни юни като боричкане между средната и едра боржуазия. Нещо повече хората на "Дядото" дори са доволни в началото. Потоците от кръв обаче отрезвявати радикализират комунисти , и социалисти а и всички нормално мислещи и чувстващи хора. За това и един антикомунист , но честен българин ще каже" Клаха народа , както турчин не беше го клал.

Аз също не харесвам/а и засегната ми е част от родата/ истъпленията след 9 ти септември и не толкова народния съд/-ние сме задължени според мирния договор/
колкото вахканлията веднага след преврата. където се избиват поголовно хора без съд и присъда. Това обаче е реплика на черните забрдтки след 9ти юни и който не го разбира пише петиция...

цитирай
18. getmans1 - Радвай се Сестра, че и ЧеПъ ти се з...
06.02.2016 14:04
Радвай се Сестра, че и ЧеПъ ти се зарадва, абе ней от глуповатите той:)))
цитирай
19. sestra - Ти пък...
06.02.2016 14:27
getmans1 написа:
Радвай се Сестра, че и ЧеПъ ти се зарадва, абе ней от глуповатите той:)))

Да се радват де, не ми пречат.
цитирай
20. sestra - ВВ51, този коментар ти е от хамстерските.
06.02.2016 14:31
Имам предвид въртенето в онова колелце до припадък. Затова да ти обясня - пускам го, защото в твое лице също получих вдъхновение по значима част от тези неблагодарни размисли. Съветската намеса в България чрез БКП е само едно продължение на руската преди това. За яснота нека я наричаме руска империалистическ асимилация, каквато си е останала и днес, оголвайки се частично от разни амортизирани идеологии и намятайки се с "нови", реставрирани.
цитирай
21. sestra - Не съм съгласна, Михала,
06.02.2016 14:33
mihala написа:
Всичко е вървяло по един и същи начин в българия, само реализацията е от различни хора. Който какъвто е там си пасва. А кравари има и за доене и за клане.

това разсъждение е малко еднопланово - никой не расте, откъснат от историята.
цитирай
22. germantiger - Питам червените кучки
06.02.2016 14:57
На колко от вас дядовците им са с отрязани глави от "монархофашисти"

Молебен, панихида правите ли, подавки или вие щото сте атеисти комуняги йок

Тъй-като моя прадядо е убит без съд и присъда от комунягите и не му се знае "дее нейде" гроба, казвам: ако знаех физическите му убийци, бих ги осакатил и това не са просто лафове въпреки законовата база, която ми е позната - все пак учих право до 3-и курс вкл. взети изпити преди да замина за 11 г. в чужбина.

Мисълта ми е - подкрепям съжденията на Йоан и за съдени и доказани убийци - екзекуция и смърт.

Трябваше да бъдат демонстративно избити червени курви след 1989 г., но това нямаше как да стане защото Уошингтън и Кремлин (татарска дума) си спретнаха това театро, което продължават да игратя пред нас.

Така или иначе другарите са били

НРБ УМРЯ

СССР Е ГРОБ

Децата им учат в чужбина, а света говори на английски... те очаквайки и радвайки се на ислямизацията и смъртта на Европа трябва да се сещат, че аз ги поздравявам с Ран-Ът!

И ще цитирам СЛАВИМИР ГЕНЧЕВ с неговото гениално:

Народ който не е скъсал с комунизма, ще бъде разкъсан от него!

Много поздрави на оняс нежните краченца - кухелчо, нежното мъжле, червената ми курва мУжка тя
цитирай
23. sestra - germantiger,
06.02.2016 15:32
звучи правдиво твоят коментар. Най-вече от гледна точка на емоциите, които биха завладели и мен в случай на загуба като твоята. Впрочем имам дълги свои размисли по своя семеен случай. Имам и наблюдения във времето. Знам от едната ми баба, която инак се приемаше за комунистка двама души, които са убивали хора от селото след 9.9.44. Тя не ми разказа спокойно за тях. Някакъв хлад я обзе докато набързо ми разказа и не пожела да продължи въпреки въпросите ми. Тези хора рано си заминаха от този свят, но не това имам предвид. Имах възможността да проследя тъжното и дори ужасяващо в единия случай развитие на съдбите на техните деца. Това дори не е за приказка, ужасно е, но го казвам, за да ти засвидетелствам и една друга гледна точка върху всичко това - върховната. А изречението на Славимир ще постна горе.
цитирай
24. distrelets - Напълно подкрепям - историята не е ...
06.02.2016 16:15
Напълно подкрепям - историята не е за отмъщение, а за поука! Всичко трябва да се учи и да се знае така, както е било и докато не е забравено!
Поздрави!
цитирай
25. sestra - Благодаря, distrelets.
06.02.2016 16:34
distrelets написа:
Напълно подкрепям - историята не е за отмъщение, а за поука! Всичко трябва да се учи и да се знае така, както е било и докато не е забравено!
Поздрави!

Поздрави и хубав ден и от мен!
цитирай
26. schumpov - Комунистът е като въглен, ако не ...
06.02.2016 16:50
Комунистът е като въглен, ако не може да те изгори, ще те очерни. /народна мъдрост/
цитирай
27. sestra - Шумпов,
06.02.2016 17:04
и за рисуване стават въгленчетата :)
цитирай
28. alchemist - А какво, ще стане с другарите
06.02.2016 17:40
Иван Костов, Меглена Кунева, Петър Стоянов(зет на виден пловдивски комунист), Соломон Паси(синче на натегачът на властта - Исак Паси), Георги Първанов, Росен Плевнелиев(говори се, че има комун връзка), Чавдар Кюранов, Анжел Вагенщайн, Стефан Продев, Снежана Ботушарова и много други от редиците на БКП? А уж трябвало да се скъс него(комунизма)...
Мили мои софиянчета, знам Ви аз пискливият антикомунизъм; стига сте заблуждавали хората с елемемтарни приказки. Комунизма си е във вашите глави и действате особено гузно по отношение на тази идеология вече 26 години(сякаш има защо?), а други също страни от комунистическият блок дръпнаха доста напред... Явно проблема не е толкова в комунизма, колкото в тези, които вадят плашилото на комунизма от нафталина и го използват за свои собствени цели, особено когато искат да скрият нещо или да отклонят общественото внимание.
Редовата номенклатура(на БКП) въведе "демокрацията" и се отказа от изповядваните марксистко-ленински приказки. После пък взе да размахва(и досега го прави) призракът на комунизма, както преди 10-ти вееше чучелото на империализма и капитализма. И най-нахално взеха, та изпраха старите словесни и идеологически дрешки на комунизма и ги боядисаха в синьо, жълто и др. цветове, които пък бяха обявени за демократични. И отново номенклатурчиците станаха тръбачи - този път на антикомунизма и демокрацията(умрял кон не рита!). Пак взеха да замаяват с приказки хората, но вече много хора НЕ ИМ ВЯРВАТ, а те пак си лаят.
цитирай
29. apostapostoloff - Щом е комуняга, плюй и отмини!
06.02.2016 17:41
С тази измет човек не може и гъза да си избърше.

Хубавото е това, че за 25 години тихо, мирно и кротко изхвърлихме тези отрепки на боклука и те НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да дойдат на власт. Ще си гният на боклука, докато псовисат там.

Тогава рускогейската им, кремълоидна партийка БСП няма да влезе в парламента, защото просто няма да има кой да гласува за нея.
цитирай
30. nagodi62 - Много, много глупости. Отврат сте.
06.02.2016 17:48
Много, много глупости. Отврат сте.
цитирай
31. planinitenabulgaria - Ще цитам коментар на платен трол,
06.02.2016 18:08
към който дори сам дяволът не би могъл нищо да добави:

"Не одобрявам мазохизма. Удрям и убивам. Никакви дискусии с олигофрени. Един светкавичен между веждите е най-добрия аргумент срещу подобни недоразумения. Тренирай!
Всеки, който каже лоша дума за Русия , Путин или комунизъмът, и смята, че трябва да сме независима държава, а не част от Русия, трябва да бъде публично линчуван.
Аз лично ще убия тия изроди."
Питам се, има ли бъдеще България с такива хора /б. м. изроди/ в нея?

Има три основни причини да има такива изроди:
1. Избиването на българдската интелигенция след 9. 09, която постави началото на приматизацията на народа ни,
2. Разгромът на църквата, което унищожи ценностната ни система,
3.Отнемането на собствеността, а с това и инициативата на хората, което бе началото на превръщането им в боклуци. Днес уточняваме - пазарни.
Заразата с брадатата спирохета на Маркс се предава по наследство. Ето едно изказване на метастаза на заболяването.
цитирай
32. sestra - Алхимист и Нагоди
06.02.2016 18:11
не дължа отговори всеки път, но давам жокер: битката с това, което не ти харесва, започни от себе си.
цитирай
33. sestra - А тогава
06.02.2016 18:11
apostapostoloff написа:
С тази измет човек не може и гъза да си избърше.

Хубавото е това, че за 25 години тихо, мирно и кротко изхвърлихме тези отрепки на боклука и те НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да дойдат на власт. Ще си гният на боклука, докато псовисат там.

Тогава рускогейската им, кремълоидна партийка БСП няма да влезе в парламента, защото просто няма да има кой да гласува за нея.

и тук няма да има помен от тях.
цитирай
34. schumpov - към 28
06.02.2016 18:23
Да, въгленът става и за рисуване. Сетих се за една карикатура - триптих:
1- утро е, наперен комунист развява огромно червено знаме със сърп и чук.
2- денят преваля, омърлушен комунист влачи знамето след себе си
3- нощ , превит и сгърбен комунистът носи на гръб огромен чувал ушит от знамето
цитирай
35. sestra - Много находчиво.
06.02.2016 18:45
planinitenabulgaria написа:
към който дори сам дяволът не би могъл нищо да добави:

"Не одобрявам мазохизма. Удрям и убивам. Никакви дискусии с олигофрени. Един светкавичен между веждите е най-добрия аргумент срещу подобни недоразумения. Тренирай!
Всеки, който каже лоша дума за Русия , Путин или комунизъмът, и смята, че трябва да сме независима държава, а не част от Русия, трябва да бъде публично линчуван.
Аз лично ще убия тия изроди."
Питам се, има ли бъдеще България с такива хора /б. м. изроди/ в нея?

Има три основни причини да има такива изроди:
1. Избиването на българдската интелигенция след 9. 09, която постави началото на приматизацията на народа ни,
2. Разгромът на църквата, което унищожи ценностната ни система,
3.Отнемането на собствеността, а с това и инициативата на хората, което бе началото на превръщането им в боклуци. Днес уточняваме - пазарни.
Заразата с брадатата спирохета на Маркс се предава по наследство. Ето едно изказване на метастаза на заболяването.

Приматизация - блестящо. Заразата с брадатата спирохета е поразила доста.
цитирай
36. sestra - Благодаря
06.02.2016 18:46
schumpov написа:
Да, въгленът става и за рисуване. Сетих се за една карикатура - триптих:
1- утро е, наперен комунист развява огромно червено знаме със сърп и чук.
2- денят преваля, омърлушен комунист влачи знамето след себе си
3- нощ , превит и сгърбен комунистът носи на гръб огромен чувал ушит от знамето

за идеята :)
цитирай
37. tttttaaaaa - ?
06.02.2016 20:03
Не знам, сестро, коя си и на що се правиш. Не знам, дали ще ми публикуваш коментара, но поне ще го прочетеш.
По изложението ти си личи, че си добре запозната с историята, пък въпросчето ти е като на невина девица. Аз няма да се втурна да ти обяснявам, само ще ти кажа - не преигравай с превзетата си наивност. Просто много обичаш да ти удисват.
цитирай
38. josarian - Историята трябва да се изучава такава, каквато е, не така, каквато червените свине искат да бъде.
06.02.2016 20:16
Както каза - рано или късно в час по история ще се изучава всичко, свързано със събитията от 09.09.1944, до 10.11.1989. Така и трябва да бъде. А Миков и неговите съпартийци от Партията на Червените Свине не желаят да се знае истината за престъпленията по онова време. Защото това ще ги компрометира в очите на младите.
цитирай
39. sestra - Пък Вие не уйдисвайте.
06.02.2016 20:28
tttttaaaaa написа:
Не знам, сестро, коя си и на що се правиш. Не знам, дали ще ми публикуваш коментара, но поне ще го прочетеш.
По изложението ти си личи, че си добре запозната с историята, пък въпросчето ти е като на невина девица. Аз няма да се втурна да ти обяснявам, само ще ти кажа - не преигравай с превзетата си наивност. Просто много обичаш да ти удисват.

Просто е.
цитирай
40. sestra - Да. заблудите у младите
06.02.2016 20:30
josarian написа:
Както каза - рано или късно в час по история ще се изучава всичко, свързано със събитията от 09.09.1944, до 10.11.1989. Така и трябва да бъде. А Миков и неговите съпартийци от Партията на Червените Свине не желаят да се знае истината за престъпленията по онова време. Защото това ще ги компрометира в очите на младите.

са жизнено важни за някои, но това е най-малкото дълбок старчески егоизъм.
цитирай
41. sestra - Подводно, забавлявай се.
06.02.2016 21:26
Не е лошо. Ясно - демографски срив по време на прехода срещу нарастващо население по време на социализма, спориш ли ти, спориш. Не виждам защо ги противопоставяш. Преходът е времето за понасяне на последствия, а като знаем колко упорито твоите хора го подменяха в началото и колко усилия хвърлиха над това да отлагат промените въпреки здравия разум, ясно е, че годините 1989, та чак до днес са си ваша отговорност заедно с емиграцията на толкова много българи. Днес имаме надеждно управление, но конците, които то има да разплита са толкова омотани от маскираното като преход десетилетно крадене точно както е сега при Путин, че ... ужас. Жив ужас, виж и как се отнася простотията към премиера, как му пречи на всяка крачка, как злослови, как плете козни и интриги. У-жас жив, подводно. ОК, подводно, ти си последната инстанция.
цитирай
42. sestra - ВВ51,
06.02.2016 22:11
До 89-та всички сме почитали без пропуск всички жертви на конфликти, които упорствате да напомняте тук. Бог да ги прости! Темата на този пост е загубената памет за убитите от комунистите, паметта за българи, чието присъствие в историята е неудобно някому днес. Точка от мен.
цитирай
43. sestra - Благодаря
06.02.2016 22:20
на всички коментирали! Лека вечер и спокойна нощ.
цитирай
44. marrta - и на мен ми се струва, че не сме ние, които да отсъдим...толкова са големи тези страшни петна, екземи, незаличими и болезнени...само на небето се уповавам, чов
07.02.2016 16:17
sestra написа:
звучи правдиво твоят коментар. Най-вече от гледна точка на емоциите, които биха завладели и мен в случай на загуба като твоята. Впрочем имам дълги свои размисли по своя семеен случай. Имам и наблюдения във времето. Знам от едната ми баба, която инак се приемаше за комунистка двама души, които са убивали хора от селото след 9.9.44. Тя не ми разказа спокойно за тях. Някакъв хлад я обзе докато набързо ми разказа и не пожела да продължи въпреки въпросите ми. Тези хора рано си заминаха от този свят, но не това имам предвид. Имах възможността да проследя тъжното и дори ужасяващо в единия случай развитие на съдбите на техните деца. Това дори не е за приказка, ужасно е, но го казвам, за да ти засвидетелствам и една друга гледна точка върху всичко това - върховната. А изречението на Славимир ще постна горе.

цитирай
45. sestra - Точно така виждам и аз нещата, Доре.
07.02.2016 17:02
Смирението и тишината решават най-заплетените случаи.
цитирай
46. alchemist - sestra,
09.02.2016 18:30
при мен фабриката за илюзии фалира преди доста време. Смятам че това ми е достатъчно.
цитирай
47. planinitenabulgaria - Ще дам точния пример за страна, постигната от злокобното предсказание
18.02.2016 23:21
на г/н Генчев - Македония. В тези тежки за тях години обаче те не престават да работят в областта на културата. След 16 метровия им кон, те сега създадоха нов шедьовър - народната "Заплакала е Македоия за Путин".
https://www.youtube/watch?v=CEfPo9R4K7g
Доста разбирам от музика, не мога да спра да я слушам. И от стихове разбирам, което пък ми помага да оценя премъдростта на народния творец, который зовет Путина..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2591000
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930