Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2012 23:44 - Истината
Автор: sestra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3834 Коментари: 12 Гласове:
16

Последна промяна: 16.04.2012 20:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Истината НЕ Е КРАСИВА като цвете, а самото цвете е воин на истината - едничкият устойчив неин воин, умиращ за нея със самоотверженост, която нямаше да е така прекрасна, ако не беше тъй непоколебима.
Истината не можеш да споделяш с произволни хора, защото с когото и да я споделиш, ще я разбере само достойният за нея. Другите ще я отминат или ще я осквернят, от което тя умира.
Истината не е желана и не е обичана така, както не е и сънувана. Това и дава най-голямата сила -  да бъде чудо. Тя е НЕВЪОБРАЗИМА
Тя е като хималайската гъба - вирее само добре потопена в хранителната си среда след като е добре почистена. Ако спреш ежедневните си грижи за нея или я оставиш на открито, умира ЛЕСНО. 
Истината не се отличава с дълъг, а с вечен живот.
Истината не се доказва, ВЯРВА СЕ в нея.
Такава е и Истината за Възкресението.

Тя не се нуждае от своята противоположност, но човекът се нуждае и затова живее неиния КОНТРАПУНКТ, иначе казано умирането, за да може ДА Я ВИДИ. Ако по някакви причини забрави и пропусне да го направи, СУЕТА е пребиваването му на този свят.
За този жребий човекът се нуждае от МИЛОСТ.




Тагове:   истина,   възкресение,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - Истината е "милост".
15.04.2012 23:58
И любов...

Толкова хубаво си го казала - "Тя е НЕВЪОБРАЗИМА". Поздрави и светла вечер, Стани!
цитирай
2. sestra - Христос воскресе, Наде! нали така сега се поздравяваме за "добро утро" и всичко останало,
16.04.2012 09:18
да, истината, любовта няма как да се проумее, но слава Богу има как да се познае:) Страхувам се, че имам за допълване в този текст, така, че заповядай когато обичаш по-късно.. Хубав ден!
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - В истина въскресе!
16.04.2012 14:05
За много години, Стани и благодаря ти! Ето, пак съм тук.:) Хубаво си го написала. А когато нещо е от сърце, винаги има "за допълване" в него... Текст, споделеност, чувство...

Да, любовта е "НЕВЪОБРАЗИМА". Тя е истината.

Любовта е "МИЛОСТТА", за която говориш... Без нея, ние не бихме били. Радостен ден и до скоро!:)
цитирай
4. sestra - Отказах се... не ми стоеше.
16.04.2012 20:48
От идеята ми да вмъкна откъс от "Майстора и Маргарита" не излезе нищо, но мога да го добавя тук, а горе нека си остане така...

"— Аз, хегемоне, им казах, че ще рухне храмът на старата вяра и ще бъде съграден нов храм на истината. Изразих се така, за да стане по-ясно.
— Защо ти, скитнико, си всявал смут сред хората на пазара, защо си им говорил за истината, от която нямаш представа? Какво е истина?
В същия миг прокураторът си помисли: „О, богове! Питам го за неща, излишни на съд… Моят ум вече не ми служи…“ И пак му се привидя чаша с тъмна течност. „Отрова ми дайте, отрова…“
И отново чу гласа:
— Истина е преди всичко, че те боли глава и те боли така жестоко, че малодушно мислиш за смърт. Ти не само нямаш сили да говориш с мен, но дори ти е трудно да ме гледаш. В момента аз неволно съм станал твой палач и това ме натъжава. Ти не си в състояние да мислиш за каквото и да било и мечтаеш само да дойде кучето ти: изглежда, единственото същество, към което си привързан. Но мъченията ти сега ще свършат, главата ще престане да те боли.
Секретарят се опули срещу Иешуа и не дописа думата.
Пилат вдигна към арестанта мъченически поглед и видя, че слънцето е вече доста високо над хиподрума, че един лъч се е промъкнал в колонадата и пълзи към вехтите сандали на Иешуа, а Иешуа се отдръпва от слънцето.
Тогава прокураторът стана от креслото, стисна главата си с ръце и на жълтеникавото му бръснато лице се изписа ужас. Но той веднага го сподави с волята си и пак се отпусна в креслото."
М.Булгаков
Благодаря ти, Надя, за споделянето на моите мисли :) Искам да знаеш, че твоята поезия е твърде сродна с разбирането ми за нея, обичам да чета при теб.
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - Аз ти благодаря, Стани!
17.04.2012 22:36
"Майсторът и Маргарита"... Това, само по себе си, казва всичко. Благодаря, че ми припомни! Хубава вечер и до скоро!
цитирай
6. sestra - Лека вечер!
17.04.2012 22:46
:)
цитирай
7. magicktarot - Христос Воскресе!
18.04.2012 23:50
Привет, Станимира! При теб винаги влизам в "една отделна реалност". :) Реших да изпиша думите с голям шрифт:

Не е красива
Невъобразима
Лесно
Вярва се
Контрапункт
Да я види
Суета
Милост

Докато чета, слушам перуански музики, приех го за неслучайно.

http://www.youtube.com/watch?v=96rU6RK1p6g

Изпращам ти моите най-прекрасни пожелания за Възкресение! :)
цитирай
8. tili - ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
19.04.2012 12:09
ще се поздравяваме така 40 дни гласно. И е добре истината за Чудото да си остане в тайната стаичка на душата. Дано! Дано да имаме милост към ближния и към себе си!
Нали знаеш, че на чешки "милост" означава "любов".
Поздрав за чудесния пост, Сестрице:*)
цитирай
9. sestra - Воистина воскресе, Меджик!
19.04.2012 17:34
Ти тази отделна реалност при мен сама си я намираш и с това все ме радваш... не беше ми хрумнало да направя като теб. Какво пък, могат сега да се подредят както хрумне, пък да излиза каквото ще :)))
цитирай
10. sestra - Воистина воскресе, Лили!
19.04.2012 17:41
Точно така. Тя така си и остава, като гледам... Времето минава ли минава, тази цивилизация доста поостаря, а пък истината за Възкресението е все така чужда на многото. Вероятно няма как да бъде другояче, защото човек сам се ражда и сам умира в този свят. И само милостта остава да работи... Да, чувала съм тази дума на чешки :) Бъди добре дошла, пожелавам ти да си щастлива *)
цитирай
11. faktifakti - Правилни и хармонично поднесени истини ..
30.04.2012 11:56
за истината .
цитирай
12. sestra - Благодаря ти, Факти,
30.04.2012 14:54
за твоя прочит :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2591281
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930