Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2012 19:55 - На кого му пука
Автор: sestra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1369 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 18.02.2012 20:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ...от клишета, заместващи ценности?
Кой се интересува от нещо друго освен от своя свят?
Коя е тайната бримка, чрез която може да стане разплитането на многоликата и непроявена човешка същност?

Отговорът може да бъде шокиращо реален.

Вървя с многолюдна тълпа минувачи край свирещ на хармоника просещ човек. Силно казано свирещ - музика няма, има само едно жалостиво молене. "Чуйте, правя това, защото не искам да получа даром вашето подаяние, и без да го мога, СВИРЯ ЗА ВАС!" Няма как да не го усетиш от първия звук и поне аз гледам да премина по-бързо, връхлитащото чувство на жал не ми е по силите в този ден. И в този момент около мен почти изтерзан глас на жена: "Охххх, абе кой е с такъв ужасен звук на телефона?!"
Колко да е била многолюдна тълпата - средно 23 човека на петнайсетина кв. метра. 


Срещу мен вървят две момичета на около 13, не повече. Разговарят оживено, с живи жестове и лица и точно преди да се разминем виждам чифт детски очи, просто детски и чувам това:
"През целия си живот не съм се напивала така!" 

Разговарям с момче на около 22. Имал е трудни времена в училище, отсъствия, лоша среда и неща от тоя род. "Имам чувството, че учителите не съзнават каква огромна власт им е дадена върху нашите души"- казва той. Не, че не го знаех това, но за първи път се срещам, да не кажа, сблъсквам с единодушие по този въпрос.
Осъзнаването продължава. И какво от това?







Тагове:   Свят,   ценности,   клишета,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Привет, Сестро! :)
18.02.2012 21:30
Струнната и хиперструнната теории - за това се сетих, докато четях... В това, може би, се крие "бримката"... Тя, според теорията, трепти с определени честоти и генерира всичко "от-до" в материята и изобщо в проявения свят. Наистина, за да се прояви човешката същност в цялост, е нужно много повече от "неправилното свирене на уличния цигулар"...Ти май долавяш това "много повече". Поздрави!
цитирай
2. sestra - От честотите е сигурно, Меджик
18.02.2012 21:52
и най-вероятно, но по-интересно ми е как съществуването ме изправя пред моята глупост и ми казва: спирай цялото мислене, време е да млъкнеш! Обичам ги тези моменти.. Бъди здрава, Меджик :)
цитирай
3. martiniki - спирай цялото мислене
21.02.2012 10:42
птиците дали мислят - и все пак колко по-добре от нас се ориентират
мисленето заглушава интуицията, писането ми все по-няма връзка с мисленето - както и да звучи
цитирай
4. sestra - O, съвсем добре
21.02.2012 11:30
ми звучи, както и да изглежда отстрани ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578192
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031