Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2011 17:24 - ...
Автор: sestra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2282 Коментари: 14 Гласове:
14

Последна промяна: 25.12.2011 18:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Понякога една истина е загъната в друга, по-малка" - нечия мъдрост

Да се усмихнеш в сърцето си, когато изглежда, че нищо не е както трябва и всяко нещо е тръгнало в посока, обратна на тази, която изглеждаше, че е поело, означава, че скоро ще откриеш скритото, а от там ще блесне в очите ти най-неоспоримото - че всяко нещо притежава хармония и порядък. Тези двете, заради които на теб ти ставаше тъжно толкова много пъти, че ги няма и без малко да се оставиш на водите на онова блато Самосъжалението в бавно и уютно потъване - това май е по-лесно. Лесно, лесно, а изход няма. 
 Иде ред сега на това, което ми е направо зле понякога да чувам: "търпение, търпение, търпение" Не обичам да ми казват така... И все пак търпението е, което единствено ми е помагало. Ако има какво да се помага де, защото накрая си решаваш самостоятелно всяка загадка, след определеното време. И накрая всеки път излиза, че мярата е била спазена още в началото, дори  и в 5 за 4, и в 2 и 2=3, че даже и в 1 за всички-всички за 1, който иска, нека вярва. Доброто не се случва, то постоянно присъства. Само му освободи място в теб. Как? Не знам как. Знам само едно нещо със сигурност и то е, че няма по-силен от владеещия времето, но това какво значи... пак не знам.
Честито Рождество Христово 2012-то, с пожелания за единствената смислена проява на сила - търпението. А, и да не пропускаме звездния час, че пък от много търпение, и тоя гаф е възможен :)




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Честита Коледа!
25.12.2011 17:38
Здраве и повече Светлина!
цитирай
2. sestra - И
25.12.2011 18:19
на теб! Благодаря.
цитирай
3. cinderellathespy - Здравей, сестричка,
25.12.2011 18:46
пускам ти нещо, което е в унисон със споделеното от теб....
Вчера го писах....
Май по едно и също време сме мислили за .... Времето .... :-)
Да владееш времето е нещо, което се научава (според мен).... Понякога уменията се забравят или по-скоро се притъпяват под въздействие на други емоции и чувства (личен опит), но това е временно състояние.... рано или късно нещата се връщат по местата си....
Честито Рождество! Бъди здрава! Вярвам, че нещата ще се подредят по възможно най-добрия начин!:-)

Дете на времето

Дете на времето оставам,
безкрайна обич разпилявам,
във сънищата все тъй скитам,
към Мен във себе си политам.

Във светлината преоткрих се,
сред лава огнена стопих се,
река копнежна приюти ме,
сред бурни страсти съхрани ме.

Звездите песен ми изпяха,
по-силно нощем заблестяха
и бряг вълшебен сътвориха,
а там мечтите ми се скриха.

По-силна чувствам се във дните,
ума в надеждите обвит е,
пак боса в ясната зора,
вървя през снежната гора.

Дете на времето оставам,
сезоните аз отминавам
и смело крача по света,
тъй вече хиляди лета.....

http://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE&ob=av3n
http://www.youtube.com/watch?v=thqnITjTffg

Пускам ти два релийза на песничката! Пусни си този, който ти харесва повече! Лично аз "гласувам" за любимата ми банда Purple!:-)
цитирай
4. sestra - Е да, и аз така гласувам.
25.12.2011 18:59
Ричи и прекрасната му съпруга са по своему прекрасни, но ми идват чужди в този рилийз, дето викаш :) Благодаря ти. Има и една природна склонност към това умение, и все пак си права.
цитирай
5. magicktarot - Честита отново, Сестра! :)
25.12.2011 23:26
Много мъдро - "единствената смислена проява на сила - търпението." ! Благодаря ти за това пожелание, ще го запомня! :) А звездния си час можем да изпуснем и от нетърпение - очакваме трепетно някакво събитие и покрай нетърпеливото очакване току изпуснем звездния час! :))) Пу-пу, да не се случва, наистина!
Весели Празници!
цитирай
6. martiniki - Честито Рождество, сестра!
26.12.2011 06:44
Светла Коледа! Здраве, мир и любов!
цитирай
7. sestra - Честито Рождество Христово, Дора,
26.12.2011 11:25
дано надделяват тези три неща!
цитирай
8. priqtel12 - Мъдри думи,които трябва да ни бъдат припомняни.......,
26.12.2011 11:32
за да можем да продължаваме напред.
Честито Рождество!
цитирай
9. sestra - Честито, Меджик,
26.12.2011 11:33
и си права с корекцията за нетърпението. Опитвам се да си припомня една дзен история за нетърпеливият ученик, който искал да постигне просветлението, но не успявам. Все едно - в края на историята, след много тежки задачи, които учителят давал на ученика, а той все успявал и успявал да ги изпълни, дошъл ученикът при своя учител, който си бършел праха от някакви чаши и бързо и доволно изрекъл: "Готов съм, учителю! Сега вече ще дойде ли просветлението?!?"
Учителят разсеяничко се обърнал към него и казал: "Виждаш ли ги тези чаши? Всеки ден ги почиствам от праха, а той все се трупа по тях. Трябва всеки ден да го правя - ето така се чака просветлението." :)
цитирай
10. sestra - за да можем да продължаваме напред. ...
26.12.2011 11:36
priqtel12 написа:
за да можем да продължаваме напред.
Честито Рождество!

Мисля, че ме надценяваш, Приятелко12 Ива, само споделям наблюдения. Честито Рождество и ти пожелавам здраве и много радост :)
цитирай
11. iliada - Честита Коледа! Най-искрени ...
26.12.2011 18:44
Честита Коледа!
Най-искрени благопожелания за здраве и сили,
за ползотворни дела,
за топлота и доброта - дарявани и получавани,
за дни на радост с усмивки и веселие,
за мигове на сбъднати мечти.
цитирай
12. sestra - Благодаря, Илиана,
26.12.2011 22:12
Честита и на теб с много добри пожелания за теб и близките ти!
цитирай
13. musicriver - Привет, сестричка-брезичка!:)
27.12.2011 09:23
Честит имен ден, Мира!
Бъди здрава, много щстлива, пожелавам ти вълшебството да върви ръка за ръка с теб, радвам се че те открих през настоящата година и се надявам това хубаво чувство, което ни държи свързани по един мистичен начин да продължи да се развива и расте и през следващата година! Ще го поливаме, ще го отглеждаме с топлина и нежност, иииииии.... абе всичко останало, ти си знаеш! Прегръщам те и да бъдеш много усмихната днес! Адски ти благодаря за присъствието ти в живота ми!:)

Поздрав с нещо, което обичам на Ленърд Коен....
http://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q&ob=av2e
цитирай
14. sestra - Изненадвате ме днес, рекичке :)
27.12.2011 10:19
Не знаех, че толкова хора ще се сетят за именния ми ден. Кръстена съм на баба си и дядо си едновременно - Станка и Стоян и с много топлина си спомням как сме си празнували тримата този ден.
Много ти благодаря за всичко, което казваш, за песента, за пожеланията. Нека са и за теб. Да, свързахме се по един и странен, и симпатичен начин. Ще си чета написаното от теб още пъти днес и ми се иска да те поздравя със същата песен на Коен, която обичам, изпълнена от к.д.ланг, най-много от нея съм я слушала, и то, с радост всеки път. Обичам я много, защото е волна птица с безумно красив глас :)
http://www.youtube.com/watch?v=P_NpxTWbovE
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2585787
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930