Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 23:39 - Загубих се
Автор: sestra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 773 Коментари: 2 Гласове:
2



Загубих се в Блог.бг :(  както в тази песен. Някой от вас, приятели, на които благодаря, че ме приехте тук, иска ли да я преведе?.. Лека нощ.





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flow - Преводчето на песента
22.06.2009 00:03
Потрудих се малко ( фен съм на SOAD ) и изкарах преводчето :

з ще чакам тук,
Вие сте луди,
Тези порочен улиците са пълни с strays,
Не трябва никога не са отишли в Холивуд.

Те ви намират,
Два пъти вас,
Казват, че сте най-добрите, които са виждали,
Вие никога не трябва да имат доверие Холивуд.

Написах ти,
И ти казах,
Ти беше най-голямата риба тук,
Не трябва никога да ходиш в Холивуд.

Те влизат в теб,
И те,
Те те гледат отвратително ,
никога не трябва да имаш доверие Холивуд.



Аз стоях на стената,
Чувствайки се десет фута висок,
Всички вие червеи които пушите фаски по булвард санта моника,
Това е моята първа страница,
Това е новата ми ера,
Всички кучки вдигнете си ръцете във въздуха,сякаш не ви пука

Всички вие червеи които пушите фаски по булвард санта моника,

Всички кучки вдигнете си ръцете във въздуха,сякаш не ви пука

Фалшиви хора идват да се молят,
Виж във всички от тях се молба да останат,
Фалшиви хора идват да се молят.


Виж във всички от тях се молба да останат,
Фалшиви хора идват да се молят.

Всички вие червеи които пушите фаски по булвард санта моника,

Всички вие червеи които пушите фаски по булвард сънсет.

Всички вие червеи които пушите фаски по булвард холиуд.

Не трябва никога да ходиш в Холивуд.
никога не трябва да имаш доверие Холивуд.
цитирай
2. sestra - Благодаря, ти Flow, и аз съм им фен. ...
22.06.2009 00:33
Благодаря, ти Flow, и аз съм им фен. Поздрав за теб: http://www.youtube.com/watch?v=xZdL1BupbhU&feature=related
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584948
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930