Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2013 21:43 - въпрос
Автор: sestra Категория: Изкуство   
Прочетен: 3887 Коментари: 20 Гласове:
22

Последна промяна: 08.01.2013 21:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Все по-често се питам, след смъртта има ли къде и как да се слуша музика. Ужас ме хваща като си мисля... че може да няма.



Тагове:   музика,   след смъртта,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Вкара ме в размисли, Сестрице :)
09.01.2013 09:41
а още не съм си изпил кафето...
би било наистина ужасно без музика...

Поздрави!
цитирай
2. miuenski - А КАКВО ЩЕ КАЖЕШ ЗА ВАРИАНТА:
09.01.2013 10:04
МОЖЕ ДА СЛУШАШ, НО САМО ЕДИН ИЗПЪЛНИТЕЛ... А, ДЕ?
цитирай
3. sestra - Когато мислим повече хора,
09.01.2013 10:41
може пък да измислим нещо по въпроса :) Хубав ден!

didoignatov написа:
а още не съм си изпил кафето...
би било наистина ужасно без музика...

Поздрави!

цитирай
4. sestra - Ако се пада и по жребий,
09.01.2013 10:43
тогава вероятно би могла да настъпи страшна посмъртна трагедия. Ако си избирам, става, струва ми се.:)
miuenski написа:
МОЖЕ ДА СЛУШАШ, НО САМО ЕДИН ИЗПЪЛНИТЕЛ... А, ДЕ?

цитирай
5. miuenski - ХАЙДЕ ОПИТАЙ... ИЗБЕРИ
09.01.2013 11:11
sestra написа:
тогава вероятно би могла да настъпи страшна посмъртна трагедия. Ако си избирам, става, струва ми се.:)
miuenski написа:
МОЖЕ ДА СЛУШАШ, НО САМО ЕДИН ИЗПЪЛНИТЕЛ... А, ДЕ?



И ПОСЛЕ СИ ПРЕДСТАВИ ТОВА ВЪВ ВЕЧНОСТТА... : )
цитирай
6. sestra - Заслужава си да се помисли,
09.01.2013 11:28
но сега трябва да свърша малко работа и после ще се задълбоча :)
цитирай
7. tit - Добре,
09.01.2013 11:30
да обсъдим хипотезите -
Рай - музиката, която носим в себе си;
Ад - варианта на miuenski!:)
Предположението, че Вечността е музика, ми харесва. Представи си, че е музика, която създаваме сами!:))

/това го слушам за пръв път - !!!!/
цитирай
8. faktifakti - Пише , че след смъртта виждаш всичко като разтворена книга , но с други сетива на възприятие.
09.01.2013 11:56
Възможно е вселенската хармония да съчетава в себе си и музиката като друг вид усещане. Все пак тогава няма да имаме уши.
цитирай
9. cinderellathespy - :)
09.01.2013 12:01
Привет, Сестричка,
и аз съм разсъждавала по този въпрос!
От сега съм поръчала на близките - като идват да ми преливат и палят свещи да носят и един дискмен и да ми пускат по някое парче на любимите групи, вярвам че ще ги чуя... :)
За погребението отделно съм измислила сценарий и списък с песни, че кът' си представя скръбния ритуал в разградската обредна зала (какъвто впрочем е сигурно във всички зали на територията българска) иииии... сигурно от ковчега ще скоча да ги бухам ако забравят да ми сложат тапи в ушите на изпроводяк и не ми изпълнят желанието да ме погребват по мой вкус и поръчка!:))))
Сега сериозно - > Мисля, че самите ние в атомите си носим музиката, така че дори разделени от материята музиката ще остане част от нас...
Прегръдки и усмивки от мен, Сестричка!:)))

http://vbox7.com/play:9694e82362

Ели
цитирай
10. tili - Вибрация е всичко,
09.01.2013 13:52
нали знаеш:) И музиката и душата - така че - слуша се и още как!

И ЧНГ!!!***
цитирай
11. sestra - Само един или група - какво пък,
09.01.2013 18:18
като ми омръзне - тишина, а после пак. Все е музика.

miuenski написа:
sestra написа:
тогава вероятно би могла да настъпи страшна посмъртна трагедия. Ако си избирам, става, струва ми се.:)
miuenski написа:
МОЖЕ ДА СЛУШАШ, НО САМО ЕДИН ИЗПЪЛНИТЕЛ... А, ДЕ?



И ПОСЛЕ СИ ПРЕДСТАВИ ТОВА ВЪВ ВЕЧНОСТТА... : )

цитирай
12. sestra - Брайън Уелч Хед ме грабна от първо чуване,
09.01.2013 18:22
после разбрах, че е един от Корн, обичам го. Опитвам се да се отделя от твърди понятия като рай и ад, не съм далеч от представата, която ми предложи, Тит :)

tit написа:
да обсъдим хипотезите -
Рай - музиката, която носим в себе си;
Ад - варианта на miuenski!:)
Предположението, че Вечността е музика, ми харесва. Представи си, че е музика, която създаваме сами!:))

/това го слушам за пръв път - !!!!/

цитирай
13. sestra - Къде пише това, Ева?
09.01.2013 18:27
Бях забравила, че музиката минава през ушите :D Възможно е, да, друг вид усещане.

faktifakti написа:
Възможно е вселенската хармония да съчетава в себе си и музиката като друг вид усещане. Все пак тогава няма да имаме уши.

цитирай
14. sestra - Прегръдки и усмивки, Ели :)
09.01.2013 18:33
Добре, ще ти запазя място на последната вечеринка, Ели ;)))Ето как всички мислим явно едно и също, велико е това, велико :)

cinderellathespy написа:
Привет, Сестричка,
и аз съм разсъждавала по този въпрос!
От сега съм поръчала на близките - като идват да ми преливат и палят свещи да носят и един дискмен и да ми пускат по някое парче на любимите групи, вярвам че ще ги чуя... :)
За погребението отделно съм измислила сценарий и списък с песни, че кът' си представя скръбния ритуал в разградската обредна зала (какъвто впрочем е сигурно във всички зали на територията българска) иииии... сигурно от ковчега ще скоча да ги бухам ако забравят да ми сложат тапи в ушите на изпроводяк и не ми изпълнят желанието да ме погребват по мой вкус и поръчка!:))))
Сега сериозно - > Мисля, че самите ние в атомите си носим музиката, така че дори разделени от материята музиката ще остане част от нас...
Прегръдки и усмивки от мен, Сестричка!:)))

http://vbox7.com/play:9694e82362

Ели

цитирай
15. sestra - ЧНГ, Лили! да си жива и здрава и радостен смях да ти е
09.01.2013 18:41
водата и хлябът :)*** Така го разбирам и аз, не, че не ми беше искрен въпросът... но тази е логиката - морето на вибрациите бушува и ни ражда, обособявайки нашите сетива и облик, а после ни поглъща, за да се върнем в цялото на неговата сетивност - музика е това :)

tili написа:
нали знаеш:) И музиката и душата - така че - слуша се и още как!

И ЧНГ!!!***

цитирай
16. sestra - Благодаря ви на всички!
09.01.2013 18:42
Понякога трябва да зададеш леко глупав въпрос, за да получиш сума от най-дълбоко единомислие :))) а то няма цена. Хубава вечер на всички и щастлива година, подредена като музика!
цитирай
17. faktifakti - Не си спомням къде, но със сигурност съм го чела.
09.01.2013 21:41
sestra написа:
Бях забравила, че музиката минава през ушите :D Възможно е, да, друг вид усещане.

faktifakti написа:
Възможно е вселенската хармония да съчетава в себе си и музиката като друг вид усещане. Все пак тогава няма да имаме уши.


цитирай
18. sestra - Знам. Представям си го както споделих с Тили,
09.01.2013 22:04
а го има и в "Соларис" на Тарковски този океан.
цитирай
19. miuenski - ЕТО ЗА ТОВА...
10.01.2013 13:22
...СЕ СЕЩАМ КАТО ВИДЯ SAVE ME FROM MYSELF

http://www.youtube.com/watch?v=9E4wDWasbA4
цитирай
20. sestra - То е различно от Хед, Миуенски,
10.01.2013 17:51
признавам си, не ги познавам, хубаво е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584001
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930