Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 23:00 - Кучето,
Автор: sestra Категория: Изкуство   
Прочетен: 1057 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 12.12.2009 21:53


 ... което съм си сложила на аватара не е мъниче. Тя е моята обожавана бобтейлка Марта,която сега не е при нас,заради внуците ни,но добре се чувства ,за щастие при майка ми.
Все пак ми липсва много. Стихчето по-долу го написах в памет на по-старото ни куче Аксел,което за жалост вече го няма.  
 Случиха се неща,заради които се сещам да вметна,че дали кучето ще е агресивно или не зависи и от породата, и от възпитанието. Особено важно е това,че куче,отгледано от човек много силно преживява раздялата с него. А много хора с лека ръка изхвърлят вече пораснали кученца,когато не са така милички и лесни за съжителство след съзряването си. 
 Има и хора,които дресират кучетата да са зли и агресивни,това им харесва,а после не могат да се справят със злия им характер. Има и по-агресивни породи. Бобтейл не е от тях.Това са кучета,които определено проявяват търпение към деца,а понякога са дори самопожертвователни,охраняват ги,сигнализират за опасности. Другото име на породата е Староанглийска овчарка и то изразява най-точно техния характер. Умни и работливи, игриви и леко своенравни,но винаги добронамерени.Гледат се трудно,защото с дългата си фина козина постоянно се нуждаят от ресане и почистване. Това се отнася и за жилището, а само в двор ми е трудно да си ги представя. Но може би съм пристрастна. Нашата Марта не е имала деца и мисля,че и е малко късничко вече да има. Ето я.


image
   Да ни е жива и здрава и тя,миличката  


Разходките ми с кучето ми липсват
 С небето да се гледам без посредник,
тревите,моите сестри да пеят
и да ми шушнат тайни,ако си поискат.
Понякога да ровя с длан в земята
и рохкавата пръст да ми зашепва
за някакви отминали истории,
които само тук все още помнят.
Сега за мен това е свършило,
че можех да съм жива чрез посланик,
защото кучето ми  ме напусна.
Била съм му приятел-инквизитор
и неговата връзка със земята
прекъсвала съм без да питам.
Сега изгарям в себе си нераздвоена,
покой редува се със всеки кръг на ада,
но някак си не мога да го чакам...
И само в болките научих се да се познавам

Разходките ми с кучето ми липсват...





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :))
25.10.2009 01:26
Изглежда доста артистична!:)
цитирай
2. sestra - Усетила си я :)))
25.10.2009 12:32
Специална е.
цитирай
3. анонимен - имаш бобтейл!!!!?!!
25.10.2009 14:40
боже,как ти завидях!!много харесвам бобтейли.обаче имам горе-долу сто котки ангорски и обикновени..нямам място и време за куче..аххххх
цитирай
4. sestra - :)))))
25.10.2009 15:41
Толкова много? Как се отглеждат около 100 котки? А иначе бобтейлите не са големи врагове на котките,могат да съжителстват,но породата е рядка. Наистина съжалявам,че не успяхме да и осигурим потомство...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2591228
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930