Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2014 15:26 - ПОРЕДЕН ИЗТРИТ МОЙ КОМЕНТАР
Автор: sestra Категория: История   
Прочетен: 10255 Коментари: 48 Гласове:
47

Последна промяна: 13.10.2014 08:03


В постинга на достолепния на вид г-н Любомир Чолаков "Кога РусиЯ стана "дядО Иван?", превод негов от руски текстове, както сам уточнява.
Имам запазени и други странни кореспонденции с този автор, стигнали до под кривата круша и после изтрити от него, но няма да ги цитирам сега. Ето и коментара, който не заслужаваше да бъде изтрит днес, 12 октомври, 2014, но беше. Не съм кликвала минус на човека, но ето, че има 8 броя български човек тук, които също имат нещо против българската история, намират я обезпокоителна?...

14:55 - Къде в този текст остава доказаният и записан исторически факт, че след окончателната победа над Казанското ханство от основно волжко-българско население цар Иван ІV започва да използва титлата „велик княз Български“ и в благодарност за победата поръчва да се издигне забележителния храм "Свети Василий Блажени" пред кремъла в Москва ? Дядо или дядя, да, за цар Иван ІV Грозний (Страшни) става дума.

Коментарът чака одобрение
Постинг: 
КОГА РУСИЯ СТАНА "ДЯДО ИВАН"?
Автор на постинга: 
lyubomircholakov

Редактирай | Изтрий



Гласувай:
64



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - sestra
12.10.2014 15:43

Не разбирам защо изобщо си правиш труда да коментираш там, след като знаеш, че налага цензура за всички неудобни мнения? Отговаря само ако си русофилски настроен - явно “забравя”, че никой не е длъжен да бъде русофил. Даже обратното – българите имат достатъчно основания да бъдат русофоби.

От известно време Чолаков пише доста странни неща. Например че в Америка никой не можел и не смеел да критикува правителството. Бих го попитал какви са тези американци и американски медии, които цитира, че са отправяли критики към Обама? То не може хем да цитира, хем да твърди, че цитираното не съществува./!!!!!/. Как да отговори? Остава само да го изтрие.

Друго безумие, което видях при него, е: в Европа е забранено носенето на кръстчета, демек мачкали християнството. Това много лесно се оборва: просто включваш телевизора на някоя спортна програма и максимум до 10 минути ще видиш спортист, който преди началото на състезание целува кръстчето на врата си.

При описаното положение той няма друг избор. Може само да трие, понеже няма как да отговори.

цитирай
2. nkf - Дааа, борецът срещу "запа...
12.10.2014 15:46
Дааа, борецът срещу "западаната тирания и цензура" цензурира и тиранизира :), макар и само на блогово равнище. Сестро, да те попитам, що за наивитет, та си седнала да диалогизираш с посредствени лицемери? Проява на лош вкус е досега с подобни отпадъци. Лошо е и за реномето.
цитирай
3. nkf - Не разбирам защо изобщо си правиш ...
12.10.2014 15:51
tutankhamon661 написа:

Не разбирам защо изобщо си правиш труда да коментираш там, след като знаеш, че налага цензура за всички неудобни мнения? Отговаря само ако си русофилски настроен - явно “забравя”, че никой не е длъжен да бъде русофил. Даже обратното – българите имат достатъчно основания да бъдат русофоби.

От известно време Чолаков пише доста странни неща. Например че в Америка никой не можел и не смеел да критикува правителството. Бих го попитал какви са тези американци и американски медии, които цитира, че са отправяли критики към Обама? То не може хем да цитира, хем да твърди, че цитираното не съществува./!!!!!/. Как да отговори? Остава само да го изтрие.

Друго безумие, което видях при него, е: в Европа е забранено носенето на кръстчета, демек мачкали християнството. Това много лесно се оборва: просто включваш телевизора на някоя спортна програма и максимум до 10 минути ще видиш спортист, който преди началото на състезание целува кръстчето на врата си.

При описаното положение той няма друг избор. Може само да трие, понеже няма как да отговори.


Фараоне, най- интерсното е, че тоя русоблиз, пребивава нейде из Западна Европа. Поне така бях чел някъде из блог.бг-то. Интересно защо тоя ревностен путинофил и "християнин" се подвизава из "антихристиянска" Европа, а не се е вече заселил из "християнските" сибирски полета, под опеката на разведения "християн" от еврейски произход путин? И още нещо: не съм сигурен, но мисля, че тоя лицемер е бил някога в редакцията на детското списание "Дъга". Прави сметка що за комунистическа твар е.
цитирай
4. sestra - Затова публикувам коментара си.
12.10.2014 16:13
tutankhamon661 написа:

Не разбирам защо изобщо си правиш труда да коментираш там, след като знаеш, че налага цензура за всички неудобни мнения? Отговаря само ако си русофилски настроен - явно “забравя”, че никой не е длъжен да бъде русофил. Даже обратното – българите имат достатъчно основания да бъдат русофоби.

От известно време Чолаков пише доста странни неща. Например че в Америка никой не можел и не смеел да критикува правителството. Бих го попитал какви са тези американци и американски медии, които цитира, че са отправяли критики към Обама? То не може хем да цитира, хем да твърди, че цитираното не съществува./!!!!!/. Как да отговори? Остава само да го изтрие.

Друго безумие, което видях при него, е: в Европа е забранено носенето на кръстчета, демек мачкали християнството. Това много лесно се оборва: просто включваш телевизора на някоя спортна програма и максимум до 10 минути ще видиш спортист, който преди началото на състезание целува кръстчето на врата си.

При описаното положение той няма друг избор. Може само да трие, понеже няма как да отговори.


Мое право си е.
цитирай
5. sestra - Два пъти имах глупостта да му коментирам руските преводи.
12.10.2014 16:19
nkf написа:
Дааа, борецът срещу "западаната тирания и цензура" цензурира и тиранизира :), макар и само на блогово равнище. Сестро, да те попитам, що за наивитет, та си седнала да диалогизираш с посредствени лицемери? Проява на лош вкус е досега с подобни отпадъци. Лошо е и за реномето.

Съвсем съзнателно. И честно - реномета не ме вълнуват, а вкусовете си ги свеждам доземи пред мислите на всеки човек, ако е наистина достоен.
цитирай
6. tutankhamon661 - nkf
12.10.2014 16:20

Това не мога да го разбера: хем да говориш против Европа, хем да хвалиш Русия начело с Путин и в същото време да живееш на запад /!!!!/. Много пъти попитах за обяснение, но нито веднъж не получих. Вече не питам.

Путин също е изпратил дъщеря си в Холандия, демек в “лошия Запад”. Ама според някои до ден-днешен отричал тя да е живяла някога извън Русия. Като зелените човечета в Украйна – ту ги признава, ту ги отрича. Брех, този честен човек!

Дейвид Бауи се възхити от русофилите, правейки реклама на себе си, но и той продължава да живее в “прогнилия Запад”.

Какво излиза? Хората направо мечтаят да са там, където е гадно. В същото време на изток, където явно е хубаво, странно защо ги държат зад стени, завеси и ги застрелват на границата, ако пожелаят да отидат в ....... гадното и прогнилото. Cигурно е от загриженост за тяхното добруване.

Хм, наистина странно същество е това, човекът!

цитирай
7. sestra - Фанатикът е човек,
12.10.2014 16:48
tutankhamon661 написа:

Това не мога да го разбера: хем да говориш против Европа, хем да хвалиш Русия начело с Путин и в същото време да живееш на запад /!!!!/. Много пъти попитах за обяснение, но нито веднъж не получих. Вече не питам.

Путин също е изпратил дъщеря си в Холандия, демек в “лошия Запад”. Ама според някои до ден-днешен отричал тя да е живяла някога извън Русия. Като зелените човечета в Украйна – ту ги признава, ту ги отрича. Брех, този честен човек!

Дейвид Бауи се възхити от русофилите, правейки реклама на себе си, но и той продължава да живее в “прогнилия Запад”.

Какво излиза? Хората направо мечтаят да са там, където е гадно. В същото време на изток, където явно е хубаво, странно защо ги държат зад стени, завеси и ги застрелват на границата, ако пожелаят да отидат в ....... гадното и прогнилото. Cигурно е от загриженост за тяхното добруване.

Хм, наистина странно същество е това, човекът!


който щедро и назидателно раздава рецепти за справедливост, но решава проблемите си с безпринципност, граничеща с цинизма.
цитирай
8. nkf - Дааа, борецът срещу "запа...
12.10.2014 16:59
sestra написа:
nkf написа:
Дааа, борецът срещу "западаната тирания и цензура" цензурира и тиранизира :), макар и само на блогово равнище. Сестро, да те попитам, що за наивитет, та си седнала да диалогизираш с посредствени лицемери? Проява на лош вкус е досега с подобни отпадъци. Лошо е и за реномето.

Съвсем съзнателно. И честно - реномета не ме вълнуват, а вкусовете си ги свеждам доземи пред мислите на всеки човек, ако е наистина достоен.

Разбира се, ти си решаваш къде ще коментираш и защо. Само ще уточня, че реномето е функция на личното достойнство, а когато се влиза в какъвто и да е контакт с подобни твари...
цитирай
9. nkf - tutankhamon661, това тяхното от ...
12.10.2014 17:08
tutankhamon661, това тяхното от една страна си е чисто лицемерие или ако не е - то е някаква шизофрения. Друго обяснение просто няма. Не знаех за позицията на Дейвид Бауи, но като се има предвид неговата личностна същност - извън таланта му -то не се учудвам, защото в крайна сметка и той спада към онова "общество" на левичари, анархисти, радетели за "справедлив свят", "еколози", "интелектуалци" и т.н., които се възхищават от джуджето в кремъл. Странното е, че пеят в един хор с "националисти", "десни" и други псевдохристияни и "консерватори". Да, ама май не е толкова странно, след като все пак е известно, че и двете "общества" напоследък обилно се хранят с омразни долари, давани им от ръчицата на батюшка путин. Та, в тоя ред на мисли, нещата стават комплексни. От една страна е лицемерието или шизофренното състояние, а от другата - доларите! Ти ми кажи що за боклук пъпли по тая земя?
цитирай
10. sestra - Днес историята на България
12.10.2014 17:14
nkf написа:
sestra написа:
nkf написа:
Дааа, борецът срещу "западаната тирания и цензура" цензурира и тиранизира :), макар и само на блогово равнище. Сестро, да те попитам, що за наивитет, та си седнала да диалогизираш с посредствени лицемери? Проява на лош вкус е досега с подобни отпадъци. Лошо е и за реномето.

Съвсем съзнателно. И честно - реномета не ме вълнуват, а вкусовете си ги свеждам доземи пред мислите на всеки човек, ако е наистина достоен.

Разбира се, ти си решаваш къде ще коментираш и защо. Само ще уточня, че реномето е функция на личното достойнство, а когато се влиза в какъвто и да е контакт с подобни твари...

е особено важна тема. Този мъгляв подход от статията на въпросния човек е навсякъде и това е по-важно от мен и когото и да било. Не съм казала "твар", защото изпитвам почит към всяко живо същество.
цитирай
11. nkf - Дааа, борецът срещу "запа...
12.10.2014 17:32
sestra написа:
nkf написа:
sestra написа:
nkf написа:
Дааа, борецът срещу "западаната тирания и цензура" цензурира и тиранизира :), макар и само на блогово равнище. Сестро, да те попитам, що за наивитет, та си седнала да диалогизираш с посредствени лицемери? Проява на лош вкус е досега с подобни отпадъци. Лошо е и за реномето.

Съвсем съзнателно. И честно - реномета не ме вълнуват, а вкусовете си ги свеждам доземи пред мислите на всеки човек, ако е наистина достоен.

Разбира се, ти си решаваш къде ще коментираш и защо. Само ще уточня, че реномето е функция на личното достойнство, а когато се влиза в какъвто и да е контакт с подобни твари...

е особено важна тема. Този мъгляв подход от статията на въпросния човек е навсякъде и това е по-важно от мен и когото и да било. Не съм казала "твар", защото изпитвам почит към всяко живо същество.

Аз го казвам. За мен подобни не са хора, а именно твари. Това е моето лично мнение и дълбоко убеждение. А по отношение на историята: човек з ада се занимава с история му са нужни почтеност, честност, и в крайна сметка познания. Аз лично не виждам ни едно от тези неща в твари като въпросния. Тук има само едно - посредствена, противобългарска пропаганда и открито росблизство и по-специално обслужване на путин. Възможно е за всичко това, коментирания дори да получава своите сребърници.
цитирай
12. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
12.10.2014 17:38

Любопитно!

Сега видях: при Чолаков е коментирал Freeoldman - известен с това, че разпространява снимки с перверзии. Е, нали Европа била мястото на извратените, гейовете и т.н .... а тукашните русофили са против? Пак, и пак, и пак – лицемерие! Едно говорят, друго е на практика.

Чолаков минава за защитник на християнството. Знае ли той за любимата тема на същия Freeoldman – колко вредно и опасно е християнството и въобще религиите?

Последно: те на едно мнение ли са или на различни?

Грозно, трагикомично, лицемерно ...... не знам точната дума.

цитирай
13. sestra - Тварите, малки и невинни, са далеч по-добри
12.10.2014 18:31
nkf написа:
sestra написа:
nkf написа:
sestra написа:
nkf написа:
Дааа, борецът срещу "западаната тирания и цензура" цензурира и тиранизира :), макар и само на блогово равнище. Сестро, да те попитам, що за наивитет, та си седнала да диалогизираш с посредствени лицемери? Проява на лош вкус е досега с подобни отпадъци. Лошо е и за реномето.

Съвсем съзнателно. И честно - реномета не ме вълнуват, а вкусовете си ги свеждам доземи пред мислите на всеки човек, ако е наистина достоен.

Разбира се, ти си решаваш къде ще коментираш и защо. Само ще уточня, че реномето е функция на личното достойнство, а когато се влиза в какъвто и да е контакт с подобни твари...

е особено важна тема. Този мъгляв подход от статията на въпросния човек е навсякъде и това е по-важно от мен и когото и да било. Не съм казала "твар", защото изпитвам почит към всяко живо същество.

Аз го казвам. За мен подобни не са хора, а именно твари. Това е моето лично мнение и дълбоко убеждение. А по отношение на историята: човек з ада се занимава с история му са нужни почтеност, честност, и в крайна сметка познания. Аз лично не виждам ни едно от тези неща в твари като въпросния. Тук има само едно - посредствена, противобългарска пропаганда и открито росблизство и по-специално обслужване на путин. Възможно е за всичко това, коментирания дори да получава своите сребърници.

от човеци в това положение довели се.
цитирай
14. sestra - Налудничаво.
12.10.2014 18:41
tutankhamon661 написа:

Любопитно!

Сега видях: при Чолаков е коментирал Freeoldman - известен с това, че разпространява снимки с перверзии. Е, нали Европа била мястото на извратените, гейовете и т.н .... а тукашните русофили са против? Пак, и пак, и пак – лицемерие! Едно говорят, друго е на практика.

Чолаков минава за защитник на християнството. Знае ли той за любимата тема на същия Freeoldman – колко вредно и опасно е християнството и въобще религиите?

Последно: те на едно мнение ли са или на различни?

Грозно, трагикомично, лицемерно ...... не знам точната дума.


Подмяна на реалност.
цитирай
15. vmir - Тоя не го броя за човек.
12.10.2014 19:20
Беше писал възторжени възхвали за руски бабаити, които разстрелвали на място мирни жители в Кавказ, защото не им изпълнявали желанията безусловно. Твар, която благоговее пред бруталността и терора. Какви ли мръсотии е правил, за да има това за възторгващо...
цитирай
16. germantiger - ...
12.10.2014 19:41
Не е само чолака - бол фенове на КАПУТИН рестриктират коментари..., но какво от това?!

МОСКВИЧ НЕ Е МЕРЦЕДЕС

ЗАЗКАТА НЕ Е БМВ

ВОЛГАТА НЕ Е АУДИ
цитирай
17. karaiany - Този "достолепен" тип ...
12.10.2014 20:51
Този "достолепен" тип ми прилича на Jack the Ripper( Джак Изкормвача) и това го казвам съвсем отговорно. Не само визията му, но и делата му са изкормвачески! Проводник e на руската пропаганда и предател на българщината!
Този тип сякаш е излязъл директно от страшните приказки на Братя Грим. Каквото отвън- такова иотвътре! Отврат!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравейте всички!
12.10.2014 21:13
На комунистите погледът винаги е бил на запад, за заблуда ни караха да гледаме на изток, да не ги разконспирираме.
Когато се окичиха с капиталистическа премяна, веднага изпратиха децата си на запад, да не губят време, да се учат, да не ги изпреварят някои пролетарии в усвояването на капитализма
А капиталистите на запад са късогледи, не могат да различат истински от назначен или произведен капиталист Те това използват
Не знам Чолаков защо не е допуснал хубавия коментар, нямам лошо мнение за него
Но според мен ти направи постинг на тази тема, даваш изключителна информация, която обяснява и многовековните ни връзки, дядо Иван, освещаването на Самарското знаме.
И една истина, заради която пих преди време фекални води от представители на нашата историческата гилдия. Че Освобождението на България е дело на руския народ, който е принудил руския цар да води война, въпреки, че Русия е нямала готовност за нея. Знам това от баща ми, който е слушал разкази от неговия дядо за безкрайните народни манифестации в Петербург и в Москва в подкрепа на българския народ!
Приятна вечер!
цитирай
19. sestra - Може да е фанатик, както го описах в един коментар.
12.10.2014 21:59
vmir написа:
Беше писал възторжени възхвали за руски бабаити, които разстрелвали на място мирни жители в Кавказ, защото не им изпълнявали желанията безусловно. Твар, която благоговее пред бруталността и терора. Какви ли мръсотии е правил, за да има това за възторгващо...

цитирай
20. sestra - Не мога да коментирам,
12.10.2014 22:04
vmir написа:
Беше писал възторжени възхвали за руски бабаити, които разстрелвали на място мирни жители в Кавказ, защото не им изпълнявали желанията безусловно. Твар, която благоговее пред бруталността и терора. Какви ли мръсотии е правил, за да има това за възторгващо...

точно аспектът на бруталност е най-честият в подобни случаи.
цитирай
21. sestra - И още -
12.10.2014 22:05
germantiger написа:
Не е само чолака - бол фенове на КАПУТИН рестриктират коментари..., но какво от това?!

МОСКВИЧ НЕ Е МЕРЦЕДЕС

ЗАЗКАТА НЕ Е БМВ

ВОЛГАТА НЕ Е АУДИ

българите трябва да си знаем историята.
цитирай
22. sestra - Изразяваш точно начина,
12.10.2014 22:09
karaiany написа:
Този "достолепен" тип ми прилича на Jack the Ripper( Джак Изкормвача) и това го казвам съвсем отговорно. Не само визията му, но и делата му са изкормвачески! Проводник e на руската пропаганда и предател на българщината!
Този тип сякаш е излязъл директно от страшните приказки на Братя Грим. Каквото отвън- такова иотвътре! Отврат!

по който и аз го възприех още когато ми изтри един след друг коментарите преди време, обвини ме, че съм пишела безсмислици и русофобски неща (разбирай горния коментар е недопустима русофобия!!) с този ледено-мазен тон, с който е писал днес стотината си правила за одобрение на коментари.
цитирай
23. sestra - благодаря за аспектите в коментара, важни са, но
12.10.2014 22:14
leonleonovpom2 написа:
На комунистите погледът винаги е бил на запад, за заблуда ни караха да гледаме на изток, да не ги разконспирираме.
Когато се окичиха с капиталистическа премяна, веднага изпратиха децата си на запад, да не губят време, да се учат, да не ги изпреварят някои пролетарии в усвояването на капитализма
А капиталистите на запад са късогледи, не могат да различат истински от назначен или произведен капиталист Те това използват
Не знам Чолаков защо не е допуснал хубавия коментар, нямам лошо мнение за него
Но според мен ти направи постинг на тази тема, даваш изключителна информация, която обяснява и многовековните ни връзки, дядо Иван, освещаването на Самарското знаме.
И една истина, заради която пих преди време фекални води от представители на нашата историческата гилдия. Че Освобождението на България е дело на руския народ, който е принудил руския цар да води война, въпреки, че Русия е нямала готовност за нея. Знам това от баща ми, който е слушал разкази от неговия дядо за безкрайните народни манифестации в Петербург и в Москва в подкрепа на българския народ!
Приятна вечер!

моят коментар е за истинската история и за това, че в нея, истинската няма много място за крайни равносметки и отсъждания, но пък има крайна необходимост да се познава добре и още по-крайна - да не се манипулира.
цитирай
24. tutankhamon661 - 18. leonleonovpom2
12.10.2014 22:20
leonleonovpom2 написа:
И една истина, заради която пих преди време фекални води от представители на нашата историческата гилдия. Че Освобождението на България е дело на руския народ, който е принудил руския цар да води война, въпреки, че Русия е нямала готовност за нея. Знам това от баща ми, който е слушал разкази от неговия дядо за безкрайните народни манифестации в Петербург и в Москва в подкрепа на българския народ!
Приятна вечер!



Ти вярваш ли в това?

Виждам, че не се заяждаш, затова и аз не го правя. Просто питам, защото на мен ми звучи като приказка и хич не мога да си го представя. Звучи ми като хипотетичната книга на Тодор Живков “Българският и руският слон – ръка за ръка през вековете”.

Българо-руската дружба е измислена от комунистите, затова е абсурдно да се говори за някакви по-особени топли чувства. Мога да ти кажа, че значителен процент от българите чувстват по-близки примерно сърбите.

Ще коментираш ли това, което на мен са ми разказвали: още с пристигането си руските войници подгонили българските девойки и започнали да ги изнасилват? Говорим за хора, които не са слушали “от дядо на прадядо”, а самите те са очевидци.

Да, знам, че в единия случай са фашисти, а в другия – турци. Но на война винаги е едно и също. А и няма как за половин век да настъпят чак толкова генерални промени.

цитирай
25. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
12.10.2014 22:21

Още нещо странно забелязах при Чолаков: годишно по цял свят били избивани 100 хиляди души, само защото са християни. Много интересно: къде ли ги избиват чак такова сериозно количество? И направо шок: кой и как прецени, че е “само защото са християни”?

Не мога да си представя по-очевидна манипулация. Когато комунистите измислят подобни стряскащи “факти”, нека не забравят, че ние също живеем на планетата Земя. Може да сме живели в саксийка и да сме поливани с лимонадка, но сме надничали през прозореца и знаем това-онова.

цитирай
26. oranjevia - Сестро, твърде спорно е дали по в...
12.10.2014 22:57
Сестро ,твърде спорно е дали по време на Иван Грозни в земите на бивша Волжка България живеят българи.По време на монголските нашествия и след падането през 1240 година населението и е изклано масово и заменено с покорени преди това народи .Не случайно днешните татари се чувстват българи ,колкото аз индианец-на последното руско преброяване българите там бяха само 400 човека.Стремежа на някои по прогледнали от тях да се нарекат българи се дължи на факта,че татар за монголите е значело това което за турците "гяур" или за евреите "гой'-човек от второ качество ,както и стремеж за по ясна сепарация от руснаците.
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, фараоне!
12.10.2014 22:59
Вероятно става дума за Втората Световна война
Аз вярвам на свидетели, прадядо ми е бил свидетел Освободителната война идва отдолу, от руския народ Не слагам знак на равенство между управляващи и народ. Но движението е било много силно, то е било такова и в цяла Европа, Юго е държал реч във френския парламент в наша защита
И царят след дълго колебание и съвещания с военните е подписал указа за войната ,но истината е, че Русия е нямала готовност да я води. Самата война го доказва
Не са дошли руските мужици да насилват български девойки
За Втората Световна война тук, не съм чувал да насилват жени в родните градове на баща ми и майка ми. Знам, че не обичали да плащат, за разлика от германците, които били акуратни/ въпреки, че се говори, че с фалшиви пари, но това се говори/ Срещу нашия апартамент, на десет метра от морето има скромен паметник на няколко руски офицера Не го разрушиха, това е история, недостойно е, прозира намек за корекция. Така, че за неунищожаването ,хвала!
Изплувала немска подводна мина Настанала паника. Веднага тези момчета, защото са били такива, се втурнали да я обезвреждат Но тя се взривила....
Относно сърбите Ти не влизаш вече, знаеш си защо в моите постинги, аз те последвах ,но дядо ми ненавиждаше сърбите Участник е в трите войни, посрещнат е в града си като герой. Описал съм случая Та тези сърби, в деня на обявеното вече примирие, когато са били пред капитулация изстрелват снаряд и в една от ротите убиват 12 човека. Отговорът не закъснява, той е такъв на каквито са били способни тогава истинските войници българи
Ти не знаеш ли ,че сърбите не хранят никакви симпатии към нас и се отнасят с презрение Имал съм приятелски отношения с техни спортисти, но това е друго. Иначе в Сърбия човек се чувства великолепно, става му весело като чува разговорите. Както казва жена ми, все едно ,че слуша майтапи
Имал съм контакти и със сърби и с руснаци. На кантар, отношението на обикновените руснаци към нас, не на парвенютата, е несравнимо с това на сърбите
цитирай
28. getmans1 - sestra,
12.10.2014 23:11
сЕСТРО, едино същество щом не може да води разговор просто не е човек и в блог.бг. не е само той.
Най-лесно е да кажем, да не и ИМ обръщаме внимание но пък такова отношение е най-погрешното.
Такива ТРЯБВА да ги разобличаваме, под път и над път!
цитирай
29. getmans1 - Заради това ли приятелю, ...
12.10.2014 23:28
oranjevia написа:
Сестро ,твърде спорно е дали по време на Иван Грозни в земите на бивша Волжка България живеят българи.По време на монголските нашествия и след падането през 1240 година населението и е изклано масово и заменено с покорени преди това народи .Не случайно днешните татари се чувстват българи ,колкото аз индианец-на последното руско преброяване българите там бяха само 400 човека.Стремежа на някои по прогледнали от тях да се нарекат българи се дължи на факта,че татар за монголите е значело това което за турците "гяур" или за евреите "гой'-човек от второ качество ,както и стремеж за по ясна сепарация от руснаците.


... Руската политика е да се извозват със ЗИЛ-ове артефактити те от него време?
И, Вие Господине, виждал ли сте истински ТАТАРИН, ей така в живота или само по книжките???
цитирай
30. leonleonovpom2 - Това, че украинци и руснаци имат и ...
12.10.2014 23:28
Това, че украинци и руснаци имат и български гени се знае много добре и в Русия , и в Украйна.Защото всички българи не са дошли тук с Аспарух Както и всички българи не са изклани от монголците. Башкири, чуваши се считат за българи, но от башкирка знам, че в Башкирия има ,наричат ги стари българи със ,тя го определя като странен език-български но с особено звучение. Този български да отидат да изследват многознайковците по бюрата, за филолози и историци става дума. Не в ТянШан или Памир Там имало български думи. Да ,от пребивавалите там някога българи, а не че тези хора сега там са българи
От познатите ми украинци, руснаци нито един не го отрича, наличието на български гени, напротив!
Знаят за Велика България, знаят, че Света Олга е българка-дъщеря на Владимир Хръз - Расате и тук е малко спорно ,майка или баба на Светослав
Впрочем тази история я има и в спортно-учебният им център " Юрий Гагарин" на устието на Камчия, с факти, които нашите историци премълчават или крият Нашите, не руските. Ако не ми вярвате , идете и се убедете
Директорът е мой състудент, но той по начало е много отзивчив, едва ли ще се наложи моя намеса
цитирай
31. tutankhamon661 - leonleonovpom2
12.10.2014 23:30

Значи имаме различни наблюдения и сме слушали хора с различни впечатления. Hа книги все по-рядко вярвам, защото се убедих, че повечето са пълни с измислици и трудно някой ще обясни кое точно е истината.

Къде съм влизал, не помня. Щом казваш, че при теб не съм, сигурно е така. По принцип забелязвам това, което първо ми се мерне пред погледа, и тези, което са ми гласували. Не ми прави впечатление кой ме е последвал, а аз самият любими не следя. Искам да кажа, че няма конкретна причина, поради която съм влизал или не съм влизал някъде – ако си останал с такова впечатление.

цитирай
32. sestra - ...стр. 208
12.10.2014 23:32
oranjevia написа:
Сестро ,твърде спорно е дали по време на Иван Грозни в земите на бивша Волжка България живеят българи.По време на монголските нашествия и след падането през 1240 година населението и е изклано масово и заменено с покорени преди това народи .Не случайно днешните татари се чувстват българи ,колкото аз индианец-на последното руско преброяване българите там бяха само 400 човека.Стремежа на някои по прогледнали от тях да се нарекат българи се дължи на факта,че татар за монголите е значело това което за турците "гяур" или за евреите "гой'-човек от второ качество ,както и стремеж за по ясна сепарация от руснаците.


http://books.google.bg/books?id=HDQn3tJkyUcC&pg=PA208&lpg=PA208&dq=%E2%80%9E%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA+%D0%BA%D0%BD%D1%8F%D0%B7+%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8+%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD+%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8B%D0%B9&source=bl&ots=qfx9v2CM9-&sig=fqIfGc9PqmdjrFgRYgqYDx5hCRI&hl=bg&sa=X&ei=PeM6VLXcJKjY7AbamIHwBQ&ved=0CDsQ6AEwBQ#v=onepage&q&f=false
цитирай
33. sestra - И още - http://www.erepublik.com/sv/article/-1-1848119/1/20
12.10.2014 23:39
oranjevia написа:
Сестро ,твърде спорно е дали по време на Иван Грозни в земите на бивша Волжка България живеят българи.По време на монголските нашествия и след падането през 1240 година населението и е изклано масово и заменено с покорени преди това народи .Не случайно днешните татари се чувстват българи ,колкото аз индианец-на последното руско преброяване българите там бяха само 400 човека.Стремежа на някои по прогледнали от тях да се нарекат българи се дължи на факта,че татар за монголите е значело това което за турците "гяур" или за евреите "гой'-човек от второ качество ,както и стремеж за по ясна сепарация от руснаците.


http://www.erepublik.com/sv/article/-1-1848119/1/20
цитирай
34. helenka - сестро, а с Мумията как стоят нещ...
12.10.2014 23:42
сестро, а с Мумията как стоят нещата? трие ли ти коментарите, или само ти помпа безсмислиците?
цитирай
35. leonleonovpom2 - Здравей, фараоне!
13.10.2014 00:05
По начало не сме имали спор, само уточнихме нещата
Прав си, историята позволява манипулации, според случая. Вярвам много на очевидци и на разказите им Дядо ми ми е разказвал многократно едно и също за Междусъюзническата война Мразеше сърби и гърци / при положение, че майка му е гъркиня/ Толкова мръсно са се държали с нас тогава, така са се изгаврили, че той 60 години след това, като станеше всяка сутрин пееше,
още звучи гласът му в ушите ми : "Съюзници, разбойници"
Лека нощ!
цитирай
36. faktifakti - Стани, я по-гледни по- нависоко
13.10.2014 00:06
!
цитирай
37. getmans1 - Може някой да не е прочел коментара ми и затова питам втори път: ...
13.10.2014 00:10
... Виждали ли сте истински татарин или татарка, говорили ли с какъв човек, тук в България???! / на „пук“ на граматиката/
В Бъпгария живеят такива хора но вие не ги познавате, не сте ги вижда ли, не сте говорили с тях, наричали сте ги турци и цигани и какво ли не.
цитирай
38. lord33 - хммм
13.10.2014 01:16
на Путята дъщерята дали е русофобка, щом живее в гадния и разложен капитализъм? :D
цитирай
39. vmir - Онзи,
13.10.2014 01:17
който допуска единствено еднопосочни коментари и трие опровергаващи по дефиниция е манипулатор и лъжец, преднамерено колекциониращ лъжи с цел измама на читателя и окуражаване на измамниците. Това няма нищо общо с модерирането на простащините и провокациите на ненормалниците и патологичните злобари.

Такъв няма как да е читав като човек, защото подобна гавра с истината е присъща на онези, които искат да превърнат престъплението в норма, тъй като за тях то вече е норма или дори геройство. Ако такъв ползва благата на онези, които така целенасочено оплюва, или изпълнява задача, или е гнусен и нечистоплътен по природа.
цитирай
40. lightsaber123 - И вас ли трие?
13.10.2014 06:57
Щото мен вчера ме изтри. Човекът обича да му ръкопляскат и се радва на минутката слава... Щот ако пуснат такива като нас - ръкоплясканията ще секнат бързо.
цитирай
41. sestra - Накъде по-точно да погледна,
13.10.2014 08:57
faktifakti написа:
!
Стани, я по-гледни по- нависоко
00:06
!
към фактите от нашата история или пък към твоето стихотворение за родината - майчица, Факти?
цитирай
42. sestra - Тя е потомка на освободителите на Европа
13.10.2014 08:59
lord33 написа:
на Путята дъщерята дали е русофобка, щом живее в гадния и разложен капитализъм? :D

от османско владичество според статията и навсякъде си го свои.
цитирай
43. sestra - Точно такъв е проблемът.
13.10.2014 09:03
vmir написа:
който допуска единствено еднопосочни коментари и трие опровергаващи по дефиниция е манипулатор и лъжец, преднамерено колекциониращ лъжи с цел измама на читателя и окуражаване на измамниците. Това няма нищо общо с модерирането на простащините и провокациите на ненормалниците и патологичните злобари.

Такъв няма как да е читав като човек, защото подобна гавра с истината е присъща на онези, които искат да превърнат престъплението в норма, тъй като за тях то вече е норма или дори геройство. Ако такъв ползва благата на онези, които така целенасочено оплюва, или изпълнява задача, или е гнусен и нечистоплътен по природа.

Идеални хора няма, но хайде да поставим някакви граници, касаещи достойнството на хората, както чуждо, така и лично, защото съм съгласна с теб - такъв човек отдавна е загубил своето достойнство и при нужда го подменя със смешно дуене, заплахи, наглост и подобни.
цитирай
44. sestra - И ще стане градивна дискусия,
13.10.2014 09:05
lightsaber123 написа:
Щото мен вчера ме изтри. Човекът обича да му ръкопляскат и се радва на минутката слава... Щот ако пуснат такива като нас - ръкоплясканията ще секнат бързо.

а това за опорните точки на лъжата е опасно.
цитирай
45. vmir - 43. sestra, Точно такъв е проблемът
13.10.2014 09:45
sestra написа:
vmir написа:
който допуска единствено еднопосочни коментари и трие опровергаващи по дефиниция е манипулатор и лъжец, преднамерено колекциониращ лъжи с цел измама на читателя и окуражаване на измамниците. Това няма нищо общо с модерирането на простащините и провокациите на ненормалниците и патологичните злобари.

Такъв няма как да е читав като човек, защото подобна гавра с истината е присъща на онези, които искат да превърнат престъплението в норма, тъй като за тях то вече е норма или дори геройство. Ако такъв ползва благата на онези, които така целенасочено оплюва, или изпълнява задача, или е гнусен и нечистоплътен по природа.

Идеални хора няма, но хайде да поставим някакви граници, касаещи достойнството на хората, както чуждо, така и лично, защото съм съгласна с теб - такъв човек отдавна е загубил своето достойнство и при нужда го подменя със смешно дуене, заплахи, наглост и подобни.


Съгласен съм напълно. Нормално е човек да омаловажава чувствата или трудностите на останалите, но порядъчния човек се различава ясно от престъпника по това, че не се стреми да монополизира истината, като зачита достойнството на всеки с общи за всички правила и норми. Ако не иска възражения, премахва и хвалебствията в случая. Но да клеветиш и мамиш, а да допускаш единствено любители на клеветите и измамите, това си е чиста проба организиране на престъпна група или общество за престъпни дейности. Няма значение под какви благовидни предлози ще бъде представяно това общество, оплюването на останалите от такива е неизбежен атрибут на престъпната им дейност, дори мафията се представя за пазителка на народа от официалната власт.
цитирай
46. vencivaleri1951 - Да се включа и аз ако позволите:)
13.10.2014 12:24
Веднага признавам, че не одобрявам модерацията на коментари които подставят под съмнение написаното от автора. Също така не съм наясно с произхода на обращението към Русия с "Дядо Иван"./ За чичо САМ знам:)/
Впечатление ми направи обаче, че човек/Вмир/ който не допуска коментар в блога си се включва към критиците на Любо. След това се влиза в познатото русло за тъпите и "постни" твари комунисти, путинисти и проче...
Всичко това не би било важно /нищо ново от "Чичовци" насам/ ако не бе подплатено със злоба и комплексарщина. Последните като правило изкривяват действителността и посоката къде е " зарито кучето"
Изкривяват се очевидни неща-близост на бит, светоусещане, култура на два народа. Проявява се историческа небагодарност към Русия-единствена помогнала ни в жестоко и недостойно за нас време. Търсят се всевъзможни нюанси да се омаловажи и заклейми тази помощ, а с това и хилядити недоизживяли днете си за да можем ние днес да сме свободни и използвайки свободата си да хулим костите им по братските могили. Отричаме правото на дядо" Йоцо да гледа" на където го тегли душата му. Отричаме минало, отричаме бъдеще само и само да изглеждаме по хард, по модерни, по забележими. За всеки случай правиме го анонимно. Любо има мнение и защитава това свое мнение с име, лице, биография...Не е важно къде живееш и какво работиш за да имаш своите симпатии. Фамилия Русев например защитава и защити правото си на левичарско мислене в далечна Бразилия. Димитров по блестящ начин в центъра на Европа.
Колко изперкал трябва да бъде човек да нарече някого твар поради това , че бил редатор в детско списание с тези си убеждения . Да забраним и "зайченцето бяло"и другите стихотворения на Леда само защото е дъщеря на Гео Милев !?
Сигурен съм , че горните коментатори ако прочетат моя коментар ще съберат анонимно и безлицево всичките си жлъч и комплекси да го охулят. Ще изпитам вероятно тъга от това им действие. Тъга зарад тях самите -погубващи живота си "скрити с бухалка в ръка зад ъгъла".


цитирай
47. vmir - 46. vencivaleri1951,
13.10.2014 21:43
Клеветата и измамата не са право, а престъпление, което се преследва от закона. Аз не търся клакьори, за да мамя за тежестта на мнението си. И това, че съм премахнал всякакви коментари го доказва пред всеки непредубеден.

А твоя Любо си е един измамник и организатор на измами, защото преднамерено изопачава реалния баланс на мненията като ликвидира възможността за свободно оспорване на твърдения, за които нагло заблуждава читателя, че са безспорни.

И престани накрая да мародерстваш разбиранията на Гео Милев, защото е гнусно да приписваш на някого съучастие или съпричастност към престъпления, които са се случили десетилетия след смъртта му. Не е трудно за разбиране.
цитирай
48. vencivaleri1951 - Вмире, на теб както винаги обяснявам бавно
14.10.2014 01:49
vmir написа:
Клеветата и измамата не са право, а престъпление, което се преследва от закона. Аз не търся клакьори, за да мамя за тежестта на мнението си. И това, че съм премахнал всякакви коментари го доказва пред всеки непредубеден.

А твоя Любо си е един измамник и организатор на измами, защото преднамерено изопачава реалния баланс на мненията като ликвидира възможността за свободно оспорване на твърдения, за които нагло заблуждава читателя, че са безспорни.

И престани накрая да мародерстваш разбиранията на Гео Милев, защото е гнусно да приписваш на някого съучастие или съпричастност към престъпления, които са се случили десетилетия след смъртта му. Не е трудно за разбиране.


Споменах Леда Милева не защото е зверски убит баща и, а защото е с левичарско мислене фамилията им. Това в отговор на някой си НКФ от Бургас който отне правото на Любо да е бивш ресактор в детско списание понеже видите ли имал еди какви си съждения. Само поради тази причина иронизирах със дабраната на " зайченцето бяло"
А иначе ще споменавам при съответни дати, и диалози Гео Милев и нежния символист Ясенов, и Вапцаров, и Лорка...Ще споменавам и ще питам Защо???
Толкова ли престъпни им бяха желанията всеки родил се да има стряха, хляб, работа, достойнство...Да не измекярства през 9 планини в 10та. Да не зида като тебе дувари, та да пази имот и семейство от престъпници.
Остави тази история с извамата и проче.
Ти си в случая "авантаджия":) Ходиш на гости, коментираш постинги, коментари, а при себе си не пускаш. Ходиш, а не посрещаш гости.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578417
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031