Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2012 21:27 - Съдбата стъпва тихо с лапички
Автор: sestra Категория: Други   
Прочетен: 2996 Коментари: 14 Гласове:
25

Последна промяна: 21.12.2012 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Имам нова  малка котка. Не, нямам. По-точно имах за малко, без да е искана, без да е чакана. Но преди това - малко за късмета. Моят прилича на лятна буря с гръмотевици, леки пристъпи на ужас примесени с истеричен смях и безкрайно наслаждаване на треви, дървета, плодове, птици и всякакви други твари, каквито можеш да се сетиш, а след това с дни възстановяване от изтощението на това приятно забавление. Това е символичната ми представа за късмета, животното е само едно събитие от снощи.
Та късметът никога не ме е глезил нито питал като всеки нормален късмет кога и как да ме споходи. Духне ли ми под опашката, точно така, идва с цялата възможна грубост и лоши маниери на невъзпитан момчурляк, веднага си отварям ушите и очите на четири, шест, осем, дванайсет посоки и цели едновременно. Иначе става лошо. Губя неща и случки, но добре, че не съм още главата си загубила. Докато намирам. Или съм била намирана.
Та намерих си котка. Не, не я намерих, тя ме намери. По-точно тя късмета си намери, тъй като бе забелязана от мен току пред моя дом, мяукаща неистово пред отсрещния вход. Изглеждаше изхвърлена по най-безмилостен начин на студа - малка, мърлява, тресяща се от студ и напълно непримирима със съдбата си. А съдбата и бе готова да я пусне надолу по сковаващия студ, гарниран с болезнен глад и някоя глутница също толкова онеправдани от съдбата кучета, но вече не толкова беззащитни. И съдбата на тая душа проговори в мислите ми. Предния ден говорихме с деца за доброто и за това как правенето на непоискано добро не е начин да сме добри, как може да създаде също толкова грижи, колкото и злото, което е решило да изкорени. "Ако сега дойде при мен, ще я взема." - прошепна съдбата и черната топчица с щръкнала опашчица пресече бързо уличката преди да затворя входната врата. Взех я. В къщи я показах на дъщеря ми, която нещо се сърдеше, че сме и пипали вещите докато не погледна към мен и това в ръцете ми. Лицето и се разми и може би разтопи, не обърнах внимание, това я накара да се сгъне малко, вероятно от любов и да вземе нещото от ръцете ми, след което веднага го занесе в банята и изкъпа. Явно котето е изтеглило дългата клечка, чувстваше се прекрасно, докато го сушаха и решеха. Нахранено и търсещо постоянно ласка, тръгна из къщата с някаква негова си леко полюляваща детска, но и много уверена женска проучваща походка. 
Ще си кажете, таман, всичко се подрежда, но не точно - имаме си друга котка и не искаме, по-точно аз не искам по никакъв повод да отглеждам повече от едно животно в къщи. А и другата котка мисли като мен, но може би в 2-3 степени по-усилено ги мисли тези неща. Беше кратко и даже малко сълзливо изпращане на другия ден. Даже котката домакин бе готова да пролее една две сълзи, така от куртоазия, почти се бе примирила с мъркалничето. Е, няма значение - съдбата му взе друг път - намери си друг дом, и друг някой, покрай когото да тичка сладко с малките си черни лапички. Там и ще порасне.
Та така - съдбата. Съдбата не е някаква усукана шарада. Тя  е късмет, който те намира, понякога ти го намираш, но както и да се случи, ти имаш много малка роля в неговия ход - твоята, която друг няма да изиграе. Дори няма и да си помисли друг за това.


image




Тагове:   котка,   съдба,   лапи,   шарада,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikoev - Със златни очички....:)
21.12.2012 22:12
Със златни очички....:)
цитирай
2. sestra - Да,
21.12.2012 22:18
благо същество :)
цитирай
3. mamas - Съдбата...
21.12.2012 22:21
От нея не можеш да избягаш.

Светла Коледа!
цитирай
4. sestra - Така е, тя говори в теб :)
21.12.2012 22:47
Благодаря, и на теб също, mamas!
цитирай
5. faktifakti - ние си избираме съдбата . както и живота си,
21.12.2012 23:39
за да овладеем определени уроци. новата ти форма ми хареса много.
цитирай
6. sestra - Да, точно.
21.12.2012 23:51
Благодаря :) Новата ми форма си е униформа.
цитирай
7. katan - Светли празници, сестрице!
22.12.2012 14:05
Много здраве и уют на теб и тази малка и топла, нежна котешка лапичка!
Целуни я от мен. Обичам тези същества.
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!
цитирай
8. tili - То ви е било полазничето
22.12.2012 14:30
и е изчистило всичко старо и лошо от къщата. Човек не знае от какво ще му дойде:)
Светли и радостни празници:)))***
цитирай
9. sestra - Катя, благодаря!
22.12.2012 15:13
Тя не е вече у нас, намерихме и дом и уютна стопанка, вярвам, че е добре, Весели празници!
цитирай
10. sestra - Лили, да знаеш как се радвам
22.12.2012 15:15
на това което каза! :) Сигурно е така, обичам тази душа до края на света (до следващия:) Весели празници :)***
цитирай
11. monaliza121 - Кой кого намира не е от голямо зна...
22.12.2012 15:50
Кой кого намира не е от голямо значение. Важно е да се намираме с обич и радост,:))
Весели празници, Сестра!:)
цитирай
12. tit - Да играем малките си роли с радост -
22.12.2012 18:11
това е важното!

Нямаш идея колко се радвА Маги на тази снимка!:))
Докара ми беля на главата - тя иска коте, амаа - все да е коте! Изтръгнала е от мен обещание за котешки постинг и всяко подсещане за това ме хвърля в паника!:)):)))
Успешна подготовка за празниците, Сестро!:))
цитирай
13. sestra - Да, с добро да се намираме, с обич също, Тинче :)
22.12.2012 20:57
Весели празници!

monaliza121 написа:
Кой кого намира не е от голямо значение. Важно е да се намираме с обич и радост,:))
Весели празници, Сестра!:)

цитирай
14. sestra - Ех, ако имах идея, щях ли да търся друг да го вземе,
22.12.2012 21:01
а не точно вас, Теди, като знам, всеки път ми казваш колко силно това дете иска котенце. Пък това е много гальовно и добродушно и явно навикнало на домашни условия. Ама хайде нищо, хубави празници, дано и се изпълни желанието, пък ти да претръпнеш от тревогата около това :)))
tit написа:
това е важното!

Нямаш идея колко се радвА Маги на тази снимка!:))
Докара ми беля на главата - тя иска коте, амаа - все да е коте! Изтръгнала е от мен обещание за котешки постинг и всяко подсещане за това ме хвърля в паника!:)):)))
Успешна подготовка за празниците, Сестро!:))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584026
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930