Постинг
22.02.2013 21:54 -
Вижте този филм
Автор: sestra
Категория: Регионални
Прочетен: 3766 Коментари: 20 Гласове:
Последна промяна: 23.02.2013 19:59
Прочетен: 3766 Коментари: 20 Гласове:
9
Последна промяна: 23.02.2013 19:59
И преди съм ви приканвала да го видите. Ако сте много впечатлени от сексуалната сцена в началото, моля, не спирайте да го гледате, интересното е до края. Едно уникално произведение на изкуството, което говори само за живота такъв, какъвто е, не спирайте никъде до края му, моля ви.
http://my-hit.ru/film/6662/online
Докато го намерих във Вибокс, се оказа изтрит. Този е на руски онлайн.
И много моля, мислете по въпроса на децата: Уважавате ли Хитлер. Аз съм ясна, не уважавам измекяри с мащабни идеи за идеален свят. Защото идеални светове не съществуват дори и в нашите сънища. Измекярите си ги измислят, за да ви манипулират. Хитлер дори не е бил луд или идеалист, просто комбинация от лоши качества. Интересно ми е какъв е вашият категоричен отговор на горния детски въпрос.
http://my-hit.ru/film/6662/online
Докато го намерих във Вибокс, се оказа изтрит. Този е на руски онлайн.
И много моля, мислете по въпроса на децата: Уважавате ли Хитлер. Аз съм ясна, не уважавам измекяри с мащабни идеи за идеален свят. Защото идеални светове не съществуват дори и в нашите сънища. Измекярите си ги измислят, за да ви манипулират. Хитлер дори не е бил луд или идеалист, просто комбинация от лоши качества. Интересно ми е какъв е вашият категоричен отговор на горния детски въпрос.
На споменатите адреси няма никой. Давай други.
цитирайлинка, с руски превод е сега.
цитирайФилма съм го гедал отдавна, но пак ще го гледам. Относно Хинки- човека си е за уважение и не.
цитирайза категоричен отговор? Исус е казал: "Искам да, да или не, не. Вие не можете да бъдете топли и студени едновременно" Моят въпрос е зададен от деца, да не забравяме какво им казваме.
цитирай
5.
beyondboreas -
Хм, един от любимите ми филми. Бих ...
23.02.2013 10:34
23.02.2013 10:34
Хм, един от любимите ми филми.
Бих могъл и да дам някакъв отговор, но ми е интересно защо държиш да знаеш?
цитирайБих могъл и да дам някакъв отговор, но ми е интересно защо държиш да знаеш?
Този въпрос ми е задаван неколкократно от деца, деца, които вече са научени да манипулират с този въпрос. Виждам реално атакуване на социалната свобода (винаги относителна) в този въпрос. А филмът е велик - единствен за своя автор - безупречно произведение.
цитирайИ колко са големи децата?
Имам двамина в къщи. Единият е на 17 години и задава въпроси от подобев характер. Еднозначен отговор е невъзможен поради естеството на нещата. Като говорим за Хитлер, трябва да имаме предвид, че в неговото управление има 3 периода. От началото на неговото управление до 1940 -та година, от 1940-та до 1945-та, и от 1945-та до 1956 -та (краят на живота му). За първият период е характерно, че връща властта изцяло в ръцете на Германия. Най-вече финансовата и банковата власт - което найстина е уникално и изключително добро. Вторият период е характерен с това, че извършва тотална грешка (под давление на свои съветници) като извършва нападение над СССР, а не над Швейцария. Третият период е неговото безлично съществуване в Патагония.
Въз основа на това, какъв да бъде категоричният отгвор?
цитирайИмам двамина в къщи. Единият е на 17 години и задава въпроси от подобев характер. Еднозначен отговор е невъзможен поради естеството на нещата. Като говорим за Хитлер, трябва да имаме предвид, че в неговото управление има 3 периода. От началото на неговото управление до 1940 -та година, от 1940-та до 1945-та, и от 1945-та до 1956 -та (краят на живота му). За първият период е характерно, че връща властта изцяло в ръцете на Германия. Най-вече финансовата и банковата власт - което найстина е уникално и изключително добро. Вторият период е характерен с това, че извършва тотална грешка (под давление на свои съветници) като извършва нападение над СССР, а не над Швейцария. Третият период е неговото безлично съществуване в Патагония.
Въз основа на това, какъв да бъде категоричният отгвор?
Децата нямат 16 още.
цитирай
9.
beyondboreas -
Така, като цяло отговорът ми е не, ...
23.02.2013 13:14
23.02.2013 13:14
Така, като цяло отговорът ми е не, поради причини, сходни с твоята. Обаче не съм съгласен със заключението, че Хитлер е бил "комбинация от лоши качества", и впрочем, мисля си, че всеки ВИЗИОНЕР за "идеален свят" е ИДЕАЛИСТ, няма как иначе, замисли се :) Мястото на Човек в света е толкова парадоксално, че всякакъв идеализъм/мечтателство е обречен/о най-малкото на разочарование. Това е дооооста дълга тема.
Най-смешното в такива случаи е, че можем да негодуваме колкото си искаме срещу хора като Хитлер, но всъщност ще сме идиоти, ако не ПРИЗНАЕМ, ролята на последния в еволюцията на човечеството като цяло. И оттук въпроси като "уважаваш ли го" започват да звучат наистина парадоксално... като живота :)
Уви, той е прозаичен за съжаление... та, нали затова сме си измислили концепцията за изкуство.
Относно филма, смятам, че той не е толкова ценен с проблематиката около наследството на Фюрера, а по-скоро с реалната картина, която представя на едно дисфункционално мултикултурно общество.
Впрочем, извинявай, че ще попитам, но не разбирам за кои деца става въпрос. За твои, за случайно срещнати или други?
цитирайНай-смешното в такива случаи е, че можем да негодуваме колкото си искаме срещу хора като Хитлер, но всъщност ще сме идиоти, ако не ПРИЗНАЕМ, ролята на последния в еволюцията на човечеството като цяло. И оттук въпроси като "уважаваш ли го" започват да звучат наистина парадоксално... като живота :)
Уви, той е прозаичен за съжаление... та, нали затова сме си измислили концепцията за изкуство.
Относно филма, смятам, че той не е толкова ценен с проблематиката около наследството на Фюрера, а по-скоро с реалната картина, която представя на едно дисфункционално мултикултурно общество.
Впрочем, извинявай, че ще попитам, но не разбирам за кои деца става въпрос. За твои, за случайно срещнати или други?
Филмът може да бъде свален от zamunda със бълг. субтитри. Трябва да се гледа, великолепна игра на Едуард Нортън.:)
Привет, sestra!:)
цитирайПривет, sestra!:)
няколко поколения? Примерно. Ми че колко му е. Децата, все едно, не са мои, но може и да са мои и когато и да ме попитат, няма да отговоря това, което пишете всички досега. И знам, че ако реалността утре ме изправи срещу тези деца, пак така ще кажа, не, но и срещу тях няма да застана, та това са децата ни. Да лежат на съвестта на любителите на хубав живот на всяка цена. Защо комбинация от лоши качества? Защото е измекяр, мерил с двоен аршин, неотказал привилегии, предимно крупните, и всичко това с една много нагла самоувереност в името на своето добруване. Да не бъркаме самоувереност с вяра. Съгласна съм с мнението ти за филма. Има в него образи на привидно зрели индивиди, дърпащи конците на младите - те са особено интересни. Защо повдигам въпроса на тези деца? Защото утре ще се изправим всички в ситуация да избираме между комунисти и националисти, нали се сещаш какво ще настане. Пази Боже.
[quote=beyondboreas]Така, като цяло отговорът ми е не, поради причини, сходни с твоята. Обаче не съм съгласен със заключението, че Хитлер е бил "комбинация от лоши качества", и впрочем, мисля си, че всеки ВИЗИОНЕР за "идеален свят" е ИДЕАЛИСТ, няма как иначе, замисли се :) Мястото на Човек в света е толкова парадоксално, че всякакъв идеализъм/мечтателство е обречен/о най-малкото на разочарование. Това е дооооста дълга тема.
Най-смешното в такива случаи е, че можем да негодуваме колкото си искаме срещу хора като Хитлер, но всъщност ще сме идиоти, ако не ПРИЗНАЕМ, ролята на последния в еволюцията на човечеството като цяло. И оттук въпроси като "уважаваш ли го" започват да звучат наистина парадоксално... като живота :)
Уви, той е прозаичен за съжаление... та, нали затова сме си измислили концепцията за изкуство.
Относно филма, смятам, че той не е толкова ценен с проблематиката около наследството на Фюрера, а по-скоро с реалната картина, която представя на едно дисфункционално мултикултурно общество.
цитирай[quote=beyondboreas]Така, като цяло отговорът ми е не, поради причини, сходни с твоята. Обаче не съм съгласен със заключението, че Хитлер е бил "комбинация от лоши качества", и впрочем, мисля си, че всеки ВИЗИОНЕР за "идеален свят" е ИДЕАЛИСТ, няма как иначе, замисли се :) Мястото на Човек в света е толкова парадоксално, че всякакъв идеализъм/мечтателство е обречен/о най-малкото на разочарование. Това е дооооста дълга тема.
Най-смешното в такива случаи е, че можем да негодуваме колкото си искаме срещу хора като Хитлер, но всъщност ще сме идиоти, ако не ПРИЗНАЕМ, ролята на последния в еволюцията на човечеството като цяло. И оттук въпроси като "уважаваш ли го" започват да звучат наистина парадоксално... като живота :)
Уви, той е прозаичен за съжаление... та, нали затова сме си измислили концепцията за изкуство.
Относно филма, смятам, че той не е толкова ценен с проблематиката около наследството на Фюрера, а по-скоро с реалната картина, която представя на едно дисфункционално мултикултурно общество.
Освен великолепният Нортън и Фърлонг, този филм е режисьорски дебют на Тони Кей, автор на редица музикални клипове, който досега не е направил друг игрален филм, но този е повече от професионален, повече от ярък, повече от талантлив.
цитирайmonaliza121 написа:
Филмът може да бъде свален от zamunda със бълг. субтитри. Трябва да се гледа, великолепна игра на Едуард Нортън.:)
Привет, sestra!:)
Привет, sestra!:)
13.
beyondboreas -
Национал-социализма, произво...
23.02.2013 15:09
23.02.2013 15:09
Национал-социализма, производните му влиянияи и т.н. не е дълга тема.
Имах предвид, че щеш, не нещ, "нещата" "стават" И благодарение на разни измекяри.
Въпросът е, че те имат назначен дневен ред, който следват. Да, често той е проведен "с двоен аршин", но той дава резултати в бъдеще, дали са за добро или зло - не е моя работа да определям, аз си знам само за себе си. Мога ли да сменя мислите на банда комунисти, фашисти или въобще каквито и да е - не. Трябва ли?
Нещастието е най-добрият учител.
Хитлер е измекяр - за много хора безпорно. Той е и бащата на ЕС. Това добро ли е? Зло ли е? Това е просто определено следствие на действията му. Моралните категории принадлежат на религиите, а в природата как е? Ами в парадоксалната природа на Човека как е? Всеки който бленува, дори и да е измекяр, е идеалист. А този свят идеален ли е? Или по-скоро мястото на Човек в света и неговите идеи за него идеални ли са? Това е дългата тема.
Не е нужно да я подхващаме!
С нея просто илюстрирам колко трудно е понякога за хората да дадат конкретен отговор. Защото Човек поначало е раздвоен между него си и всичко останало. Което е още една дълга тема.
Не мисля, че в БГ има опасност да бъдат избрани крайно национални партии - просто масовата част от народа не е такава. За комунистите можем да се опасяваме до някаква степен. Проблемът е в самата политическа и образователна система, но те са световни, а не просто български (сякаш във ВБР не се сменят постоянно две партии от незапомнени времена), което пък се превръща в цивилизационен проблем.
Но това е съвсем нормално, наистина - Човек откакто се е пръкнал е в състояние на междуполюсен дисонанс, затова и нищо, което сътворява не може да е идеално, а идеалистите са просто мечтатели. Затова и Хитлер има важна роля в всеобщото ни развитие, незвисимо че го пишем лош. И пак ще кажа - човешката еволюция е парадоксална - един тръгнал да заличава евреите, а вместо това, благодарение на действията му, днес последните се радват на своя държава.
цитирайИмах предвид, че щеш, не нещ, "нещата" "стават" И благодарение на разни измекяри.
Въпросът е, че те имат назначен дневен ред, който следват. Да, често той е проведен "с двоен аршин", но той дава резултати в бъдеще, дали са за добро или зло - не е моя работа да определям, аз си знам само за себе си. Мога ли да сменя мислите на банда комунисти, фашисти или въобще каквито и да е - не. Трябва ли?
Нещастието е най-добрият учител.
Хитлер е измекяр - за много хора безпорно. Той е и бащата на ЕС. Това добро ли е? Зло ли е? Това е просто определено следствие на действията му. Моралните категории принадлежат на религиите, а в природата как е? Ами в парадоксалната природа на Човека как е? Всеки който бленува, дори и да е измекяр, е идеалист. А този свят идеален ли е? Или по-скоро мястото на Човек в света и неговите идеи за него идеални ли са? Това е дългата тема.
Не е нужно да я подхващаме!
С нея просто илюстрирам колко трудно е понякога за хората да дадат конкретен отговор. Защото Човек поначало е раздвоен между него си и всичко останало. Което е още една дълга тема.
Не мисля, че в БГ има опасност да бъдат избрани крайно национални партии - просто масовата част от народа не е такава. За комунистите можем да се опасяваме до някаква степен. Проблемът е в самата политическа и образователна система, но те са световни, а не просто български (сякаш във ВБР не се сменят постоянно две партии от незапомнени времена), което пък се превръща в цивилизационен проблем.
Но това е съвсем нормално, наистина - Човек откакто се е пръкнал е в състояние на междуполюсен дисонанс, затова и нищо, което сътворява не може да е идеално, а идеалистите са просто мечтатели. Затова и Хитлер има важна роля в всеобщото ни развитие, незвисимо че го пишем лош. И пак ще кажа - човешката еволюция е парадоксална - един тръгнал да заличава евреите, а вместо това, благодарение на действията му, днес последните се радват на своя държава.
движение на чистата енергия, законите и са прости. Все пак не мисля, че въпросът ми е незначителен. Историята е след нас, засега тук е личната отговорност, по-важно няма.То друго и няма. Днес ме безпокои особено и единствено това, че хората и особено децата биват изкушавани да я прехвърлят извън себе си, без значение върху кого. Това са фалшиви модели, преливане от пусто в празно. Но може би си прав - цялата история е такова нещо. Затова и за мен история не съществува. Има само тук и сега.
цитирайдано си прав в прогнозата, че у нас няма такава обществена настройка, щото на мен ми е напълно ясна и логиката, и позицията, и произхода на налудничавия поглед на както сполучливо го наричат Покерфейс. Иначе аз пак съм си лесна. След въпроса "Уважавате ли Хитлер" децата ми казаха: "Е как, ами нали той е изтребвал еди си кои" Отговорът ми: "Ако искате да правим като Хитлер срещу тези, които не харесвате, очаквайте скоро да се озовете именно в тяхната държава, на еди кои си" Елементарна теория на физиката. Няма празно пространство.
цитирай
16.
beyondboreas -
Не знам защо те безпокои. Няма какво ...
23.02.2013 19:08
23.02.2013 19:08
Не знам защо те безпокои. Няма какво да направиш по въпроса, освен да се надяваш с времето повечето люде да надраснат тези "изкушения".
Хората по-принцип се раждат като "неписана собственост", т.е. всичко онова, което включваш под своя самоличност има... право над теб. А самоличността като конструкция е "дар" за теб от разни симпатяги, които са оставили отпечатъка си върху историята. Въпросът е дали ще се оставиш това да те владее или ще направиш "информиран избор".
От зората на времето масата хора са контролирани от афектите (децата са най-уязвими, по разбираеми причини, но и лесно им омръзва, за щастие :), които създават у тях историята, културата, политиката, науката и т.н. Като началото на това дават битувите ритуали на най-древните ни предци, които по-късно прерастват във всевъзможните религии - най-голямата залъгалка за тълпите. Хората (или елитът, ако щеш), които налагат манипулацията посредством този инструментариум всъщност ти дават правото по този начин да заявиш "аз съм еди-к'во си". Така постепено се стига и до някаква цивилизация. Е не е ли това супер бъгаво, т.е. парадоксално?
-->За да си цивилизован, трябва да си роб. Обаче ако не си цивилизован... си оставаш дивак.
Лично смятам, че ето това противоречие играе не малка роля в поддаването на масите на разни идиотии, идеологии респективно.
цитирайХората по-принцип се раждат като "неписана собственост", т.е. всичко онова, което включваш под своя самоличност има... право над теб. А самоличността като конструкция е "дар" за теб от разни симпатяги, които са оставили отпечатъка си върху историята. Въпросът е дали ще се оставиш това да те владее или ще направиш "информиран избор".
От зората на времето масата хора са контролирани от афектите (децата са най-уязвими, по разбираеми причини, но и лесно им омръзва, за щастие :), които създават у тях историята, културата, политиката, науката и т.н. Като началото на това дават битувите ритуали на най-древните ни предци, които по-късно прерастват във всевъзможните религии - най-голямата залъгалка за тълпите. Хората (или елитът, ако щеш), които налагат манипулацията посредством този инструментариум всъщност ти дават правото по този начин да заявиш "аз съм еди-к'во си". Така постепено се стига и до някаква цивилизация. Е не е ли това супер бъгаво, т.е. парадоксално?
-->За да си цивилизован, трябва да си роб. Обаче ако не си цивилизован... си оставаш дивак.
Лично смятам, че ето това противоречие играе не малка роля в поддаването на масите на разни идиотии, идеологии респективно.
нямам безпокойство в мен. Казах, пределно лесно ми е. Зададох въпрос, на който държа. Той си е за вас, които му обърнахте внимание. От себе си благодаря :)
цитираймного точно, подкрепям мислите ти за моделите и цивилизацията.
цитирайЕто и моят отговор. По-скоро уважавам Хитлер заради неговата икономическа политика. Не съм съгласен с решението да напада СССР. Считам, че това е огромна грешка.
цитирайА моят е категорично не, защото първо: няма такова нещо като "добра икономическа политика" и все по-няма да има; второ - защото е измекяр, повтарям, усетил добро лично време за ползотворен популизъм и трето, защото е допуснал добре известни на всички ни престъпления срещу човеци, иначе казано - геноцид.
цитирайpodvodni написа:
Ето и моят отговор. По-скоро уважавам Хитлер заради неговата икономическа политика. Не съм съгласен с решението да напада СССР. Считам, че това е огромна грешка.
Грешка скъпа ! Това е официалната теза, която нвяма нищо общо с действителността!
цитирайАко искаш, споделяй кое е грешното, но мога да съм сигурна от сега - не греша по първото, няма шанс. А това води и до почти сто процента и за второто, което твърдя.
цитирайТърсене
Блогрол
1. Купон с рок и метъл
2. cefulesteven
3. sowhat от задругата на принцесите
4. Елена в кутия със стихове
5. Ти идваш неочаквано
6. sphinx
7. ravenheart
8. Камъчно от kosara2008
9. Поезия от Г. Ковачев
10. Кантон до линията
11. Нередовен дневник
12. Котките си ядат прилепи
13. Китайско с цветни маслини
14. Четири и нещо
15. ПрезОЧИ кобила (сива)
16. Човек е странна дума, но работи
17. Готик и всичко останало
18. Задругата...
19. Чужденец
20. Диктат на нравите
21. PS poetry
22. Тили свети :)
23. Вдъхновение от Надя :)
24. Милост - Мълчания от Надежда
25. Тераса с портокал
26. uroboric
2. cefulesteven
3. sowhat от задругата на принцесите
4. Елена в кутия със стихове
5. Ти идваш неочаквано
6. sphinx
7. ravenheart
8. Камъчно от kosara2008
9. Поезия от Г. Ковачев
10. Кантон до линията
11. Нередовен дневник
12. Котките си ядат прилепи
13. Китайско с цветни маслини
14. Четири и нещо
15. ПрезОЧИ кобила (сива)
16. Човек е странна дума, но работи
17. Готик и всичко останало
18. Задругата...
19. Чужденец
20. Диктат на нравите
21. PS poetry
22. Тили свети :)
23. Вдъхновение от Надя :)
24. Милост - Мълчания от Надежда
25. Тераса с портокал
26. uroboric