Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 11:49 - ум < сърце + ум
Автор: sestra Категория: Политика   
Прочетен: 6597 Коментари: 37 Гласове:
26

Последна промяна: 09.11.2012 18:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 умът има много причини да оцелее - сърцето една, волята божия.
умът търси - сърцето намира;
умът събира - сърцето раздава;
умът изобретява - сърцето реализира;
умът говори - сърцето пее;
умът гадае - сърцето знае;
умът властва - сърцето служи;
умът се смее на другите - сърцето на себе си;
И всичко си идва на мястото , когато умът приеме служба при сърцето:
умът да пътува - сърцето да пристига;
умът да търси - сърцето да намира;
умът да събира - сърцето да раздава;
умът да изобретява - сърцето да реализира;
умът да шепне - сърцето да пее;
умът да мълчи - сърцето да му говори.
И така - да са едно.
(текстът е отворен - може да се продължи)



Тагове:   сърце,   ум,   Воля,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miuenski - УМЪТ ДА ШИЕ - СЪРЦЕТО ДА БРОДИРА ...
09.11.2012 12:23
УМЪТ ДА ШИЕ - СЪРЦЕТО ДА БРОДИРА
УМЪТ ДА БЯГА - СЪРЦЕТО ДА ПОДСКАЧА
УМЪТ ДА СПИ - СЪРЦЕТО ДА СЪНУВА
цитирай
2. sestra - Второто е уникален случай - сърце гений! Браво.
09.11.2012 12:24
ket1baloo написа:
умът да работи - сърцето да консумира
умът да страда - сърцето да пресмята
умът да протестира - сърцето да убива

цитирай
3. stela50 - !!!
09.11.2012 12:26
Умът да решава - сърцето да прощава...
Умът да протестира - сърцето да разбира ...
Умът да се намесва - сърцето да усеща...
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Стани! Ама че хубаво!:)
09.11.2012 12:29
Умът умува - сърцето мисли
сърцето мисли - умът робува
умът робува - сърцето властва -
с Любов!:)

Радостен ден, Стани!
цитирай
5. sestra - miuenski, stela50, malchaniaotnadejda7,
09.11.2012 13:16
благодаря ви за точните добавки! Сърцето ми поздравява вашите, а умът ми ви посвещава кротки мисли :)
цитирай
6. sestra - Вие направихте достатъчно, жено.
09.11.2012 13:54
Напуснете блога ми завинаги и забравете, че съществувам, забравете и моите приятели! Препоръчвам Ви да успеете.

ket1baloo - .
13:30
изтривам се. не мога да преодолея отвращението си от вас.
цитирай
цитирай
7. magicktarot - Прекрасно, Стани!
09.11.2012 22:32
Умът да измисля, Сърцето да изживява
Умът да планира, Сърцето да сътворява
Умът да чете, Сърцето да лети
Умът да бърбори, Сърцето да се кефи

:)))
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 9. ket1baloo - .
10.11.2012 00:34
ket1baloo написа:
АЙДЕ БЕ, СВИНСКА ПАЧА ВОНЯЩА, ИЗТРИЙ МЕ НАЙ-НАКРАЯ, НАЛИ ДА МЪЧИШ ХОРАТА Е ЛЮБИМОТО ТИ ЗАНИМАНИЕ?:)

Да ти приличам на мазохистка? Я ми кажи, Кейти? Защото Стани ми е приятелка и често съм тук. Освен това, тя е много млада, много чаровна, страхотен художник - направо си е красива и спирам дотук, да не тревожа сънищата ти.:) Защо се разфуча и изтри онзи куплет за бютифъл майнд и хладен ум? Дай насам това писание, ако ти стиска - да ти отговоря както подобава. Защо го изтри! Само защото някой не те разбра или защото ти не го разбра. Един нобелист бе казал - "Хората имаме два основни недостатъка - Не знаем истинския смисъл на думите и не знаем бъдещето си." Ти си човек. Приеми факта, посрещни някак този факт.

ps Наистина е гениален. Стани е права.
цитирай
9. sestra - Да, сърцето се кефи, защото само то
10.11.2012 09:18
умее да се разсмее, когато умът му го провокира... Благодаря, че ми писа, Соня. Ето, че идеята ми да продължим заедно тази игра на понятия, въпреки ... както и да е :)

magicktarot написа:
Умът да измисля, Сърцето да изживява
Умът да планира, Сърцето да сътворява
Умът да чете, Сърцето да лети
Умът да бърбори, Сърцето да се кефи

:)))

цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - И нека оставим метафорите като излишни грейки в ъгъла.
10.11.2012 09:25
Железните доспехи тежат, Кейт, когато си в дома на човек, когото обичаш.
Оригинална си, забавна си като биг мак. Ще бъде ясна - "пачите" в тази "дискусия" сме две аз и Стани. Аут оттук или се стегни и кажи нещо смислено. Ако можеш де;)
цитирай
11. sestra - Железните доспехи тежат, Кейт, ...
10.11.2012 09:41
malchaniaotnadejda7 написа:
Железните доспехи тежат, Кейт, когато си в дома на човек, когото обичаш.
Оригинална си, забавна си като биг мак. Ще бъде ясна - "пачите" в тази "дискусия" сме две аз и Стани. Аут оттук или се стегни и кажи нещо смислено. Ако можеш де;)


Наде, току-що ти написах един коментар, който не знам защо не показа думите ми, нещо не догледах... Тя няма да се оправи, поне не тук, казах и достатъчно. Не съм и жертва, просто трябва да си прави упражнения за очи, за да види - не съм мъж, не съм онзи, който я е изоставил. Не съм и подготвена за темата Аксел и Слаш, въпреки че ме натъжи малко това, че не съм имала други приятели освен Слаш. Щях да се радвам да го имам за приятел. Хубаво ,че ми хрумна този пост, че да излезе основната същност на конфликта УМ - СЪРЦЕ. Хаосът. Нищо случайно няма, както винаги. Благодаря ти за хубавите думи, приятелството ти за мен е съкровище. Хубав ден, хубав уикенд :)
цитирай
12. sestra - нищо за никакъв, , бютифул майнд, , ...
10.11.2012 09:48
ket1baloo написа:
нищо за никакъв ,,бютифул майнд,, не съм писала, а авторът на блога запази като цитат всичко, което изтрих. АЗ АНОНИМНИ КОМЕНТАРИ НЕ ПИША.


Запазвам като цитати простотиите, да си ги гледа, който ги е писал. На мен не ми пречат, не ме и засягат. Може би някой ден пък да проумееш, че си се пообъркала, затова ги запазих. Но тези за Аксел ще ти ги изтрия. Да не се терзаеш, няма да ти се сбъдне, ясно е. А и Аксел - може да прочете и да се натъжи нещо.
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - Аз ти благодаря, Стани!
10.11.2012 09:51
Хубав уикенд и на теб. Хаосът ражда истините, когато е от сърце. Когато е само мисловен, често пъти не казва нищо. Радостен ден и до скоро!:)
цитирай
14. marrta - Умът е твърде страхлив, хайде да не е страхлив - предпазлив
10.11.2012 10:04
а сърцето...то е смелчага ( но това е само в случай на любов), воюват непрестанно

>..умът е прекалено равен, сърцето много е хълмисто

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=21977
цитирай
15. magicktarot - Стани, гледам по някои коментари, че при теб е весело :)))
10.11.2012 11:21
Писал е някой с наранен ум и разбито сърце - покрай това се сетих за още една връзка:

Умът наранява, Сърцето го разбива
на пух и прах
и притежателят започва да изглежда жалък.
А дано се оправи!
Или поне някой "го оправи"!

:)))))

И друг път съм ти се възхищавала на реакциите ти към такива смешновати и пънещи се елементи! Това, явно, обаче успява да ги раздразни още повече! Само така! :)
цитирай
16. musicriver - Пет по ум по сърце = на моето усещане за обич
10.11.2012 11:54
умът полита - сърцето достига
умът беснее - сърцето укротява
умът вали - сърцето грее
умът композира - сърцето пее
умът е Той - сърцето Аз
:)

Прегръдки, сестричке :)

рекичка

И две парчета в този ред на мисли :
Berk & The Virtual Band - You are My Heart, You are My Soul
http://youtu.be/0fsnlgi7d4A
Paramore-My Heart
http://youtu.be/xZ43838p5y0
цитирай
17. sestra - а сърцето. . . то е смелчага ( но това е ...
10.11.2012 12:28
marrta написа:
а сърцето...то е смелчага ( но това е само в случай на любов), воюват непрестанно

>..умът е прекалено равен, сърцето много е хълмисто

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=21977


Много ми хареса стихотворението ти, с този гневен сняг - контрапункт на дуализма. И знаеш ли каква щуротия ми хрумна като добронамерена ирония в две твои поредни строфи там?... прости ми, ако не ти допада...

Умът с сърцето е на нож
и иска му сготви супа. :)
цитирай
18. sestra - Хубав уикенд и на теб. Хаосът ражда ...
10.11.2012 12:30
malchaniaotnadejda7 написа:
Хубав уикенд и на теб. Хаосът ражда истините, когато е от сърце. Когато е само мисловен, често пъти не казва нищо. Радостен ден и до скоро!:)

Когато е мисловен, си е само хаос, така е. Благодаря, до скоро :)
цитирай
19. sestra - Писал е някой с наранен ум и разбито ...
10.11.2012 12:33
magicktarot написа:
Писал е някой с наранен ум и разбито сърце - покрай това се сетих за още една връзка:

Умът наранява, Сърцето го разбива
на пух и прах
и притежателят започва да изглежда жалък.
А дано се оправи!
Или поне някой "го оправи"!

:)))))

И друг път съм ти се възхищавала на реакциите ти към такива смешновати и пънещи се елементи! Това, явно, обаче успява да ги раздразни още повече! Само така! :)


Весело... много весело, до сълзи. Да, сърцето не се разбива, само заболява, но може да разбие ума на пух и прах явно. Не ми се възхищавай. Жалкост пълна :(
цитирай
20. анонимен - ha ha ha
10.11.2012 12:52
това е тооолкова забавно)
http://www.youtube.com/watch?v=uCg2BoKiuOM
цитирай
21. magicktarot - Стани, каква жалкост!?
10.11.2012 12:54
Аз може би не съм наясно с контекста, но ако съм схванала правилно, тук се изхожда някой - просто е добре да се оплачеш в "ръководството". Не знам дали ще помогне, но каквото и да стане - по отношение на теб жалкост не виждам! :)
цитирай
22. анонимен - :)
10.11.2012 13:06
:)
цитирай
23. sestra - Аз може би не съм наясно с контекста, ...
10.11.2012 13:36
magicktarot написа:
Аз може би не съм наясно с контекста, но ако съм схванала правилно, тук се изхожда някой - просто е добре да се оплачеш в "ръководството". Не знам дали ще помогне, но каквото и да стане - по отношение на теб жалкост не виждам! :)

Хе, стават такива работи. Откачалките ги правят. Предлагам да не коментираме този инцидент. Дамата има от мен добронамерена засега покана да напусне.
цитирай
24. анонимен - :)
10.11.2012 13:44
YOU'VE GOT NO OTHER FRIENDS BUT SLASH:))))
http://www.youtube.com/watch?v=uCg2BoKiuOM
цитирай
25. sestra - :)) Обичам го - така е.
10.11.2012 13:52

И не ме занимавай с Бон Джоуви - него, сори, не го харесвам.

ket1baloo написа:
YOU'VE GOT NO OTHER FRIENDS BUT SLASH:))))
http://www.youtube.com/watch?v=uCg2BoKiuOM

цитирай
26. анонимен - :)
10.11.2012 13:54
ИСКАМ ДЕТЕ ОТ AXL ROSE!:)
http://www.youtube.com/watch?v=-mF4Tf7QiWs
цитирай
27. анонимен - само че той (SLASH) не те обича,....
10.11.2012 14:08
....,,Стани,,:)
разрешавам ти да изтриеш бон джоуви:) щом не го харесваш:)))

http://www.youtube.com/watch?v=kE3FAY-NOiU

Джими Хендрикс също можеш да изтриеш....:)

И, ,,Стани,, , THIS IS NOT A JOKE.

цитирай
28. sestra - Диалози, диагнози...
10.11.2012 14:59
само психиатър липсва, че да стане супер.
цитирай
29. tit - ако извадим ума,
10.11.2012 15:04
се получава вярното неравенство, че сърцето е повече от нищо...:)
прочее - и неразумните имат сърца, но с ум си е по-добре!:)
Колкото и малко да е!:))
цитирай
30. sestra - Да, не може, но трябва да служи, не да управлява.
10.11.2012 18:25
tit написа:
се получава вярното неравенство, че сърцето е повече от нищо...:)
прочее - и неразумните имат сърца, но с ум си е по-добре!:)
Колкото и малко да е!:))

цитирай
31. sestra - умът полита - сърцето достига ...
11.11.2012 10:01
musicriver написа:
умът полита - сърцето достига
умът беснее - сърцето укротява
умът вали - сърцето грее
умът композира - сърцето пее
умът е Той - сърцето Аз
:)

Прегръдки, сестричке :)

рекичка

И две парчета в този ред на мисли :
Berk & The Virtual Band - You are My Heart, You are My Soul
http://youtu.be/0fsnlgi7d4A
Paramore-My Heart
http://youtu.be/xZ43838p5y0


Здравей, рекичке,
едва днес видях, че съм коментирала твоя коментар, но не се виждаше. Писах, че много ми харесва джаз изпълнението на Първата песен, а втората не се отваря и това, че ти си добър готвач в кухнята на тези двамата: сърце-ум. Извини ме, че не видях навреме грешката си тук.
цитирай
32. makont - Умът дори и да спи,
11.11.2012 11:02
сърцето винаги диша! Дишай, Стани! Усмивки от мен!
цитирай
33. sestra - Благодаря за коментара, Мая :)
11.11.2012 11:25
Дишам, да не съм луда да не го правя ;))) Слънчева неделя!
цитирай
34. magicktarot - Пак съм тук! :)))
11.11.2012 14:39
Умът мисли мислите на Другите, Сърцето пулсира пулса на Земята.
Умът е виртуален, Сърцето е Реално.
цитирай
35. sestra - Да, хубаво е как всичко съвпада, наистина има мегдан за продължение на темичката -
11.11.2012 18:37
Другите, които визираш са другите и в нас. Напълно съм съгласна.
цитирай
36. karaiany - Мъдро е сестричке ! Ще се върна от...
13.11.2012 07:10
Мъдро е сестричке ! Ще се върна отново . Мисля продължение ! :)
цитирай
37. zaw12929 - сърцето да му говори.
13.11.2012 07:18
сърцето да му говори.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584007
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930