Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2016 01:00 - Наблюдение върху
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1646 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Някъде сънуват в унес
до смъртта живота
и любови помежду си
като чакана награда.
Глупост.
Да си жив е дарът
по любов,
ако обичаш.





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - истина
02.12.2016 01:10
!
цитирай
2. nalia - глупост и мъдрост,
02.12.2016 08:14
колко лесно си сменят местата - моето наблюдение, Стани:)
цитирай
3. sestra - Истина е, когато боли, страхуваме се
02.12.2016 15:08
faktifakti написа:
!

и все пак волята ни води напред.
Привет :)
цитирай
4. sestra - Съвсем точно, Наталия, тази игра е дори забавна и насъщна за всеки осъзнат човек,
02.12.2016 15:19
nalia написа:
колко лесно си сменят местата - моето наблюдение, Стани:)

когато си сменят окончателно местата, тогава... И все пак темата е друга - за лъжливата реалност и същинската. Поздрав, скъпа Нали :)
цитирай
5. cinderellathespy - Катастрофата
03.12.2016 12:13
Преди 2 седмици когато се случи катастрофата,
се почувствах много странно - нещата се случиха
на забавен каданс - хем бях част от случващото се,
хем бях като страничен наблюдател, много странно...
И някак си си дадох сметка, че реалността, която
възприемаме нон стоп е илюзия, истинското е в подсъзнанието,
в подсъзнателните ни възприятия, които се отключват в ето такива моменти...
И двигателя в тези възприятия е само и единствено любовта,
усещането за безтегловност, едновременно за цялост и разделност,
за изначална същност и развръзка, която не зависи по никакъв начин от теб,
а само от Висшата сила, някои го наричат Създателя, аз я наричам Вселена!
Много проникновенно, Сестричка, а парчето на Еминем не го бях чувала.
Благодаря! :)
Прегръщ,

Ели
цитирай
6. donchevav - Брилянтно по изказ прозрение - д...
03.12.2016 17:07
Брилянтно по изказ прозрение - дълбоко. Споделям.
цитирай
7. sestra - Ах, колко точно и в какъв синхрон с мислите ми
03.12.2016 23:33
cinderellathespy написа:
Преди 2 седмици когато се случи катастрофата,
се почувствах много странно - нещата се случиха
на забавен каданс - хем бях част от случващото се,
хем бях като страничен наблюдател, много странно...
И някак си си дадох сметка, че реалността, която
възприемаме нон стоп е илюзия, истинското е в подсъзнанието,
в подсъзнателните ни възприятия, които се отключват в ето такива моменти...
И двигателя в тези възприятия е само и единствено любовта,
усещането за безтегловност, едновременно за цялост и разделност,
за изначална същност и развръзка, която не зависи по никакъв начин от теб,
а само от Висшата сила, някои го наричат Създателя, аз я наричам Вселена!
Много проникновенно, Сестричка, а парчето на Еминем не го бях чувала.
Благодаря! :)
Прегръщ,

Ели

си го написала, Ели... Съпътствайки в последните часове човека, с когото живях 30 години и който ми бе по-близък от брат, взех този урок, наречен "раждане - Илюзия, смърт - Истина, реалност - Любов"
Явно смъртта е учител. Еминем изглежда също при нея е учил...
цитирай
8. sestra - Благодаря ти сърдечно ,Вени,
03.12.2016 23:36
donchevav написа:
Брилянтно по изказ прозрение - дълбоко. Споделям.

за оценката!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2583276
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930