Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2016 12:21 - Антагонизмът - това претупано копие на съществуването
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 3154 Коментари: 17 Гласове:
14

Последна промяна: 31.08.2016 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  плод на страховете...
 Купих си от зарзаватчийката сини сливи-воини. Ето как.
Вчера, също от нея си купих и много ми харесаха - твърдички и в същото време добре узрели. С надеждно дребен размер, а отвътре тъмнокехлибарени. Разкошни за любителите им като мен. И днес естествено отивам пак, но гледам, че останали на дъното и повечето меки и загниващи. Не стават, викам си, но като съм решила... и отбирам по памет от сливите всичко онова, което вчера ми бе дошло като подарък свише. Така се сдобих със сливи-воини - узрели здрави и устойчиви на времето. Влизам в магазинчето да ги платя и какво, моля ви се, виждам? Десетина каси с прекрасни, свежи, току-що набрани от същите като вчера. 
 Смутно, объркващо и глупаво положение. Да поискам да ми ги смени... гледам я - надява се да не повдигна въпроса. И не го повдигнах. Някой ще кажат, че съм постъпила глупаво, мекушаво. Може. Но сега си имам воини-сладкишчета. Защото отказах да сравня своето с чуждо. И защото покоят на душата ми, тази щуротийка, тази рядка билчица, е ценност, която не мога да си купя, нито да измеря на везна и при най-благата на света зарзаватчийка. 

image

..."- В известен смисъл да - отвръща тя. - И от време на време вятърът духа доста силно."
"Кафка на плажа", Харуки Мураками

По-късно ще намеря време да сменя нечетливата снимка, тъй като последната фраза следва текста...






Тагове:   Сливи за смет,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Воина никога не остава длъжен никому...и ,най вече пред самия Себе си...
31.08.2016 14:35
„ твърдички и в същото време добре узрели ;P
каква сладурска хрумка, сис....
чак се облизах от кефф...
цитирай
2. sestra - Точно такива са, Джули,
31.08.2016 17:00
бих искала да можех да ти предложа да ги опиташ. Но надявам се духът да ти предостави и още по-хубави :) Есента предлага плодове на воля.
цитирай
3. nalia - Сливи-воини:))
31.08.2016 20:00
Нека ароматните свещи изгарят до край и не пазим дрехи за специални случаи, момичета:))
цитирай
4. sestra - Nalia, единодушна съм с теб.
31.08.2016 21:07
Новите си дрехи първо нося в къщи :) Воините сред другите видове са често срещано явление, дори, не съм сигурна... дали вече не се срещат по-често сред тях, отколкото сред човеците :)
цитирай
5. roden - Добре си сторила, като си взела тези ...
31.08.2016 21:09
Добре си сторила, като си взела тези воини. Те дваж са били низвергнати - веднъж когато никой не ги е избрал, а после и от зарзаватчийката, която ги е изоставила и отделила далеч от събратята им красавци. Това са били синьо-тъжни сливи. Добре е че си ги взела, а най-добре е че после не си ги предала. И те са ти се отблагодарили чрез писанието ти. В "малките" нещица е голямото :)
цитирай
6. sestra - Силата се кове така, Роден,
31.08.2016 22:55
в отхвърляне, в самота. На мен ми бе достатъчна тишината.
цитирай
7. roden - Да.
01.09.2016 00:50
"Силата се кове така, Роден, в отхвърляне, в самота. На мен ми бе достатъчна тишината."

И пак да.
Светът така е устроен, че да ни подпомага във верните избори. Защото сме слабички. Поради това първо той ни отхвърля по един или друг повод, та да можем да прогледнем, след което и ние да го отхвърлим. Е, в повечето случаи не отхвърляме, а страдаме, падаме и се вкопчваме в крачола на света. Докато се влачим, следва ново подпомагане, ново, още по-силно отхвърляне. И т.н. Но ако успеем да го отхвърлим, идва тишина, мир, небесен свят. И Сила. Явно си успяла, Сестра. И знаеш, че тукашният свят не понася това. Успех в борбата! :)
цитирай
8. sestra - Хм.
01.09.2016 11:04
Благодаря, Роден. И на теб.
цитирай
9. faktifakti - жените много обичаме да си говорим за сливите
01.09.2016 11:35
и да ги превръщаме във воини,
а воините всъщност са предопределени за мъжете май:)
интересни мисли, усмихна ме
цитирай
10. sestra - Според мен грешиш, Еви...
01.09.2016 12:35
В живота си съм слушала разговори за този плод предимно от мъже и предимно около теми, свързани с митологичното им превръщане в сливова ракия :)
Мразя войните, но виждам, че биват разпалвани от глупци и довършвани по необходимост от разумните. Не е ли така?
(заглавието)
цитирай
11. faktifakti - заради този мек войнствен плод и Троянската война е факт :)
01.09.2016 12:48
sestra написа:
В живота си съм слушала разговори за този плод предимно от мъже и предимно около теми, свързани с митологичното им превръщане в сливова ракия :)
Мразя войните, но виждам, че биват разпалвани от глупци и довършвани по необходимост от разумните. Не е ли така?
(заглавието)

цитирай
12. sestra - Batogo, нещо ми се губи коментара ти,
01.09.2016 12:52
за който ти благодаря от сърце, както и за единодушието, поздрав, Оги!
Съжалявам ако без да искам съм го изтрила вместо одобрение :(
Създаде ми много хубаво настроение, благодаря отново.
цитирай
13. sestra - А...ха-ха-ха, не знаех
01.09.2016 12:57
faktifakti написа:
sestra написа:
В живота си съм слушала разговори за този плод предимно от мъже и предимно около теми, свързани с митологичното им превръщане в сливова ракия :)
Мразя войните, но виждам, че биват разпалвани от глупци и довършвани по необходимост от разумните. Не е ли така?
(заглавието)


Разсмя ме :))) Тя ще дойде Джули да ти обясни за воините още малко и как един воин никога не влиза пръв в битка. Не знаете вие за какви вкусни неща говоря аз...
цитирай
14. faktifakti - майтапя се Стани,
01.09.2016 13:16
разсъжденията ти, както винаги са много интересни, а стилът ти е перфектен.
насочваш погледа ми винаги в интересни посоки :)


sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
В живота си съм слушала разговори за този плод предимно от мъже и предимно около теми, свързани с митологичното им превръщане в сливова ракия :)
Мразя войните, но виждам, че биват разпалвани от глупци и довършвани по необходимост от разумните. Не е ли така?
(заглавието)


Разсмя ме :))) Тя ще дойде Джули да ти обясни за воините още малко и как един воин никога не влиза пръв в битка. Не знаете вие за какви вкусни неща говоря аз...

цитирай
15. sestra - Знам, Ева, разсмя ме, обожавам да се майтапим с приятели,
01.09.2016 13:51
faktifakti написа:
разсъжденията ти, както винаги са много интересни, а стилът ти е перфектен.
насочваш погледа ми винаги в интересни посоки :)


sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
В живота си съм слушала разговори за този плод предимно от мъже и предимно около теми, свързани с митологичното им превръщане в сливова ракия :)
Мразя войните, но виждам, че биват разпалвани от глупци и довършвани по необходимост от разумните. Не е ли така?
(заглавието)


Разсмя ме :))) Тя ще дойде Джули да ти обясни за воините още малко и как един воин никога не влиза пръв в битка. Не знаете вие за какви вкусни неща говоря аз...


радвам се, че си тук.
цитирай
16. faktifakti - е как да не знам, оня ден правих бейби баклавички със слива и бадемова ядка вътре
01.09.2016 16:17
станаха трепач :)
според китайските наръчници истинският пълководец не влиза от спортна страст в битка, но ако влезе неизменно побеждава/

sestra написа:
faktifakti написа:
разсъжденията ти, както винаги са много интересни, а стилът ти е перфектен.
насочваш погледа ми винаги в интересни посоки :)


sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
В живота си съм слушала разговори за този плод предимно от мъже и предимно около теми, свързани с митологичното им превръщане в сливова ракия :)
Мразя войните, но виждам, че биват разпалвани от глупци и довършвани по необходимост от разумните. Не е ли така?
(заглавието)


Разсмя ме :))) Тя ще дойде Джули да ти обясни за воините още малко и как един воин никога не влиза пръв в битка. Не знаете вие за какви вкусни неща говоря аз...


радвам се, че си тук.

цитирай
17. sestra - Ее, представям си ги - воини изкушения. Не мога да се меря с твоите кулинарни умения, знам си :)
01.09.2016 16:45
faktifakti написа:
станаха трепач :)
според китайските наръчници истинският пълководец не влиза от спортна страст в битка, но ако влезе неизменно побеждава/

sestra написа:
faktifakti написа:
разсъжденията ти, както винаги са много интересни, а стилът ти е перфектен.
насочваш погледа ми винаги в интересни посоки :)


sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
В живота си съм слушала разговори за този плод предимно от мъже и предимно около теми, свързани с митологичното им превръщане в сливова ракия :)
Мразя войните, но виждам, че биват разпалвани от глупци и довършвани по необходимост от разумните. Не е ли така?
(заглавието)


Разсмя ме :))) Тя ще дойде Джули да ти обясни за воините още малко и как един воин никога не влиза пръв в битка. Не знаете вие за какви вкусни неща говоря аз...


радвам се, че си тук.


Да, така стоят нещата с истинските воини и за да станат такива, те преминават през всички необходими изпитания.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578698
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031