Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2016 12:34 - Обстоятелство живот
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 3984 Коментари: 20 Гласове:
24

Последна промяна: 18.05.2016 17:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Как се оказахме тук?
Къде тук?
Аха, това, предполагам,
ни се е получило
по стечение на обстоятелството,
че сме били тук,
когато то 
се е било случило.
И между всичко това -
както ти общуваш,
така и с теб общува друг.
Както приемаш обстоятелствата,
така и те приемат теб.


Ето я цяла и моята Пролет.
Завършена е под името
"Небесните потоци"

image




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - Обстоятелствата предполагат и ...
18.05.2016 12:42
Обстоятелствата предполагат и разполагат.
цитирай
2. kvg55 - "Небесните потоци" на ...
18.05.2016 12:48
"Небесните потоци" на нашето въздигане.
цитирай
3. sestra - Аха
18.05.2016 12:56
.
цитирай
4. donchevav - Обстоятелствата са нещо досадно, ...
19.05.2016 08:48
Обстоятелствата са нещо досадно, но точно те ни показват, че още сме вътре в живота. И си права - взаимно се променяме.

А от небесните потоци струи свежест, която разхлажда лицето на болната майка Земя:)))
Не се смея - така го виждам - и ми харесва, и ме боли! Поздрави, Стани!
цитирай
5. sestra - Досадни или не, обстоятелствата са факти.
19.05.2016 13:02
donchevav написа:
Обстоятелствата са нещо досадно, но точно те ни показват, че още сме вътре в живота. И си права - взаимно се променяме.

А от небесните потоци струи свежест, която разхлажда лицето на болната майка Земя:)))
Не се смея - така го виждам - и ми харесва, и ме боли! Поздрави, Стани!

А фактите - свидетелства. БлАГОДАРЯ ти, че коментира моята пролет.
цитирай
6. faktifakti - красиви пролетни потоци.
19.05.2016 14:10
обстоятелствата са част от живота.
цитирай
7. sestra - Те са живота...
19.05.2016 14:31
faktifakti написа:
обстоятелствата са част от живота.

Радвам, се, че такa ги виждаш.
цитирай
8. martiniki - хубаво събуждане :)
20.05.2016 09:10
около оставането и около ставането ни - така тълкувам об стоя телства...без обаче
цитирай
9. sestra - Имаш силна интуиция, Доре,
20.05.2016 09:42
martiniki написа:
около оставането и около ставането ни - така тълкувам об стоя телства...без обаче

защото си възхитителен поет.
цитирай
10. yoan2015 - Сестра ми, имам един въпрос- как ме ...
23.05.2016 16:29
Сестра ми, имам един въпрос- как ме разкри???
цитирай
11. sestra - Това нещо, поезията, брат,
23.05.2016 18:20
yoan2015 написа:
Сестра ми, имам един въпрос- как ме разкри???

е по-силно от доктор Хаус и Шерлок Холмс. Не съм аз :)
цитирай
12. yoan2015 - Позволяваш ли ми да отбележа, че си ...
23.05.2016 20:11
Позволяваш ли ми да отбележа, че си много cool.....
цитирай
13. sestra - Защо искаш позволение за такива неща?
23.05.2016 21:44
yoan2015 написа:
Позволяваш ли ми да отбележа, че си много cool.....

Благодаря ти.
цитирай
14. astrojozi19 - БЛАГОДАРЯ!
31.05.2016 22:15
Така е, много ясно казано и прекрасно!
цитирай
15. sestra - Благодаря ти.
02.06.2016 01:20
astrojozi19 написа:
Така е, много ясно казано и прекрасно!

цитирай
16. roden - Къде сме
25.08.2016 00:37
Как се оказахме тук?
Къде тук?
Аха, това, предполагам,
ни се е получило
по стечение на обстоятелството,
че сме били тук,
когато то
се е било случило.
И между всичко това -
както ти общуваш,
така и с теб общува друг.
Както приемаш обстоятелствата,
така и те приемат теб.

Сложно ми е да пиша за писаното от теб:) Сложно ми е, защото към хубаво какво да прибавиш. Не е хвалебствие, сакън! Нямам време, доста служебно съм зает, а и по друго, та не мога да те изчета на прима виста. А и все ме спъваш. Което пък ме радва. Ето на, горното. Нежно изписано. А много казано. Доста ми се е налагало да мисля за това в стиха ти. Според мен човекът и онова, с което се среща, е едно. Всичко случващо се с нас е от нас. Колкото и да не сме съгласни с него, колкото и да роптаем, както и да крещим в изнемога - то е от нас, заради нас. Колкото и да сме влюбени в него, колкото и да роптаем, както и да крещим в изнемога - то е от нас, заради нас. Светът е прекрасно построен за нас, но ние сме малко слепички.
"Как се оказахме тук?
Къде тук?
Аха, това, предполагам,
ни се е получило
по стечение на обстоятелството,
че сме били тук,
когато то
се е било случило."

Като при Мечо Пух:) Красиво, елегантно. И замислящо. Ама че си. Браво, Сестра! Все така си пиши - простичко. Хубаво е. Невидимо хваща и въздига доброто в човека.

"И между всичко това -
както ти общуваш,
така и с теб общува друг.
Както приемаш обстоятелствата,
така и те приемат теб."

Този цитат... Този цитат, явно защото е изкаран извън цялата ти творба, звучи заграждащо. Но ти не това искаш да кажеш. Надявам се. Надежда... Преди малко четох един виц. Кратък е. "Ако пред теб видиш Надежда, значи си в Обеля." Паднах от смях!
цитирай
17. roden - продължение
25.08.2016 01:05
И между всичко това -
както ти общуваш,
така и с теб общува друг.
Както приемаш обстоятелствата,
така и те приемат теб.

Без да искам изпратих предишното писмо без да съм го приключил.
Така пишеш, че трябва /а и принуждаваш/, многократно да бъдеш изчитана.
Да, така е - както ти общуваш, така ще общува с теб другия. Може да не е днес, утре, може и никога тук да не е, но там, където е извънвремието, там извънвечно така ще се общува с теб. В това вярвам.

"Както приемаш обстоятелствата,
така и те приемат теб."

Като прочетох това, се усмихнах. И пак се замислих. За туй-онуй из живота си... Е, хубавото е, че накрая пак се усмихнах.

Много ти благодаря, че си естествена.
цитирай
18. sestra - Здравей, Роден,
29.08.2016 11:36
извини ме, моля, че забавих отговора си - обстоятелства, които принуждават да бъдат приемани ме залисваха тези дни. И доста мислих пак по този въпрос. Радвам се, че съм размислила и теб. Сложно е - по отношение на нашите нагласи ние разполагаме с дадености, които понякога можем да моделираме, а понякога не. Благодаря ти, че с тези коментари ме поощряваш да продължавам да пиша, понякога излизам от настройките за това. Сигурно и това е нормално. Мисля, че с читател като теб съм извадила голям късмет :) Не знам дали обърна внимание на маслената картина, илюстрираща този текст и дали ти е харесала. Тя е мое дело също. Благодаря ти сърдечно още веднъж за коментарите, ще очаквам когато имаш възможност и други. Хубав ден и седмица в септември.
цитирай
19. roden - Здравей,
29.08.2016 22:37
Картината ти ми хареса, даже бях влязал в нея. Не мога да коментирам картини, защото не рисувам. Някак си не е честно. Там или харесвам, или не. Канех се да те попитам дали рисунките са твои. Явно са твои. Ама че хубави акварели! Някак си хем нежни, хем сериозни. Харесвам това единствено вярно съчетание. Според мен. А що се отнася до времето за писане, то се определя от времето на страдание. Е, не във върлия смисъл на думата, а когато душата усети недоимък. Тогава тя виква, иска глътка чист въздух и нейният човек скача и описва, или рисува, или музицира и т.н. тази спасителна глътка.
Всичко хубаво и на теб :)
цитирай
20. sestra - Благодаря за мението,
30.08.2016 20:38
roden написа:
Картината ти ми хареса, даже бях влязал в нея. Не мога да коментирам картини, защото не рисувам. Някак си не е честно. Там или харесвам, или не. Канех се да те попитам дали рисунките са твои. Явно са твои. Ама че хубави акварели! Някак си хем нежни, хем сериозни. Харесвам това единствено вярно съчетание. Според мен. А що се отнася до времето за писане, то се определя от времето на страдание. Е, не във върлия смисъл на думата, а когато душата усети недоимък. Тогава тя виква, иска глътка чист въздух и нейният човек скача и описва, или рисува, или музицира и т.н. тази спасителна глътка.
Всичко хубаво и на теб :)

важно е за мен. Спокойна вечер.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578261
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031