Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2016 11:57 - Не убивай, най-подценяваната заповед
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1407 Коментари: 0 Гласове:
12

Последна промяна: 23.04.2016 11:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Денят на Земята е всеки ден.
  • Аз не се съмнявам, че част от съдбата на човешката раса в нейното възходящо развитие е да се откаже от яденето на животни. — Хенри Дейвид Торо

  • Когато бях достатъчно голям да разбера, че месото е било добито с убийство, аз го приех като неуместен начин за използване на нашата мощ да хванем по-слабо същество и да го осакатим. То е подобно на начина, по който хулиганите биха тормозили по-малките деца в училище. - Ривър Финикс
  •  
  • Нищо няма да допринесе за човешкото здраве и да повиши шансовете за оцеляване живота на земята толкова, колкото еволюцията на вегетарианското хранене. —Алберт Айнщайн
  •  
  • Сложете бебето в кошчето с ябълка и заек. Ако изяде заека и си играе с ябълката, аз ще ви купя нова кола. — Харви Дайамънд, съавтор на поредицата книги "Сила за живот"
  •  
  • Според мен животът на агнето е не по-малко ценен от този на човешко същество. Аз не бих искал да отнема живота на агне заради човешкото тяло. — Махатма Ганди
  •  
  • Аз се отказах от употребата на месо от ранна възраст и ще дойде време, когато хората ще считат убийството на животни също толкова престъпно и отвратително, както сега гледат на убийството на хора. — Леонардо да Винчи
  •  
  •  
Няма нужда да се реве на умряло по причини, изсмукани от омазани с невинна плът пръсти в този достатъчно объркан и достатъчно отдавна объркан свят, нашият. Достатъчно е всеки ден да осъзнаваш собственото си поведение.
На дребно и на живо. Докато има време.

  •  




Тагове:   убийства,   живот,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2588005
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930