Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2016 12:35 - Било-стряха
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 4656 Коментари: 19 Гласове:
20

Последна промяна: 17.02.2016 18:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако наистина 
я стегнеш
тази стаичка
с един прозорец,
маса, стол,
едно легло
и целия небесен свод
отгоре и,
то аз ще си направя
стълба до вратата и
и ще долитам 
през прозореца,
за да затворя
за секундичка очи
сред този
непринуден атриум
да мога да
поспра роенето
на световете,
раждащи
се през главите ни.
И с име ще я нарека
за да се посвети
единствено на времето,
което е било сега
и ще остане винаги.
Ще се опитам
да я подредя
с извадените 
от очи разпятия,
ще я почиствам
с огнена метла
в затънтените
мои ъглища.
Ще я умивам
с летен дъжд
и ще ухае леко
на безсмъртниче
и ще ушия
мъничко перде
с картинки на цветя
и дупчица за слънцето.
А засега все още
тя за мен
ще си остане 
стаичка безименна
на хълма горе,
впила поглед
неизменно в билото.

/Песничката "Revelry" добавих специално за Юлия. Заради нея си - такава, каквато е/





Тагове:   Веселие,   дом,   стая,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - It s sooo confusion, sister ;) https://youtu.be/Yp2C-Se1ys8 Proud Mary- Beyonce & Tina Turner
17.02.2016 13:24
Thanks indeed !
цитирай
2. kvg55 - Таванските стаички с прозорец към ...
17.02.2016 13:45
Таванските стаички с прозорец към небето имат особена привлекателност и романтика. Неслучайно се обитават от поети и художници.
цитирай
3. martiniki - ооо много е хубаво,
17.02.2016 16:11
хубава и с този непринуден атриум. Красиво място-немясто! На безсмъртниче ухае -
цитирай
4. sestra - Кое да е объркващо? :)
17.02.2016 18:11
katara написа:
Thanks indeed !

Песничката на Кингс ъф лиън ми е много любима, а днес ми напомни с нещо точно за теб. Благодаря за ответния поздрав.
цитирай
5. sestra - Така е.
17.02.2016 18:11
kvg55 написа:
Таванските стаички с прозорец към небето имат особена привлекателност и романтика. Неслучайно се обитават от поети и художници.

цитирай
6. sestra - Благодаря, Доре :)
17.02.2016 18:13
martiniki написа:
хубава и с този непринуден атриум. Красиво място-немясто! На безсмъртниче ухае -

Непринуден атриум мен ми е малко смешно, но тук му е мястото.
цитирай
7. elineli - Това
17.02.2016 19:40
перденце с дупчица за слънце ... ех, промушено детско пръстче през него видях, сестричке :)
Понякога нещата не е нужно да бъдат наречени, достатъчно е човек да ги чувства. И да си ги държи на близо. Правилно си го сложила тук.
цитирай
8. sestra - :)
17.02.2016 21:59
elineli написа:
перденце с дупчица за слънце ... ех, промушено детско пръстче през него видях, сестричке :)
Понякога нещата не е нужно да бъдат наречени, достатъчно е човек да ги чувства. И да си ги държи на близо. Правилно си го сложила тук.
. Може би е така. Всъщност вярвам ти, Ели :)
цитирай
9. getmans1 - Ссестара, събуди спомени в мен на ...
17.02.2016 22:50
Ссестара, събуди спомени в мен на има няма половинвековни :)))

В детството си имах такава стаичка, на тавана над салончето 3х3, за съкровища книги и мечти и понеже ми беше малка, на старата черница си направи и чардак.

пп Вярно бе, на прозореца за перде си бях поставил с два пирона парче синя басма на бели цветя.
цитирай
10. sestra - :)
17.02.2016 23:26
getmans1 написа:
Ссестара, събуди спомени в мен на има няма половинвековни :)))

В детството си имах такава стаичка, на тавана над салончето 3х3, за съкровища книги и мечти и понеже ми беше малка, на старата черница си направи и чардак.

пп Вярно бе, на прозореца за перде си бях поставил с два пирона парче синя басма на бели цветя.

цитирай
11. donchevav - Съновидение наяве - пожелавам ти да ...
17.02.2016 23:38
Съновидение наяве - пожелавам ти да се сбъдне - но внимавай с метлата:)))
Поздрави, Стани!
цитирай
12. faktifakti - стихът ти има
17.02.2016 23:44
привкус на безсмъртие,
толкова е неуловим с внушенията си
цитирай
13. batogo - !!!:))) Поздравления, сестра!
18.02.2016 08:01
Това е нещо много искрено, чисто и вдъхновяващо. Пожелавам ти да се сбъдне в цялата си ефирна нежност.
цитирай
14. sestra - Поздрав, Вени :)
18.02.2016 09:25
donchevav написа:
Съновидение наяве - пожелавам ти да се сбъдне - но внимавай с метлата:)))
Поздрави, Стани!

Хха... не съм пристрастна към метли - то всеки трябва да е внимателен с тях ;))
цитирай
15. sestra - Ами
18.02.2016 09:26
faktifakti написа:
привкус на безсмъртие,
толкова е неуловим с внушенията си

добре.
цитирай
16. sestra - Благодаря ти :)
18.02.2016 09:29
batogo написа:
Това е нещо много искрено, чисто и вдъхновяващо. Пожелавам ти да се сбъдне в цялата си ефирна нежност.

Обичам, когато поезията се държи като жива. А вероятно и е.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Привет!
18.02.2016 11:37
Мерената ти реч пределено е по добра от политическата ти приказка:)
Четейки я си спомних за Дамян Дамянов/ Тавана/. Спомних си как съученичките ми
чинно и свъзхищевие/въпреки различната му визия/ стояха в редичка с лексион в ръка
за да им напише нещо в него. В какво тъпо време сме живяли само, та такава почит
да изпитваме към тези "изишни" /днес/ хора -поетите.:(
цитирай
18. sestra - Не бих могла да се отрека
18.02.2016 18:23
vencivaleri1951 написа:
Мерената ти реч пределено е по добра от политическата ти приказка:)
Четейки я си спомних за Дамян Дамянов/ Тавана/. Спомних си как съученичките ми
чинно и свъзхищевие/въпреки различната му визия/ стояха в редичка с лексион в ръка
за да им напише нещо в него. В какво тъпо време сме живяли само, та такава почит
да изпитваме към тези "изишни" /днес/ хора -поетите.:(

от написаното, както и да е възприемано така, както не мога да се върна назад и да изтрия лошите неща от миналото. Нещо повече, унижените и оскърбените като правило се учат на благодарност към всичко, довело ги до часа на истината вместо да пилеят нерви и време да мразят своето минало и носителите на беди в него. Паметта служи за сила, не за отслабване на духа чрез мисли за отмъщения и непоправими щети. Всяко зло за добро. Именно Дамян Дамянов е носител на това послание. Още веднъж сблъскваш тук неадекватна своя нагласа с реалността, която имаш пред себе си. Благодаря от сърце за харесването на този текст.
цитирай
19. vencivaleri1951 - За реалността:
18.02.2016 23:05
Защо смяташ, че моята нагласа с реалността е неадекватна? Кое е грешно в съжденията ми? Намирам за престъпно например вдовицата на Дамянов да пише чалга
за да издържа децата си, да "ляга та ДПС" за служба/мисля зам министър/ пак със същата цел. Престъпно бе и съдия изпълнител да влиза в дома на Фотев за неплатени консумативи. Престъпно е и артисти и вокалисти , любимци на няколко поколения да мизерстват и да се правят на "маймуни" за някоя и друга роля вместо да стареят с достойнство.
Аз си вадя хляба със счетоводство и арбитраж. Тоест имам реална представа какво се случва с дребния и средния предприемач/такива са клиентите ми/-окапват един по един. Това може и на око да се види по затворените сергии и магазини в кворталите извън центъра Топим се, демографските показатели са катактрофални, няма работещи институции. За да не се потърси сметка на виновните за това състояние/ и от ляво и от дясно/ мен и теб ни "сборват" и аз пиша постинг за Гео милев, ти за Райко Алексиев, а през това време "джепчиите ни джобят". Ти не си ми враг/аз също не съм ти/ На мен врагове са ми Станишев, Борисов, Доган, Костов...Те не са "леви", не са" десни"-те са безчестни .
И моето съжаление не е за времето преди 10ти , а за това, че не надградихме постигнатото колкото и семпло да беше то. Аз скришом от нашите четях по нощите, днес плащам на внуците за всяка прочетена от тях книга!? Жева ми "скача" че не е педагогично, но виждам с очите си , че е фактично. Усещам ги как ме мислят /внуците/ за наивник-хем им е удоволствие/вече/ да четат , хем им плащам.
Мечтата на счетоводителя-астиви и в дясно и в ляво

За това споря "сестра"-мисля си , че е по добре внуците ни да четат Екзюпери например /големият чете този месец "Малкия принц/ отколкото ние да ги товарим
с близкото ни минало и да настройваме едни срещу други.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2585496
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930