Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2015 12:32 - Комплексарщина
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 10066 Коментари: 55 Гласове:
21

Последна промяна: 17.11.2015 23:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Комплексарят не е някакъв си човек с комплекси. Всички си имаме такива, дори мънички като главичка на карфица.
 Комплексар е човек, приемащ комплексите си като висши добродетели и такъв(ава) който ги обгрижва и храни. Такъв(ава) приема да убива или друг да убива наред заради комплексите му(и, им).
 Комплексарите са наистина много и навсякъде. Особено в насилствено опростачени и обуначени общества като нашето, тук, България. 
 Не се наблюдават комплексари и комплексарки от друг животински вид освен от човешкия.

ДНЕС СЪМ ПАРИЖ

Отвори си очите
и не забравяй

image
   




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, сестра!
15.11.2015 12:37
Изцяло подкрепям логиката и изводите ти!
цитирай
2. kvg55 - Прекрасно е, че "Днес сте П...
15.11.2015 12:43
Прекрасно е, че "Днес сте Париж".
Но трябва да бъдете и "Шарли".
Подкрепата трябва да бъде комплексна.
А иначе сте права - нашите управници са комплексари и комплексарки.
цитирай
3. sestra - Знам.
15.11.2015 12:45
batogo написа:
Изцяло подкрепям логиката и изводите ти!


Поздравявам те, че мислиш така.
цитирай
4. sestra - Да, ШАРЛИ СЪМ СИ ОТДАВНА
15.11.2015 12:49
kvg55 написа:
Прекрасно е, че "Днес сте Париж".
Но трябва да бъдете и "Шарли".
Подкрепата трябва да бъде комплексна.
А иначе сте права - нашите управници са комплексари и комплексарки.

И е КОМПЛЕКСАРЩИНА още да лепиш комплексите си на политици, управници и всякакви други, с които не си съгласен. За това е този пост.
цитирай
5. kvg55 - sestra, Не съм казал, че не съм съ...
15.11.2015 13:11
sestra,
Не съм казал, че не съм съгласен.
Просто обективно ги преценявам.
цитирай
6. kvg55 - Това, че сте "Шарли", ...
15.11.2015 13:14
Това ,че сте "Шарли", потвърди моите съмнения
и заключения. Благодаря ви за откровеността.
Поздрави!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Разбирам те!
15.11.2015 13:17
Но има нещо, което убягва!
Защо трябва да се допуска Париж да е жертва!?
Обичам Франция и Френския!
Ще използвам марксистка лексика, не всичко в нея е за изхвърляне
Ако трябва да се избира между чук и наковалня, по добре е да се избере да си чук! Не наковалня!
В случая Париж е жертва, наковалня! На поръчкови негодници,които нищо полезно не вършат!
Защо се стига до там, това е въпросът ?
И трябва ли отново и отново да се случи
Всички носим вина за това!

Приятен ден!
цитирай
8. blackpredator - права си
15.11.2015 13:28
комплескарят ще каже ДНЕС СЪМ ПАРИЖ,
като панацея на комплексите си
но никога няма да каже ДНЕС СЪМ Еърбъс-321 KGL-9268

щото е комплексар...
цитирай
9. sestra - а вие какво сте?
15.11.2015 13:36
kvg55 написа:
sestra,
Не съм казал, че не съм съгласен.
Просто обективно ги преценявам.

Обект?
цитирай
10. sestra - Моля.
15.11.2015 13:38
kvg55 написа:
Това ,че сте "Шарли", потвърди моите съмнения
и заключения. Благодаря ви за откровеността.
Поздрави!


Шарли съм, и Украйна, и Сирия, и Грузия, и България, и самолетът с руснаци над Синай, убити от собствената си власт.
цитирай
11. sestra - Няма невинни.
15.11.2015 13:40
leonleonovpom2 написа:
Но има нещо, което убягва!
Защо трябва да се допуска Париж да е жертва!?
Обичам Франция и Френския!
Ще използвам марксистка лексика, не всичко в нея е за изхвърляне
Ако трябва да се избира между чук и наковалня, по добре е да се избере да си чук! Не наковалня!
В случая Париж е жертва, наковалня! На поръчкови негодници,които нищо полезно не вършат!
Защо се стига до там, това е въпросът ?
И трябва ли отново и отново да се случи
Всички носим вина за това!

Приятен ден!

Но определено виновни има. Не трябвало да се допуска, но е допуснато.
цитирай
12. sestra - Грешиш. Тези индивиди са пренебрежимо малко, ужасно малко и не влияят никому.
15.11.2015 13:48
blackpredator написа:
комплескарят ще каже ДНЕС СЪМ ПАРИЖ,
като панацея на комплексите си
но никога няма да каже ДНЕС СЪМ Еърбъс-321 KGL-9268

щото е комплексар...


Те не приемат убийството като решение на комплексарщина, да обяснявам написаното? Дрън-дрън ли пак?...
И да - Същият този самолет съм, както и малайзийския над Украйна - всички те, невинни, брутално претрепани заради гигантоомайнския комплекс на напереното и напомпано човече в Кремъл. Самият този комплекс вече се държи на полуизгнилата паяжинообразна връзка с всичко човешко.
цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Изоставащите държави и народи
15.11.2015 14:05
също стават комплексари и избиват комплекси, като убиват хората.
цитирай
14. blackpredator - хаха, пак дрън-дрън
15.11.2015 14:08
и да ти напомня, че "гигантоомайнския комплекс" на "напомпаното човече", в последно време му го напомпя "Форбс" за трети пореден път, не няколкото карикатурни блога в blog
ти май не гледаш новините между паузите, ами четеш гетю и батогото. ;))
цитирай
15. milady - сестро ,зацикляш...
15.11.2015 14:16
и става гротескно......
дори фрустриращо...

Фрустрация е термин от психологията, който обозначава емоционално състояние на човек, излъган в своите очаквания и/или лишен от възможността да постигне силно желана цел.[1] Проявява се най-често под 3 форми:

агресия - когато човек "експлодира";
регресия - когато човек не е в състояние да избухва и таи всичко в себе си;
ресигнация - избухване в сълзи.
цитирай
16. sestra - Изоставащите държави и народи
15.11.2015 14:34
slavimirgenchev1953 написа:
също стават комплексари и избиват комплекси, като убиват хората.


... след като насилствено са подчинили общите си интереси на някой и друг личен.
цитирай
17. sestra - В "паузите" хората работят, живеят, да напомня :)
15.11.2015 14:37
blackpredator написа:
и да ти напомня, че "гигантоомайнския комплекс" на "напомпаното човече", в последно време му го напомпя "Форбс" за трети пореден път, не няколкото карикатурни блога в blog
ти май не гледаш новините между паузите, ами четеш гетю и батогото. ;))


А този цитат току-що го взех от статия в сайт "Вести", информираща ни, че Цветан Василев според Форбс е най-влиятелният българин към момента.
"Това не е класация на положителните герои, нито на отрицателните. Тя измерва по ясна методология влиянието, независимо дали то променя страната към добро или лошо", каза Йордан Матеев, главен редактор на българското издание на "Форбс"
цитирай
18. sestra - Добре.
15.11.2015 14:41
milady написа:
и става гротескно......
дори фрустриращо...

Фрустрация е термин от психологията, който обозначава емоционално състояние на човек, излъган в своите очаквания и/или лишен от възможността да постигне силно желана цел.[1] Проявява се най-често под 3 форми:

агресия - когато човек "експлодира";
регресия - когато човек не е в състояние да избухва и таи всичко в себе си;
ресигнация - избухване в сълзи.


Ами действай по скалата. Предполагам помага, dear :)
И сълзите помагат, защо не. Особено на жените, но и на всички в някои остри мигове.
цитирай
19. blackpredator - ай ся
15.11.2015 15:13
sestra написа:
А този цитат току-що го взех от статия в сайт "Вести", информираща ни, че Цветан Василев според Форбс е най-влиятелният българин към момента.
"Това не е класация на положителните герои, нито на отрицателните. Тя измерва по ясна методология влиянието, независимо дали то променя страната към добро или лошо", каза Йордан Матеев, главен редактор на българското издание на "Форбс"

вместо да четеш сайта "Вести", Гетю и Славун, чети Предатора. :))
Цветан Василев е за 2013, да ти обяснявам ли защо?
А "напомпаното човече" е в компанията на Ангела Меркел, Барак Обама, папа Франциск, Си Цзинпин, Бил Гейтс, Джанет Йелън и Дейвид Камерън.
Не в тая на Бацето и Плевню.
И тук ли да ти обяснявам защо?
цитирай
20. sestra - Напомпано с ботокс,
15.11.2015 15:48
подсилено с арматура да не се гъне, нишката му с човеците се къса и да не забравим главното - международен престъпник за публичен международен съд. Но едва ли ще го доживее.
цитирай
21. sestra - Прекаляваш.
15.11.2015 16:19
Напомпано с ботокс, подсилено с арматура
от: blackpredator За постинг: Комплексарщина
е, тук определено ми цитираш чистачката на входа
едва ли ви е много чисто...
цитирай
22. stela50 - Понякога не всичко е само черно, или само бяло...
15.11.2015 16:35
да... "Не се наблюдават комплексари и комплексарки от друг животински вид
освен от човешкия"... не зная дали точно може да се определи като комплекс,
но е истина - светът се накланя ту на една, ту - на друга страна, а най-лошото
е може би, че не успява да прецени кога, къде и как да стъпи, за да не падне...
Истинско и логично е написаното в твоите няколко изречения, Стани...
и виновните, разбира се, са не само комплексари... много думи, много статии, много апели и мнения заляха медийното пространство, и отново залитания
и обърквания... не към добро. С болка и възмущение в сърцето се прекланям
пред паметта на загиналите невинни жертви, съпричастие към ранените
и преживелите ужаса хора... без да съм Париж...просто човешки.
цитирай
23. getmans1 - Гетманс1 е тук да ти каже за N-ти път, ...
15.11.2015 17:51
Гетманс1 е тук да ти каже за N-ти път, че в първите новини за катастрофата в Египет се съобщаваше за техническа неизправност и, че пилота е искал кацане в Кайро. Едва след като изтече инфо в Ютуб за атентат и Путин изпрати 5-6 самолета с „експерти“ се промениха информациите и ето тук не харесвам реакцията на западните политици. За пореден път те дадоха шанс на Путин да „легендира“ инцидента по свое усмотрение, и той го направи но „и тако и вако“.

За цял свят е ясно, че тези 5-6 самолета със „експерти“ са т.н. група „ЗАСЛОН“ името е много показателно и тука вече идваме до другият парадокс, западните общества не приеха позицията на управниците си и не станаха „руски туристи“ въпреки спрените полети по тази дестинация.

Тук искам да ти кажа, ти си човека който трябва да слуша новините между паузите и никой никога не е твърдял, че Русия сама си е свалила самолета а само, че светът този път не даде възможност на Путин да използва ситуацията и той го разбра, само такива главанаци като теб не го разбраха!

blackpredator написа:
sestra написа:
А този цитат току-що го взех от статия в сайт "Вести", информираща ни, че Цветан Василев според Форбс е най-влиятелният българин към момента.
"Това не е класация на положителните герои, нито на отрицателните. Тя измерва по ясна методология влиянието, независимо дали то променя страната към добро или лошо", каза Йордан Матеев, главен редактор на българското издание на "Форбс"

вместо да четеш сайта "Вести", Гетю и Славун, чети Предатора. :))
Цветан Василев е за 2013, да ти обяснявам ли защо?
А "напомпаното човече" е в компанията на Ангела Меркел, Барак Обама, папа Франциск, Си Цзинпин, Бил Гейтс, Джанет Йелън и Дейвид Камерън.
Не в тая на Бацето и Плевню.
И тук ли да ти обяснявам защо?

цитирай
24. getmans1 - Чудесна мисъл Сестра, ще се пост...
15.11.2015 17:54
Чудесна мисъл Сестра, ще се постарая да я запомня!

„ Комплексар е човек, приемащ комплексите си като висши добродетели и такъв(ава) който ги обгрижва и храни.“
цитирай
25. andromen - ...
15.11.2015 18:09
вероятно следващият успешен тип държава ще бъде организирана на принципа на обединение около морални ценности, а не националност...
цитирай
26. alibaba4 - Евала
15.11.2015 18:39
и от мене! Точна както винаги Сестро!
цитирай
27. sestra - Комплексите, те са много, но нагласата спрямо тях е същностна, Таня...
15.11.2015 19:27
stela50 написа:
да... "Не се наблюдават комплексари и комплексарки от друг животински вид
освен от човешкия"... не зная дали точно може да се определи като комплекс,
но е истина - светът се накланя ту на една, ту - на друга страна, а най-лошото
е може би, че не успява да прецени кога, къде и как да стъпи, за да не падне...
Истинско и логично е написаното в твоите няколко изречения, Стани...
и виновните, разбира се, са не само комплексари... много думи, много статии, много апели и мнения заляха медийното пространство, и отново залитания
и обърквания... не към добро. С болка и възмущение в сърцето се прекланям
пред паметта на загиналите невинни жертви, съпричастие към ранените
и преживелите ужаса хора... без да съм Париж...просто човешки.

Това е един малък жест, никой никого с нищо не задължаваше да го приема или не, но ропотът повтори хиляди вече събития, минали като вятър по самата повърхност на българската кожа..
Права си - не е добре да се противопоставяме по всеки повод. Ние, самите си станахме проблем и това няма отношение към света, народите, човечеството. Ние, българите, тук, сега. Всичко ни противопоставя. И това спешно трябва да се осъзнае. Не сме защитени, не сме изолирани, не сме различни от другите. И се страхувам, че минаващите по българската кожа събития не стигат до сърцето и все още.
цитирай
28. sestra - Ами... така мисля.
15.11.2015 19:30
getmans1 написа:
Чудесна мисъл Сестра, ще се постарая да я запомня!

„ Комплексар е човек, приемащ комплексите си като висши добродетели и такъв(ава) който ги обгрижва и храни.“


Нещата са прости в генезис.
цитирай
29. sestra - Смели думи като знам какви настроения кръжат наоколо.
15.11.2015 19:34
andromen написа:
вероятно следващият успешен тип държава ще бъде организирана на принципа на обединение около морални ценности, а не националност...


Но и аз така мисля.
цитирай
30. sestra - Всъщност идеята е
15.11.2015 19:36
alibaba4 написа:
и от мене! Точна както винаги Сестро!


вашите коментари да допълват този пост.
Благодаря.
цитирай
31. rustam - Чета
15.11.2015 21:41
постинга и "допълващите" коментари и се чудя. Уж умни хора, уж домакинята интелигентен човек, а разправяте глупости, в които великото стихотворение на Гьоте - "Кофтска песен" обявявате за ...марксистка лексика!

Чуй и следвай моите думи
не пилей напразно дните,
постарай се да си умен —
рядко случва се везните
на съдбата да са спрели.
......
длъжен си да бъдеш тук
наковалня или чук!


ПП То бива комплексарщина, бива, ама и великия гений Гьоте да обявите за марксист е направо пошло!
цитирай
32. getmans1 - Те, комплексарите са вредни за о...
15.11.2015 22:07
Те, комплексарите са вредни за обществото защото попаднали на неправилното място могат да нанесат непоправими вреди и историята е пълна с такива примери.

Други пък, нереализирани вредят на себе си, ей така заради глупост, ето един пример:
„ Мамата мамата, чук и тел!
18:25
Това му е майката. Хаарп е с нас! Само си представете, че сте оледало и потърсете магията - 3 пъти повторете "старец и дракон" и мислено отразете светлината досещате се накъде. И не забравяйте мамата мамата.
13-ия фаща дикиш.
цитирай“

Заб. Гледам, че някои се опитва да се заиграва с тебе :)))
цитирай
33. germantiger - ...
15.11.2015 22:30
НЕ СЛУЧАЙНО във вината винаги са пропуснати руснаците и българите.

Сред световния елит и създателите на терористи са като първи с америакнците и руснаците, вкл. назад и българите (не смао като въоръжение).

Когато за всичко са виновни мериканосите (едно време за всичко бяха винови германците в историята, впрочем днес също), се забравя другия център на смърт, зло и война- той е руски, в Москва.

А про по, нали българите и руснаците за нищо не "сте" виновни, вие сте винаги жертви, винаги справедливи, винаги освободители и винаги сияйни... сериозн ли "бе марципани' ;) хах?!

КОГАТО ВСИЧКИ МИСЛЯТ ЕДНАВКО... ЗНАЧИ НИКОЙ НЕ МИСЛИ!

(На някой другарил не му ли хрумна, че атентатите са в полза на Русия и нейната война в Сирия - това не е моя теза, защото органично с ами противни всякакви политици без значение националността, но все пак защо на никого в бг не му хрумна това - от атентатите се ползва здраво и Русия с нейната политика, нямам предвид руския народ, разбира се).
цитирай
34. sestra - Хм...
15.11.2015 22:59
getmans1 написа:
Те, комплексарите са вредни за обществото защото попаднали на неправилното място могат да нанесат непоправими вреди и историята е пълна с такива примери.

Други пък, нереализирани вредят на себе си, ей така заради глупост, ето един пример:
„ Мамата мамата, чук и тел!
18:25
Това му е майката. Хаарп е с нас! Само си представете, че сте оледало и потърсете магията - 3 пъти повторете "старец и дракон" и мислено отразете светлината досещате се накъде. И не забравяйте мамата мамата.
13-ия фаща дикиш.
цитирай“

Заб. Гледам, че някои се опитва да се заиграва с тебе :)))


Нямам думи.
цитирай
35. sestra - "сте" ? Нещо не е точно така.
15.11.2015 23:02
germantiger написа:
НЕ СЛУЧАЙНО във вината винаги са пропуснати руснаците и българите.

Сред световния елит и създателите на терористи са като първи с америакнците и руснаците, вкл. назад и българите (не смао като въоръжение).

Когато за всичко са виновни мериканосите (едно време за всичко бяха винови германците в историята, впрочем днес също), се забравя другия център на смърт, зло и война- той е руски, в Москва.

А про по, нали българите и руснаците за нищо не "сте" виновни, вие сте винаги жертви, винаги справедливи, винаги освободители и винаги сияйни... сериозн ли "бе марципани' ;) хах?!

КОГАТО ВСИЧКИ МИСЛЯТ ЕДНАВКО... ЗНАЧИ НИКОЙ НЕ МИСЛИ!

(На някой другарил не му ли хрумна, че атентатите са в полза на Русия и нейната война в Сирия - това не е моя теза, защото органично с ами противни всякакви политици без значение националността, но все пак защо на никого в бг не му хрумна това - от атентатите се ползва здраво и Русия с нейната политика, нямам предвид руския народ, разбира се).

Най-малкото не бих говорила на всички вкупом българи или която и да било народност. Иначе да, и аз мисля така.
цитирай
36. slavimirgenchev1953 - Леле,
16.11.2015 04:01
тук налетели цел комплект комплексари. И пишат не коментари, а коминтерни.
цитирай
37. sestra - Комплексарят никога не признава
16.11.2015 08:14
slavimirgenchev1953 написа:
тук налетели цел комплект комплексари. И пишат не коментари, а коминтерни.

свободата на другия да избира своя път и търси мотив да съди наред.
цитирай
38. slavimirgenchev1953 - Шутът, който им бие историята, е най-болезнен. Ще се наслушаме на вой на умряло.
16.11.2015 09:12
sestra написа:
slavimirgenchev1953 написа:
тук налетели цел комплект комплексари. И пишат не коментари, а коминтерни.

свободата на другия да избира своя път и търси мотив да съди наред.

цитирай
39. sestra - Време беше
16.11.2015 09:37
slavimirgenchev1953 написа:
sestra написа:
slavimirgenchev1953 написа:
тук налетели цел комплект комплексари. И пишат не коментари, а коминтерни.

свободата на другия да избира своя път и търси мотив да съди наред.



Време е.
цитирай
40. vmir - Фино, мъдро и човечно.
16.11.2015 12:30
Споделям констатациите ти, както и достойните ти отговори. Париж за пореден път се утвърди като столица на света. А търсещи под вола теле винаги ще има. Претенциозната глупост не може да сътвори друго, освен глупост.

Поздрави!
цитирай
41. vencivaleri1951 - То като виден комплексар и аз
16.11.2015 16:02
да напиша своя "Коминтерн"
От подтекста на постинга ти разбирам че си директна госпожа и казваш открито , че
за теб "размерът има значение" което доста доХтори отричат. Още по безнадежни ставатнещата когато близо една шеста територия от света е обладана от неподходяш
по размер индивид.:)

А ако погледнем сериозно на нещата от какво да е комплексиран Путин "
сестричке"
-Нисък ръст Добре, но къде е вината му? И ако направим ретроспекция на далите
своя принос в цивилизацията на Земята ниски хора ще видим, че приносът им е значителен-
-Образование завършва и защитава дисертация в Петербургския държавен университет.
-Езикова култура- Отлично владеене на немски и английски. Сносно ползва френски
-Физическа култура-Дай боже всекиму на 63 да лети с планер, да язди и играе хокей
-Кариерно развитие- Без да има съпруг или тате президент , брат губернатор и т н Путин три
пъти категорично печели изборите за президент на Русия и болшинството от руснаците го боготворят. И това всичко след като на около 40 години е без работа, започва като обикновен юрист в Петербургското кметство. Тогава и защитава. Забелязан е от Собчак/а това е незаобиколима фигура в руския политически живот/ който го прави свой заместник, а и го лансира В Москва. От там две три позици във
Висшия държавен апарат. По натам се знае от всички кариерата му.
Семейно положение-разведен, но до него днес стои една от ний красивите и успешни жени .
Имотно състояние-навярно неприлично богат
Общо взето това са критериите от които един мъж получава комплекси или не.
Нужно ли е да припомням каква прие Русия той от предшественика си /ръстов , некомплексиран, но затова с комплексирани заради него руснаци/ и каква е днес Русия и какво е самочувствието на руснаците вече.

И накрая "Сестра"...Не е ли малко неудобно да дебатираме качествата на руския президент/те са ясни общо взето/ след като ние съумяхме да изберем за лидери на България Борисов, Плевнелиев, Цачева, Станишев, Сидеров, Пеевски???

цитирай
42. germantiger - ...
16.11.2015 17:56
Неточността или "неяснотта" е в мен, сестра.

Това е част от коментара ми при Марин Тачков и при друг, който го е рестриктирал, и реших, че мога да го предложа и тук, но не го коригирах.
цитирай
43. vmir - Леле, гУлема работа са това феновете на Путлер, даже и когато хич, ама хич не му били фенове даже!
16.11.2015 18:38
И не стига, че ВВ1951 не му бил фен, и не стига, че размерът според ВВ1951 нямал значение, обаче той бил личен свидетел, че на товарищ Путлер му бил голям, ама много голям, да знаете!

Направо “3 в 1” – както ни осведомяват рекламите. Че даже и 4 в 1, щото ВВ1951 е фен на червеното знаме, а то е несъвместимо с рекламите и ги заклеймява, щото са капиталистическа измислица и средство за ограбване, експлоатация и поробване на трудещите се маси, пардон – слоеве, защото масите служат за разполагане и консумиране на хранителните блага, което е тема на съвсем друга проблематика.

И ако някой каже, че 4 в 1 или дори 3 в 1 е прекалено сложно, аз не бих му възразил, даже съм склонен да се съглася, а причината за тази сложност е видна от неспособността на някои коментиращи да проумеят защо света не плаче за невинно загиналите руски пасажери, а плаче за Париж... Има обаче и простичко обяснение – ако скъсят ГОЛЕМИЯ на някого, който твърди, че размерът няма значение, това не е причина да се развълнуват всички, защото някои не без основание ще предположат, че човекът може и да не е за оплакване. Ето защо, ако искат да плачат и за тях, другарЕте, следва първо да уточнят и да кажат ясно размерът има ли значение за тях и само ако отговорът е положителен, тогава да го вадят гУлем, за да плаче някой ако им го клъцнат.

Моля ВВ1951 да не ми отговаря, защото коментарът ми визира принципно положение, а не случая със сваления руски самолет, ПРЕдостатъчно е това, че след като авторката заявява своята съпричастност с пътниците на този самолет, ВВ1951 я поставя в просташкия спор “размерът има ли значение”, а това вече прави 5 в 1 и аз нямам време да отговарям на безумни излияния или да търся под вола теле като него.
цитирай
44. sestra - Taka e.
16.11.2015 20:55
vmir написа:
Споделям констатациите ти, както и достойните ти отговори. Париж за пореден път се утвърди като столица на света. А търсещи под вола теле винаги ще има. Претенциозната глупост не може да сътвори друго, освен глупост.

Поздрави!


Поздрави. Генезисът говори сам.
цитирай
45. sestra - Не знам дали усях да го прочета, но ВВ,
16.11.2015 20:59
[quote=vencivaleri1951]да напиша своя "Коминтерн"
От подтекста на постинга ти разбирам че си директна госпожа и казваш открито , че
за теб "размерът има значение" което доста доХтори отричат. Още по безнадежни ставатнещата когато близо една шеста територия от света е обладана от неподходяш
по размер индивид.:)

А ако погледнем сериозно на нещата от какво да е комплексиран Путин "
сестричке"
-Нисък ръст Добре, но къде е вината му? И ако направим ретроспекция на далите
своя принос в цивилизацията на Земята ниски хора ще видим, че приносът им е значителен-
-Образование завършва и защитава дисертация в Петербургския държавен университет.
-Езикова култура- Отлично владеене на немски и английски. Сносно ползва френски
-Физическа култура-Дай боже всекиму на 63 да лети с планер, да язди и играе хокей
-Кариерно развитие- Без да има съпруг или тате президент , брат губернатор и т н Путин три
пъти категорично печели изборите за президент на Русия и болшинството от руснаците го боготворят. И това всичко след като на около 40 години е без работа, започва като обикновен юрист в Петербургското кметство. Тогава и защитава. Забелязан е от Собчак/а това е незаобиколима фигура в руския политически живот/ който го прави свой заместник, а и го лансира В Москва. От там две три позици във
Висшия държавен апарат. По натам се знае от всички кариерата му.
о неприлично богат
Общо взето това са критериите от които един мъж получава комплекси или не.
Нужно ли е да припомням каква прие Русия той от предшественика си /ръстов , некомплексиран, но затова с комплексирани заради него руснаци/ и каква е днес Русия и какво е самочувствието на руснаците вече.

И накрая "Сестра"...Не е ли малко неудобно да дебатираме качествата на руския президент/те са ясни общо взето/ след като ние съумяхме да изберем за лидери на България Борисов, Плевнелиев, Цачева, Станишев, Сидеров, Пеевски???

Защо не живееш в Русия, чийто президент може да си позволи да е неприлично богат?
цитирай
46. sestra - Ясно.
16.11.2015 20:59
germantiger написа:
Неточността или "неяснотта" е в мен, сестра.

Това е част от коментара ми при Марин Тачков и при друг, който го е рестриктирал, и реших, че мога да го предложа и тук, но не го коригирах.

цитирай
47. sestra - Да...
16.11.2015 21:03
vmir написа:
И не стига, че ВВ1951 не му бил фен, и не стига, че размерът според ВВ1951 нямал значение, обаче той бил личен свидетел, че на товарищ Путлер му бил голям, ама много голям, да знаете!

Направо “3 в 1” – както ни осведомяват рекламите. Че даже и 4 в 1, щото ВВ1951 е фен на червеното знаме, а то е несъвместимо с рекламите и ги заклеймява, щото са капиталистическа измислица и средство за ограбване, експлоатация и поробване на трудещите се маси, пардон – слоеве, защото масите служат за разполагане и консумиране на хранителните блага, което е тема на съвсем друга проблематика.

И ако някой каже, че 4 в 1 или дори 3 в 1 е прекалено сложно, аз не бих му възразил, даже съм склонен да се съглася, а причината за тази сложност е видна от неспособността на някои коментиращи да проумеят защо света не плаче за невинно загиналите руски пасажери, а плаче за Париж... Има обаче и простичко обяснение – ако скъсят ГОЛЕМИЯ на някого, който твърди, че размерът няма значение, това не е причина да се развълнуват всички, защото някои не без основание ще предположат, че човекът може и да не е за оплакване. Ето защо, ако искат да плачат и за тях, другарЕте, следва първо да уточнят и да кажат ясно размерът има ли значение за тях и само ако отговорът е положителен, тогава да го вадят гУлем, за да плаче някой ако им го клъцнат.

Моля ВВ1951 да не ми отговаря, защото коментарът ми визира принципно положение, а не случая със сваления руски самолет, ПРЕдостатъчно е това, че след като авторката заявява своята съпричастност с пътниците на този самолет, ВВ1951 я поставя в просташкия спор “размерът има ли значение”, а това вече прави 5 в 1 и аз нямам време да отговарям на безумни излияния или да търся под вола теле като него.


Някои хора все на недогледали недочели се правят и напират все с назидателния тон. И поучителния. :) Всъщност не знам дали успях да прочета целия коментар на ВВ1951 при цялото си желание.
цитирай
48. vencivaleri1951 - Защо не живееш в Русия, чийто президент може да си позволи да е неприлично богат?
17.11.2015 09:09
Виж "сестричке" живял съм Русия и ходя често в тази страна. Могъл съм и да остана
По за кратко съм живял и Париж. Могъл съм също да остана-там където стажувах
по време на специализацията си/ тя бе в CEPIA/ ми предложиха да остана./ Не защото съм "голямата работа" Предлагаха го на повечето специализанти от източния блок, защото последните имаха що годе прилично образование, по ниски претенции, а и бяха далеч по дисциплинирани от "разглезените" от профсъюзна защита французи/
Не останах нито на Изток, нито на Запад защото в България си ми беше добре. В битов план добре ми е и днес. Позволявам си обаче от време на време да бъда съпри
частен към Битието на Вмир например, но той също си е добре ограден там от мургавите си съседи с "унгарски" дувар и яростно се противопоставя на това мое съпричастие.
Не мога да разбера "сестричке" тази твоя реакция/та моят " Коминтерн" с нищо не
засягаше "тронната" ти особа/ освен с отсъствието на какъв и да е размер:)
Бывай!
цитирай
49. sestra - Отговорих ти, защото държиш сравнително изряден тон,
17.11.2015 13:32
vencivaleri1951 написа:
Виж "сестричке" живял съм Русия и ходя често в тази страна. Могъл съм и да остана
По за кратко съм живял и Париж. Могъл съм също да остана-там където стажувах
по време на специализацията си/ тя бе в CEPIA/ ми предложиха да остана./ Не защото съм "голямата работа" Предлагаха го на повечето специализанти от източния блок, защото последните имаха що годе прилично образование, по ниски претенции, а и бяха далеч по дисциплинирани от "разглезените" от профсъюзна защита французи/
Не останах нито на Изток, нито на Запад защото в България си ми беше добре. В битов план добре ми е и днес. Позволявам си обаче от време на време да бъда съпри
частен към Битието на Вмир например, но той също си е добре ограден там от мургавите си съседи с "унгарски" дувар и яростно се противопоставя на това мое съпричастие.
Не мога да разбера "сестричке" тази твоя реакция/та моят " Коминтерн" с нищо не
засягаше "тронната" ти особа/ освен с отсъствието на какъв и да е размер:)
Бывай!


което изключва натякването за размери, мерене и разни там идеи за "оригинален" подход към жени. За мен си е невъзпитано, а то и си е по принцип. Неприлично богат за мен също е невъзпитано, нецивилизовано и не отвсякъде, така, че не ме интересува кой колко и какво приема за живеене добре при все, че икономическото състояние на държавата зависи от всеки от нас. Няма да бъйвая, съм. И пиши като ти се пише, но нека е по-кратко тук, моля. Губя нишката във всичките ти коментари и не, не си разбрал посланието от 6 изречения, за съжаление :(
цитирай
50. alibaba4 - Аууу Сестро
18.11.2015 15:59
ма ти си напрао за Нобел ако си изчела целия бълвоч на ВВ!
цитирай
51. sestra - Не съм сигурна, че съм,
18.11.2015 19:11
alibaba4 написа:
ма ти си напрао за Нобел ако си изчела целия бълвоч на ВВ!


ама няма да проверявам дали. Какво нещо... ти да пишеш кратко да няма обърквации и пак.
цитирай
52. alibaba4 - ма ти си напрао за Нобел ако си изчела ...
18.11.2015 19:17
sestra написа:
alibaba4 написа:
ма ти си напрао за Нобел ако си изчела целия бълвоч на ВВ!


ама няма да проверявам дали. Какво нещо... ти да пишеш кратко да няма обърквации и пак.

Чи той как шъ си намери мисълта ако не потъне у словесата:)
цитирай
53. sestra - Ааа, сега разбрах.
18.11.2015 19:54
alibaba4 написа:
sestra написа:
alibaba4 написа:
ма ти си напрао за Нобел ако си изчела целия бълвоч на ВВ!


ама няма да проверявам дали. Какво нещо... ти да пишеш кратко да няма обърквации и пак.

Чи той как шъ си намери мисълта ако не потъне у словесата:)


Значи си търси мислите, като пише коментари. Звучи си доста убедително :)
цитирай
54. astrojozi19 - Хареса ми !Поздрави
19.11.2015 21:15
Много точно!
цитирай
55. sestra - Благодаря ти
19.11.2015 22:03
astrojozi19 написа:
Много точно!

за подкрепата и разбирането. Спокойна вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2577678
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031