Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2015 13:16 - Святая "руссофобия"?
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 4448 Коментари: 27 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дали ще убегне някому достоинството на това изпълнение, на тази песен и този текст? Надявам се не.
Ще го преведа за по-малките, но малко по-късно, затова, моля, извинете ме.

 Света лъжа

Святая ложь, пусть даже ты свята,
Твоя мне надоела доброта.
Я тебе не верю!

Зачем ко мне являешься ты в дом?
Зачем сидишь, как гостья, за столом?
Я тебе не верю!

Зачем меня ты бережешь от бед,
А я киваю головой в ответ?
Ты боль больнее делаешь вдвойне,
А истина давно известна мне!

Мне правда горькая сказала: «Не робей!»,
И стала я от этих слов еще сильней!
И потому не надо ложью помогать,
Не надо лгать, не надо лгать!

Святая ложь, пусть даже ты свята,
Твоя мне ненавистна доброта.
Я тебе не верю!

За то, что в душу лезешь ты ко мне,
За то, что всем довольна ты вполне.
Я тебе не верю!

Но я терплю — гостей не гонят вон,
 
И я давлю в себе невольный стон,
И что со мной — не ведают друзья,
И в этом правда горькая моя.

Мне правда горькая сказала: «Не робей!»,
И стала я от этих слов еще сильней!
И потому не надо ложью помогать,
Не надо лгать, не надо лгать!

Святая ложь, пусть даже ты свята,
Но зло твоя рождает доброта.
Я тебе не верю!

А значит, доброта твоя страшна!
Конечно, ложь, конечно, я грешна,
Конечно.

Тем, что тебя терпела до сих пор,
Тем, что с тобою я не вступала в спор.
Ну, хватит! Буду я теперь иной!
Ты видишь, правда горькая со мной!

Святая ложь, пусть даже ты свята,
Твоя мне надоела доброта.
Я тебе не верю,
Не верю, не верю…

Алла Пугачева - Святая ложь - Текст Песни, перевод 
http://www.megalyrics.ru/lyric/alla-pughachieva/sviataia-lozh.htm#ixzz3oFhYDm2k



Тагове:   пугачова,   святая ложь,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. podvodni - И какво излиза ? Всеки един красив ...
11.10.2015 13:29
И какво излиза ? Всеки един красив момент пречупваме през празният поглед на политическите ни пристрастия ?
Голема тъпня ?
цитирай
2. sestra - Това е лично решение :)
11.10.2015 13:40
Да пречупваш като огледална призма или да си в духа като куха тръстика, както ни съветват древните. Винаги е личен избор и отговорност.
И не е тъпня, а човешки живот. Просто е. :)
цитирай
3. podvodni - Личното решение е и лична отгово...
11.10.2015 14:01
Личното решение е и лична отговорност !
Ами ако от незнание грешиш в решението си, и по-лошо, ако се опитваш да го натрапиш на околните, какво правиш след това ?
Ще имаш ли силата да признаеш своята вина и смелостта да посрещнеш последствията от твоето лично решение ?
цитирай
4. sestra - А ако не греша, вие, дето не ви знам ни лице, ни име,
11.10.2015 14:28
podvodni написа:
Личното решение е и лична отговорност !
Ами ако от незнание грешиш в решението си, и по-лошо, ако се опитваш да го натрапиш на околните, какво правиш след това ?
Ще имаш ли силата да признаеш своята вина и смелостта да посрещнеш последствията от твоето лично решение ?


ще имате ли тази сила да дойдете като сега и да ми кажете "сгреших"? Защото не виждам да посрещате последиците от собствените си постъпки тук, в блога - все на други гърбове ги премятате. Отречете го с примери.
цитирай
5. podvodni - Сестро опитваш се да избягаш от о...
11.10.2015 15:09
Сестро опитваш се да избягаш от отговора на въпросът ми ?
Как да приема това ? Като слабост, гузна съвест или просто двуличие ?
цитирай
6. sestra - Непознатите тук ми говорят на ВИ.
11.10.2015 15:42
Включително и именуващите се с разни никове освен приятелите, разбира се. Изкушението в пустинята да сте учили по повод на притискането за отговор?
Без фамилиарности в блога ми и където и да било. Не приветствам.
цитирай
7. sestra - Podvodni,
11.10.2015 17:20
спирам коментарите ти. Тук въпросите задавам първо аз.
цитирай
8. slavimirgenchev1953 - Този другар е
11.10.2015 18:31
доста досаден. Прилича ми на болшевик.
цитирай
9. sestra - Устройваше ми разпит.
11.10.2015 19:01
slavimirgenchev1953 написа:
доста досаден. Прилича ми на болшевик.


Спрях го, "надушвал страх"... копойски ми прозвуча това. Не толерирам подобно нахалство и не отговарям на провокационни въпроси.
цитирай
10. alibaba4 - Мдааа,
11.10.2015 19:44
руската полИтика е лъжлива. И винаги е била. Говориш идно праиш друго.
А оня Подводния - не му съ връзвай, май почнаха доста да го отвързват от кревата:)
цитирай
11. sestra - Както виждаш горе, отговорих му приятелски.
11.10.2015 20:22
alibaba4 написа:
руската полИтика е лъжлива. И винаги е била. Говориш идно праиш друго.
А оня Подводния - не му съ връзвай, май почнаха доста да го отвързват от кревата:)


Изобщо не подхождам към хората с подозрение, но оказва се за кой ли път, той ми идва с тефтерчето опис да ми прави. Паралелно тормозил и Йосарян - явно наистина са му отпуснали края.
цитирай
12. getmans1 - Не знам да ли се забелязва ...
11.10.2015 20:40
... но думичката „тъпня“ стана много модерна след като я сложих в едно заглавие!

Ще почнат да ми растат ушите от гордост, и няма как да е другояче щом Икономчето коментира постингите ми като един Атанас Свиленов, колкото по-неразбрано толкова ЗА по-умно става въпрос! :)))
цитирай
13. getmans1 - Те от сероводорода, има го бол в дълбочините и явно нашето човече скоро не е излизало от там:)))
11.10.2015 20:41
alibaba4 написа:
руската полИтика е лъжлива. И винаги е била. Говориш идно праиш друго.
А оня Подводния - не му съ връзвай, май почнаха доста да го отвързват от кревата:)

цитирай
14. sestra - Не, не съм. Този Подводни
11.10.2015 21:03
getmans1 написа:
... но думичката „тъпня“ стана много модерна след като я сложих в едно заглавие!

Ще почнат да ми растат ушите от гордост, и няма как да е другояче щом Икономчето коментира постингите ми като един Атанас Свиленов, колкото по-неразбрано толкова ЗА по-умно става въпрос! :)))


да не е някой от легендите на кича и идейното робство дето тъй свойски си ги споменаваш? Чак ме учудваш като ги зовеш така фамилиарно :)
цитирай
15. podvodni - руската полИтика е лъжлива. И ви...
11.10.2015 23:13
getmans1 написа:
alibaba4 написа:
руската полИтика е лъжлива. И винаги е била. Говориш идно праиш друго.
А оня Подводния - не му съ връзвай, май почнаха доста да го отвързват от кревата:)


Гете преди година-две зовях правоверните да учат Коран защото ще им трябва та да се впишат в новите реалности и Евро-атлантически ценности. Тогава също казахте че това е от сероводорода, ма ей на стана тя каквато стана - Швеция, Германия, Великобритания, Белгия.
Но имате още време! Вярно, мъничко е , но все пак е време.
А когато изучите Коран-а, почнете да учите усилено руски. Тук вече имате пре-достатъчно- до към 2025 година.
Ма не ми се връзвайте де !
Обичам да се кефя когато се оказвам прав и да злорадствам над правоверните !
цитирай
16. getmans1 - Ти пък Сестро, нъл ни искат ... умни от време на време, иначе тия ма празят в „червата си“ ...
12.10.2015 00:07
sestra написа:
getmans1 написа:
... но думичката „тъпня“ стана много модерна след като я сложих в едно заглавие!

Ще почнат да ми растат ушите от гордост, и няма как да е другояче щом Икономчето коментира постингите ми като един Атанас Свиленов, колкото по-неразбрано толкова ЗА по-умно става въпрос! :)))


да не е някой от легендите на кича и идейното робство дето тъй свойски си ги споменаваш? Чак ме учудваш като ги зовеш така фамилиарно :)


... по нашенско го има тая лаф ама и тъй не го разбрах, ... също като михлюзин, де, едно значение има, ама другото дет го няма кой знае защо пък по-обидно! :)))
цитирай
17. getmans1 - Мале Сесро къв съм, тъп ...
12.10.2015 00:15
... чак сега се съпекясах кво икаш да ми кажеш!

„Уважавай си враговете, и очаквай те да те мразят, тогава ще ти сърбат попарата даже и няма да разберат, как!

:)))
цитирай
18. katan - "Мне правда горькая сказала: «Не робей!»"
12.10.2015 11:48
Предпочитам най-грозната и лоша истина пред най-красивата лъжа.
"Не надо лгать, не надо лгать!"
цитирай
19. sestra - Podvodni, и вие не ми се връзвайте,
12.10.2015 13:16
podvodni написа:
getmans1 написа:
alibaba4 написа:
руската полИтика е лъжлива. И винаги е била. Говориш идно праиш друго.
А оня Подводния - не му съ връзвай, май почнаха доста да го отвързват от кревата:)


Гете преди година-две зовях правоверните да учат Коран защото ще им трябва та да се впишат в новите реалности и Евро-атлантически ценности. Тогава също казахте че това е от сероводорода, ма ей на стана тя каквато стана - Швеция, Германия, Великобритания, Белгия.
Но имате още време! Вярно, мъничко е , но все пак е време.
А когато изучите Коран-а, почнете да учите усилено руски. Тук вече имате пре-достатъчно- до към 2025 година.
Ма не ми се връзвайте де !
Обичам да се кефя когато се оказвам прав и да злорадствам над правоверните !


но като ви чете споделените размисли човек, иде едно усещане като да сте в подводния свят от векове за векове. Или просто да сте много вътре в компютърните игри. То все същото: каквото посееш - това ще пожънеш. Ако се кефиш на нечие неблагополучие, логично е един ден някой глупак и на твоето да се изкефи, а за вечен герой се искат по-други лични качества :)
цитирай
20. sestra - Заяждат се на дребно.
12.10.2015 13:18
getmans1 написа:
... чак сега се съпекясах кво икаш да ми кажеш!

„Уважавай си враговете, и очаквай те да те мразят, тогава ще ти сърбат попарата даже и няма да разберат, как!

:)))


Да, правилно си ме разбрал, Гет.
цитирай
21. sestra - Именно, Кате, какво повече да добави човек.
12.10.2015 13:21
katan написа:
Предпочитам най-грозната и лоша истина пред най-красивата лъжа.
"Не надо лгать, не надо лгать!"

Мислех си, че текстът е достатъчен за добър размисъл, но един подводен другар реши, че е най-добре да ни занимава отново със себе си.
цитирай
22. stela50 - Текстът е много добър... изпълнението - също...
12.10.2015 17:57
как да тълкуваш песента и посланията - винаги е личен избор и отговорност,
но лъжата и задкулисието, жестокостта и омразата не могат да бъдат
свързани с нещо добро и хуманно. Думата "тъпня" е отвратителна... и не само.
А различността в мисленето, не значи налагане на нечии идеи, да не говорим
за нивото на писмената реч в коментарите...
Поздрави за избора, Сестра !
цитирай
23. sestra - Благодаря, Таня!
12.10.2015 20:14
stela50 написа:
как да тълкуваш песента и посланията - винаги е личен избор и отговорност,
но лъжата и задкулисието, жестокостта и омразата не могат да бъдат
свързани с нещо добро и хуманно. Думата "тъпня" е отвратителна... и не само.
А различността в мисленето, не значи налагане на нечии идеи, да не говорим
за нивото на писмената реч в коментарите...
Поздрави за избора, Сестра !


Алибаба4 и Гетманс1 нарочно пишат така, за да покажат, че всеки може да пише невъзпитано и с лош език, както си позволява например Подводни. Благодаря ти и за това, че подчертаваш в коментара си и правото на всички нас да изразяваме собствено виждане без да бъдем притискани и одумвани от хора, които не мислят като нас. Прегръщам те и също мисля, че това изпълнение и тази песен на Алла е особено силно и истинско.
цитирай
24. kvg55 - Коментатори, много сте субекти...
12.10.2015 22:47
Коментатори, много сте субективни, а
това не е здравословно за истината.
цитирай
25. sestra - Коментатори, много сте субекти...
13.10.2015 12:29
[quote=kvg55]Коментатори, много сте субективни, а
това не е здравословно за истината.[/quote

Накарахте ме да се усмихна :) Този проблем, изтъкнат от вас е още от наказанието над Исус и изглежда ние, в Блог.бг не сме развили много нещата от тогава :)
цитирай
26. podvodni - Сестрице, явно в „уважението„ к...
14.10.2015 00:12
Сестрице, явно в „уважението„ което ми демонстрираш с очакване да ти сърбам попарата си пропуснала едно-две незначителни нещица.
Та казах, риаш ли, че обичам да се кефя когато се оказвам прав за мойте прогнози, което ще рече че изпитвам удоволствие от това, че съм подредил пъзела събирайки го късче по късче.
Казах също че злорадствам (злобно се радвам) над „правоверните“ когато моите прогнози се сбъдват а техните не.
Защото аз мога да мисля, а те го карат на опорни точки, сутрешни телевизионни блокове и ултра-либерални кухи мантри.
Наред с тези способност за подреждане на пъзели или казано по-точно - смелост за мислене със собствената си глава, плюс една две други способности подкрепени с познания ми позволяват да се държа свободно.
Все пак като творение на Твореца аз нося частица от него в която се съдържа пълният негов потенциал.
цитирай
27. sestra - Ооо, ами браво.
14.10.2015 06:45
И като "си" късче от Твореца и се осъзнаваш като разгадждач на неговия пъзел (което е добро нещо), защо натискаш хората да мислят като теб, защо ги притискаш и защо им вменяваш опорни точки, присъщи доказано знаем всички единствено на кого? И защо позволяваш да бъдат убивани деца (имам предвид до към 20-годишна възраст - те са деца!) в паралелни военни конфликти днес и в продължение на доста време вече, както и рушени градове, а и цели държави. Допускаш и вълни от бежанци към Европа като нещо нормално, че и се радваш, че си бил познал. Да ти кажа, додето грозната империя Русь съществува в главите на разни индивиди, не виждам човечеството да се оправи и не се иска много прозорливост за това съждение. А тя няма да излезе от там, гаранция, следователно човечеството трудно ще се оправи с тези глави (бетонни, знаем). Доста, доста трудно. Е, за радост ли е това?!
И моля, не се позовавай на минали войни. Християнството все още не толерира отмъщението като вид свещена война.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584241
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930