Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2015 11:26 - Много тъжно
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 14900 Коментари: 52 Гласове:
26

Последна промяна: 30.05.2015 20:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Администраторите в сайта не се вслушват в искането на множество блогъри, включително и от мен да бъде премахнат раздела "Най-популярни" от първа страница на Блог.бг. И сега това, което ме смущаваше още в началото на присъствието ми тук, юли, 2009-а, придоби още по-гротескни измерения. 
 Нереален брой прочити, които ми пречат да наблюдавам нивото на реалните си читатели, ненужни контакти, демонстриращи близост, а в основата си лицемерни до костите на своите носители и естествено - крайно безсмислените постинги на шепа емодебили и дребнави умове, висящи в този именно раздел, отдавна презрян от нормалните пишещи блогъри, сред които въпреки всичко и аз открих нормални човеци с нормални, а това значи уникални причини да пишат. Именно за тези хора и такива като тях работят подобни сайтове, но тук няма никаква организация за пишещите. За съжаление на новодошлите съм длъжна да споделя, че тук господства дребният тарикат, продажен при това, който има хиляди начини да ви пречи да споделяте своите творби. Той за разлика от вас, има и огромен запас от свободно време (виси тук и слухти денонощно), както и емоционална неинтелигентност от тук до където дойде, все му е тая, той не бърза за никъде, само и само да тормози талантливите и  имащи свое мнение, което не съвпада с неговото.
 Някои от вас може би се чудят защо нямаме плурализъм и свобода на словото, а само продажни медии, готови да ви полеят с помия всеки миг от вашия изпълнен с тревоги настоящ живот в България? Защо нищо не се променя, защо загиваме въпреки всички усилия на честните хора? Ами просто погледнете Блог.бг, погледнете какво най-много се чете в него всеки ден, вижте и собственото си отношение към приносителите на пошло лицемерие ежедневно до вашето съзнание. И което е много по-лошо - до съзнанието на децата, идващи след вас тук. Вижте как този нагъл деспотизъм гнусно се вие около всички, за да ги спечели на своя страна и днес а вие се усмихвате мило и потъвате в аскетичния уют  на собственото си същество - неразбрано, наранено, гордо... "пък лична свобода така и не проимахме и туй то". Вие продължавате да мечтаете за общество на единомишленици въпреки различните позиции и изповядвате това верую, наричайки се аполитични, аполитични пацифисти дори, а после мило поглеждате към онези хулиганчета с побелели коси, с бирени кореми и лошо възпитание, уморени от собствената си тъпотия как се правят на примерни граждани и дори ви диктуват правила как да живеете, как да пишете, в какво да вярвате и в какво не, как да се отнасяте към тоя, оня, оная..."я внимавай!... мир-но!"
 Много пъти влизах в конфликт с вас, особено мои приятелки тук, че не можеш да проповядваш добротворчество, както обичате мило да се изразявате на всяка цена. Мда, всяко нещо си има цената. Има хора, които не го оценяват. И защото вие на всяка цена добротворствахте в една не на всяка цена положителна среда, днес вие платихте на добрите с блатната вода, завъдена тук от тъпите. Прогонихте ги с мълчание. А на последните продължавате да подарявате мили усмивки и благи коментарчета. И говорите за някакви си сакрални блогови условия в блог.бг. Ми то блог навсякъде можеш да си направиш, твърдението за уникалност е само едно тревожно подсказване за зависимост.  
 И да... да не пропусна полуделите - изострените в интернет психически проблеми на една дузина човеци, които износват на самоубийствените си нещастни гърбове цялото това лицемерие. Като си блъскат съзнанията, и на другите, с глупости, да, но и с интригите на далеч по-болните от тях дребни тарикатчета вместо да се лекуват в тихо уединение.
 Наистина не знам друго място, където хората списват блогове, в което да ги има всичките тези общи признаци, всичките тези характерности и особености. Само че те са симптоми за болести, а не признаци за уникалност. А пишещите, рисуващи, творящи уникално, новаторите, идеите, обоснованите политически позиции, които да се конкурират в благородни състезания къде са? Ами другаде са. И ще бъдат.
 Малко тъжничко наистина, но няма да се свърши светът. Нито дребният тарикат ще спре реалността да се случва на своите цени на дребно... Няма такъв филм и е късно вече да се прави, няма кой да спонсорира авантюрата :)



Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - Е,
22.05.2015 13:18
когато си го писала това, на първа са Венци-Валери, Галчица, Икономиста, Роня, Атил и Блондина.
Това ли са "шепата емодебили и дребнави умове"?

Ако погледнеш последните си десетина постинга, ще видиш 31, 37, 53(?!) палчета нагоре.
И аз съм отдавна в блога, знам добре как се "вирят" 53 палчета от фалшиви профили.
Знаем къде те стяга чепика, енигма е, тоя в него колко е честен?!
цитирай
2. sestra - Ти си
22.05.2015 13:32
един от тях. И чети преди да коментираш, всяко изречение ако ти е възможно.
цитирай
3. vmir - 2. sestra,
22.05.2015 16:08
sestra написа:
един от тях. И чети преди да коментираш, всяко изречение ако ти е възможно.


Сестро, много го надценяваш това пиле шарено. Това същество, дори и да прочете, не притежава способността да забележи онова, което надхвърля границите на пилешките му изтъркани баналности. И при най-добро желание от твоя страна, пилешкия мозък няма как да функционира като човешки. А връх на интелектуалните му изяви е да повтаря недоразбрана само малка част онова, което чува от читави хора като теб и безочливо да претендира за авторитета, които си заслужила с личните си усилия и качества. Пилешка му работа.
цитирай
4. apostapostoloff - А бе, блогбегето да не ви е
22.05.2015 16:56
концерт по желание? Лошото е, че грешат. Най- популярен в блога съм аз. Тъй де, скромността краси само кретена.
цитирай
5. tropik - Гледам нещо окола 900
22.05.2015 18:17
реални прочита....какво е това лицемерие?
цитирай
6. sestra - Ми
22.05.2015 18:40
tropik написа:
реални прочита....какво е това лицемерие?


а де?.. Все тъй, нали, и всеки ден :)
цитирай
7. sestra - Тъй.
22.05.2015 18:42
apostapostoloff написа:
концерт по желание? Лошото е, че грешат. Най- популярен в блога съм аз. Тъй де, скромността краси само кретена.


Определено грешат, така си е.
цитирай
8. sestra - Хм...
22.05.2015 18:48
vmir написа:
sestra написа:
един от тях. И чети преди да коментираш, всяко изречение ако ти е възможно.


Сестро, много го надценяваш това пиле шарено. Това същество, дори и да прочете, не притежава способността да забележи онова, което надхвърля границите на пилешките му изтъркани баналности. И при най-добро желание от твоя страна, пилешкия мозък няма как да функционира като човешки. А връх на интелектуалните му изяви е да повтаря недоразбрана само малка част онова, което чува от читави хора като теб и безочливо да претендира за авторитета, които си заслужила с личните си усилия и качества. Пилешка му работа.


Едно пиле не би се занимавало с кълване на гласове и прочити, когато може далеч по-приятни и полезни неща да си прави. За мен пилето е умно по своему. Само човек има преимуществото да е глупав и да се учи от този неизчерпаем извор на вдъхновение - глупостта. Истински глупак е този, който не признава глупостта си - такъв се е приел за даденост. Тъпо е и страшно безперспективно :)
цитирай
9. sestra - Ахаха, ама и аз какво разсъждение му ударих...,
22.05.2015 19:14
vmir написа:
sestra написа:
един от тях. И чети преди да коментираш, всяко изречение ако ти е възможно.


Сестро, много го надценяваш това пиле шарено. Това същество, дори и да прочете, не притежава способността да забележи онова, което надхвърля границите на пилешките му изтъркани баналности. И при най-добро желание от твоя страна, пилешкия мозък няма как да функционира като човешки. А връх на интелектуалните му изяви е да повтаря недоразбрана само малка част онова, което чува от читави хора като теб и безочливо да претендира за авторитета, които си заслужила с личните си усилия и качества. Пилешка му работа.


а ти си прав. Жестока съм била - такива са му възможностите на момъка.
цитирай
10. josarian - Така е мила, права си, но това с нищо няма да промени нито блог.бг, нито Булгаристан.
22.05.2015 21:48
За съжаление, разбира се. Защото вече сме малцинство. Защото подобието на държава е в ръцете на силите на червено-кафявия Мордор. Достатъчно е да погледнем кои са най-четените профили /с малко изключения/, почти всички са орки на тъмните сили. Като започнем от Дядя Захариада, който ни пуска някакви неща от съмнителни руски сайтове, пълни с попъпи - повечето от тези сайтове са създадени да дезинформират и пропагандират Мордорските миазми. Да погледнем и Шуменският шундек varq1 - някакъв тъпоумен Мунчо, кръстил се на металист-фашист, съден и лежал в затвора за убийство - в неговите постинги, освен да разберем нещо за шизофренията, като пиар на партия Атака, друго неможем. А, и за минаващите под прозорците му влакове също. Колев38 пък е касически пример за червен трол, който поства по списък статии, спуснати от някой Голям Опорно Точковец. Кофти, че не доскива и често допуска страхотни правописни грешки - старост-нерадост, какво да се прави, всички ги чака това. Все пак добре е от време на време да си сменя памперсите, че от блога му вони на...нямадаказвамкакво. Боголюбие...тук нещата са по-сериозни. Човека е Боголюбец. Но изглежда люби повече Путинския православен Бог, отколкото българският такъв. Какво да се парви - човещинка, случма се и Божи човек да има пристрастия политически. И, да не пропуснем - Кушел. Гордостта на червената секта - човекът американомразец, човекът демократомразец, човекът европомразец, човекът свободомразец, човекът, роден за да мрази всички и всичко, което не е червено и не идва от Москва....Повече не ми се пише, че...
цитирай
11. sestra - josarian, така е,
22.05.2015 22:04
като толкова много хора и много дами също, мои приятелки тук, се оставят на псевдо и полуистини с кротки усмивки само и само мир да има. Заобикалят се с красивеене и благородни мисли като някакви средновековни гоблени с неизменните деви и еднорози в приказни гори. За тях пиша това. Този вид хора са ми в ума сега, принцовете на кича и демагогията са ми ясни. Те са неспасяеми.
цитирай
12. анонимен - Станимира,
22.05.2015 22:38
бях си деактивирала блога /което ще направя скоро отново, тъй като не виждам смисъл мои неща да стоят в това блато/, но го активирам специално, за да взема отношение към твоя постинг. Поздравления, всяка твоя дума е в целта! Впрочем, добре че го мернах някъде из нета, иначе тук не съм влизала от сума ти време - няма и за какво.
Особено ми допада акцента - не са особено опасни онези като първия коментирал при теб. Те са ясни и не си струват приказките. Опасно е обаче безразличието, с което другите ги оставят да се вихрят, особено пък кокетирането на някои от тях със същите. Последното, поне за мен, е признак на пълна безпринципност. Впрочем, ако някой смята, че по този начин си купува индулгенции, греши и ще го разбере.
Виждам, че админите се опитват да реанимират блога с въпроси към аудиторията. Само че това е след дъжд качулка - след като допуснаха от тук да бъдат изгонени стойностните хора, какви отговори очакват да получат на такива въпроси, които изискват задълбочено мислене, а не просто махленщина? Това си е кауза пердута и е ясно отсега.
Поздрави за поста още веднъж и до скоро на по-уютното място.
цитирай
13. podvodni - Хи-хи-хи, ми като не ти харесва тук, ...
22.05.2015 22:42
Хи-хи-хи, ми като не ти харесва тук, имаш право на избор! Кеф ти Блог.БГ, кефти други блогове.
Това че влизаш в интриги си е лично твой проблем и избор, никой не ти е виновен.
Смяташ, че пишеш стойностни работи - субективно, но не е обективно.
Наистина, нищо не съм чел от теб, но винаги има субективност.
Даже и това мое мнение е субективно в своята обективност.
Казваш в България има продажни медии!
Хе-хе,напълно погрешно.
В България, както навсякъде по света има медии които са собственост на някого и и всеки служител изпълнява нарежданията на шефа (собственика). Нищо лично, простобизнес и пазарна икономика.
Всичко останало, като : обективни и независими медии са силно подсладени баклави, толумбички и еклерчета, но с тази разлика, че са виртуални и пълен мираж.
Роптаеш, че в Блог.бг има "най-четени" която е окупирана от разни други но не от нормалните хора и това пречи да бъдат четени.
Ами къпа, ако няма "най-четени" няма да има и Блог.Бг, и следователно няма да има "Сестра" и "нормални" които да бъдат четени.
А сурат тефтера и туитъра отдавна са на пазара, което ми напомня известната фраза - Всичко е бизнес!
цитирай
14. sestra - Радвам се, Ангелина,
22.05.2015 23:07
това наистина е най-важното. Те бяха тук и днес, тихите мои приятелки... Надявам се, че са ме разбрали много добре. Благодаря ти за подкрепата и до скоро.
цитирай
15. josarian - Зная, зная - сапунката винаги е била актуална, във всичките и форми - зрители и потребители дал Бог.
22.05.2015 23:15
sestra написа:
като толкова много хора и много дами също, мои приятелки тук, се оставят на псевдо и полуистини с кротки усмивки само и само мир да има. Заобикалят се с красивеене и благородни мисли като някакви средновековни гоблени с неизменните деви и еднорози в приказни гори. За тях пиша това. Този вид хора са ми в ума сега, принцовете на кича и демагогията са ми ясни. Те са неспасяеми.


Няма вариант всички да сме умни и красиви - винаги ще се намерят тъпи и красиви, умни и грозни, тъпи и грозни, но най-вече кухи безлични...
цитирай
16. faktifakti - Стани,
22.05.2015 23:18
който плаща, той поръчва музиката. Ако на някой не му харесва музиката , напуска мястото .. или си прави кръчма със собствена музика, ако има необходимия капацитет за това.
:)
цитирай
17. sestra - podvodni,
22.05.2015 23:31
разточителен си с думите.
Първо - не влизай в изречения, засягащи личността ми.
Второ - ако човек търси обективност, винаги има как да намери подходящата форма. Има безброй видове платформи.
И трето - интриги... Хайде сега марш от тук и потъвай, подводни, в мътната си водичка.
цитирай
18. sestra - А, да бе,
22.05.2015 23:46
faktifakti написа:
който плаща, той поръчва музиката. Ако на някой не му харесва музиката , напуска мястото .. или си прави кръчма със собствена музика, ако има необходимия капацитет за това.
:)


не е това идеята на блоговете, моля, моля. Имаш предвид всеки да вземе да си прави блог платформа като се поопаричи малко. Е не, никакъв смисъл. Иначе да - има ги колкото искаш места и най-различни и това е хубаво.
цитирай
19. faktifakti - Стани,
23.05.2015 00:11
читателите четат според мозъчните си нива постингите в блога и пресяват пак според нивата си прочетеното. Какво си се вторачила толкоз? Голям праз кой е на първа, втора и т.н. За всеки влак си има пътници. :) Успокой топката малко! Лека.

sestra написа:
faktifakti написа:
който плаща, той поръчва музиката. Ако на някой не му харесва музиката , напуска мястото .. или си прави кръчма със собствена музика, ако има необходимия капацитет за това.
:)


не е това идеята на блоговете, моля, моля. Имаш предвид всеки да вземе да си прави блог платформа като се поопаричи малко. Е не, никакъв смисъл. Иначе да - има ги колкото искаш места и най-различни и това е хубаво.

цитирай
20. bryunetsnakovalnia10 - Макар и след полунощ,
23.05.2015 00:19
да кажа "Добър вечер", Сестра.
И, за да не се повтарям и многословя - ще активирам мой постинг.
Просто който желае - да прочете коментарите ми там.
Заставам /видно е/ зад всяка дума и се разбира, че това са реално случили се събития:

http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/04/21/ti-da-vidish-vypros-kym-rykovodstvoto-na-blog-bg.1355515

/Извинявам се, ако на някого в писаните от мен коментари звуча фукарски, но това, което съм написал е Истината./

Поздрави!
ж
цитирай
21. stela50 - Прочетох днес написаното от теб, Стани...
23.05.2015 00:39
наложи се да прекъсна и не успях да напиша коментар.
Не зная дали ме поставяш в графата - тихи приятелки,
а и да е така - не бих се обидила - всеки има различно
мнение и виждане за нещата. По принцип съм съгласна
с повечето повдигнати въпроси в постинга - за всеки
е пределно ясна ситуацията в блога, както и във всички
области на живота. Да ти призная много рядко поглеждам
към първа страница - дълго време не разбирах какво
толкова важно се случва там... и друго - не съм обръщала
и специално внимание на тези публикации, а чета и следя
много материали, които може би никога не са били на първа,
а и това за мен никога не е имало значение.
Винаги са ме привличали стойностните, според моите
разбирания постинги, добронамерените, възпитани
и уважителни съблогъри. Съгласна съм абсолютно с това,
че един такъв сайт не трябва да има съзтезателен характер,
недопустимо е да се отброяват за секунди хиляди посещения,
да има възможности да се манипулира ежедневно - не ми е
известно как става, а и не искам да знам. Приемам моята
страница като мое лично пространство, на което да споделям
интереси и преживявания с друг, който има сродни такива...
не съм слагала модерация никога до сега - и няма да го направя.
От всичко най-много ме възмущават некоректните коментари,
грубостта, обидите, съзнателното провокиране с цел създаване
на интриги... не съм убедена, че ако така наречената първа
има друг облик, няма да се намерят нови начини за опорочаване
на нормалното виртуално общуване... но това не значи, че трябва
да има абсолютна търпимост, разбира се.
Това съм го казвала и писала и преди, но сега наистина се ограничавам
само в моите публикации и доколкото ми е възможно да следя
любимите си блогове по редица причини, което всъщност засяга само мен.
Мисля си, че наистина това понятие популярни няма смисъл, след като
се надуват изкуствено посещенията, има начини за влизане в системата...
и не само...
цитирай
22. gosho568 - Колкото повече внимание обръщаме ...
23.05.2015 00:48
Колкото повече внимание обръщаме на тези които не ни харесват, толкова повече храна и материал им даваме за писане... Редно е, да бъдат пратени във трета глуха! Поздрави! :)
цитирай
23. zlika - Искрено ти съчувствам
23.05.2015 04:08
:-(
цитирай
24. aqualia - О!
23.05.2015 06:09
Права си! ... И след като те прочетох, съжалих, че отдавна не се вълнувам, защо лицемерието има почва у нас...

Впрочем, на най-светлия празник ти желая вдъхновение.
цитирай
25. josarian - Обикновено най-големите интриганти обвиняват другите н интригантстване.
23.05.2015 08:08
podvodni написа:
Хи-хи-хи, ми като не ти харесва тук, имаш право на избор! Кеф ти Блог.БГ, кефти други блогове.
Това че влизаш в интриги си е лично твой проблем и избор, никой не ти е виновен.
Смяташ, че пишеш стойностни работи - субективно, но не е обективно.
Наистина, нищо не съм чел от теб, но винаги има субективност.
Даже и това мое мнение е субективно в своята обективност.
Казваш в България има продажни медии!
Хе-хе,напълно погрешно.
В България, както навсякъде по света има медии които са собственост на някого и и всеки служител изпълнява нарежданията на шефа (собственика). Нищо лично, простобизнес и пазарна икономика.
Всичко останало, като : обективни и независими медии са силно подсладени баклави, толумбички и еклерчета, но с тази разлика, че са виртуални и пълен мираж.
Роптаеш, че в Блог.бг има "най-четени" която е окупирана от разни други но не от нормалните хора и това пречи да бъдат четени.
Ами къпа, ако няма "най-четени" няма да има и Блог.Бг, и следователно няма да има "Сестра" и "нормални" които да бъдат четени.
А сурат тефтера и туитъра отдавна са на пазара, което ми напомня известната фраза - Всичко е бизнес!


Интригантството си е ваша запазена марка, на червените знаешкакви. Ние, нормалните, винаги сме потърпевши от гадостите ви. Хайде потъвай си безславно в помията - знаеш, че не се церемоня с групичката ви сектанти.
цитирай
26. getmans1 - Поздравления, sestra -
23.05.2015 09:27
... помпят себе си и приятелите си за самочувствие, а твоите постинги за да те злепоставят, № 1 и 5. / това е технологията на злепоставянето №-1 и 5 /
№-1, лично им преподаде първите уроци, уж в отпор на Тутанкам 661, но забележи „уж“.
цитирай
27. donchevav - Здравей, Стани! Вече два дни пре...
23.05.2015 09:42
Здравей, Стани! Вече два дни препрочитам твоя текст, усещам тъгата, болката и гнева ти…опитвам се да ги разбера – и в крайна сметка тук-там успявам /включително и да се съглася с тебе/. Но пред някои абзаци продължавам да немея. Какви са тия „тихи приятелки” – и аз като Таня да попитам аз там ли съм – или прекалено се лаская? Съгласна съм за ония дребни тарикати, които и днес са завишили многократно /предполагам/ действителните прочити на този постинг. Те навярно си представят, че така упражняват някаква реална власт в блога, че могат да диктуват класации, да манипулират, да доминират, да командват, че са незаменими, велики …и в това отношение си права за „Първа”. Виждала ли си какво става, ако поне за един ден тези вманиачени величия отсъстват от блога – как изглежда първата страница тогава?
Всъщност и моите постинги от скоро време виждат „Първа” – един път в седмицата за няколко часа – предполагам преди всичко с коментарите на „тихите приятелки”, отколкото с броя прочити / давам си сметка, че това също може да се възприеме като манипулация/. Но аз влязох заради това общуване, цяла седмица живея с очакването на събота сутрин – и всички вкъщи знаят, че това е моето време за срещи с приятелите в блога и че нищо не може да ме отклони:)))
Защо трябва да се съобразявам с някаква теория за изчистване на блатото от застояли води? Коя съм аз? Кои сме ние? Помниш ли как в разказите от „Под манастирската лоза” Бог наказва ония, които воюват, като съдят хората в негово име? И какъв е пътят на истината: „Очистих се, защото направих добро на най-лошия” /”Огледалото на Свети Христофор”/?
Не ни съди строго, Сестро, ако сме съгрешили в своята тихост и стремеж към добротворство! Тези проявления не са лицемерни. Просто са продукт на друга нагласа, друга душевност, други потребности. А нали красотата на света /включително и на блога/ е в неговото многообразие, пъстрота и различност.
Поздрави, Стани! Светъл и духовен да бъде предстоящият празник за тебе! Хубав ден!

цитирай
28. favn56 - Въпросът може лесно да реши - през ...
23.05.2015 09:43
Въпросът може лесно да реши - през определен интервал от време са въртят постингите, пускани през деня - всъщност така от първа всеки ще може да има поглед какво е публикувано. Какво значи някакво си медалче, когато зад него вейва пустота?
цитирай
29. sestra - Те не са кухи и безлични.
23.05.2015 10:03
josarian написа:
sestra написа:
като толкова много хора и много дами също, мои приятелки тук, се оставят на псевдо и полуистини с кротки усмивки само и само мир да има. Заобикалят се с красивеене и благородни мисли като някакви средновековни гоблени с неизменните деви и еднорози в приказни гори. За тях пиша това. Този вид хора са ми в ума сега, принцовете на кича и демагогията са ми ясни. Те са неспасяеми.


Няма вариант всички да сме умни и красиви - винаги ще се намерят тъпи и красиви, умни и грозни, тъпи и грозни, но най-вече кухи безлични...


Има един дълъг период, в който си мислиш тук, че ежбите, които правят споменатите от мен дребни тарикатчета, не те засягат, а ти си в правото си да стоиш високо... някакво си илюзорно високо и да си добър с всички. За тази илюзия говоря, Йосарян.
цитирай
30. sestra - Ще го разгледам, благодаря ти.
23.05.2015 10:03
bryunetsnakovalnia10 написа:
да кажа "Добър вечер", Сестра.
И, за да не се повтарям и многословя - ще активирам мой постинг.
Просто който желае - да прочете коментарите ми там.
Заставам /видно е/ зад всяка дума и се разбира, че това са реално случили се събития:

http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/04/21/ti-da-vidish-vypros-kym-rykovodstvoto-na-blog-bg.1355515

/Извинявам се, ако на някого в писаните от мен коментари звуча фукарски, но това, което съм написал е Истината./

Поздрави!
ж

цитирай
31. sestra - Таня, знаеш моето уважение към теб,
23.05.2015 10:15
не съм написала това тук, да, към теб и други мои любими хора тук, за да ви наранявам. Ето, че проговорихте и е радост за мен, че ви предизвиках :) Моля те, Таня, виж това, което написах на Йосарян по въпроса, то изчерпва виждането ми и причината да не звучи обидно това тихи приятелки. Но също те моля, ако имаш мъничко време, заради мен, иди и виж, ти ще се сетиш при кого - какво днес е изписано за мен. Аз дори не искам да поглеждам, но им знам навиците. За хората - вредители всичко гравитира около техните безценни личности - илюзорните свещени крави, които охраняват и от въздуха. Надявам се разбираш, че не ми е чак толкова емоционален повода да напиша това. Надявам се съзираш рационалността. Надеждата ми е също да се види разликата.
цитирай
32. sestra - Здравей, Гошо568, да ти кажа много пъти
23.05.2015 10:23
gosho568 написа:
Колкото повече внимание обръщаме на тези които не ни харесват, толкова повече храна и материал им даваме за писане... Редно е, да бъдат пратени във трета глуха! Поздрави! :)


съм мислила като теб. Да си видял нещо написано от трол? Че аз освен интриги и заяждания не съм, тъй че този поток на подсъзнанието там си тече при всички обстоятелства. Поздрави и благодаря ти за подкрепата.
цитирай
33. sestra - Благодаря ти сърдечно,
23.05.2015 10:25
zlika написа:
:-(


предполагам за многото коментиращи?... За емоции от мен в този случай нямай никакви тревоги.
цитирай
34. sestra - Крадецът вика "Дръжте крадеца"
23.05.2015 10:27
josarian написа:
podvodni написа:
Хи-хи-хи, ми като не ти харесва тук, имаш право на избор! Кеф ти Блог.БГ, кефти други блогове.
Това че влизаш в интриги си е лично твой проблем и избор, никой не ти е виновен.
Смяташ, че пишеш стойностни работи - субективно, но не е обективно.
Наистина, нищо не съм чел от теб, но винаги има субективност.
Даже и това мое мнение е субективно в своята обективност.
Казваш в България има продажни медии!
Хе-хе,напълно погрешно.
В България, както навсякъде по света има медии които са собственост на някого и и всеки служител изпълнява нарежданията на шефа (собственика). Нищо лично, простобизнес и пазарна икономика.
Всичко останало, като : обективни и независими медии са силно подсладени баклави, толумбички и еклерчета, но с тази разлика, че са виртуални и пълен мираж.
Роптаеш, че в Блог.бг има "най-четени" която е окупирана от разни други но не от нормалните хора и това пречи да бъдат четени.
Ами къпа, ако няма "най-четени" няма да има и Блог.Бг, и следователно няма да има "Сестра" и "нормални" които да бъдат четени.
А сурат тефтера и туитъра отдавна са на пазара, което ми напомня известната фраза - Всичко е бизнес!


Интригантството си е ваша запазена марка, на червените знаешкакви. Ние, нормалните, винаги сме потърпевши от гадостите ви. Хайде потъвай си безславно в помията - знаеш, че не се церемоня с групичката ви сектанти.


официална политика.
цитирай
35. sestra - Не разбирам 1 и 5...
23.05.2015 10:28
getmans1 написа:
... помпят себе си и приятелите си за самочувствие, а твоите постинги за да те злепоставят, № 1 и 5. / това е технологията на злепоставянето №-1 и 5 /
№-1, лично им преподаде първите уроци, уж в отпор на Тутанкам 661, но забележи „уж“.


може ли по-конкретно?
цитирай
36. sestra - Не съм си мислила точно за теб, Вени,
23.05.2015 10:35
[quote=donchevav]Здравей, Стани! Вече два дни препрочитам твоя текст, усещам тъгата, болката и гнева ти…опитвам се да ги разбера – и в крайна сметка тук-там успявам /включително и да се съглася с тебе/. Но пред някои абзаци продължавам да немея. Какви са тия „тихи приятелки” – и аз като Таня да попитам аз там ли съм – или прекалено се лаская? Съгласна съм за ония дребни тарикати, които и днес са завишили многократно /предполагам/ действителните прочити на този постинг. Те навярно си представят, че така упражняват някаква реална власт в блога, че могат да диктуват класации, да манипулират, да доминират, да командват, че са незаменими, велики …и в това отношение си права за „Първа”. Виждала ли си какво става, ако поне за един ден тези вманиачени величия отсъстват от блога – как изглежда първата страница тогава?
Всъщност и моите постинги от скоро време виждат „Първа” – един път в седмицата за няколко часа – предполагам преди всичко с коментарите на „тихите приятелки”, отколкото с броя прочити / давам си сметка, че това също може да се възприеме като манипулация/. Но аз влязох заради това общуване, цяла седмица живея с очакването на събота сутрин – и всички вкъщи знаят, че това е моето време за срещи с приятелите в блога и че нищо не може да ме отклони:)))
Защо трябва да се съобразявам с някаква теория за изчистване на блатото от застояли води? Коя съм аз? Кои сме ние? Помниш ли как в разказите от „Под манастирската лоза” Бог наказва ония, които воюват, като съдят хората в негово име? И какъв е пътят на истината: „Очистих се, защото направих добро на най-лошия” /”Огледалото на Свети Христофор”/?

Направих добро на най-лошия - в момента се размазва от кеф да ме плюе предполагам :) Ще съм щастливо изненадана ако не е така, но не ми се занимава. Имам си работа. Не съм имала предвид теб, ти си по-отскоро тук и ... да, знам, това, което разказваш, съм го минала :) Писах по-подробно на Таня. Слънчев ден, Вени. Излишно си се тревожила :) Ежедневието също не е само благи думи
цитирай
37. sestra - Да, и аз имам някакво такова виждане.
23.05.2015 10:37
favn56 написа:
Въпросът може лесно да реши - през определен интервал от време са въртят постингите, пускани през деня - всъщност така от първа всеки ще може да има поглед какво е публикувано. Какво значи някакво си медалче, когато зад него вейва пустота?

Радвам се, че писа. Целта на този постинг е напълно рационална, ако се вникне в текста. Малки стъпки в посока промяна с цел трайни подобрения.
цитирай
38. pantaleev - Така е
23.05.2015 10:39
Но мисля, че говориш за преди един два месеца и страшното положение в този сайт. На първа страница имаше само напомпани постинги от един определен човек и коментираше от различни профили. Вярвам, че като изискана дама осъждаш поведението на този спрямо тит и плюенето на блогъри които "не са от нашите".
В последно време на първа са много хубави и сериозни постове които карат потребителите на сайта да мислят. Тънката ирония и хумор замениха пропагандирането на фалшиви западни ценности и евроатлантизъм и разкриват истинската им същност. Лично аз съм много доволен от първа в последните дни, не само защото мой постинг беше там, а и защото на мислещите се даде път. Тъй че сестро споко, има надежда. Горе главата... нищо че е празна ;)
цитирай
39. sestra - Благодаря ти, също и на теб!
23.05.2015 10:40
aqualia написа:
Права си! ... И след като те прочетох, съжалих, че отдавна не се вълнувам, защо лицемерието има почва у нас...

Впрочем, на най-светлия празник ти желая вдъхновение.


Не съжалявай, и аз не пиша вече тук. Обсъжданите обстоятелства ме погнусиха.
цитирай
40. sestra - читателите четат според мозъчните ...
23.05.2015 11:09
faktifakti написа:
читателите четат според мозъчните си нива постингите в блога и пресяват пак според нивата си прочетеното. Какво си се вторачила толкоз? Голям праз кой е на първа, втора и т.н. За всеки влак си има пътници. :) Успокой топката малко! Лека.

sestra написа:
faktifakti написа:
който плаща, той поръчва музиката. Ако на някой не му харесва музиката , напуска мястото .. или си прави кръчма със собствена музика, ако има необходимия капацитет за това.
:)


не е това идеята на блоговете, моля, моля. Имаш предвид всеки да вземе да си прави блог платформа като се поопаричи малко. Е не, никакъв смисъл. Иначе да - има ги колкото искаш места и най-различни и това е хубаво.


Изглежда тревогата ти за емоциите, вложени в този текст не е съвсем уместна. Поне на мен така ми изглежда, но ти благодаря за приятелската подкрепа и те прегръщам.
цитирай
41. sestra - Ми какво да кажеш :)
23.05.2015 11:16
pantaleev написа:
Но мисля, че говориш за преди един два месеца и страшното положение в този сайт. На първа страница имаше само напомпани постинги от един определен човек и коментираше от различни профили. Вярвам, че като изискана дама осъждаш поведението на този спрямо тит и плюенето на блогъри които "не са от нашите".
В последно време на първа са много хубави и сериозни постове които карат потребителите на сайта да мислят. Тънката ирония и хумор замениха пропагандирането на фалшиви западни ценности и евроатлантизъм и разкриват истинската им същност. Лично аз съм много доволен от първа в последните дни, не само защото мой постинг беше там, а и защото на мислещите се даде път. Тъй че сестро споко, има надежда. Горе главата... нищо че е празна ;)

Последното звучи успокоително за теб на фона на големите ти и неоправдаващи се в реалността надежди за някакви опровергавания на българската християнска и европейска цивилизация, която ти кой знае защо наричаш как... евроатлантическа? Тъпо, и да ти е запълнена с нещо главата, пак е :)
цитирай
42. faktifakti - Подкрепям идеята ти да изложиш
23.05.2015 18:54
един блогов проблем публично. Не подкрепям част от разсъжденията ти. С този си постинг нарани доста хора, които не заслужават това. И в крайна сметка какво постигна? Какво промени? Човек трябва добре да си прави сметката, когато постъпва по определен начин какво би постигнал и причинил. Има ли смисъл да изгориш цяла борова гора, с цел да унищожиш плевелите.. Боровете си растат въпреки плевелите и не им пука изобщо как съществуват плевелите. :)
цитирай
43. slavimirgenchev1953 - Не се коси,
24.05.2015 07:58
русофилският тъпанариат беснее от яд. Който иска да чете, намира.
цитирай
44. sestra - Не би ми хрумнало да горя борова гора
24.05.2015 22:03
faktifakti написа:
един блогов проблем публично. Не подкрепям част от разсъжденията ти. С този си постинг нарани доста хора, които не заслужават това. И в крайна сметка какво постигна? Какво промени? Човек трябва добре да си прави сметката, когато постъпва по определен начин какво би постигнал и причинил. Има ли смисъл да изгориш цяла борова гора, с цел да унищожиш плевелите.. Боровете си растат въпреки плевелите и не им пука изобщо как съществуват плевелите. :)


заради плевели. Предполагам имаш познания за растенията дотолкова, че да знаеш: борове и бурени заедно - не, няма никъде. Имам натрапчиво усещане, че говориш с виртуален образ, не с мен :) Ако ме знаеше добре, щеше да си наясно, че необмислени действия при мен няма. И не съм наранила приятелите си, защитих ги. И защо да не съм постигнала нищо? :) Имам доста реален вот и интерес към темата, както и подобаващо разбиране и дискусия.
цитирай
45. sestra - Не се кося.
24.05.2015 22:06
slavimirgenchev1953 написа:
русофилският тъпанариат беснее от яд. Който иска да чете, намира.


Правя каквото трябва. Естествено е, че беснее, а и не е вечен тъпанариатът.
цитирай
46. malchaniaotnadejda7 - Стани, Здравей!
25.05.2015 14:08
Давай поезия, че ми писна от проза. Така ме оглуши прозата напоследък, че спрях да чувам поезията, та и затова отсъствах оттук. Или - или. Другото вятър го вее на бял кон или бяла кобила, се тая. Та затова няма да чета това, не се сърди, отивам назад във времето при кратките ти стихове. Първите страници, първенствата въобще са див булшит. Емили Дикинсън като не е била на "първа" и като не са я издавали приживе - е, и? :) Никой няма да отнеме никому първенството. Дайте да говорим за това, което ни свързва, а не затова, което издига между нас стени. Не се делете! няма черно бели хора - всички сме цветни. Шарени сме. Айде стига съм бръщолевила, а я да те поздравя с нещо, дето съм ти го посветила. И - не се сърди, повтарям, няма да чета този постинг. Давай поезия и горе главата - светът е същия световъртеж, откакто светува. Пусни си някоя страхотна песен и Наздраве! Поздрав! :)

КОМИНОЧИСТАЧЪТ И ИГУМЕНЪТ

на Стани - sestra

Коминочистачът и Игуменът -
знам ги от дете и двамата.
Все още ги срещам в големия свят
на големите хора -
и аз се смалявам
и ставам мъничка
и много щастлива -
говоря с мравките
и с тревата -
не се тревожа за гроба си.
Непременно да ме изгорят
и да хвърлят прахта ми
на глетчерите,
които главоломно се топят.
Колко крехки са,
дори магьосниците,
като снегът над Гренландия,
който се стапя за първи път,
откакто знаем за него,
но никой не знае защо...
Никой, дори
Коминочистачът и Игуменът
не знаят.

юли, август 2012
цитирай
47. sestra - :) Наде,
25.05.2015 14:54
това е мил завършек на моето присъствие тук. И да го четеш, и не, а мисля, че не е нечитаемо, нито свръхемоционално ,както ме набедиха, нито израз на нараненост - просто моето мнение, което трябваше да изразя. Проблемът е илюзорен доколкото е илюзорно страданието на хората в държавата, в която живеем. За едни е наистина илюзорно - толкова повече, колкото расте реалното закрепостяване на другите. В крайна сметка - кой както и до където успее. Пиша на други места. И когато набера сила отново, ще ти ги покажа. Благодаря, че ми припомняш добрите времена с твоето и мое посвещение "Коминочистачът и игуменът". Много е хубаво наистина.
цитирай
48. faktifakti - отлично ме разбра какво визирах.
26.05.2015 15:59
както и да е.

sestra написа:
faktifakti написа:
един блогов проблем публично. Не подкрепям част от разсъжденията ти. С този си постинг нарани доста хора, които не заслужават това. И в крайна сметка какво постигна? Какво промени? Човек трябва добре да си прави сметката, когато постъпва по определен начин какво би постигнал и причинил. Има ли смисъл да изгориш цяла борова гора, с цел да унищожиш плевелите.. Боровете си растат въпреки плевелите и не им пука изобщо как съществуват плевелите. :)


заради плевели. Предполагам имаш познания за растенията дотолкова, че да знаеш: борове и бурени заедно - не, няма никъде. Имам натрапчиво усещане, че говориш с виртуален образ, не с мен :) Ако ме знаеше добре, щеше да си наясно, че необмислени действия при мен няма. И не съм наранила приятелите си, защитих ги. И защо да не съм постигнала нищо? :) Имам доста реален вот и интерес към темата, както и подобаващо разбиране и дискусия.

цитирай
49. sestra - Не.
26.05.2015 16:29
Изобщо не разбирам доводите, с които оспорваш моето мнение, което при това потвърдиха повечето от хората, които ценя и почитам.
Наистина както и да е. Това няма да промени моето отношение към когото и да било. Освен към добро ако рече провидението.
цитирай
50. malchaniaotnadejda7 - 47. sestra - :) Наде,
17.06.2015 15:51
sestra написа:
това е мил завършек на моето присъствие тук. И да го четеш, и не, а мисля, че не е нечитаемо, нито свръхемоционално ,както ме набедиха, нито израз на нараненост - просто моето мнение, което трябваше да изразя. Проблемът е илюзорен доколкото е илюзорно страданието на хората в държавата, в която живеем. За едни е наистина илюзорно - толкова повече, колкото расте реалното закрепостяване на другите. В крайна сметка - кой както и до където успее. Пиша на други места. И когато набера сила отново, ще ти ги покажа. Благодаря, че ми припомняш добрите времена с твоето и мое посвещение "Коминочистачът и игуменът". Много е хубаво наистина.

Знаех си аз, че няма да е "завършек" :) Хубава рецепта. Това, което се опитвам да кажа е, че Блог. бг е платформа номер едно, един път, капан за богове - щом аз съм тук... :))) Стани, имам "пробив" във ФБ, дано се оправи, но се обади за Копривщица, ще помагам. :) А, да, това стихотворение го написах, когато буквално в един ден отново ги срещнах тримата и ... реших да ти го посветя. С риск да се повторя - давай поезия! Прозата я знаем ;)
цитирай
51. maleleleone - Сестра
06.08.2015 16:06
много се окепази тва пространство и мълчанието на агнетата съдейства с пълна пара.
Поздрави, душа!
цитирай
52. sestra - Именно.
10.08.2015 22:59
maleleleone написа:
много се окепази тва пространство и мълчанието на агнетата съдейства с пълна пара.
Поздрави, душа!


Мълчанието на агнетата е лицето на безчинствата. Дори и несправедливо да им прозвучи, е факт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578452
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031