Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2015 10:00 - Компромисът
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 6047 Коментари: 14 Гласове:
31

Последна промяна: 08.03.2015 12:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...е семето на твоя плевел,
кълнило в моята градина.
Цветята ми му се усмихват
дори да знаят, че ще ги убие
заради братското цъфтене.
Но аз съм тук да го изтръгна
освен ако не ми съобщиш, че
решил си да го правиш цвете.



Картинката не е илюстрация на текста. Надя Искрова е причината да го публикувам тук, а принадлежи на Елиана, за нея е направен акварелът. Снимка е и качеството не е много добро.


image


И любима българска песен пак по идея на Надя. 






Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - О, да, животът на повечето гради...
08.03.2015 11:13
О, да, животът на повечето градински цветя е започнал така - като компромис с имиджа на диви растения и плевели, каквито реално са били....и после идва ред на едно селектиране на семена, едно облагородяване, че опрашване, че колтучене, че филизене, пръскане, поливане, подхранване:)))) - ....докато разцъфнат разкошните цветове на "културното" растение "градинско цвете"...Пък някои после се изнежват и започват да претендират за парниково отглеждане с цел търговия:)))))))
Допада ми вкусът на Надето - и поетическият, и художествено-музикалният, макар да не съм върл фен на клубното изкуство:)))))
Интересен лирически смисъл…внушение за мек, нежен компромис от сърце, по женски склонно да прощава:)))
Поздрави, мила Стани! Прегръдка!
цитирай
2. sestra - Вени, много точен анализ както обикновено от теб,
08.03.2015 12:51
само склонността към компромис по добре да наречем приемане с разум. Надя настоя пред мен за този пост и за акварела, който направих за Елиана, а песента си е само мой избор, заръката бе да е българска :)
цитирай
3. eliana - Обожавам този акварел,Мира!
08.03.2015 12:58
http://eliana.blog.bg/zabavlenie/2015/02/27/retro.1341745
Тук е на мястото си , нали :)Прегръдка!
цитирай
4. marrta - ама и маковете са плевели ;)) Аз, компромисът, да си кажа:)
08.03.2015 13:34
Много ти е хубав акварелът:)
цитирай
5. sestra - Да, Ели,
08.03.2015 13:34
eliana написа:
http://eliana.blog.bg/zabavlenie/2015/02/27/retro.1341745
Тук е на мястото си , нали :)Прегръдка!


от там тръгнало и там се върнало :) С най-добри пожелания за теб и всички, които харесват този акварел.
цитирай
6. sestra - Благодаря, Доре,
08.03.2015 13:56
marrta написа:
Много ти е хубав акварелът:)


всички плевели цъфтят, и паламидата, онази инатлива бодливка - и тя.
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - Стани, Здравей! :)
08.03.2015 14:50
Благодаря ти! Това се казва жест! Картината ти е една от любимите ми картини въобще и вярвам в бъдещето на цветето и на съзиданието на цъфтежа, на могъщите хармонии на хаоса..., който твори и СЪтворява, дотворява. Сърдечни поздрави и прегръдки от снеговита, мартенска и говоряща на себе си в топене и прехвърчане на сняг София! :) Зарадва ме, много хубав постинг и присъствие! Поздрави от Клара Цеткин и от мен! :)))
цитирай
8. sestra - Радвам се, че така го виждаш, Наде :)
08.03.2015 15:14
malchaniaotnadejda7 написа:
Благодаря ти! Това се казва жест! Картината ти е една от любимите ми картини въобще и вярвам в бъдещето на цветето и на съзиданието на цъфтежа, на могъщите хармонии на хаоса..., който твори и СЪтворява, дотворява. Сърдечни поздрави и прегръдки от снеговита, мартенска и говоряща на себе си в топене и прехвърчане на сняг София! :) Зарадва ме, много хубав постинг и присъствие! Поздрави от Клара Цеткин и от мен! :)))


Ти направо ме принуди да го направя. Темата ми е също за картина и първото, което ми хрумна по нея беше именно това за градинарите и защото да я визуализирам имам нужда от време, първо я стегнах в текст. И благодаря за поздрава, поздрав за Клара и от мен и всички крави, овце, кози, кокошки и всички женски добитъци, впрегнати да раждат и да бъдат доени, износвайки крехко този странен свят. Крехко, но окончателно, пък да става каквото ще. :)))
цитирай
9. faktifakti - наивността е пагубна ..
10.03.2015 22:08
Цветята ми му се усмихват
дори да знаят, че ще ги убие
заради братското цъфтене.
цитирай
10. sestra - Те не са наивни, а храбри,
10.03.2015 22:41
faktifakti написа:
Цветята ми му се усмихват
дори да знаят, че ще ги убие
заради братското цъфтене.


цветя са. До тях съм.
цитирай
11. faktifakti - дори храбростта трябва да е оправдана , иначе е равносилна на незрялост.
12.03.2015 14:34
sestra написа:
faktifakti написа:
Цветята ми му се усмихват
дори да знаят, че ще ги убие
заради братското цъфтене.


цветя са. До тях съм.

цитирай
12. sestra - Добре.
13.03.2015 11:14
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
Цветята ми му се усмихват
дори да знаят, че ще ги убие
заради братското цъфтене.


цветя са. До тях съм.



Благодаря ти, че ми го казваш.
цитирай
13. makont - Лукавият е винаги зад ъгъла, но...
23.03.2015 21:47
все пак има цветя, има и самораслячета, незабележими... Стина, много нежност има в тази картина. Поздрави!
цитирай
14. sestra - Понякога да.
24.03.2015 10:50
makont написа:
все пак има цветя, има и самораслячета, незабележими... Стина, много нежност има в тази картина. Поздрави!

Благодаря ти, Мая :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584571
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930