Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2014 12:32 - ...
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1812 Коментари: 8 Гласове:
19

Последна промяна: 14.06.2014 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хората, които са ми донасяли радост и продължават, са идвали винаги по най-неочаквания начин при мен. Наричам ги немислими, неброими и няма да кажа кои са, за да не разваля чудото ни. А другите...

Добре дошла,
посредственост при мен,
не искам да ти ставам баба,
не си дете, оставила си детството.
Не искам да висиш до мен 
и да ме гледаш ококорено
дордето белите очи на моя ден
съвсем покрият черното.
Не искам да ти правя няк`ъв чай,
а ти на мене - бледи каламбурчета.
Че вдъхновявала съм те понякога,
измрънкваш и натискаш в пода крак
от мишата си хасиенда в ъгъла,
записвайки си педантично ритъма
на пролетните астматични пристъпи.
Не знам защо
забравяш всичко веднагически
и тичаш като вечен пубертет
с език оплезен пак насам
за някакви вехтоистории
да си говорим забравически.
Добре дошла...
но по-добре си тръгвай, няма ме.

А тук живее друга бройка - 
самотата ми.









Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vilish - Хората, ...
15.06.2014 12:55
... от които имаме нужда в живота си, наистина идват най-неочаквано и независимо колко остават ... споменът за тях е жив ... завинаги !
И още : Има мигове, в които е по-добре да си сама със себе си отколкото сама с хора ... Лично мнение...
Прекрасен и усмихнат ден ти желая, Sestra !!!
цитирай
2. makont - Ти визираш друга самота, момиче!
15.06.2014 14:04
Понякога и от миманса може да изскочи някой нешлифован диамант, който може да внесе уют в търсеща натура. Просто е необходимо да отворим вратата. Непретенциозно и с усмивки , едно мишле от ъгъла ти намига, съучастнически.
цитирай
3. sestra - Така е. Благодаря,
15.06.2014 16:34
vilish написа:
... от които имаме нужда в живота си, наистина идват най-неочаквано и независимо колко остават ... споменът за тях е жив ... завинаги !
И още : Има мигове, в които е по-добре да си сама със себе си отколкото сама с хора ... Лично мнение...
Прекрасен и усмихнат ден ти желая, Sestra !!!

и нa теб, Vilish!
цитирай
4. sestra - Мая, да ти кажа
15.06.2014 16:43
makont написа:
Понякога и от миманса може да изскочи някой нешлифован диамант, който може да внесе уют в търсеща натура. Просто е необходимо да отворим вратата. Непретенциозно и с усмивки , едно мишле от ъгъла ти намига, съучастнически.

и аз не знам съвсем какво и най-вече кого визирам. Текстът идва, за да го разнищим заедно с който иска да го чете. Писането и четенето, то не е плодове на нечий труд, които някой консумира и не бива да бъде. Съавторството продължава в четенето. Защо 'мрън мрън" те ядоса?...Обичам и дори обожавам Ъпсурт. Самотата, тя е нужна.
цитирай
5. makont - Ах ти, значи си прочела преди ремонта.Сега вече се засмях от сърце, не, "мрън-мрън" не ме ядоса,
15.06.2014 18:58
sestra написа:
makont написа:
Понякога и от миманса може да изскочи някой нешлифован диамант, който може да внесе уют в търсеща натура. Просто е необходимо да отворим вратата. Непретенциозно и с усмивки , едно мишле от ъгъла ти намига, съучастнически.

и аз не знам съвсем какво и най-вече кого визирам. Текстът идва, за да го разнищим заедно с който иска да го чете. Писането и четенето, то не е плодове на нечий труд, които някой консумира и не бива да бъде. Съавторството продължава в четенето. Защо 'мрън мрън" те ядоса?...Обичам и дори обожавам Ъпсурт. Самотата, тя е нужна.

притесних се ти да не си се засегнала нещо. Промених коментара по същата причина, ставаше прекалено лично и сякаш давам съвет, пък аз не обичам да се меся и така. Прегръщам те!
цитирай
6. sestra - Прегръщам те, Мая
15.06.2014 19:35
;)
цитирай
7. faktifakti - и двете ни помагат да се вгледаме
21.06.2014 13:52
по- надълбоко в себе си.
а ти стигаш до неподозирани дълбочини.
прегръдки
цитирай
8. sestra - Всички дълбочини са неподозирани,
21.06.2014 18:38
защото са безкрайни, както и висините. Определя ги смелостта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2582345
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930