Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2014 09:25 - Миг, миг
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1486 Коментари: 10 Гласове:
14

Последна промяна: 12.06.2014 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Не ме почакахте и този път, липи,
не съм готова още за веселие.
Очаквах ви такива като днес,
погалвах спомените си за вас
от миналите ни години,
а днес дойдохте много рано,
бързате напред
и осъзнавам,
че на неколцина дъха
ще мога да ви имам в този ден,
а утре ще се свие маещо сърце
и ще блуждаят суетливо сетивата ми,
но вие пак ще сте отминали съвсем.
Завинаги до мен 
отминали и чакани
завинаги.






Тагове:   завинаги,   липи,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - когато не сме готови за момента,
12.06.2014 13:32
обикновено го пропускаме.
поради това , трябва винаги да бъдем нащрек.
прекрасен стих, Стани .
прегръдки.
цитирай
2. sestra - Почти винаги така...
12.06.2014 16:07
faktifakti написа:
обикновено го пропускаме.
поради това , трябва винаги да бъдем нащрек.
прекрасен стих, Стани .
прегръдки.

а с липите вероятно е нужна медитация под дървото ден и нощ, не знам как иначе не бих ги пропуснала пак :) Прегръдки.
цитирай
3. flymore - Топло и нежно е при теб!:)
12.06.2014 21:32
Уханието на липи да облее душата ти и я съхрани цветна и нежна!
Насладих се на поезия и музика! Благодаря!!!
Благи дни и нощи, мила!<3
цитирай
4. sestra - Благодаря, flymore,
12.06.2014 22:30
написа:
Уханието на липи да облее душата ти и я съхрани цветна и нежна!
Насладих се на поезия и музика! Благодаря!!!
Благи дни и нощи, мила!<3

сърдечно и с радост. Пожелавам и на теб. :)
цитирай
5. faktifakti - на мен от липите ми спира дъха. усмихнат ден
13.06.2014 12:14
sestra написа:
faktifakti написа:
обикновено го пропускаме.
поради това , трябва винаги да бъдем нащрек.
прекрасен стих, Стани .
прегръдки.

а с липите вероятно е нужна медитация под дървото ден и нощ, не знам как иначе не бих ги пропуснала пак :) Прегръдки.

цитирай
6. sestra - Да не би алергия?...
13.06.2014 14:59
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
обикновено го пропускаме.
поради това , трябва винаги да бъдем нащрек.
прекрасен стих, Стани .
прегръдки.

а с липите вероятно е нужна медитация под дървото ден и нощ, не знам как иначе не бих ги пропуснала пак :) Прегръдки.


Ако да, опитай като мен - отричам алергията, защото обичам нарочените за причинители.
цитирай
7. megg - Понякога...
13.06.2014 20:33
Може би дори често и аз пропускам мигове, които съм искала, чакала... Днес обаче не пропуснах дъжда мигновение - от огряното в слънце небе се спуснаха нишки, валя на бавни тирета, косо; листата на липата пред нас заблестяха в тънките нишки, обръщайки светлите си лица нагоре. Почти нереален миг. И отмина.
Вълнуващи стихове, Сестра, натъжаващи; с обещание за следващи мигове. И спомени.
Прегръдки с поздрава! :)
цитирай
8. sestra - Прегръдки, Мег,
13.06.2014 21:39
megg написа:
Може би дори често и аз пропускам мигове, които съм искала, чакала... Днес обаче не пропуснах дъжда мигновение - от огряното в слънце небе се спуснаха нишки, валя на бавни тирета, косо; листата на липата пред нас заблестяха в тънките нишки, обръщайки светлите си лица нагоре. Почти нереален миг. И отмина.
Вълнуващи стихове, Сестра, натъжаващи; с обещание за следващи мигове. И спомени.
Прегръдки с поздрава! :)


оставам с твоя дъжд парадоксално и почти реално. Знеш ли ,че пред дома ми живее може би най-високата липа, която познавам и от дете обичам?...
цитирай
9. makont - "Отминали и чакани", Стани
15.06.2014 14:11
има такива събития в живота ни в систематична периодичност, които внасят някаква справедливост в иначе неподредения ни живот. Винаги готовността ни е различна, но винаги намираме сили да ги приемем, дори и подсъзнателно. Усмивки, много ми хареса.
цитирай
10. sestra - Може и справедливост да е...
15.06.2014 16:48
makont написа:
има такива събития в живота ни в систематична периодичност, които внасят някаква справедливост в иначе неподредения ни живот. Винаги готовността ни е различна, но винаги намираме сили да ги приемем, дори и подсъзнателно. Усмивки, много ми хареса.

но аз не съм дорасла да мисля в тази етична категория. Благодаря, Мая.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2590911
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930