Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2013 22:00 - История
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2455 Коментари: 12 Гласове:
18

Последна промяна: 12.01.2014 10:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Най-големите злини
и най-големите блага
са се появили
в пълна тишина
и пълен мрак.
Историята мълчи за тях
и сляп е всеки,
дръзнал да ги търси.
Затова бъди тих 
като четеш писано
като рис в зимна гора,
чийто живот зависи
от малката мишка
и от собствения му дъх,
преди да я улови,
да не би вихър
от повея в ума ти
с по-изящен танц от твоя 
да покоси волята ти
наместо да стане
вятър в платната и.





Тагове:   история,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. musicriver - Започвам да броя...
14.12.2013 22:26
Шшшшшшт
Тихо е...
И само стъпвам с мисли...
По стръмното на нечия душа...
Горещо е на тези клади...
Липсващи...
В история превърнати...
С дъжда...

Шшшшшшт
Тихо е....
Сега ще пакостя спасение...
За твоята изгубена звезда...
Но в тъмното...
Сама...
Във единение...
Не ме прекъсвай...
Почвам да броя...

Систър!
Твоето е философия!
Моето е от речно-мисловните сензитивни трансформации :))
Благодаря ти за усещането, което ми произведе!*
Музика?

Kashmir - Led Zeppelin
http://www.youtube.com/watch?v=sfR_HWMzgyc

Прегръщ:))
рекичка
цитирай
2. sestra - Велико...
14.12.2013 22:28
Благодаря ти също!
цитирай
3. karaiany - Като в синхрон сме:)Все за тиш...
15.12.2013 13:06
Като в синхрон сме:)
Все за тишината си говорим, състър!
Нека ти е тихо- там са отговорите!
цитирай
4. sestra - Отивам да видя синхрона :)
15.12.2013 15:34
karaiany написа:
Като в синхрон сме:)
Все за тишината си говорим, състър!
Нека ти е тихо- там са отговорите!


Благодаря много за пожеланието, Адриан, тишината е по-потребна от водата, защото е по-рядко срещана от нея :)
цитирай
5. makont - Сега свързах затишието с дебненето в прикритие,
16.12.2013 14:05
а нещо хич не ми се дебне днес, моят дивеч е в ноктите ми и сладко закусвам. Сега ми е часът на шумотевицата и вдигам шум в твоя блог, Стани, викам високо, не ща тишина, дивее ми се. Прегръдки и усмивки и бум, бум, буммммм.
цитирай
6. sestra - Хедонистке :)))
16.12.2013 18:08
makont написа:
а нещо хич не ми се дебне днес, моят дивеч е в ноктите ми и сладко закусвам. Сега ми е часът на шумотевицата и вдигам шум в твоя блог, Стани, викам високо, не ща тишина, дивее ми се. Прегръдки и усмивки и бум, бум, буммммм.


Тази тема не е за теб или явно поне не днес, така, че не стреляй в мен с любов към живота. За шума на мислите говорим, а той много пречи на яденето, тъй че искам да чувам само мляс-мляс! ;) Прегръдка, Мая :)
цитирай
7. makont - Ох, че ме разсмя, е, както е рекъл шопът,
17.12.2013 13:13
sestra написа:
makont написа:
а нещо хич не ми се дебне днес, моят дивеч е в ноктите ми и сладко закусвам. Сега ми е часът на шумотевицата и вдигам шум в твоя блог, Стани, викам високо, не ща тишина, дивее ми се. Прегръдки и усмивки и бум, бум, буммммм.


Тази тема не е за теб или явно поне не днес, така, че не стреляй в мен с любов към живота. За шума на мислите говорим, а той много пречи на яденето, тъй че искам да чувам само мляс-мляс! ;) Прегръдка, Мая :)

"най-мразим да мислим". И, Стани, по-добре хедонистка, отколкото аскетка. Малийййй, колко злобно ще изглеждам,а, само мислеща, ненахранена (гладен телец), майки, пазете децата си. А за стрелянето, ще стрелям, не може да не обичаш живота, тайничко, тихичко дори, мнооого мислеща, но си е хубав, този живот, със всичкото му дебнене, отстрели, съзидания, падания, препъвания, политания пак и т.н. С риск да стана досадна, обаче, усмихни се, мъничко, много мъничко поне. Прегръдки, и бъди сигурна, съвсем искрени са, както и да изглежда отстрани.
цитирай
8. sestra - Ами аз отдавна ти писах тук,
17.12.2013 15:34
makont написа:
sestra написа:
makont написа:
а нещо хич не ми се дебне днес, моят дивеч е в ноктите ми и сладко закусвам. Сега ми е часът на шумотевицата и вдигам шум в твоя блог, Стани, викам високо, не ща тишина, дивее ми се. Прегръдки и усмивки и бум, бум, буммммм.


Тази тема не е за теб или явно поне не днес, така, че не стреляй в мен с любов към живота. За шума на мислите говорим, а той много пречи на яденето, тъй че искам да чувам само мляс-мляс! ;) Прегръдка, Мая :)

"най-мразим да мислим". И, Стани, по-добре хедонистка, отколкото аскетка. Малийййй, колко злобно ще изглеждам,а, само мислеща, ненахранена (гладен телец), майки, пазете децата си. А за стрелянето, ще стрелям, не може да не обичаш живота, тайничко, тихичко дори, мнооого мислеща, но си е хубав, този живот, със всичкото му дебнене, отстрели, съзидания, падания, препъвания, политания пак и т.н. С риск да стана досадна, обаче, усмихни се, мъничко, много мъничко поне. Прегръдки, и бъди сигурна, съвсем искрени са, както и да изглежда отстрани.


че на мен пръст да ми покажеш, се хиля и запецвам от кикотене. И се изчервявам, и се цупя, абе пубертет непораснал, така ще си ида, само ,че съм си инат и не правя каквото ми кажат, а обратното, шефе :Р :) Написах това поради възмущението си от една много негативна историческа статия. Не съм съгласна да се изживяваме като благ и съвършен народ, комуто все някой друг нещо е причинил, та затова сме така... Насочвам мисълта тук към тишина по отношение на прибързаното съдене на исторически събития и личности.
цитирай
9. faktifakti - ти кое си риса или мишката ?
17.12.2013 21:13
като рис в зимна гора,
чийто живот зависи
от малката мишка
и от собствения му дъх,
преди да я улови,
цитирай
10. sestra - Има ли значение?
17.12.2013 23:00
faktifakti написа:
като рис в зимна гора,
чийто живот зависи
от малката мишка
и от собствения му дъх,
преди да я улови,


И двете са в крайна нужда, за да са излезли в студа навън. И зависими едно от друго. Том и Джери :)
цитирай
11. faktifakti - права си - и двете са в голяма нужда, за да излязат навън.
18.12.2013 11:28
sestra написа:
faktifakti написа:
като рис в зимна гора,
чийто живот зависи
от малката мишка
и от собствения му дъх,
преди да я улови,


И двете са в крайна нужда, за да са излезли в студа навън. И зависими едно от друго. Том и Джери :)

цитирай
12. sestra - Затова и
18.12.2013 16:19
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
като рис в зимна гора,
чийто живот зависи
от малката мишка
и от собствения му дъх,
преди да я улови,


И двете са в крайна нужда, за да са излезли в студа навън. И зависими едно от друго. Том и Джери :)



не биха си причинили невнимание едно към друго при всички обстоятелства. И то вече си е взаимно уважение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2592933
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930