Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2013 22:27 - Вероятно
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1539 Коментари: 16 Гласове:
18

Последна промяна: 12.12.2013 23:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

И ако плъзнат по стъблото пламъци,
къде ще идат, ако не е най-отгоре,
къде ще си играят, ако не навсякъде,
къде ще се премятат, ако не над себе си.
и всички огнени пътеки, дето са си правили,
непламенни очи ще ги съзират ли?






Тагове:   пламъци,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. etyna - Чудеснооо еее!
12.12.2013 22:32
Облизаха ме пламъците, без да ме изгорят.
цитирай
2. sestra - Etina,
13.12.2013 08:48
etyna написа:
Облизаха ме пламъците, без да ме изгорят.


Ами значи, че си спала хубаво, надявам се :)
цитирай
3. makont - Пълна свобода на импровизацията!
13.12.2013 11:24
Стани, катеричките са невероятни, страхотна асоциация! Чух мислите ти и ми стана топло. Усмивки!
цитирай
4. sestra - Точно, Мая :)
13.12.2013 18:04
makont написа:
Стани, катеричките са невероятни, страхотна асоциация! Чух мислите ти и ми стана топло. Усмивки!

Снимката е вдъхновението тук, тия малки живи късчета огън, едното от които на всичкото отгоре така е погледнало към обектива, че ме прави да се хиля винаги като я погледна.
цитирай
5. katan - Малки, живи, огнени езичета!
13.12.2013 19:08
Къде си играят, ако невсякъде!:)))
Едното /катериче:)/ определено е и позьор:).
Усмихна ме широко, сестрице!
Благодаря ти!

Апропо: Бадемовото клонче на Ван Гог много ти прилича!:)))

Много усмивки и хубава вечер!
цитирай
6. sestra - Радвам се :D И в двете посоки.
13.12.2013 20:41
katan написа:
Къде си играят, ако невсякъде!:)))
Едното /катериче:)/ определено е и позьор:).
Усмихна ме широко, сестрице!
Благодаря ти!

Апропо: Бадемовото клонче на Ван Гог много ти прилича!:)))

Много усмивки и хубава вечер!


Точно Бадемовото клонче на Ван Гог ми е много скъпа, а за това, че те накарах да се усмихнеш тук, благодаря, Кате :)
цитирай
7. katan - И аз много обичам Бамемовото клонче, сестрице!
13.12.2013 20:52
Дори съм си го нарисувала, но е на светлинни години от оригинала:))).
Изобщо обичам Ван Гог и ... катеричета:))).
Благодаря ти за усмивките!
цитирай
8. sestra - В такъв случай ще ти разкажа
13.12.2013 21:13
katan написа:
Дори съм си го нарисувала, но е на светлинни години от оригинала:))).
Изобщо обичам Ван Гог и ... катеричета:))).
Благодаря ти за усмивките!


как се срещнах с тази картина. В едно далечно пътуване имах късмета да посетя няколко галерии в Холандия и Музея на Ван Гог в Амстердам за мен бе най-впечатляващ. Той си е, с футуристичната си архитектура, със спираловидно разположените почти безброй галерии на няколко етажа и огромната колекция Ван Гог и импресионисти! Изключително място. И там, някъде по средата се появи пред очите ми това платно. Директно ми влезе в сърцето, така стана. На живо всичко е ...живо :)
цитирай
9. megg - Играта на пламъците
13.12.2013 21:28
стопля, повдига те на пръсти да видиш по - нагоре, тайни знаци изписва ... хубаво е.
И снимката е хубава, толкова мили са тези катерички - игриви, закачливи; усетих топличкото от пламъчетата, дето носят. :)
Благодаря ти за ведрото настроение, Сестра!
Радостна вечер! :)
цитирай
10. katan - :))))
13.12.2013 22:11
Същата среща с това клонче, но не аз го видях, а синът ми ми донесе една доста голяма картичка и една чаша за чай с "бадемчето".
Ти ми го разказа така пъстро и живо, че отново се почувствах все едно съм в Амстердам.
От това пътуване имам и едни истински сини миди от Северно море.

Аз от както се помня обичам импресионистите, но Ван Гог ми е особена слабост.
цитирай
11. sestra - Благодаря и на теб, Мег,
14.12.2013 09:34
megg написа:
стопля, повдига те на пръсти да видиш по - нагоре, тайни знаци изписва ... хубаво е.
И снимката е хубава, толкова мили са тези катерички - игриви, закачливи; усетих топличкото от пламъчетата, дето носят. :)
Благодаря ти за ведрото настроение, Сестра!
Радостна вечер! :)


за прочита. Нека ти е все така топличко и днес и в настъпващите празници. Хубав ден!
цитирай
12. sestra - Ето музея, има и коледни топки :) http://www.vangoghmuseum.nl/vgm/index.jsp?lang=nl
14.12.2013 09:39
katan написа:
Същата среща с това клонче, но не аз го видях, а синът ми ми донесе една доста голяма картичка и една чаша за чай с "бадемчето".
Ти ми го разказа така пъстро и живо, че отново се почувствах все едно съм в Амстердам.
От това пътуване имам и едни истински сини миди от Северно море.

Аз от както се помня обичам импресионистите, но Ван Гог ми е особена слабост.


Той, като постимпресионист, е синтез на идеята за живия цвят. Впрочем, музеят е също синтез на нидерландската почит към този трагичен и велик техен син, както и на неповторимото им предприемачество, просто се е получило. Хубав ден и светло по пътя в настъпващите празници, Кате :)
цитирай
13. marrta - катерици
14.12.2013 16:10
като живи пламъци:)

Днес видях една на крачка от мен - съвсем в града, такава смела пъргавелка, изтърча по тротоара и светкавично се изкатери, после над главата ми яде необезпокоявано шишарка:)
цитирай
14. sestra - Божа работа :)
14.12.2013 18:45
marrta написа:
като живи пламъци:)

Днес видях една на крачка от мен - съвсем в града, такава смела пъргавелка, изтърча по тротоара и светкавично се изкатери, после над главата ми яде необезпокоявано шишарка:)

Те са си градски жители, пъргавите живи пламъчета.
цитирай
15. faktifakti - страхотно е.
18.12.2013 11:30
и в дълбокото и във високото си връх
цитирай
16. sestra - Благодаря ти.
18.12.2013 16:20
faktifakti написа:
и в дълбокото и във високото си връх

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584112
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930