Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2013 08:44 - Етюд
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 3742 Коментари: 14 Гласове:
11

Последна промяна: 30.10.2013 08:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


 За своите несгоди оглушала
пешком пътува мравката
нанякъде.
Ще и отнеме три хиляди крачки
до трийсет сантиметра разстояние 
до мен и мястото, където съм оставила
разчупен орех за случайни пътници.
Но може би ще мине птица
нечакана за мравката, за мен и себе си
и ще си клъвне орехчето, а и мравката
подир това, нечакано.
Не го обмисля тя, пътува ли,
пътува все в посоката си мравката
със скорост трийсет сантиметра в час...
 Какво е час и има ли значение
за мравката?

А тази песен? :) Тя за мен ДА - една от песните, които времето не променя, но вероятно... тя променя времето.




Тагове:   път,   мен,   орех,   мравка,   време,   етюд,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Ех, сигурно би било интересно да можехме да
30.10.2013 09:07
видим наведнъж всичките времена на планетата - времето на Мравката, на Котката, на Човешкото Бебе, на Дъба, на всички! :))) Ние и своето време не го виждаме, но твърдим, че го има. (някои твърдят, де, не всички:)
цитирай
2. faktifakti - обожавам философските ти стихотворения.
30.10.2013 12:46
....Но може би ще мине птица
нечакана за мравката, за мен и себе си
и ще си клъвне орехчето, а и мравката
подир това, нечакано...
цитирай
3. makont - Напомни ми за Сизиф и в началото ми прозвуча отчайващо,
30.10.2013 12:51
но после... Всеки е щастлив в своите си мерки. Усмивки, Стани!
цитирай
4. cinderellathespy - Думите
30.10.2013 15:36
Твоите думи винаги ми действат успокояващо, Систър...
А тя си тича за храна..., времето има значение само когато тичаме за същото ние...човеците... права е Меджик Соня... Усмих и по друга причина! Соня, все си мисля за оня ти коментар... даже в тефтерчето съм си го записала...:)
Мир, а относно неочакваното клъвване - нали знаеш, че всичко
се случва за добро... и озовавайки се в птицата... ще стане част от нея... :)
И току виж птицата след време и тя се научила тъй... в безвремие с
трийсет сантиметра в час - бавно, но сигурно (до)подскачолитане до целта...
Пре-гръ-щ :)

Ели
_________________________________________
Днес съм на туй :
Avenged Sevenfold - So Far Away
http://www.youtube.com/watch?v=A7ry4cx6HfY
цитирай
5. sestra - Твърдим, та чак се захласваме,
30.10.2013 16:10
magicktarot написа:
видим наведнъж всичките времена на планетата - времето на Мравката, на Котката, на Човешкото Бебе, на Дъба, на всички! :))) Ние и своето време не го виждаме, но твърдим, че го има. (някои твърдят, де, не всички:)

а на децата си даваме една ограничена мярка за неограничена категория - време :) За вярата на всички деца. Да, не твърдя, че има време, лекичко дори твърдя обратното, но кой знае :)
цитирай
6. sestra - Благодаря ти.
30.10.2013 16:13
faktifakti написа:
....Но може би ще мине птица
нечакана за мравката, за мен и себе си
и ще си клъвне орехчето, а и мравката
подир това, нечакано...

Може ли да ги наричаш научни наблюдения? ;)
Не отива на една жена да е философ.
цитирай
7. sestra - Все така зорко си следиш ти, Мая за нивата на нагласите.
30.10.2013 16:22
makont написа:
но после... Всеки е щастлив в своите си мерки. Усмивки, Стани!

Ти си ми за това, да ме караш да съм щастлива.:)
цитирай
8. sestra - Соня е находчива и прозорлива
30.10.2013 16:43
cinderellathespy написа:
Твоите думи винаги ми действат успокояващо, Систър...
А тя си тича за храна..., времето има значение само когато тичаме за същото ние...човеците... права е Меджик Соня... Усмих и по друга причина! Соня, все си мисля за оня ти коментар... даже в тефтерчето съм си го записала...:)
Мир, а относно неочакваното клъвване - нали знаеш, че всичко
се случва за добро... и озовавайки се в птицата... ще стане част от нея... :)
И току виж птицата след време и тя се научила тъй... в безвремие с
трийсет сантиметра в час - бавно, но сигурно (до)подскачолитане до целта...
Пре-гръ-щ :)

Ели



_________________________________________
Днес съм на туй :
Avenged Sevenfold - So Far Away
http://www.youtube.com/watch?v=A7ry4cx6HfY


и не знам защо често в мислите с нея сме като в щафетна игра. Разбира се, птицата е в своето си време, където пък може за едни 300 часа да гони нещо друго неизвестно, а да си намери орехче. То си е така... радвам се, ако си радостна, Ели. Авенджид са ми любими, тази новата също http://www.youtube.com/watch?v=DelhLppPSxY
цитирай
9. magicktarot - Прегръщ и от мен, Стани и Ели! :)
30.10.2013 18:45
Стани, това нашето е някаква телепатия - извън времето, разбира се. :) Радвам се, че покрай мравката и ореха разбрах коя е Ели тук - досега не знаех.

Ели, за коментара - всъщност аз това съм го казала в самия постинг, ама явно не съм го казала като хората :))))))) Но се радвам, че все пак е стигнало до теб и че сме съмишленици в тая област! :)
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Стани! :)
31.10.2013 06:34
Прекрасно е! Много ти благодаря, зарадва ме... Поезия, която те вдъхновява, но и те кара да се замислиш, но с мисълта на сърцето, на сърдечния ритъм, така леко, както редят пътя си до сърцевината на дарения от теб орех, мравките...

"....
Но може би ще мине птица
нечакана за мравката, за мен и себе си
и ще си клъвне орехчето, а и мравката
подир това, нечакано.
Не го обмисля тя, пътува ли,
пътува все в посоката си мравката
със скорост трийсет сантиметра в час..."

И друго, мисля, че отговаряш на този прекрасен твой въпрос:

"Какво е час и има ли значение
за мравката?"

А това е, почти невъзможно. :) Прегръдки!
цитирай
11. sestra - Прегръщам ви ... Не се сещам за коментирания коментар, но няма значение, радвам се.
31.10.2013 09:55
magicktarot написа:
Стани, това нашето е някаква телепатия - извън времето, разбира се. :) Радвам се, че покрай мравката и ореха разбрах коя е Ели тук - досега не знаех.

Ели, за коментара - всъщност аз това съм го казала в самия постинг, ама явно не съм го казала като хората :))))))) Но се радвам, че все пак е стигнало до теб и че сме съмишленици в тая област! :)

цитирай
12. sestra - Здравей, Наде :)
31.10.2013 10:01
malchaniaotnadejda7 написа:
Прекрасно е! Много ти благодаря, зарадва ме... Поезия, която те вдъхновява, но и те кара да се замислиш, но с мисълта на сърцето, на сърдечния ритъм, така леко, както редят пътя си до сърцевината на дарения от теб орех, мравките...

"....
Но може би ще мине птица
нечакана за мравката, за мен и себе си
и ще си клъвне орехчето, а и мравката
подир това, нечакано.
Не го обмисля тя, пътува ли,
пътува все в посоката си мравката
със скорост трийсет сантиметра в час..."

И друго, мисля, че отговаряш на този прекрасен твой въпрос:

"Какво е час и има ли значение
за мравката?"

А това е, почти невъзможно. :) Прегръдки!

Благодаря ти за тълкуването и за това, че заявяваш увереност в търсенето ми. Сещам се... думата оксиморон е станала любима при оплюване на протестиращи и окупиращи, но притиворечивата реалност е толкова реалност, колкото и всичко останало, да не кажа, че точно противоречията са доказателства за реализъм. Няма по-голямо зло от фалшивата вяра в идеален свят. Времето не било безкрайно, но пък е постоянно... а де? :)
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 12. sestra - Здравей, Наде :)
31.10.2013 20:32
sestra написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Прекрасно е! Много ти благодаря, зарадва ме... Поезия, която те вдъхновява, но и те кара да се замислиш, но с мисълта на сърцето, на сърдечния ритъм, така леко, както редят пътя си до сърцевината на дарения от теб орех, мравките...

"....
Но може би ще мине птица
нечакана за мравката, за мен и себе си
и ще си клъвне орехчето, а и мравката
подир това, нечакано.
Не го обмисля тя, пътува ли,
пътува все в посоката си мравката
със скорост трийсет сантиметра в час..."

И друго, мисля, че отговаряш на този прекрасен твой въпрос:

"Какво е час и има ли значение
за мравката?"

А това е, почти невъзможно. :) Прегръдки!

Благодаря ти за тълкуването и за това, че заявяваш увереност в търсенето ми. Сещам се... думата оксиморон е станала любима при оплюване на протестиращи и окупиращи, но притиворечивата реалност е толкова реалност, колкото и всичко останало, да не кажа, че точно противоречията са доказателства за реализъм. Няма по-голямо зло от фалшивата вяра в идеален свят. Времето не било безкрайно, но пък е постоянно... а де? :)

Стани, толкова хубаво, ясно и вярно си го казала, че мога само да се усмихвам. Заврънкулка не мога да добавя... :) Благодаря ти!
цитирай
14. sestra - Наде :)
31.10.2013 20:59
<3
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584967
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930