Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2013 21:14 - среща
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1838 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 13.10.2013 22:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сънят е често нещо изумително. Дават ми тефтер, в който има стъклен флакон с бележка, като мъничко писмо в бутилка. Измъквайки я, виждам, че бележката е увита в кучешка кожа. Разгъната, достига истински размер на бяла болонка. Прилича на мъртво куче, прибрано там, вероятно защото много е било обичано. Чета написаното, запомням това, което се има предвид, но все пак не помня текста. А с кожата се заемам отново да я навия на руло около хартията, за да върна всичко обратно в стъклото, подобно на епруветка. Навивам я откъм задницата, а откъм главата започва лекичко да мърда. Съживява се не на шега и това може би ме плаши, за да отида в съседно помещение и да извикам две жени за свидетели. Когато идваме трите, едно мърляво и дребно болонче вече снове между другите здрави и  поддържани болонки и болончета. Жива. Кога е имало и други - от къде да знам. Нали това е сън. Исках да го разкажа, а после - този клип се появи отнякъде. Нарича се "Ти си Земята" или... точно така, а снимките от този род са ми станали ежедневие. Тук са пътят, котката, която дреме на слънце, котката на пътя, котката без едно око и врабците, а, да, и котката, която души тревата.
Та ... колкото и да е измутелно всяко чудо насън, най-хубавото е, че се случва като всичко останало - по обикновения начин. 





 image


image


image


image


image



image



image



image




image








Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marrta - Добър развой:)
14.10.2013 08:13
Честит твой ден! Да си жива и здрава! Да те съпътства обикновеното чудо!
цитирай
2. sestra - :) Развой е точно думата за тук, Дорче :D
14.10.2013 08:37
Как я случи само!... Благодаря ти, нека да го бъде за всички даже.
цитирай
3. makont - Странен сън,
14.10.2013 10:04
надявам се в цветно. Посланието е изпълнено. Докоснато с любов, дава живот. Усмивки Стани и хубава нова седмица!
цитирай
4. magicktarot - Уау, велик сън, Стани!
14.10.2013 11:43
Куче (за мен винаги - Сириус, Изида плюс още нещо) и тайнствен пергамент-куче! Нямам думи, а не е и нужно. Оживял пергамент... Успешна нова седмица!
цитирай
5. faktifakti - имала си видение,
14.10.2013 15:14
което съществува в реалността в някакъв времеви отрязък.
аз обичам такива работи.
цитирай
6. sestra - Благодаря, Майче,
14.10.2013 16:34
makont написа:
надявам се в цветно. Посланието е изпълнено. Докоснато с любов, дава живот. Усмивки Стани и хубава нова седмица!


Цветността определям като слаба, земни цветове :) Ах, че хубаво тълкуване на моя кръгъл ден. Подобно и на теб, Мая!
цитирай
7. sestra - Не знам колко е велик, Соня,
14.10.2013 16:39
magicktarot написа:
Куче (за мен винаги - Сириус, Изида плюс още нещо) и тайнствен пергамент-куче! Нямам думи, а не е и нужно. Оживял пергамент... Успешна нова седмица!

Може би щом казваш, да е точно така, ти имаш усет за невидимото. За мен ще си остане незабравим като някакво символично продължение на един тийнейджърски друг сън, който беше доста ужасен, не ми се споделя, с подобна тематика. И ме радваш много и ти, благодаря! :)
цитирай
8. sestra - Това видение, Факти,
14.10.2013 16:45
faktifakti написа:
което съществува в реалността в някакъв времеви отрязък.
аз обичам такива работи.

засили увереността ми, че всичко, абсолютно всичко е възможно да се случи, нещо повече да се направи от човек ей по тоя начин, съсредоточено. Впрочем Соня (меджиктаро), дето и писах горе, е писала последно интересни неща относно вниманието. А то на мен ми е основна слабост, разсейвам се. ....(Клипа... не искам да ви разстройвам, но трябваше да го споделя...)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2577797
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031