Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2013 23:19 - Непосилната уловимост на житието
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2495 Коментари: 15 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Така внезапно тъне 
само влюбено сърце
в последния приют
на натежалото
горчиво тяло,
безпочвено свето,
и поверително разбито.
Довиждане и сбогом,
светъл ден, не виждам
повече просветване
и не напипвам 
мек килим по дъното.
Догаря твърде дълго
Божия фитил 
на тиха воля в мен.
Извехнах от насилие.
Ще спя като питон
през зимата
на сетното усилие.
 




Тагове:   зима,   фитил,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - 23:28 - shao22,
02.08.2013 23:30
чао.
цитирай
2. faktifakti - няма кой да те остави да стигнеш до дъното,
02.08.2013 23:55
нито да спиш като питон.
така, че по - добре се откажи.
хайде, усмихни се сега.
докато дишам - надявам се - беше казал някой.
клише, но работи.
цитирай
3. jabalka - Привет и добро утро Сестр.! :)))
03.08.2013 07:42
Идвам на гости на един крак и какво заварвам аз тука едни такива питони , дето ще ги изстискам като мокро пране и после... прави ими сметката ... ще ги завърта над главата си , като кречетало и познай - ще ги простра на слънце - обедно за да се изветрят , изсъхват и изпичат пък после ... я на сак, я на торба, за картофи.... ще ги направя, а може и нова броилка да измъдря:
- " срещнах в краката си един питон и два картофа, после ги сварих на жарко слънце и ето ти пюре с медальон от гъби плюс "- де, да, зная... вятър работа! :)))

Добро утро Стани! :))
цитирай
4. makont - Поверително разбито, вече е доверено-възстановено,
03.08.2013 10:22
е, не е същото, все личат местата на сглобките, но има цяло. Сестриче, не ти позволявам да страдаш, нещо тъжно нанюхах в твоя стих. На дъното няма мек килим, има трамплин, скачай....Усмивки от мен и слънчев уикенд!
цитирай
5. sestra - Fakti,
03.08.2013 13:51
дишам, но не се надявам. Молитви продължавам да отправям, от уважение към всичко живо. Прегръщам те.
цитирай
6. sestra - Ябълчице,
03.08.2013 13:53
добър ден. Верно си бъбривка :D прегръдка за теб.
цитирай
7. sestra - Доктор Мая, благодаря за лекарството.
03.08.2013 13:56
Обещавам, че ще се усмихвам на всеки час по цяла минута. Нали правилно те разбрах :) Слънчев и прохладен уикенд!
цитирай
8. martiniki - на мен ми допадна идеята за питон, навито...
03.08.2013 20:41
особено сега в горещините - ужасно ми е поспаливо, а пясъчният килим под краката вярно не беше мек, а осеян с камъни и коварни медузи, за да е интересно...по-медузено море не съм имала - вървях пет-шест километрова плажна ивица, осеяна с медузи - някои бях огромни

Изобщо коментарът ми е един...незаслужен от хубавото ти стихотворение - фитилът ти желая да не свършва - сега се сетих за фитилите на газените лампи, които вадехме с едно тръкълце отстрани - мислех си, че са безкрайни.
цитирай
9. faktifakti - надеждата умира последна скъпа, щом дишаш - надявай се.
03.08.2013 22:17
sestra написа:
дишам, но не се надявам. Молитви продължавам да отправям, от уважение към всичко живо. Прегръщам те.

цитирай
10. sestra - Дора, също симпатизирам на влечугото.
04.08.2013 11:58
Казват, че змията е незаменим приятел, а на мен техния вид слаба чувствителност сега ми е нужна като въздух. Много ми допада коментара ти, знаеш, че винаги ми идваш на място :) А медузено море съм имала, то е с особено бистра и тиха вода, нали?
цитирай
11. sestra - От сърце ти благодаря за силата, която ми даваш, Факти,
04.08.2013 12:01
faktifakti написа:
sestra написа:
дишам, но не се надявам. Молитви продължавам да отправям, от уважение към всичко живо. Прегръщам те.



Надеждата дори не умира, но моите очи за нея са измамни и лъстиви и предпочитам да си ги затворя.
цитирай
12. cinderellathespy - Систър,
05.08.2013 09:06
прилича ми по ритъм на оня поет дето го цитираха в "Четири сватби и едно погребение" на погребението на оня усмихнатия гей...
Много ми хареса стихото ти още като го четох оня ден!!!
Какво ли се случва когато тихата воля затвори външен израз,
концентрирана (поне) да запази фитила във вътрето... Незнам...
Вероятно тепърва ще разбера...
И, Систър, винаги има мек килим по дъното, винаги...
Въпроса е да достигнеш до момента за напипване, ако тъй е отредено...
Айде, прегръщам те! Като изработя работата, ще ти драсна,
както съм обещала!
:))

Ели
цитирай
13. sestra - Ще трябва
05.08.2013 09:37
cinderellathespy написа:
прилича ми по ритъм на оня поет дето го цитираха в "Четири сватби и едно погребение" на погребението на оня усмихнатия гей...
Много ми хареса стихото ти още като го четох оня ден!!!
Какво ли се случва когато тихата воля затвори външен израз,
концентрирана (поне) да запази фитила във вътрето... Незнам...
Вероятно тепърва ще разбера...
И, Систър, винаги има мек килим по дъното, винаги...
Въпроса е да достигнеш до момента за напипване, ако тъй е отредено...
Айде, прегръщам те! Като изработя работата, ще ти драсна,
както съм обещала!
:))

Ели


да се сетя за този момент от филма...Хубав ден, Ели! Драсни :)
цитирай
14. demograph - Харесвам обратите от типа "заспал питон"..
16.08.2013 19:15
Те не правят казаното по-малко значимо. Всеки човек е заспал питон. Да не го докоснеш само...
цитирай
15. sestra - Те не правят казаното по-малко з...
16.08.2013 19:58
demograph написа:
Те не правят казаното по-малко значимо. Всеки човек е заспал питон. Да не го докоснеш само...


Така е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2583563
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930