Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 11:13 - Тук е
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2588 Коментари: 16 Гласове:
14

Последна промяна: 20.06.2013 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 единственият ми постоянен любовник, 
вятърът, всеки път, когато
си загубя надеждите, идва,
тихо започва да ме гали
така, че да ми настръхнат
космените фоликулчета
и ми шепне: тук съм.
Пак съм тук и ще бъда
докато искаш ще остана.
И ме погалва, погалва.
После започват да идват 
различни хора, познати
и нови познати, близки
и не толкова близки,
започваме да говорим
да се смеем
и да си съчувстваме,
да се гледаме и храним,
да почистваме и да цапаме,
да правим общи неща 
и да ги разделяме.
Забравям за вятъра,
пак тръгвам да си го търся,
взирам се за следи от него,
издирвам го и го чакам,
няма го, но не тъгувам.
Дали ме е пазил някак си,
докато не осамотея отново
и кожата ми се открие цялата
и той пак да слети от някъде
и ме обгърне с лъх лекичко,
в нечакани посоки винаги,
но винаги меко и ласкаво
и каже пак: тук съм, тук, 
наоколо и с теб си оставам.
Когато умирам, сама ще съм,
без нищо и никого, гола,
открита и уязвима за всяко нещо,
но не безпомощна, не самичка
по мен ще полъхва нежно
вечният ми любим, вятърът
и ще ме бави и пази и ето -
тялото ми от дъх се изпразва
и вероятно той ме взема
в свойта вечно жива прегръдка.


Честит Рожден ден на Чино Морено, Дефтонс



Тагове:   вятърът,   любим,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - да този любовник е най - постоянният непостоянник.
20.06.2013 13:21
идва и си отива, до последния ти дъх.
отдавна не беше писала дълго.
а аз обичам да се гмуркам в дълбокото на думите ти,
да плувам под тонове размисли
и да излизам на повърхността
за глътка въздух.
поздрав за чудесното стихотворение.
цитирай
2. sestra - Хубави думи, благодаря ти.
20.06.2013 14:13

Тук размислите ми като че ли не са чак толкова много, но вода за гмуркане се е посъбрала, да :D Защо сега ти трябваше ме подсещаш за море?! за морето ми.

faktifakti написа:
идва и си отива, до последния ти дъх.
отдавна не беше писала дълго.
а аз обичам да се гмуркам в дълбокото на думите ти,
да плувам под тонове размисли
и да излизам на повърхността
за глътка въздух.
поздрав за чудесното стихотворение.

цитирай
3. faktifakti - ами, обожавам да плувам. усмивки.
20.06.2013 17:55
sestra написа:

Тук размислите ми като че ли не са чак толкова много, но вода за гмуркане се е посъбрала, да :D Защо сега ти трябваше ме подсещаш за море?! за морето ми.

faktifakti написа:
идва и си отива, до последния ти дъх.
отдавна не беше писала дълго.
а аз обичам да се гмуркам в дълбокото на думите ти,
да плувам под тонове размисли
и да излизам на повърхността
за глътка въздух.
поздрав за чудесното стихотворение.


цитирай
4. karaiany - Вие и двете сте пили някакъв елексир ...
20.06.2013 19:46
Вие и двете сте пили някакъв елексир днес . Завидно е .:)
Пишете много добре. Май и аз трябва да напиша нещо ..
Много е добро , сестро !
Музикалните ти избори понякога шaшкат , но ако човек се заслуша в текста , почва бързо да мисли....

I've watched you change
Into a fly
I looked away
You were on fire
I watched a change
In you
It's like you never
Had wings
Now you feel
So Alive...
цитирай
5. sestra - И на теб, усмивки и усмивки :)
20.06.2013 22:28
faktifakti написа:
sestra написа:

Тук размислите ми като че ли не са чак толкова много, но вода за гмуркане се е посъбрала, да :D Защо сега ти трябваше ме подсещаш за море?! за морето ми.

faktifakti написа:
идва и си отива, до последния ти дъх.
отдавна не беше писала дълго.
а аз обичам да се гмуркам в дълбокото на думите ти,
да плувам под тонове размисли
и да излизам на повърхността
за глътка въздух.
поздрав за чудесното стихотворение.



цитирай
6. sestra - Ами напиши веднага, Караяни, не се помайвай. Аз съм на водичка с лимон,
20.06.2013 22:32
Факти ли... ние с нея не си знаем еликсирите, но прав си - тя е написала нещо наистина много хубаво и силно. А за моето, смирено ти благодаря. Радваш ме много. И за музиката е радващо - шашкай си се, не е лошо това, музика е. И текст, разбира се :)

karaiany написа:
Вие и двете сте пили някакъв елексир днес . Завидно е .:)
Пишете много добре. Май и аз трябва да напиша нещо ..
Много е добро , сестро !
Музикалните ти избори понякога шaшкат , но ако човек се заслуша в текста , почва бързо да мисли....

I've watched you change
Into a fly
I looked away
You were on fire
I watched a change
In you
It's like you never
Had wings
Now you feel
So Alive...

цитирай
7. jabalka - Привет на всички! :)
20.06.2013 23:15
Аз няма нужда да употребявам нещо друго освен ... не казвам... но това не е проблем, защото във Факти, Сестра, Караяни , откривам , доверие , споделям! :)
Ти можеш да имаш всичко в себе си , защото не си го поканила , но той винаги знае... а , това ... е ... за Когото има значение! :)
цитирай
8. sestra - Привет, (`)
21.06.2013 00:15
миличка, прегръдка за теб. Спи спокойно и утре да ми разкажеш съня си, вятърът и той ще ми разкаже своя. Лека нощ и благодаря ти, че те има.

jabalka написа:
Аз няма нужда да употребявам нещо друго освен ... не казвам... но това не е проблем, защото във Факти, Сестра, Караяни , откривам , доверие , споделям! :)
Ти можеш да имаш всичко в себе си , защото не си го поканила , но той винаги знае... а , това ... е ... за Когото има значение! :)

цитирай
9. netsky - Много, много хубаво
21.06.2013 17:04
Много, много хубаво
цитирай
10. sestra - Благодаря ти за отзива. Радва ме.
21.06.2013 18:20
netsky написа:
Много, много хубаво

цитирай
11. martiniki - хубаво и познато...
22.06.2013 19:41
все невести на вятъра:)
цитирай
12. sestra - Благодаря, Доре,
23.06.2013 00:06
ветрова невесто :) Освен това съм му и голяма фенка на него, на вятъра.
цитирай
13. martiniki - и на дъжда,
23.06.2013 14:47
за слънцето да не говорим! Напоследък все с неговите придружителни лъчи по раменете и къде ли не;))
цитирай
14. sestra - Да, но с вятъра са ми по-хубави и те :D
23.06.2013 17:17
martiniki написа:
за слънцето да не говорим! Напоследък все с неговите придружителни лъчи по раменете и къде ли не;))

цитирай
15. martiniki - :))...още на първо четене
23.06.2013 18:44
ми извика асоциация с една чувствена сцена на Мерил Стрийп с вятъра от "Мостовете на Медисън"

цитирай
16. sestra - :) Сетих се какво си се сетила.
23.06.2013 20:13
martiniki написа:
ми извика асоциация с една чувствена сцена на Мерил Стрийп с вятъра от "Мостовете на Медисън"


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584094
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930