Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2012 15:44 - Най-опасните хора
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2474 Коментари: 10 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Най-опасните хора са тези,
които имат идея
и тази своя идея виждат
като промяна в климата.
Глупости, всяка идея 
е пъстра димка  с видео.
Сритвай идеята в слабините,
охранявай я незабелязано
от бъдещи катастрофи
 и седни да чакаш.
 Без да я храниш, 
без да и даваш да пие,
чакай я да загине.
Направи и епитафия.
А след всичко ако е жива -
я повери на сърцето си.




Тагове:   Идеята,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - KALTIN
24.07.2012 16:38
taka zakarmvame nashite mladi s idei v sarcata ot miliardi daje bilioni :) godini nasam :)
цитирай
2. sestra - Доколкото помня -
24.07.2012 17:00
поощряваха ги силно, а после ги пускаха по коридорче към кланицата. Ти от тези числа години може друго да помниш. НИЕ това не знаем.
(а може да не съм разбрала коментара, извинявай)
цитирай
3. cefules - Най-страшното, лично за мен е, че не ...
24.07.2012 21:00
Най-страшното, лично за мен е, че не познавам идеите си. Изпълват ме, водят ме, карат ме да се жертвам. Понякога умирам в тях, за да заживеят вместо мен с моето тяло. Честно, не мога да си представя живота без тях, но понякога се боя да не го изгубя. Заради идея.
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Най-опасните хора...
24.07.2012 21:52
Онези, които обичаме.:) Защото дават непреодолимата идея да ги преодолеем, да ги загубим преди да ги имаме. Ерос и Танатос... вплетени в безсмъртна прегръдка. Епитафно преди случилото се. Каква ирония само! Стихът ти е силен - звучи по мъжки направо. Браво, Стани! Поздравления!:)
цитирай
5. sestra - Трудно е с тях - така мисля и аз,
24.07.2012 22:18
живите идеи принадлежат само на хората, които принадлежат на тях, и така те трябва да търсят постоянно баланса да оцеляват, а после се оказва - в името на още идеи... Може би написах един съвет и за това как да понасяме отговорността, която хвърлят върху нас нашите осъществени идеи.

cefules написа:
Най-страшното, лично за мен е, че не познавам идеите си. Изпълват ме, водят ме, карат ме да се жертвам. Понякога умирам в тях, за да заживеят вместо мен с моето тяло. Честно, не мога да си представя живота без тях, но понякога се боя да не го изгубя. Заради идея.

цитирай
6. sestra - Точно го каза, Наде.
24.07.2012 22:33
И анализ, и оценка ми даваш - сърдечно ти благодаря!
А защо не едно сритване и изтерзаване на идея пред вероятността да се постъпва така със съществата? Ако има място за грубост под слънцето - нека е в тази посока. Така крехкият дух на идейния човек ще оцелее предварително за своята идея :)

malchaniaotnadejda7 написа:
Онези, които обичаме.:) Защото дават непреодолимата идея да ги преодолеем, да ги загубим преди да ги имаме. Ерос и Танатос... вплетени в безсмъртна прегръдка. Епитафно преди случилото се. Каква ирония само! Стихът ти е силен - звучи по мъжки направо. Браво, Стани! Поздравления!:)

цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 6. sestra - Точно го каза, Наде.
24.07.2012 23:23
sestra написа:
И анализ, и оценка ми даваш - сърдечно ти благодаря!
А защо не едно сритване и изтерзаване на идея пред вероятността да се постъпва така със съществата? Ако има място за грубост под слънцето - нека е в тази посока. Така крехкият дух на идейния човек ще оцелее предварително за своята идея :)

malchaniaotnadejda7 написа:
Онези, които обичаме.:) Защото дават непреодолимата идея да ги преодолеем, да ги загубим преди да ги имаме. Ерос и Танатос... вплетени в безсмъртна прегръдка. Епитафно преди случилото се. Каква ирония само! Стихът ти е силен - звучи по мъжки направо. Браво, Стани! Поздравления!:)


Това е идея!:) Макар и малко фатална... Защо не, всъщност!?:) Аз ти благодаря, Стани! Ще отида да видя пак твоите картини - когато човек може да рисува идеите си, много неща просто губят значение... Крехките духове са неустоими. Нежността на духа е голяма сила, нали? Опасна... Спомних си онази песен на U2 - "Ти си опасна, защото си искрена!" - :) Поздравявам те с нея! -

"Who's Gonna Ride Your Wild Horses" -

http://www.youtube.com/watch?v=lA0krVJeszE
цитирай
8. sestra - :) Да, идея e :)))
25.07.2012 08:22
Не винаги е така както изглежда с рисуването - рисувам просто светлината по предметите, но може би му е дошло времето и на друго... ще видим :) Силата всек и път е опасна, Наде, но това нали е човешката съдба - да я култивира. Благодаря ти за хубавата песен с много силен текст - U2 е група, която почти не съм слушала...
цитирай
9. faktifakti - така се случват катаклизмите. дълбока философия.
25.07.2012 11:12
Най-опасните хора са тези,
които имат идея
и тази своя идея виждат
като промяна в климата.
цитирай
10. sestra - Социалните катаклизми имаш предвид, нали?
25.07.2012 11:24
Съгласна съм с това, faktifakti, преди всичко за социалните идеи се отнася. Авторите в изкуството сами си носят отговорността за идеите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2583563
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930