Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2013 20:20 - Музика, поезия, дух
Автор: sestra Категория: Музика   
Прочетен: 2086 Коментари: 6 Гласове:
18

Последна промяна: 09.11.2013 10:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 Хайде.

Когато музиката е спряла,
Нека и светлината спре.
Нека и светлината спре.
....................

Музиката е специален твой приятел.
Танцувай в огъня, както е по начало
Музиката е единствен приятел за теб
до самия край
до самия край

Отменям абонамента си за Възкресението
Удължете времето ми за престой, 
Имам няколко приятели вътре. 

Лицето в огледалото няма да спре 
Момичето в прозореца няма да падне 
Празник на приятелите
"Жив е!" - извика тя, 

чакайки ме отвъд. 


Преди да потъна
в голямата дрямка
Искам да чуя
искам да чуя
писъка на пеперудата

Върни се, бейби,
обратно в ръцете ми
Изморихме се да обикаляме наоколо 
Чакайки наоколо с глави в земята 

Чувам много лекичък звук
Много близо и все още много далеч
Много мек, йеа, много чист
Ела днес, ела днес

Какво направиха те на Земята?
Какво направиха на честната ни сестра?

Опустошена и ограбена, разкъсана и нахапана. 
Задържана с ножове откъм страната на зората. 

И овързвана с огради, повлечена надолу.


Чувам много нежен звук.
С твоето ухо долу, на земята.
Ние искаме света и го искаме...
Ние искаме света и го искаме...
Сега.
Сега?
Сега!


Персийска нощ, бейби
Виж светлината
Спаси ни!
Исусе!
Спаси ни!


И  така, когато музиката е свършила,
когато музиката е свършила, йеа,
Нека и светлината спре.
Нека и светлината спре.


Е, музиката е твой специален приятел.
Танцувай в огъня, както е по начало
Музиката е единственият ти приятел.
До самия край.
До самия край.

(Мое преводче, с голям мерак, но едва ли с такъв и резултат)

67609A72555BA86E482568970034DF04
ОРИГИНАЛНИТЕ СТИХОВЕ - ТУК

image




Тагове:   Морисън,   хора,   луди,


Гласувай:
18



1. faktifakti - искам да чуя писъка на пеперудите
04.11.2013 21:14
супер яко парче
цитирай
2. sestra - Също и аз.
04.11.2013 21:46
faktifakti написа:
супер яко парче


Цял спектакъл си е :)
цитирай
3. magicktarot - Поздравления за превода, Стани! Въздействащ!
05.11.2013 10:25
Усеща се Музиката.
цитирай
4. sestra - Радвам се, Соня :)
05.11.2013 14:23
magicktarot написа:
Усеща се Музиката.


Не... сложен е текстът, но се надявах точно на това, да предам някак звученето, затова се радвам :)
цитирай
5. karaiany - Сестро, ужасно харесах твоя превод ...
09.11.2013 03:36
Сестро, ужасно харесах твоя превод и особено
"Cancel my subscription to the Resurrection
Send my credentials to the House of Detention
I got some friends inside"
Аз самият се чудех как ще прозвучи на български това
"Send my credentials to the House of Detention"
коeто ми прозвуча кaто период на търпение и страдание, който всеки от нас имам вървейки земния си път.
Поздравиии!!
http://www.youtube.com/watch?v=Sq9oR9x171w
цитирай
6. sestra - Здравей, Адриан :)
09.11.2013 10:02
karaiany написа:
Сестро, ужасно харесах твоя превод и особено
"Cancel my subscription to the Resurrection
Send my credentials to the House of Detention
I got some friends inside"
Аз самият се чудех как ще прозвучи на български това
"Send my credentials to the House of Detention"
коeто ми прозвуча кaто период на търпение и страдание, който всеки от нас имам вървейки земния си път.
Поздравиии!!
http://www.youtube.com/watch?v=Sq9oR9x171w


Зарадва ме много с това, което си ми написал. Някаква силна страст към слово и текст ме влече отдавна, макар професията ми да е различна и много се радвам на хубав отзив като твоя. Труден си е този момент в текста наистина и сега виждам, че може още да се изчисти. Сърдечни поздрави :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2583416
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930