Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2018 05:56 - Падам на колене
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1346 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Моля за милост. 

Умолявам ви да ме оставите да си изживея жалкия животец или каквото незначително подобие е останало от него. Знам, че съм ви роб, но моля ви, оставете ми избор за предсмъртно желание. Ето го и него: 

Пратете ме в Софийски Градски Затвор под строг тъмнически режим и ми пращайте манафите да ме шибат за без пари. (Е, не, няма фактически доказатества за уличаването ми, ама знам, че набързо ще скалъпите нещо там - колко му е?) Ама така яко да го правят, че повече да не мога да се изправя. Не си представям нищо по-хубаво след поучителните уроци, които научих. 

Ако това не ви се струва в категорията, нека повече да не разбера, че се опитвате да ме вкарате в "правия път" и да ми давате наклон на оная работа (или пък както му се вика там). 

Каквото и да изберете, изборът е лично ваш, аз нямам правото да се обаждам. Моят живот е ваша собственост и го знаете по-добре от мен, мили съвършени хора. Желая ви все хубави работи. 



Гласувай:
2



1. dipsuchos - Ох, че горе го изпуснах от емоция
18.03.2018 06:13
Длъжница съм ви до гроб. Искайте каквото ви на уста дойде. Мой дълг е да го изпълнявам дословно, да мълча и да лапам мръсни пишки. Това е моята цел и моят лъч светлина. Бизнес със пишки ще правя, ама не виждам с какво може да сте полезни, затова - чао, моля, сбогом.
цитирай
2. dipsuchos - Прощално:
18.03.2018 06:18
И да не сте припарили до живота ми под каквато и форма да се превъплътите. Не, няма да ме зарадва компанията ви.
цитирай
3. bumerang - Мария,
18.03.2018 08:58
Не мога да разбера защо от вчера сте толкова ядосана, но недейте, не се самоубивайте, не влизайте в затвора, не бършеше задници, не играйте по чужди свирки, не се самобичувайте толкова яростно. Просто приемете, както Бог съветва, че хората са различни и е важно кого Той е приел. :-)
цитирай
4. dipsuchos - Бумерангът реже гърла със силна скорост,
18.03.2018 15:33
но ако не е хвърлен силно, няма да се върне въобще.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 65873
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031