Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2012 20:41 - Мислите
Автор: sestra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3390 Коментари: 12 Гласове:
18

Последна промяна: 13.10.2012 23:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Главата е видимо най-важният орган на човека, но не е така. Езикът примерно е много по-важен и много по-умен, щом работи с храна без умора и отегчение до края, усвоявайки някои специални умения свързани с речта без да има много голяма нужда като се замисли човек... Но пък защо да се замисля - за това ми беше мисълта...в главата. Но тя защо дойде - не знам, не помня как ми дойде тая мисъл в главата. Тоест исках да кажа - главата служи за едни гримаси и основно за това да се пълни постоянно с несвързани логически, незнайно от къде и как идващи, преминаващи и заминаващи мисли, коя от коя по - глупави, страшни и най-важното - отчайващо безперспективни. Бих затворила всички входове за тях, искам да си остана без нито една мисъл, но не знам как... и това, че не знам как е една особено мъчителна мисъл в тази моя глупава, ама много, много глупава, от мислене и мислене глава.







Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Стани,
13.10.2012 20:49
главата служи, за да съхранява мозъка и едни от най-важните органи за ориентация...
Разумът е болест, разбрали сме се, а ти си нагледно доказателство!!!:)
Що не се приготвяш за утре, м?!!!;):)):*
цитирай
2. sestra - Ах тиии! :))))
13.10.2012 21:04
Смъртоносна болест е тя и какво да се готвя - предпочитам утрето само да ме тресна по главата! В приятен смисъл разбира се :)))))*
цитирай
3. faktifakti - Аристотел
14.10.2012 10:29
'Трудът, чувствата и мисленето са висши блага, които ни даряват наслаждение. Мисленето е най-доблестното занимание на човека и негов най-велик подвиг.'
цитирай
4. sestra - ИМЕННО ЗАЩОТО Е БЕЗСМИСЛЕНО Е ПОДВИГ.
14.10.2012 13:27
Благодаря ти за задълбочения коментар. шегувах се.
faktifakti написа:
'Трудът, чувствата и мисленето са висши блага, които ни даряват наслаждение. Мисленето е най-доблестното занимание на човека и негов най-велик подвиг.'

цитирай
5. elineli - За другите е украшение.
14.10.2012 20:23
Обаче собственикът сам знае какво пати от мислите и стремленията и...


Пошлушничка ти желая, защото има някой доста опърничави(моята примерно).


От пълнежа е ... :)
цитирай
6. sestra - Благодаря! важно пожелание,
14.10.2012 23:03
Някои случаи диктуват и послушание с непослушност, ами... защо ми се въртяха онези мисли в черепа - затова! От пълнежа, няма вятър за тях, няма промяна само музика, стихчета, книга сдухват мисличките.:)
цитирай
7. etyna - Привет!
14.10.2012 23:35
Интересна глава...:)
цитирай
8. sestra - Привет, Етина!:)))
15.10.2012 08:44
И хубав ден, хубава седмица и т.н.!
цитирай
9. jabalka - Привет sestra!
15.10.2012 11:37
Мислите , пораждат нови мисли и така, така до пак тези мисли - смятам че е невъзможно да останем без мисли , колкото ида ми се е искало и на мен...
Веднъж родени те започват да строя свои конфигурации и напълно пренебрегват собственика , който по някаква причина ги уловил - прелитайки наблизо и родени от друга нечия глава , в момент на ...сетих се ще сложа шапка която или е по- голяма , или по- малка от главата ми за баланс - ако смяташ , че съм била полезна...!?
Поздрави и най- добри пожелания!
цитирай
10. katan - Здравей, сестрице!
15.10.2012 12:00
И аз като искам така - да нямам нито една мисъл, но те са наглеци - все изкачат от някъде.
цитирай
11. sestra - Хммм, дааааа,
15.10.2012 19:32
Хич не е лоша идеята с шапката... Сами си кроим шапка иначе казано - идеално направо! Благодаря, Ябълка! :)))

jabalka написа:
Мислите , пораждат нови мисли и така, така до пак тези мисли - смятам че е невъзможно да останем без мисли , колкото ида ми се е искало и на мен...
Веднъж родени те започват да строя свои конфигурации и напълно пренебрегват собственика , който по някаква причина ги уловил - прелитайки наблизо и родени от друга нечия глава , в момент на ...сетих се ще сложа шапка която или е по- голяма , или по- малка от главата ми за баланс - ако смяташ , че съм била полезна...!?
Поздрави и най- добри пожелания!

цитирай
12. sestra - Здравей, Кате!
15.10.2012 19:34
Ябълчицата по-горе даде идея да ги водим за носовете, според мен идеята си я бива доста - мислите са суетни наглеци, не ще е трудно :)))

katan написа:
И аз като искам така - да нямам нито една мисъл, но те са наглеци - все изкачат от някъде.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2577651
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031