Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2012 15:16 - Whole Lotta Love
Автор: sestra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2882 Коментари: 17 Гласове:
19

Последна промяна: 19.08.2012 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На терасата пия кафе. Обичам.... Светът бръмчи, на мен ми е тихо.
Наоколо растителност, която обгръща... като посмъртно стопяване в природата. Една малка бръмчилка и в мен обаче си пърха: ще свърши лятото, ще се разделиш с кафето на терасата и това безкрайно стихване, без което не можеш, ще свърши  всичко, всичко...ще свърши, поне да не се налагаше да броим дни - до това, до онова, без спиране. Ако не брояхме времето, щяхме да сме си добре, много добре. 
Така е, свикнала съм, и с бръмчилката, радвам се, мога да се радвам, не като едно време, когато тъкмо пораснах и станах подвижна трагедия. Всичко ме нараняваше - от псувня до крив поглед - в-с-и-ч-к-о. С дни бях способна да се терзая над някое такова събитие, намразвах хората, когато някой случайно невнимателно ме докосваше. Да, докосването с ръка, тяло, с очи, случайното, ме нараняваше, тъкмо когато пораснах... малко. После пораснах още и моят тежък ама много тежък песимизъм някак се намести и току се огледа като оптимизъм ето така: в този объркан, правен, недоправен свят има ли нещо, което да е наред, казах си. И все пак животът продължава въпреки цялата отвратителна логика, казах си, ето това е смисълът, друг смисъл няма. Тайна е - тайна да е; изпитание е - изпитание да е" - приех го какъвто беше от самото начало и започнах тихичко да се усмихвам... Имам хубава усмивка, казвали са ми го учители, за да се усмихвам повече, някак помниш изразената към теб обич, на капки, и на други мерки, някак помниш само хубавото.... Това също беше в разрез с моя юношески нихилизъм. Казахме, че той повяхна с годините и дори мисля - като дърво, болно от огница или как и викаха на тая страшна болест по дърветата, изсъхна от листата към корена - до последния милиметър. Може би последният милиметър да е тази бръмчилка сега, но не знам, не съм сигурна. Добре е така... и докато тези малки вихърчета на забавен каданс в главата ми стихват, чувам: някой спира колата си долу на паркинга и от нея звучи Лед Цепелин. Трябва да стана от столчето и да видя кой е, трябва да видя човека или призрака или каквото там днес е дошло, слушайки си Whole Lotta Love, знам какво звучи от десетките автомобили долу на паркинга, знам много добре... Лекичко се надигам и кого да видя?! Съседа... знаем се от деца, разминаваме се по стълбите, ама не, не се знаем, оказва се. И аз защо да съм си мислела, че човекът е чалгаджия, свивам безпомощно рамене и мълча, нямам отговор. Но отговор има - всеки отговор идва с времето си, независимо от това кога е дошъл въпросът. Животът е хубав не само, защото можеш да му се радваш самичка, а и защото имаш своята тераса, на която да пиеш по 3 глътки кафе и докато слушаш истеричните кихавици на някаква вечно усмихната съседка, да дочуеш като от никъде да дочуеш Whole Lotta Love, това си е знак. Знак, че животът също може да те зарадва.

Добавям точната песен, Ютюб профилът ми отново е бил разбъркал нещата.





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - http://www.youtube.com/watch?v=bXKboDqiSbE
19.08.2012 15:45
Way down inside!
Woman, you need it
Love!

Истината от първа инстанция!:)

По устойчиви сме от дърветата, Сестро!:)
цитирай
2. stela50 - Няма нищо случайно, sestra ...
19.08.2012 17:25
Не е случайно и това сутрешно кафе - днес рано слушах птичия хор
на терасата / която наричам малката кафетерия / и си мислех за това
колко скоро ще дойде времето да закрием сезона ... и колко ще ми липсва.
Не е случайно и това включване на Анни Корди, на която съм посветила
последния си постинг с линк точно за този клип.
И онази бръмчилка, за която пишеш пърха ли, пърха ...
Благодаря ти за споделеното ... за тази невидима връзка
на чаша кафе ... Благодаря !
цитирай
3. sestra - Чак сега ти видях коментара, Тит,
19.08.2012 17:41
Да, истината от първа инстанция звучи само в тишина. Иначе съм на страната на дърветата повечето пъти... те са добри учители и дойки за нас, хората. Не знам виждала ли си тази болест - тя е като един точен противообраз на тяхната устойчивост - убива ги за дни, дори мисля ,че не е заразна...

tit написа:
Way down inside!
Woman, you need it
Love!

Истината от първа инстанция!:)

По устойчиви сме от дърветата, Сестро!:)

цитирай
4. sestra - Таня :) тази връзка е неизбежна, а пък хубава...
19.08.2012 17:45
Приличаме си в тишината :) Аз ти благодаря също!

stela50 написа:
Не е случайно и това сутрешно кафе - днес рано слушах птичия хор
на терасата / която наричам малката кафетерия / и си мислех за това
колко скоро ще дойде времето да закрием сезона ... и колко ще ми липсва.
Не е случайно и това включване на Анни Корди, на която съм посветила
последния си постинг с линк точно за този клип.
И онази бръмчилка, за която пишеш пърха ли, пърха ...
Благодаря ти за споделеното ... за тази невидима връзка
на чаша кафе ... Благодаря !

цитирай
5. faktifakti - После пораснах още и моят тежък ама много тежък песимизъм някак се намести и току се огледа като оптимизъм.
19.08.2012 20:51
Хиперчувствителните хора са надарени да усещат света по особен и различен начин. И вибрират на по- финна честота. Понякога си мисля, че са ангели между нас.
цитирай
6. sestra - Мога само да кажа, че
19.08.2012 21:11
когато нещата започват наистина зле, по-нататък могат само да се подобряват... друго не мога да кажа, faktifakti :)

faktifakti написа:
Хиперчувствителните хора са надарени да усещат света по особен и различен начин. И вибрират на по- финна честота. Понякога си мисля, че са ангели между нас.

цитирай
7. tit - sestra - Чак сега ти видях коментара, Тит,
19.08.2012 21:56
даа, системата не ме отбелязвана последък!:))
Не знам, да се радвам ли...

Има, не знам дали е заразна.
Всяко дърво умира само.
Право:)


/трябва да си наложа воля да престана да коментирам/
цитирай
8. sestra - Тит, на мен не ми пречи, даже обратното, но ако трябва,
19.08.2012 22:47
наложи си тази воля :) Не го приемай лично от системата, знаеш - нищо лично...;)
цитирай
9. анонимен - Ели (the spy) :)))
20.08.2012 00:43
Мирка,
много я обичам тая песничка....
Минах си "вкъщи" и видях какво си пуснала, та ей ме на - веднагически преди сън да прочета нещо хубавко и да размахам дългата косица.... 10х :)))
Май можех преди години да и държа ритъма на бас-а, трябва пак да пробвам някой път....
Прегръдки и хубава нова седмица, сестричка!:)

Поздрав от мен с едно много ми любимо парче :
http://www.youtube.com/watch?v=Bkjv9SscotY&feature=related
цитирай
10. marrta - да, познато ми звучи:)
20.08.2012 08:53
ама е хубав, а?!
цитирай
11. sestra - Ели, нощна птицо, здравей, прегръщам те!
20.08.2012 09:42
Днес размахваме косите точно, че Плант е рожденик, да е жив и здрав този Лъв, а тази точно песен ми е може би най-любимата, хубав ден и хубава седмица!

анонимен написа:
Мирка,
много я обичам тая песничка....
Минах си "вкъщи" и видях какво си пуснала, та ей ме на - веднагически преди сън да прочета нещо хубавко и да размахам дългата косица.... 10х :)))
Май можех преди години да и държа ритъма на бас-а, трябва пак да пробвам някой път....
Прегръдки и хубава нова седмица, сестричка!:)

Поздрав от мен с едно много ми любимо парче :
http://www.youtube.com/watch?v=Bkjv9SscotY&feature=related

цитирай
12. sestra - Мислиш ли, че знам кого или какво имаш предвид,
20.08.2012 09:44

но си права, хубав е без всякакъв спор и мрънкане.
marrta написа:
ама е хубав, а?!

цитирай
13. usandthem - Баш това соло на Джимарата ми е номер едно за всички времена !
20.08.2012 12:03
А аз съм чул доста. Ще ми се и аз да имам съседи като този твоя пич ! Бъдете здрави цялата компания ! С нещо по-различно -

http://www.youtube.com/watch?v=MBKEOvlmcH8&feature=related
цитирай
14. sestra - Благодаря, ние сме стари кучета,
20.08.2012 13:51
странни птици, особняци с аристократични нагласи, че нали знаеш всички сме от село все пак...:) Благодаря пак, хубаво е, обичам това и колкото и да е различно, не е чак толкоз като се заслуша човек :)

usandthem написа:
А аз съм чул доста. Ще ми се и аз да имам съседи като този твоя пич ! Бъдете здрави цялата компания ! С нещо по-различно -

http://www.youtube.com/watch?v=MBKEOvlmcH8&feature=related

цитирай
15. martiniki - животът,
21.08.2012 09:08
как кой..репликирах
...Животът е хубав не само, защото можеш да му се радваш самичка, а и защото имаш своята тераса, на която да пиеш по 3 глътки кафе...:)
цитирай
16. sestra - :) разбрах те, Доре, малко си поиграх с думите, не ми се сърди...
21.08.2012 09:16
Обичам го най-много за това, че е по-умен от мен :)
цитирай
17. makont - Ще помълча с теб, на чаша кафе!
21.08.2012 15:26
Ти си казала всичко с мълчанието на бръмчилката. Усмивки!
цитирай
18. sestra - Да, Мая :)
21.08.2012 16:50
Мълчанието е една потребност, но музиката в повечето случаи не и пречи. Усмивки :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2577990
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031