Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2012 14:43 - Огледален свят
Автор: sestra Категория: Изкуство   
Прочетен: 4398 Коментари: 18 Гласове:
25

Последна промяна: 30.10.2012 17:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За какво се използва огледалото за обратно виждане в автобуса? За оглеждане на пътниците. Също така всеки може да види в него очите на шофьора, втренчени в него или в някой друг.
 Гледането. То е накъдето си поискаш, но не по-далеч от твоя интерес. Кръга от твоите интереси наричаме твой мироглед и излиза, че мирогледа всеки може да ти го види. С едно само  точно и внимателно вглеждане.
 "Толкова близо, без значение колко далеч, но никога по-далеч от сърцето"  Ето за това служи поезията, за да назовава точно нещата. Чрез сърцето да се изразяваш е най-лесно и най-безопасно по простата причина, че няма как да го пропуснеш. То е основният изразител. Ако се опитваш да го игнорираш, най-много да го издадеш.
 Но стана дума за огледала. Затова казвам: виж му приоритетите и повече за нищо не питай, знаеш необходимото. Останалото е забава и добри до лоши стихове. А най-кратко казано - изкуството движи света. И кой знае защо с патетично упорство лошият вкус крета подире му подобно престарял безделник.






Тагове:   огледало,   дизайн,   мироглед,   вкус,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - Интересни размисли.
30.10.2012 15:07
Аз харесвам огледалния свят на Алиса.
цитирай
2. sestra - И аз също.
30.10.2012 15:31
дали ще се нарече чиста поезия, математика или друго, за такъв свят като нейния няма голямо значение. По-важното е, че е хубаво там :)
цитирай
3. makont - "Никога по-далеч от сърцето"!
30.10.2012 17:04
А ако не си поет, значи ли, че си лицемер? Не можеш ли да изразиш сърцето си и в проза, с думи прости, докосващи??? Кажи Сестриче, не може ли да има изкуство и в най-обикновените неща, които правим, ако ги правим с любов? И кой ще ни разбере? Замислих се, извинявай, просто се почувствах толкова мъничка от това, че не ми иде отръки да пиша стихове, не ми е дадено свише. Усмивки от една "несъвършена".
цитирай
4. sestra - Хей, Мая,
30.10.2012 17:24
сигурна съм, че ако някой ден ти дойде идея за стих, то той ще е точен, защото всичко, което правиш минава през сърцето ти, а освен това си човек с дух и няма да се задоволиш с пошлости, тук не слагам в сметката дори блестящото ти чувство за хумор, което си е чиста поезия. Сега разбираш ли, че въпросът ти е меко казано неуместен? Не съм поетеса. Обичам изкуството, ако предпочиташ, ще махнем втората дума (временно;))) и ще остане само "обичам" така става ли? Просто е :)
Цитатът е от големия поет Джейми Хетфийлд, ако не се сещаш, пускам песента веднага.
цитирай
5. ivesa - Да,изкуството движи света,
30.10.2012 18:27
дори и гениите в изкуството имат и негениални творби.Поздави!:)
цитирай
6. yotovava - да не забравяме`
30.10.2012 18:57
- светът на огледалата е обратен.
цитирай
7. sestra - Да, тук стана дума за ерзаците по-точно.
30.10.2012 20:18
Не за слабите неща на гениите, понеже при тях всяко нещо служи за учене - разликата с другите.

ivesa написа:
дори и гениите в изкуството имат и негениални творби.Поздави!:)

цитирай
8. sestra - В него си живеем, не мислиш ли?
30.10.2012 20:21
Затова и в 96 % вероятно твърдението ми ,че изкуството движи света няма да се вземе насериозно.

yotovava написа:
- светът на огледалата е обратен.

цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - :) Поразително! Да, мислили сме едно и също...
30.10.2012 22:27
Нищо чудно и ти да си ми повлияла, Стани. Първият стих от "За смърт, любов и безсмъртие" наистина се яви преди да заспя снощи. После си казах, няма как да забравя. После бързах и прочетох при теб това, което исках аз да видя.:) После в метрото записах онова, което чух от снощи. И сега наистина съм възхитена от това:

"Толкова близо, без значение колко далеч, но никога по-далеч от сърцето" Ето за това служи поезията, за да назовава точно нещата."

И, разбира се, от това - "

А най-кратко казано - изкуството движи света. И кой знае защо с патетично упорство лошият вкус крета подире му подобно престарял безделник."

Написано е от сърце и е страшно вярно. Прекрасен текст. А си художник.:)
цитирай
10. tit - Огледалото за обратно виждане се използва, за да се вижда изминатия път!:))
30.10.2012 22:34
А очите на шофьора задължително са втренчени напред, по посока на движението...поне в движещите се превозни средства!:)))

Другото е поезия, Сестро - в спрели автобуси...има различни причини за престоя им!;)

тенкс за Джеймса, разбира се!:)
цитирай
11. sestra - Липсваше ми, Наде :)
30.10.2012 22:36
Това го писах също като теб днес, по време на работа, в почти невъзможни условия. Впечатления от нещата, които виждам... Това казах на Мая - не съм поет, взела да ми прави разлика между поезия, проза и живот, ах тази Мая, маята и е завъртяла главата май ;))))

malchaniaotnadejda7 написа:
Нищо чудно и ти да си ми повлияла, Стани. Първият стих от "За смърт, любов и безсмъртие" наистина се яви преди да заспя снощи. После си казах, няма как да забравя. После бързах и прочетох при теб това, което исках аз да видя.:) После в метрото записах онова, което чух от снощи. И сега наистина съм възхитена от това:

"Толкова близо, без значение колко далеч, но никога по-далеч от сърцето" Ето за това служи поезията, за да назовава точно нещата."

И, разбира се, от това - "

А най-кратко казано - изкуството движи света. И кой знае защо с патетично упорство лошият вкус крета подире му подобно престарял безделник."

Написано е от сърце и е страшно вярно. Прекрасен текст. А си художник.:)

цитирай
12. sestra - Тит, Теди, не знаеш все пак за какво говоря.
30.10.2012 22:50
Нямаш представа колко спрели автобуси има в живота като Безпътния на Стайнбек. Не абсолютизирай шофьора. И той е човек. ;)
И Маникс... а така като ми кажат "другото е поезияааа" ясна ми е работата, диър систър.

tit написа:
А очите на шофьора задължително са втренчени напред, по посока на движението...поне в движещите се превозни средства!:)))

Другото е поезия, Сестро - в спрели автобуси...има различни причини за престоя им!;)

тенкс за Джеймса, разбира се!:)

цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 11. sestra - Липсваше ми, Наде :)
31.10.2012 00:02
sestra написа:
Това го писах също като теб днес, по време на работа, в почти невъзможни условия. Впечатления от нещата, които виждам... Това казах на Мая - не съм поет, взела да ми прави разлика между поезия, проза и живот, ах тази Мая, маята и е завъртяла главата май ;))))

malchaniaotnadejda7 написа:
Нищо чудно и ти да си ми повлияла, Стани. Първият стих от "За смърт, любов и безсмъртие" наистина се яви преди да заспя снощи. После си казах, няма как да забравя. После бързах и прочетох при теб това, което исках аз да видя.:) После в метрото записах онова, което чух от снощи. И сега наистина съм възхитена от това:

"Толкова близо, без значение колко далеч, но никога по-далеч от сърцето" Ето за това служи поезията, за да назовава точно нещата."

И, разбира се, от това - "

А най-кратко казано - изкуството движи света. И кой знае защо с патетично упорство лошият вкус крета подире му подобно престарял безделник."

Написано е от сърце и е страшно вярно. Прекрасен текст. А си художник.:)


:) И ти на мен! Колкото до Мая, тя е ... Нямам думи! Обичам я. И друго - тя е написала още едно кратко есе. Тя умее с две три думи да каже всичко и когато мислиш, че си я разбрал, хоп - още нещо изниква!:) Това е makont - Мая! Май има такава богиня. И като каза "мая", пред очите ми изникна содената питка на мама на Бъдни вечер... Вечна й памет! Имам посветено на нея нещичко, където й благодаря, че "всяка мъничка тъга не е обикновена"... Предай нататък!:)
цитирай
14. jabalka - Привет и от мен sestra!
31.10.2012 11:43
Да огледалото е мироглед...съдържат се едното и другото в себе си! Или?!
Но нали нашият мироглед е отражение на света в нашия си свят...по някога, не е зле да имаме поглед и върху това - отминалото и стопяващото се в черта зад гърба ни , пък макар и обърнат в огледалото за обратно виждане- очите ни ще го изправят защото гледат и назад, чрез мисъл...
цитирай
15. miuenski - даваш ми идея за нова тема за сним...
31.10.2012 16:27
даваш ми идея за нова тема за снимките...
цитирай
16. sestra - Наде, приех посланието...
31.10.2012 16:50
ще видя какво мога да дам от себе си натам ;)
цитирай
17. sestra - Едно са, според мен, Ябълка :)
31.10.2012 16:52
Очите интерепретират, изправят, да но гледайки или пък не гледайки дори. Поздрав!

jabalka написа:
Да огледалото е мироглед...съдържат се едното и другото в себе си! Или?!
Но нали нашият мироглед е отражение на света в нашия си свят...по някога, не е зле да имаме поглед и върху това - отминалото и стопяващото се в черта зад гърба ни , пък макар и обърнат в огледалото за обратно виждане- очите ни ще го изправят защото гледат и назад, чрез мисъл...

цитирай
18. sestra - Много пъти съм си го мислила, но нямах смелост
31.10.2012 16:57
да снимам огледалата вътре в превозните средства. Колко глупаво от моя страна, но ти ще го направиш и това е хубаво :) Концептуалните ти снимки са много силни за мен, направо откритие.

miuenski написа:
даваш ми идея за нова тема за снимките...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2584522
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930