Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2012 12:57 - Метаболизмът на Земята и сетивата, Поетите
Автор: sestra Категория: Изкуство   
Прочетен: 2322 Коментари: 12 Гласове:
24

Последна промяна: 07.03.2012 20:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отнякъде ми попадна тази версия за постоянно увеличаващото се човешко население върху Земята: роящите се  желания на човеците пораждат нови и нови хора, които да понесат тежестта на сбъдването. За да е по-ясно - в рамките на един човешки живот не може да бъде постигнато всяко желание и то остава като задача за следващ индивид. От него пък остава за следващите и така... волята търси материализация и поражда нови човеци до безкрай, защото сбъдването на който и да е мерак поражда едновременно и условията му за реализация.
   Изглежда ли като фантасмагория? Ами не. От гледна точка на природата не изглежда човекът да я е победил, че да и е станал безспорен господар. Не и ние си го знаем това при цялото си  демонстративно волеизлияние да притежаваме кавото ни хареса от Нея. По-скоро изглеждаме като крайният потърпевш от това, което Тя преживява. 
 Изглежда малко неспокойна, с нарушен метаболизъм. Променлива и непредвидима, Тя сякаш се е  разочаровала и понякога и липсва силата да понесе ... кой, сега си мисля човешки поведенчески аспект най-трудно понася планетата?... Дали лавинообразната пожелателна природа с несекващо материализиране, дали определени болни емоции, пораждани периодично в ужасния инструмент, който ни е добавен наместо сърце (мозъка имам предвид)?... Разсъждавам си просто съвсем свободно, защото знам - няма да достигна до отговор, нито един няма да получа. Ще трябва отново да запътувам и да си пъхна в торбата тези две вехторийки, без които няма да премина нито милиметър: Въпросa и Молитвата. 

Догонвам нишките на вятъра,
и с лекички подскоци
рея дългото пътуване
между небесен хлад
и земен огън,
плета завесата
която никога не пада
до носа на световете.
Защо го правя ли- 
за да довиждам.




 




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Честит Женски празник, Сестра!
08.03.2012 00:33
И на Природата - също! :)
Много интересно това за броя на хората - не го бях срещала... Може би наистина има някаква причина да се делим от Природата, да се усещаме някак встрани от Нея. Но ще попътувам и аз с теб - и може да успея да "провидя" оттатък мозъка.:)
цитирай
2. cinderellathespy - Сестричка,
08.03.2012 08:53
минах да ти кажа честит празник!
Бъди ми здрава и все такава.... сестричка ми бъди....
Прегръдки с много топлина и нежност от мен!:)

http://www.youtube.com/watch?v=bAzjVdD06z8
:)))
цитирай
3. makont - Значи важното е да имаме хубави мечти,
08.03.2012 15:05
за да е леко на тези след нас, на които им е дадено да ги сбъдват. Хубав и усмихнат празничен ден, Сестричке!
цитирай
4. sestra - И на Природата - също! :) Много ...
08.03.2012 16:17
magicktarot написа:
И на Природата - също! :)
Много интересно това за броя на хората - не го бях срещала... Може би наистина има някаква причина да се делим от Природата, да се усещаме някак встрани от Нея. Но ще попътувам и аз с теб - и може да успея да "провидя" оттатък мозъка.:)

Да, наистина, не знам къде го прочетох. Причината да се делим от всичко за мен е ни повече ни по-малко шанс за изпитание. Верно, давай да го изграем това пихтиестото с всичките му серпентини :))) Благодаря :)
цитирай
5. sestra - минах да ти кажа честит празник!...
08.03.2012 16:19
cinderellathespy написа:
минах да ти кажа честит празник!
Бъди ми здрава и все такава.... сестричка ми бъди....
Прегръдки с много топлина и нежност от мен!:)

http://www.youtube.com/watch?v=bAzjVdD06z8
:)))

Благодаря ти ,че си минала, и за поздрава! Благодаря ти, ще бъда, добре, Ели :) Поздрав и на теб и прегръдка!
цитирай
6. sestra - за да е леко на тези след нас, на които ...
08.03.2012 16:25
makont написа:
за да е леко на тези след нас, на които им е дадено да ги сбъдват. Хубав и усмихнат празничен ден, Сестричке!

И хубави, и общополезни, че да не заплитаме още повече пъзела... нещо такова. То това си е висша математика на битието, не ми е много ясно, но сигурно пък е лесно :)... Много, много усмихнат ден, благодаря, Мая! :)
цитирай
7. babaelenica - От желанието за притежание ще да е, шъ знайш :)
08.03.2012 16:36
Отворили сме едни гърла и искаме да поглъщаме и да поглъщаме.
Да, ама стомасите не могат всичко да смелят и се получава шлака.
Каквито и "красиви" мечти и желания да изразяваме, все се намесва това пусто желание за притежание.
цитирай
8. sestra - Така е, Ели.
08.03.2012 17:04
Just Imagine... Kакво друго мога да кажа :)
http://www.youtube.com/watch?v=RwUGSYDKUxU
цитирай
9. yotovava - Затова мислете позитивно :))))))))))))))
08.03.2012 20:51
Честит празник.

Валя
цитирай
10. divna8 - Отбих се да кажа, че ми хареса :):...
08.03.2012 20:55
Отбих се да кажа, че ми хареса :):):)
Хубава празнична вечер, Сестра,
с пожелание повече да прочетат и се замислят...
Прегръдка и усмивка от мен:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSd4HsnbfBoLJJP7P4ptMBuaQcF5B5SGQqaGKd_3NAtYEVFD9llkg

цитирай
11. sestra - Честит празник. ВаляБългарин да ...
08.03.2012 22:09
yotovava написа:
Честит празник.

Валя

Българин да караш, Валя да мисли позитивно не е като да го накараш да мисли превантивно. То си ген. :) Честита да си, Валя!
цитирай
12. sestra - Отбих се да кажа, че ми хареса :):...
08.03.2012 22:20
divna8 написа:
Отбих се да кажа, че ми хареса :):):)
Хубава празнична вечер, Сестра,
с пожелание повече да прочетат и се замислят...
Прегръдка и усмивка от мен:

http://t1.gstatic.com/images?
q=tbn:ANd9GcSd4HsnbfBoLJJP7P4ptMBuaQcF5B5SGQqaGKd_3NAtYEVFD9llkg
Благодаря ти за прекрасното лале, прегръдката и усмивката, Дивна, имаш и от мен!
http://www.dimodi.com/blog/spring/dark_blue_flower.jpg
И радвам се, че ти хареса :)


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2595147
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930