Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 22:05 - Четох поезия
Автор: sestra Категория: Изкуство   
Прочетен: 1054 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 26.04.2010 14:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Знаеше се, че ще има лай около идеята на pegas08 за така наречения конкурс за поезия. Или класация...
  Защитавам идеята, като се включих в нея. При това нека се знае, че в мое лице имате най - малко самовлюбена поетеса. Приятелите ми го знаят добре. И ми е смешно да се вземам за такава. Но обичам нещата, които правя и гледам да ги правя добре.
  Именно заради това ми прави силно впечатление подчертания негативизъм към всяка идея с положителен заряд. И не само това - накрая тези "наивници, хванали се на въдицата"  непременно излизат някакви идиоти и скудоумници. Това не е нормално. И нямаше никаква причина да се отказват, както ми се стори, някои от предварително заявилите участие.
  Истината е, че прочетох наистина добри стихове и съвсем спокойно  избрах своите първи. Проблемът ми беше само, че имах повече от трима фаворити.
  Поздрави за идеята, Пегас 08 и заради съвпадението днес с Рождения ден на Петя Дубарова, момичето, което прелетя своя жизнен път и написа в предсмъртната си бележчица последната своя дума "тайна". Ето и едноименното и стихотворение :

 
ТАЙНА

И облак сивкав като миша дупка
пак погледа ми приютява тихо,
от мойта длан - разчупена черупка -
изтича въздух снежнобял и стихов.
Във чашите на моите зеници
се плисва нещо чуждо, непознато
и сиви, като мене тъжни птици,
пробождат ме с върха на свойто ято.
Но моят стих, от зима неизпръхнал,
ще метне на гърба ми свойто лято
и аз стихотворение ще стана,
от никого нечуто, неизпято.
Тогава ще се вмъкна във пиеса
на някоя от сцените, сияйна,
ще бъда най-безавторна, щастлива,
ще бъда просто малка тайна.

 



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Поздравления за постинга!
25.04.2010 22:55
Стихотворението на Петя Дубарова е съвсем на място.
А тя винаги ще живее в сърцата ни!
цитирай
2. panazea - Идеята на Пегас беше
21.05.2010 15:03
да се съберат на едно място повече поети!
На мен тя много ми допада , защото събрани да ги чета ми е много по - удобно , отколкото да ги търся из необятната Вселена!
Привет за теб , сестричко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2578011
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031